Δε θεωρει τρολ την αληθεια (αν κ δεν τη ξερουμε).Τρολ θεωρει το προφιλ σου.Αν θεωρείς τρολ το ότι λέω την αλήθεια τι να πω
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δε θεωρει τρολ την αληθεια (αν κ δεν τη ξερουμε).Τρολ θεωρει το προφιλ σου.Αν θεωρείς τρολ το ότι λέω την αλήθεια τι να πω
Θες να σου πω εγώ καλύτερα;Πηγε κανεις μαζι της τωρα θεσσαλονικη
Ναι μην πετάγεσαι σαν το τσουτσέκι το πιάσαμε το υπονοούμενοΔε θεωρει τρολ την αληθεια (αν κ δεν τη ξερουμε).Τρολ θεωρει το προφιλ σου.
Δες λιγο τα μηνύματα σου εδώ!! Είναι σημαντικόΝαι μην πετάγεσαι σαν το τσουτσέκι το πιάσαμε το υπονοούμενο
Έτσι ακούω αλλά με μένα τα είχε δώσει όλα στο στούντιο, τι να σου πω μπορεί και να ήταν τυχαίο γεγονός, μπορεί κ να γουσταρε τη συγκεκριμένη στιγμή.... Γι'αυτό ρωτησα την ΕμινέΔεν κάνει για το άθλημα η Τίνα μαν, η εμινε και σβηστή που δουλεύει, καλύτερη είναι!!!
Θα κανω οτι γουσταρω διοτι δε μπορεις να κανεις τιποτα!Ολοι πεταγομαστε εδω διοτι οπως εσυ ετσι κ εμεις γραφουμε οποτε γουσταρουμε ασχετα με το αν γραψαμε πριν.Το πιασες προωθητη?Ναι μην πετάγεσαι σαν το τσουτσέκι το πιάσαμε το υπονοούμενο
Πάλι καλά που με εσένα τα έδωσε όλα, εγώ πάντως που την έχω πάρει, ήταν απο τις μεγαλύτερες φόλες που έχω φάει. Κρίμα γιατί όντως έχει φοβερό κορμί.Έτσι ακούω αλλά με μένα τα είχε δώσει όλα στο στούντιο, τι να σου πω μπορεί και να ήταν τυχαίο γεγονός, μπορεί κ να γουσταρε τη συγκεκριμένη στιγμή.... Γι'αυτό ρωτησα την Εμινέ
Το κτλβνω. Παίζει να έτυχε σε μεναΠάλι καλά που με εσένα τα έδωσε όλα, εγώ πάντως που την έχω πάρει, ήταν απο τις μεγαλύτερες φόλες που έχω φάει. Κρίμα γιατί όντως έχει φοβερό κορμί.
Συναγωνισται ψηνομαι να τη παρω στο στουντιο μονο και μονο για τη θεα στα 4... Αξιζει? Τι απιστευτη κωλαρα εχει ρε γαμωτο...
Προσπαθώ να τα βλέπω αλλά δεν προλαβαίνω όλα υπομονήΔες λιγο τα μηνύματα σου εδώ!! Είναι σημαντικό
Θες να απαντάς εσύ για μένα;Αμπελαλέ και η Εμινε!
Ε τι να κάνουμε δεν είναι όλα για όλους εκτός αν δεν σ έδωσα φιλάκια πάντωςΠάλι καλά που με εσένα τα έδωσε όλα, εγώ πάντως που την έχω πάρει, ήταν απο τις μεγαλύτερες φόλες που έχω φάει. Κρίμα γιατί όντως έχει φοβερό κορμί.
Απαντάω σ όσους μου στέλνουν στον αριθμό μου και με φωτο του ευχαριστώFake θα είναι δεν απαντάει
Κουλαρε αρπαζεσαι μονο σου χιούμορ καθόλουΘα κανω οτι γουσταρω διοτι δε μπορεις να κανεις τιποτα!Ολοι πεταγομαστε εδω διοτι οπως εσυ ετσι κ εμεις γραφουμε οποτε γουσταρουμε ασχετα με το αν γραψαμε πριν.Το πιασες προωθητη?