Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (2 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Μα κι εγώ βλέπω πράγματα σε σένα και τα στηλιτεύω.

Να ξέρεις ότι σου γράφω είναι προϊόν πιότερο σκέψης και λιγότερο παρόρμησης πόσο μάλλον εμπάθειας.

Ότι σου είναι χρήσιμο το κρατάς γι αργότερα, δεν είπα ότι απαιτώ και δή τώρα αμέσως να συμφωνήσεις μαζί μου.
Οκ

Εσύ στηλιτεύεις το ότι είμαι ισχυρογνώμων

Και εγώ στηλιτεύω την προπαγάνδα και τα ρατσιστικά παραληρήματα

Ο καθένας ότι κρίνει

Απλά την κριτική που κάνεις σε εμάς δεν βλέπω να την κάνεις και στον φίλο σου που επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα σε κάθε πόστ κάθε μέρα 40 φορές.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Απλά την κριτική που κάνεις σε εμάς δεν βλέπω να την κάνεις και στον φίλο σου που επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα σε κάθε πόστ κάθε μέρα 40 φορές.
οι "εμας" ποιοί είναι ? ένας είσαι, ένας

Λογοκρισία θα κάνεις ?
εσένα σου έκαναν λογοκρισία που καθημερινά 24ωρο αραδιάζεις ατέλειωτες βλακειούλες ?

Τι ζητάς από την πολιτεία ? ποιό είναι το θέμα σου ?
γιατί δεν λες "ευχαριστώ Ελλάδα" μιά φορά ?
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
Φίλε δεν σε έφερε ο Μητσοτάκης στον πάτο. Κοίτα που ήσουνα το 19 και που σήμερα. Κοίτα που ήσουνα το 12-13 και που το 19 . Το μόνο που μπορείς να ψάξεις είναι αν μπορούσε να ανέβει πιο γρήγορα ή οχι και μεεπιχειρήματα.
Το έχω ξαναγράψει η νδ εδώ και 7 χρόνια αύξησε τη ψαλίδα μετάξι φτωχών πλούσιων
Αυτό δεν θεωρείται επιτυχία για μια κυβέρνηση αλλά αποτυχία και λόγος για παραίτηση.
Όσο για την οικονομία κλπ που λέτε κάποιοι το χρέος τώρα που όλα πάνε καλά είναι μεγαλύτερο από το 2010 που μπήκαμε στο δντ και στην εποπτεία των μνημονιων
Αν ήταν ακόμα σοιμπλε νταισελμπλουμ λαγκαρντ στα ποστα και δεν υπήρχαν αλλά προβλήματα στην Ευρώπη ακόμα μνημόνια περαιτέρω θα είχαμε
Ο λόγος που σταμάτησε η Ελλάδα να είναι στο προσκήνιο είναι καθαρά ψυχολογικος
Αρχικά έφυγε μια αριστερή κυβέρνηση που δεν ήθελαν στη Δύση ήρθε ο κουλης το πιστό σκυλί και μετά ήρθε πανδημία και ρωσοουκρανικος πόλεμος οπότε το επίκεντρο έφυγε από τη λιτότητα και το στρίμωγμα των χρέους των κακών χωρών
Θέλω να πω οι συγκυρίες άλλαξαν την επικαιρότητα και όχι τα γεγονότα.
Τώρα είμαστε σε χειρότερη μοίρα από το 2010 που μπήκαμε στην εποπτεια
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
οι "εμας" ποιοί είναι ? ένας είσαι, ένας

Λογοκρισία θα κάνεις ?
εσένα σου έκαναν λογοκρισία που καθημερινά 24ωρο αραδιάζεις ατέλειωτες βλακειούλες ?

Τι ζητάς από την πολιτεία ? ποιό είναι το θέμα σου ?
γιατί δεν λες "ευχαριστώ Ελλάδα" μιά φορά ?
Να πει ευχαριστώ Ελλάδα για ποιο λόγο?
Τι έχει κάνει η Ελλάδα για εμάς?
Στο περιθώριο μια ζωή έχει τους πολίτες πάρα μόνο φόρους ξέρει να παιρνει το κράτος και να ενισχύει την ανισότητα των πολιτων
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.694
Πόντοι
21.395
Θυμήθηκα τώρα ένα σύνθημα που φωνάζανε οι οπαδοί της "Μαύρης θύελλας" όταν παίζανε εδώ στην Αθήνα με ομάδες του κέντρου. "Εσείς εδώ στο κέντρο, με σκάρτο αλβανικό, και εμείς στην Καλαμάτα, αγνό Μεσσηνιακό".
Για να μην πούμε και για το αρωματικο χορτάρι των Ζωνιανών.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
αλβανέ αναρχοφασιστερέ σου παραθέτω συνέχεια λινκ της φάρας σου και εκνευρίζεσαι
Έκοψες και τα μελό σεντόνια ρε κοπρόσκυλο του Ράμα
Μου θέλεις και σπίτι λουξ αλλά φτηνό στην Ελλάδα βρε θρασύμι :2funny:

Εκεί στη κατάληψη που ξημεροβραδιάζεσαι 24ωρο με το λάπτοπ στο σάιτ, θα μείνεις ...
Μέχρι να έρθουνε τα παλικάρια των ΜΑΤ να σε μαυρίσουνε στο ξύλο :2funny:
Ο Σαούλ δεν είναι αριστερός δεν έχει καμία σχέση με την αριστερά
Ούτε μια φορά στη ζωή του δεν έχει πάει πορεία.
Αριστερός εγώ είμαι
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Να πει ευχαριστώ Ελλάδα για ποιο λόγο?
Τι έχει κάνει η Ελλάδα για εμάς?
Στο περιθώριο μια ζωή έχει τους πολίτες πάρα μόνο φόρους ξέρει να παιρνει το κράτος και να ενισχύει την ανισότητα των πολιτων
διότι φιλοξενείται, σιτίζεται και πήγε κάποιες τάξεις στο σχολείο μεταναστών
Όλα αυτά τα πληρώνει η Ελλάδα ,όπως πληρώνει και τους αλβανούς που γέμισαν τις φυλακές

Εσύ πεινάς ? ανάλυσε λίγο τα οικονομικά σου
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.694
Πόντοι
21.395

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Ο Σαούλ δεν είναι αριστερός δεν έχει καμία σχέση με την αριστερά
Ούτε μια φορά στη ζωή του δεν έχει πάει πορεία.
Αριστερός εγώ είμαι
γιατί δεν βολεύτηκες με σύριζα ? λάθος που δεν σε τακτοποίησαν !!!
 

gidovoskos007

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2013
Μηνύματα
257
Like
790
Πόντοι
81
Σαραβαλακια 20ετιας στους δρομους, εστιατορια που βλεπεις σχεδον μονο τουριστες (ο ελληνας μονο για καφε εχει λεφτα) φιλος μου καθηγητης με 18 χρονια προυπηρεσιας παιρνει 1100 ευρω που του φτανουν να νοικιασει υπογειο σε κακη περιοχη
Καμια σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη
οι αυτοκινητοβιομηχανιες ψαχνουν για κοροιδα, το toyota yaris το 2005 είχε καινούργιο 12000 ευρω και τωρα το καινουργιο εχει 23000, και γιατι να παρω καινουργιο αφου μολις φυγει απο την αντιπροσωπεια την αλλη μερα εχει χασει το 30% της τιμης του, εχω ενα toyota corolla του 1999 κανει την δουλεια του αψογα και δεν πεταω τα λεφτα μου
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
διότι φιλοξενείται, σιτίζεται και πήγε κάποιες τάξεις στο σχολείο μεταναστών
Όλα αυτά τα πληρώνει η Ελλάδα ,όπως πληρώνει και τους αλβανούς που γέμισαν τις φυλακές

Εσύ πεινάς ? ανάλυσε λίγο τα οικονομικά σου
Χωρίς τους αλβανούς ούτε χωράφια ούτε ελιές ούτε οικοδομές θα είχε η χώρα
Εμείς πρέπει να πούμε ευχαριστώ για 20 χρόνια που τους εκμεταλλευομασταν και στο τέλος τους λέγαμε αλβανούς τους κλέβαμε τα μεροκάματα και άλλα πολλά
Με την είσοδο των Αλβανών στην Ελλάδα ως μεταναστών φάνηκε πόσο σκατολαος είμαστε
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Χωρίς τους αλβανούς ούτε χωράφια ούτε ελιές ούτε οικοδομές θα είχε η χώρα
Εμείς πρέπει να πούμε ευχαριστώ για 20 χρόνια που τους εκμεταλλευομασταν και στο τέλος τους λέγαμε αλβανούς τους κλέβαμε τα μεροκάματα και άλλα πολλά
Με την είσοδο των Αλβανών στην Ελλάδα ως μεταναστών φάνηκε πόσο σκατολαος είμαστε
συμφωνώ αλλά τέτοια λέτε και πατώνετε 1,5%
Ο λαός δεν θέλει να ακούει αλήθειες :P
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
γιατί δεν βολεύτηκες με σύριζα ? λάθος που δεν σε τακτοποίησαν !!!
Αν ο σύριζα βόλευε κόσμο θα είχε βάση και όχι να βγάζει τώρα 1.5%
Κανέναν δεν βόλεψε ο σύριζα και εννοώ πολίτες
Μη μου πεις τώρα για ηγετικές θέσεις και υπουργεία
Λέμε για ρουσφέτια και γαλάζια και πράσινα παιδια
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Αν ο σύριζα βόλευε κόσμο θα είχε βάση και όχι να βγάζει τώρα 1.5%
Κανέναν δεν βόλεψε ο σύριζα και εννοώ πολίτες
Μη μου πεις τώρα για ηγετικές θέσεις και υπουργεία
Λέμε για ρουσφέτια και γαλάζια και πράσινα παιδια
βόλεψε αρκετό κόσμο , δεν ήσουν στους πονηρούληδες ..
Ακόμη και σήμερα έχει μετακλητούς, έχει κόσμο στη κουμουνδούρου, στις φυλλάδες, στο ράδιο κτλπ
έχωσε και στο δημόσιο δικούς του
Για 4 χρονάκια που κυβέρνησε μιά χαρά το πήγε το γράμμα..
Εσύ είσαι αγνός, ανιδιοτελής επαναστάτης και σε άφησαν στην απόξω :undecided-old:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.694
Πόντοι
21.395
Χωρίς τους αλβανούς ούτε χωράφια ούτε ελιές ούτε οικοδομές θα είχε η χώρα
Εμείς πρέπει να πούμε ευχαριστώ για 20 χρόνια που τους εκμεταλλευομασταν και στο τέλος τους λέγαμε αλβανούς τους κλέβαμε τα μεροκάματα και άλλα πολλά
Με την είσοδο των Αλβανών στην Ελλάδα ως μεταναστών φάνηκε πόσο σκατολαος είμαστε
Ρε συ Ζαν, Σαμαρικος εισαι; Ο Σαμαρας ανοιξε τα συνορα (και ο Μπερισα τις φυλακες) και ηρθαν εδω οι Αλβανοι.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.102
αλβανοι 2 % να πετύχεις σωστο ...
αλβανοι 2% καλα 98 τα κακα ..
αλβανοι μπηκαν στα χωραφια και καναν τα φυτοφαρμακα μοδα
αλβανοι στα 10 εργα που αναλαβανε τα 9 για το πουτσο ..μονο ζημια και ολο φθορές κατα τα αλλα μας πριζανε μπαλες οτι χωρις αυτους δεν θα ειχαμε ολυμπιακους
αλβανοι πηγαν στο διαολο τα μεροκαματα και απαιτουν απο τον ελληνα να γινει αυτη η φαρα αλλιως θα τον πουνε τεμπελη
ρε αη στο διαολο:coffee:
 

gidovoskos007

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2013
Μηνύματα
257
Like
790
Πόντοι
81
βόλεψε αρκετό κόσμο , δεν ήσουν στους πονηρούληδες ..
Ακόμη και σήμερα έχει μετακλητούς, έχει κόσμο στη κουμουνδούρου, στις φυλλάδες, στο ράδιο κτλπ
έχωσε και στο δημόσιο δικούς του
Για 4 χρονάκια που κυβέρνησε μιά χαρά το πήγε το γράμμα..
Εσύ είσαι αγνός, ανιδιοτελής επαναστάτης και σε άφησαν στην απόξω :undecided-old:
τον αφησαν στη απεξω αυτον, εγω εχω φιλους που τους βόλεψε μια χαρά ο Πρόεδρος, ενας δουλευει μονιμος υπαλληλος στην Βουλη, ενας στην ΕΡΤ, και ενας σε αεροδρόμιο μονιμοι, ειμαστε απ το ιδιο χωριο, και ολοι αποφοιτοι λυκειου με 11 βαθμο χαριστικα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom