Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.604
Like
118.939
Πόντοι
16.631
το προσωπικό το γράφεις και στα @@ σου

αλλά αυτός που δεν σέβεται τον κόπο σου και τα λεφτά σου είναι το πραγματικό μουνόπανο
οταν σε επηρρεαζει δε μπορεις να γραφεις τους μουλους εργαζομενους στα παπαρια σου ομως
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.854
Like
29.927
Πόντοι
6.256
οταν σε επηρρεαζει δε μπορεις να γραφεις τους μουλους εργαζομενους στα παπαρια σου ομως
αναλόγως την θέση οκ

φαντάσου να έχεις επενδύσει χρήμα δικό σου και χρόνο και κόπο

και να σου κρατάει ο άλλος τα λεφτά με το έτσι θέλω

επειδή στην Ελλάδα τα νομικό σύστημα ευνοεί τον κλέφτη και όχι τον σωστό.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.604
Like
118.939
Πόντοι
16.631
αναλόγως την θέση οκ

φαντάσου να έχεις επενδύσει χρήμα δικό σου και χρόνο και κόπο

και να σου κρατάει ο άλλος τα λεφτά με το έτσι θέλω

επειδή στην Ελλάδα τα νομικό σύστημα ευνοεί τον κλέφτη και όχι τον σωστό.
ισχυει και αυτο
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
Φίλε δεν σε έφερε ο Μητσοτάκης στον πάτο. Κοίτα που ήσουνα το 19 και που σήμερα. Κοίτα που ήσουνα το 12-13 και που το 19 . Το μόνο που μπορείς να ψάξεις είναι αν μπορούσε να ανέβει πιο γρήγορα ή οχι και μεεπιχειρήματα.
Η οικονομικη κριση ειχε αντικτυπο καναδυο χρονια στις κανονικες χωρες
Τα τελευταια 15 χρονια κυβερναει η ΝΔ με ενα διαλειμα απο συριζα και βρεθηκαμε στον πατο
Δεν γινεται να τα παει καποιος χειροτερα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Σαραβαλακια 20ετιας στους δρομους, εστιατορια που βλεπεις σχεδον μονο τουριστες (ο ελληνας μονο για καφε εχει λεφτα) φιλος μου καθηγητης με 18 χρονια προυπηρεσιας παιρνει 1100 ευρω που του φτανουν να νοικιασει υπογειο σε κακη περιοχη
Καμια σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη
Σου ξαναείπα, μάλλον έχεις καιρό να έρθεις Ελλάδα να δεις τα αυτοκίνητα και επίσης δεν ξέρω που είδες ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ σαράβαλων 20ετιας, μάλλον σε καμία εργατική συνοικία αλβανωπακιστανων, κυρίως.

Όσο για το φίλο σου, αν δεν είναι απ αυτούς που δε βγάζουν αλλά 1500-2000 από μαύρα ιδιαίτερα σίγουρα είναι η μειοψηφία.

Εγώ σου έγραψα για τον ΜΕΣΟ Έλληνα, ούτε για τους πλεμπαιους σαν τον Λακη ούτε για την ελίτ.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
Απλά την κριτική που κάνεις σε εμάς δεν βλέπω να την κάνεις και στον φίλο σου που επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα σε κάθε πόστ κάθε μέρα 40 φορές.
Σου κάνει επιμελές fact checking γι αυτά τα συγκεκριμένα θέματα κι εσύ επιμένεις να αντιδράς κλαυθμικώς σε γοερό μιξολύδιο ξι δίεση φαλτσόρε, τί να κάνει ο άνθρωπος,το ρίχνει στο τρολλοπρέσιγκ, αφού και άγιο σκας όταν σε πιάνει η ξεροκεφαλιά σου.

Γιατί να του κάνω κριτική;

Γενικότερα όλοι μας μπορεί με τον καθένα να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε σε κάποια θέματα, δεν είναι αυτό το ζήτημα όμως.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
πολύ σωστά !!!
επίσης στα γραφεία των μκο δεν φτάνανε οι καρέκλες για τους βολεμένους ,
2 χιλιάρικα μισθό συν ένα χιλιάρικο μπόνους στα εκτός έδρας που επισκέπτονταν τις δομές στα νησιά
Τσάμπα χοτέλια και μάσες , όλα πληρωμένα από τον προυπολογισμό του κράτους
Έκανε δουλίτσα ο συριζα , βόλεψε πολλούς
Από εποχής Σημίτη τους θυμάμαι με τα προγράμματα ενσωμάτωσης των λαθραίων και σε σταθμούς,ΜΚΟ, Δήμους κλπ.ήδη τους βόλευε το σύστημα και πριν καν γίνουν εξουσία.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Τώρα είμαστε σε χειρότερη μοίρα από το 2010 που μπήκαμε στην εποπτεια
47f7cafd36e78157157901fa5e5e30ea.gif
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.854
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Σου κάνει επιμελές fact checking γι αυτά τα συγκεκριμένα θέματα κι εσύ επιμένεις να αντιδράς κλαυθμικώς σε γοερό μιξολύδιο ξι δίεση φαλτσόρε, τί να κάνει ο άνθρωπος,το ρίχνει στο τρολλοπρέσιγκ, αφού και άγιο σκας όταν σε πιάνει η ξεροκεφαλιά σου.

Γιατί να του κάνω κριτική;

Γενικότερα όλοι μας μπορεί με τον καθένα να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε σε κάποια θέματα, δεν είναι αυτό το ζήτημα όμως.
Εγώ αυτές τις μαλακίες που διαβάζουμε εδώ μέσα και στην ζωή έξω τις κυνηγάω...μαζι με ότι τρολιά γράφω όπου τα διαβάζω θα τα κυνηγάω και αυτά.

Μια χαρά κριτική μου κάνεις εμένα απλά δεν έχεις καταλάβει ακόμα γιατί.

Προφανώς σε ενοχλούν αυτά που γράφω περισσότερο από τον οχετο του ψυχάκια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom