Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
ΟκΜα κι εγώ βλέπω πράγματα σε σένα και τα στηλιτεύω.
Να ξέρεις ότι σου γράφω είναι προϊόν πιότερο σκέψης και λιγότερο παρόρμησης πόσο μάλλον εμπάθειας.
Ότι σου είναι χρήσιμο το κρατάς γι αργότερα, δεν είπα ότι απαιτώ και δή τώρα αμέσως να συμφωνήσεις μαζί μου.
Εσύ στηλιτεύεις το ότι είμαι ισχυρογνώμων
Και εγώ στηλιτεύω την προπαγάνδα και τα ρατσιστικά παραληρήματα
Ο καθένας ότι κρίνει
Απλά την κριτική που κάνεις σε εμάς δεν βλέπω να την κάνεις και στον φίλο σου που επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα σε κάθε πόστ κάθε μέρα 40 φορές.


