Α εμένα έτσι μου αρέσειΠως αλλιως θα το ευχαριστιουντε και οι δυο
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Α εμένα έτσι μου αρέσειΠως αλλιως θα το ευχαριστιουντε και οι δυο
Ειναι και δικαιο να μην παραπονιετε κανεναςΑ εμένα έτσι μου αρέσει![]()
;)Ειναι και δικαιο να μην παραπονιετε κανενας
Μονο με αυτο το νουμερο λειτουργω σωστα χωρις αυτο δεν το ευχαριστειμε καθολου,καφες χωρις καφε
Με αυτό?? ;)Μονο με αυτο το νουμερο λειτουργω σωστα χωρις αυτο δεν το ευχαριστειμε καθολου,καφες χωρις καφε
μμμμμ αξιαγαμητο για πολυ ρουφηγμαΜε αυτό?? ;)
![]()

Κάτσε τώρα μαθαίνω σιγά σιγάμμμμμ αξιαγαμητο για πολυ ρουφηγμα![]()
Ωραια αλλα μικρη η φωτο καμια μεγαλυτερη
Που θα παει σιγα σιγα θα τα μαθηςΚάτσε τώρα μαθαίνω σιγά σιγά![]()
θα πω αλλου τι κανης χε!χε!Που θα παει σιγα σιγα θα τα μαθης
βαζοντας το βελος επανω στην φωτο εαν γινεται χερακι πατας αριστερο κλικ και μεγαλωνη και αν γινεται μετα το χερακι + ξανα αριστερο κλικ και μεγαλωνη περισσοτερο και μετα με δεξι κλικ αποθηκευση εικονας
Σαν τι κανωθα πω αλλου τι κανης χε!χε!
Το ειδες αυτα που εγραψα για φωτοMήν μασάς εγώ είμαι εδώ
![]()
ξερεις εσυ στα ωραια κοριτσια του σαιτ χε!χε!Σαν τι κανω
Καλησπέρα και σε εσέναξερεις εσυ στα ωραια κοριτσια του σαιτ χε!χε!
Ανοιγης το προφιλ σου και πας υπογραφη εκει γραφεις οτι γουσταρης,για το χρωμα και το κυλιομενο εχει αλλη ιστορια χωρις βοηθεια δεν θα το καταφερης,εαν χρειαστης βοηθεια πες μου!!! Μ΄ άρέσει νά φιλώ τά κάθετα χείλη !!
Αυτό πώς το έβαλες???
Καλυτερα δεν ειναι να μιλω με τα κοριτσια παρα να μαλωνο για τα πολιτικαξερεις εσυ στα ωραια κοριτσια του σαιτ χε!χε!
θα γινη συραξη λεμε αστεια κανω οκ!!!!Καλυτερα δεν ειναι να μιλω με τα κοριτσια παρα να μαλωνο για τα πολιτικα
Καλυτερα δεν ειναι να μιλω με τα κοριτσια παρα να μαλωνο για τα πολιτικα


:-* :-* :-*Καλυτερα δεν ειναι να μιλω με τα κοριτσια παρα να μαλωνο για τα πολιτικα
ή για την κρίση