athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.604
- Like
- 118.939
- Πόντοι
- 16.631
ε μανα ελληνιδα πατερα αραβα φιλε-απατριΕλληνας μουσουλμανος?πρωυη φορά το ακουω
ε μανα ελληνιδα πατερα αραβα φιλε-απατριΕλληνας μουσουλμανος?πρωυη φορά το ακουω
Προδοσίαε μανα ελληνιδα πατερα αραβα φιλε-απατρι
οταν σε επηρρεαζει δε μπορεις να γραφεις τους μουλους εργαζομενους στα παπαρια σου ομωςτο προσωπικό το γράφεις και στα @@ σου
αλλά αυτός που δεν σέβεται τον κόπο σου και τα λεφτά σου είναι το πραγματικό μουνόπανο
αναλόγως την θέση οκοταν σε επηρρεαζει δε μπορεις να γραφεις τους μουλους εργαζομενους στα παπαρια σου ομως
ισχυει και αυτοαναλόγως την θέση οκ
φαντάσου να έχεις επενδύσει χρήμα δικό σου και χρόνο και κόπο
και να σου κρατάει ο άλλος τα λεφτά με το έτσι θέλω
επειδή στην Ελλάδα τα νομικό σύστημα ευνοεί τον κλέφτη και όχι τον σωστό.
οπότε πουτάνα όλα playstation και άραγμα και τελείωσεισχυει και αυτο

Η οικονομικη κριση ειχε αντικτυπο καναδυο χρονια στις κανονικες χωρεςΦίλε δεν σε έφερε ο Μητσοτάκης στον πάτο. Κοίτα που ήσουνα το 19 και που σήμερα. Κοίτα που ήσουνα το 12-13 και που το 19 . Το μόνο που μπορείς να ψάξεις είναι αν μπορούσε να ανέβει πιο γρήγορα ή οχι και μεεπιχειρήματα.
Σου ξαναείπα, μάλλον έχεις καιρό να έρθεις Ελλάδα να δεις τα αυτοκίνητα και επίσης δεν ξέρω που είδες ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ σαράβαλων 20ετιας, μάλλον σε καμία εργατική συνοικία αλβανωπακιστανων, κυρίως.Σαραβαλακια 20ετιας στους δρομους, εστιατορια που βλεπεις σχεδον μονο τουριστες (ο ελληνας μονο για καφε εχει λεφτα) φιλος μου καθηγητης με 18 χρονια προυπηρεσιας παιρνει 1100 ευρω που του φτανουν να νοικιασει υπογειο σε κακη περιοχη
Καμια σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη
Σου κάνει επιμελές fact checking γι αυτά τα συγκεκριμένα θέματα κι εσύ επιμένεις να αντιδράς κλαυθμικώς σε γοερό μιξολύδιο ξι δίεση φαλτσόρε, τί να κάνει ο άνθρωπος,το ρίχνει στο τρολλοπρέσιγκ, αφού και άγιο σκας όταν σε πιάνει η ξεροκεφαλιά σου.Απλά την κριτική που κάνεις σε εμάς δεν βλέπω να την κάνεις και στον φίλο σου που επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα σε κάθε πόστ κάθε μέρα 40 φορές.
Από εποχής Σημίτη τους θυμάμαι με τα προγράμματα ενσωμάτωσης των λαθραίων και σε σταθμούς,ΜΚΟ, Δήμους κλπ.ήδη τους βόλευε το σύστημα και πριν καν γίνουν εξουσία.πολύ σωστά !!!
επίσης στα γραφεία των μκο δεν φτάνανε οι καρέκλες για τους βολεμένους ,
2 χιλιάρικα μισθό συν ένα χιλιάρικο μπόνους στα εκτός έδρας που επισκέπτονταν τις δομές στα νησιά
Τσάμπα χοτέλια και μάσες , όλα πληρωμένα από τον προυπολογισμό του κράτους
Έκανε δουλίτσα ο συριζα , βόλεψε πολλούς
Τώρα είμαστε σε χειρότερη μοίρα από το 2010 που μπήκαμε στην εποπτεια
δεν δουλευεις;
Ολιγοωρο διαλλειμαδεν δουλευεις;
πουτσα σου ολα καυλαντα και το χρημα να ρεειΟλιγοωρο διαλλειμα![]()

Ο @Saul κάνει ολιγοήμεροΟλιγοωρο διαλλειμα![]()
Εγώ αυτές τις μαλακίες που διαβάζουμε εδώ μέσα και στην ζωή έξω τις κυνηγάω...μαζι με ότι τρολιά γράφω όπου τα διαβάζω θα τα κυνηγάω και αυτά.Σου κάνει επιμελές fact checking γι αυτά τα συγκεκριμένα θέματα κι εσύ επιμένεις να αντιδράς κλαυθμικώς σε γοερό μιξολύδιο ξι δίεση φαλτσόρε, τί να κάνει ο άνθρωπος,το ρίχνει στο τρολλοπρέσιγκ, αφού και άγιο σκας όταν σε πιάνει η ξεροκεφαλιά σου.
Γιατί να του κάνω κριτική;
Γενικότερα όλοι μας μπορεί με τον καθένα να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε σε κάποια θέματα, δεν είναι αυτό το ζήτημα όμως.
Είναι δύσκολες οι συνθήκες και ο αγώνας για να έρχονται τα τούβλα προς το ζειν.πουτσα σου ολα καυλαντα και το χρημα να ρεει![]()
αργεις να απαντησεις ομωςολιγοΔεκαετές![]()
