Μην αυθαδιάζεις και μην αυθαιρετείς.αντιθέτως
σου θέτω τα όρια μέσα στα οποία προτίθεμαι να απαντήσω
κατά τα λοιπά...μπορείς να ρωτάς και μέχρι το 2040...δεν θα σου το απαγορεύσω εγώ![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 124K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (9 μέλη και 12 επισκέπτες)
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
εγώ στο είπα μια φορά σοβαράδεν φταίει η φωτοβολίδα και δεν ήταν μία !!!
Ήταν πολλές που εκτόξευσαν με μίσος οι αλβανοί και δολοφόνησαν τον ΑΣΤΥΝΟΜΟ
Δεν τα λέω εγώ, η ΓΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ τα λένε
μη κάνεις σαν τους κούληδες που τα βάζουν με τη Κοβέσι ...
ας μην είστε εθισμένοι στο έγκλημα ώστε να κερδίσετε τον σεβασμό ...
δεν είναι ο θάνατος ενός ανθρώπου θέμα για να "σπρώξεις" τις προπαγανδιστικές σου μαλακίες.
τόσο μυαλό θέλει για να το καταλάβεις?
αν του θίξεις τη πατρίδα μεταμορφώνεται σε εσ εσ Σκεντέρμπεη ο μπαγάσαςΈεεεχει και μερικές καλές απόψεις ο άτιμος αλλά άπαξ κι αισθανθεί πως τον πλησιάζουν στο τέριτορυ του βγάνει αγκάθια μη σου πω δαγκώνει κιόλας μην τυχόν και του πάρουν τοτοτοττττ-ό δικό του το πολύτιμό του τη μοναδική ιδιαιτερότητα του τον ιδιάζοντα κοπανιστό αέρα του.
Για τον οποίον φυσικά οι υπόλοιποι δε νομίζω να νοιάζονται γρί.
Οκέι όλοι οι αλβανοί είναι τέρμα εθνίκια , γνωστό στους πάντες
Πάντως για να κάνω τον συνήγορο των κουλικών , έχουν δίκιο που δεν παραδέχονται το παραμικρό
ακόμη και όταν τα επιβαρυντικά στοιχεία είναι συντριπτικά γι αυτούς
Σου λένε με το δίκιο τους ,ούτε εσείς οι αντίπαλοι παραδέχεστε τα λάθη σας
Παράδειγμα ο σαουλίνιο που λέει "μια φωτοβολίδα" , όχι οι αλβανοί δεν συμμετείχαν , ένας ήταν ο φονιάς

σα να ακούς μπραβοκούλη να πουλάει τρελίτσα ενώ οι αποδείξεις είναι κόλαφος

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
στα εξηγώ καθαρά και συγκεκριμέναΜην αυθαδιάζεις και μην αυθαιρετείς.
τα ντρόγκια που έχουνε γεμίσει την ελλάδα ποιανού είναι ρε αλβαναρά συναγωνιστή φασίστα ?εγώ στο είπα μια φορά σοβαρά
δεν είναι ο θάνατος ενός ανθρώπου θέμα για να "σπρώξεις" τις προπαγανδιστικές σου μαλακίες.
τόσο μυαλό θέλει για να το καταλάβεις?
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
ναι φυσικά...απλά 2-3 ποστ πιο πάνω είπα ότι δεν γουστάρω κανέναν γηπεδάκια μπάχαλο που αναπνέει τζάμπα το οξυγόνο μας.Παράδειγμα ο σαουλίνιο που λέει "μια φωτοβολίδα" , όχι οι αλβανοί δεν συμμετείχαν , ένας ήταν ο φονιάς
σα να ακούς μπραβοκούλη να πουλάει τρελίτσα ενώ οι αποδείξεις είναι κόλαφος![]()
Εμένα στα αρχίδια μου αν ήταν αλβανοί,πακιστανοί ή Ρώσοι....αυτός που του έριξε την φωτοβολίδα ήταν το μαλακιστήρι με τον ΜΠΑΜΠΑΚΑ που θυμάμαι να λέει "το παιδί δεν είναι κακό...πορτοκαλάδες πίνει ακόμα"
κατάλαβες τώρα?
εσύ πριν το "παιδάκι με τις πορτοκαλάδες" που έτυχε να αμολύσει στο ψαχνό μια ναυτική φωτοβολίδα σε έναν άνθρωπο και να τον κάψει ζωντανό...τον έβγαλες εξιλαστήριο θύμα...
μέχρι εκεί φτάνεις βέβαια
ρε παρτάκια στείλε μου τίποτα καλό από αυτό που πίνειςναι φυσικά...απλά 2-3 ποστ πιο πάνω είπα ότι δεν γουστάρω κανέναν γηπεδάκια μπάχαλο που αναπνέει τζάμπα το οξυγόνο μας.
Εμένα στα αρχίδια μου αν ήταν αλβανοί,πακιστανοί ή Ρώσοι....αυτός που του έριξε την φωτοβολίδα ήταν το μαλακιστήρι με τον ΜΠΑΜΠΑΚΑ που θυμάμαι να λέει "το παιδί δεν είναι κακό...πορτοκαλάδες πίνει ακόμα"
κατάλαβες τώρα?
εσύ πριν το "παιδάκι με τις πορτοκαλάδες" που έτυχε να αμολύσει στο ψαχνό μια ναυτική φωτοβολίδα σε έναν άνθρωπο και να τον κάψει ζωντανό...τον έβγαλες εξιλαστήριο θύμα...
μέχρι εκεί φτάνεις βέβαια
εκτοξεύσατε την εγκληματικότητα ειδικά στις μετεφηβικές ηλικίες ...
Κάνε λίγο υπομονή να βγούνε τα ονοματάκια των αλβανών στη δημοσιότητα για τη δολοφονία στη Καλλιθέα
και τα ξαναλέμε ...εγώ τα είδα τα ονοματάκια και ξανατονίζω να μην αφήνουν οι έλληνες τα παιδιά τους
να μπλέκουν με αλβανούς
Με αλβανιδούλες ναί !!!!
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
σου συστήνω να πας σε έναν ψυχολόγο θα σου εξηγήσει πολλά...για να μην βασανίζεσαι και εσύ με τις εμμονές σουρε παρτάκια στείλε μου τίποτα καλό από αυτό που πίνεις
εκτοξεύσατε την εγκληματικότητα ειδικά στις μετεφηβικές ηλικίες ...
Κάνε λίγο υπομονή να βγούνε τα ονοματάκια των αλβανών στη δημοσιότητα για τη δολοφονία στη Καλλιθέα
και τα ξαναλέμε ...εγώ τα είδα τα ονοματάκια και ξανατονίζω να μην αφήνουν οι έλληνες τα παιδιά τους
να μπλέκουν με αλβανούς
Με αλβανιδούλες ναί !!!!
κατά τα υπόλοιπα ευτυχώς ανήκεις στο ούτε 1% της κοινωνίας
δεν στο λέω για να σε τρολάρω....ζεις την ζωή σου παρέα με τις εμμονές σου...κάποια στιγμή θα βαρέσεις μπιέλα και μας γράφεις από το χαιδάρι
έκανες κρακ πάλι ενώ σε πάω με το μαλακό σαν να είσαι δεσποινιδούλασου συστήνω να πας σε έναν ψυχολόγο θα σου εξηγήσει πολλά...για να μην βασανίζεσαι και εσύ με τις εμμονές σου
κατά τα υπόλοιπα ευτυχώς ανήκεις στο ούτε 1% της κοινωνίας
δεν στο λέω για να σε τρολάρω....ζεις την ζωή σου παρέα με τις εμμονές σου...κάποια στιγμή θα βαρέσεις μπιέλα και μας γράφεις από το χαιδάρι
Γιατί χάνεις την ψυχραιμία σου όταν λένε για αλβανούς εγκληματίες ?
Είπαμε να είσαι εθνίκι αλλά εσύ είσαι χειρότερος από τα εσ εσ Σκεντέμπεη ρε συ !!!!
Δεν φταίνε οι έλληνες ,ούτε οι φωτοβολίδες, ούτε τα μαχαίρια και τα πιστόλια
που είσαστε εθισμένοι στην παρανομία
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τις δραστηριότητες σας αλλά με το μίσος που έχετε για τη χώρα που σας φιλοξενεί
Γιατί έχετε τέτοιο κόμπλεξ έναντι της Ελληνικής Φυλής ?

ποιός εθνίκι αλβαναράς ταυτίζεται με ένα ΕλληνοΧριστιανικό κόμμα σαν της Κάρυ-Γρατσία ?
επειδή οι συγκυρίες έφεραν τον συμπατριώτη του Ρούτσι να εμπλέκεται εξ αιτίας του θλιβερού δυστυχήματος των Τεμπών ?
πόσο αλβαναράς είναι ο αλβανός που βλέπει αλβανέζικο όνομα στη πίστα και προσκυνά ελληνορθόδοξο κόμμα ?


















επειδή οι συγκυρίες έφεραν τον συμπατριώτη του Ρούτσι να εμπλέκεται εξ αιτίας του θλιβερού δυστυχήματος των Τεμπών ?
πόσο αλβαναράς είναι ο αλβανός που βλέπει αλβανέζικο όνομα στη πίστα και προσκυνά ελληνορθόδοξο κόμμα ?



















tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 355
- Like
- 482
- Πόντοι
- 21
ναιΑν δεν κάνω λάθος έχεις δηλώσει πως ζεις εξωτερικό;
tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 355
- Like
- 482
- Πόντοι
- 21
Οι σοβαροι Αλβανοι γυρισαν στην Αλβανιαρε παρτάκια στείλε μου τίποτα καλό από αυτό που πίνεις
εκτοξεύσατε την εγκληματικότητα ειδικά στις μετεφηβικές ηλικίες ...
Κάνε λίγο υπομονή να βγούνε τα ονοματάκια των αλβανών στη δημοσιότητα για τη δολοφονία στη Καλλιθέα
και τα ξαναλέμε ...εγώ τα είδα τα ονοματάκια και ξανατονίζω να μην αφήνουν οι έλληνες τα παιδιά τους
να μπλέκουν με αλβανούς
Με αλβανιδούλες ναί !!!!
Πηγα να κανω check in στο Marriott των Τιρανων, και ο τυπος στην ρεσεψιον μου απαντησε σε ελληνικα χωρις προφορα
Γεννημενος και μεγαλωμενος στην Αθηνα γυρισε στην Αλβανια γιατι οι μισθοι ειναι ιδιοι με εδω αλλα εκει εχει μεγαλυτερη αγοραστικη δυναμη, περισσοτερες ευκαιριες κλπ και σιγουρα οχι μπουρδελοκρατος που επιτρεπει την ανομια εις βαρος των κατοικων
Στο ελλαδισταν εχουν ευκαιριες οι εγκληματιες
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.511
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.549
- Πόντοι
- 48.917
Ίσως λέω εγω, ίσως αν όλοι οι Έλληνες πηγαίναμε στις κάλπες και γράφαμε στα ψηφοδέλτια..Ανδρεα γυρνα πισω..τοτε ισως ο καλός θεουλης τον ανεσταινε και μάς το έφερνε πίσω στη χώρα μας για να επιστρέψει το χαμογελο στα χείλη μάς
φίλε δουλεύουμε τον αλβανάκο των Εξαρχείων , θα δουλευόμαστε κ μεταξύ μας ?Οι σοβαροι Αλβανοι γυρισαν στην Αλβανια
Πηγα να κανω check in στο Marriott των Τιρανων, και ο τυπος στην ρεσεψιον μου απαντησε σε ελληνικα χωρις προφορα
Γεννημενος και μεγαλωμενος στην Αθηνα γυρισε στην Αλβανια γιατι οι μισθοι ειναι ιδιοι με εδω αλλα εκει εχει μεγαλυτερη αγοραστικη δυναμη, περισσοτερες ευκαιριες κλπ και σιγουρα οχι μπουρδελοκρατος που επιτρεπει την ανομια εις βαρος των κατοικων
Στο ελλαδισταν εχουν ευκαιριες οι εγκληματιες
Πνίξανε τη χώρα στα ναρκωτικά οι "σοβαροί" αλβανοί που ελληνοποιούσαι ο Τσιπρομούλος
και συνεχίζει βλακωδώς ο Κούλης ξεφτιλίζοντας τη παράταξη
Άκου σοβαρός αλβανός

Ρίξε μιά ματιά στα στοιχεία της europol περί αλβανών να δείς τι βρωμοδουλειές κάνουν όπου κατσικώνονται
Το μόνο θετικό που μας προσφέρουν είναι οι τσούπες τους (όσες είναι μουνάρες βέβαια) που τις βγάζουν στο κλαρί
Δες τα λινκ με τα ντρόγκια , αλβανοί φέτος,. αλβανοί και το 2023
Και θα σου απαντήσει κανάς αναρχομπαφιάρης πως πάντα στην Ελλάδα υπήρχαν ναρκωτικά, δεν φταίνε οι αλβανοί

έχει πάρει κ ελληνικό όνομα ο ελληνοποιημένος υπάνθρωπος

"Βούλιαζαν" τη Μύκονο στα ναρκωτικά: Γνωστός στις Αρχές Αλβανός με βανάκια μεταφοράς τουριστών πίσω από το κύκλωμα - Έξι συλλήψεις (Εικόνα & Βίντεο)
Μανώλης Αλιμάνης: Αυτός είναι ο «πασαδόρος της κόκας» στη Μύκονο που συνελήφθη από το Ελληνικό FBI! Η εταιρεία - «πλυντήριο μαύρου χρήματος» Velvet Transfer που μετέφερε την Ελίτ στο νησί των Ανέμων και τα 700.000 ευρώ που έβγαλαν σε λίγους μήνες. Όλη η δικογραφία που περιγράφει τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης και τους ρόλους των μελών. - ΕΔΩΛΙΟ5
Εξαρθρώθηκε μεγάλο κύκλωμα διακίνησης κοκαΐνης στη Μύκονο - Αρχηγός σκληρός Αλβανός κακοποιός
Socrates009
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Νοε 2023
- Μηνύματα
- 551
- Like
- 4.598
- Πόντοι
- 446
Είναι ο μοναδικός που μνημονεύεται από όλους κάθε χρόνο, που διετέλεσαν σε ανώτερα αξιώματα, η δεκαετία του 80 είναι σημείο αναφοράς.Ίσως λέω εγω, ίσως αν όλοι οι Έλληνες πηγαίναμε στις κάλπες και γράφαμε στα ψηφοδέλτια..Ανδρεα γυρνα πισω..τοτε ισως ο καλός θεουλης τον ανεσταινε και μάς το έφερνε πίσω στη χώρα μας για να επιστρέψει το χαμογελο στα χείλη μάς
σου στέλνω με gov την υπογραφή μου ,Ίσως λέω εγω, ίσως αν όλοι οι Έλληνες πηγαίναμε στις κάλπες και γράφαμε στα ψηφοδέλτια..Ανδρεα γυρνα πισω..τοτε ισως ο καλός θεουλης τον ανεσταινε και μάς το έφερνε πίσω στη χώρα μας για να επιστρέψει το χαμογελο στα χείλη μάς
πήγαινε συμβολαιογράφο κ μεταβίβασε μου ένα μποστάνι από αυτά που μοίραζε η κλαδική του ΑΝΤΡΕΑ
να αγωνιστούμε μαζί μέχρι να ανατείλει ο πράσινος ήλιος ξανά !!!!

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
Μια νέα μέρα...ο ψυχωτικός φιλικός φασίστας της γειτονιάς σας ξεκινάει από το πρωί το παραλήρημα του...θα πάει από τους αλβανούς στους γκέιδες και από τους γκέιδες στα μουσλίμια και μετά πάλι πίσω.... μέχρι το απόγευμα θα έχει κατεβάσει 2-3 μανιφέστο με τις ιδέες της υπόγας
Μείνετε συντονισμένοι για το show
Μείνετε συντονισμένοι για το show

barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.545
- Like
- 29.468
- Πόντοι
- 5.506
Ωραία και πολύ καλά κανείς, απλά στα μάτια μου δικαιολογείσαι να μιλάς για οικονομικούς δείκτες και ίσως να αγνοείς την πραγματική οικονομία και καθημερινότητα του Έλληνα. Ο ΜΕΣΟΣ Έλληνας ούτε πεθαίνει της πείνας, ούτε ψάχνει στους κάδους και σίγουρα ζει αρκετά καλύτερα απ ότι 5-10 χρόνια πριν παρά την ακρίβεια και τα κόστη, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΤΑΙ δεξιά αριστερά.
το ξέρουμε ρε αλβανίδι πόσο αρκίντι είσαιείμαι αναρχομαλάκας στην χώρα σας και π-ουτσεκάς σκεντέρμπεης φασίστας στην Αλβανία μου Σοκ στην Κυψέλη: Αλβανός επιτέθηκε σε δίδυμες ΑμεΑ μέσα στο σπίτι τους και βίασε τη μία