Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (5 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 220 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    411

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.302
Like
1.944
Πόντοι
216
Ξέρεις πόσους Σαουλ έχουμε εκεί πέρα έξω;;

Δεν δικαιούνται διά να ομιλούν οι Γκρούεζες και οι ιδιοτελείς ή ανεγκέφαλοι κουλολαγοκέφαλοι...

Ξέρεις πόσους νυχτερίδες και σαουλ έχουμε εκεί πέρα έξω;
Αρχικά προσπαθείς να με προσεταιρισθείς εις βάρος εκείνου του τύπου, του Σαούλ, που τον έχω αποκλείσει, επειδή γράφει μαλακίες και αφού σού βάζω πάγο, επιτίθεσαι χωρίς να μού προσάπτεις κάτι. Μακρυά... κάνε παρέα με τους ομοίους σου μπλέ ακρδιδοφαταούλες...
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Τι σημασία έχει?

Αφού ότι και να πει εσείς την δουλειά σας θα κάνετε,

αν οι θέσεις είναι μαλακίες θα πιάσετε δουλειά

αν οι θέσεις είναι καλές θα το ρίξετε στην απειρία της και τα συμφέροντα που την σπρώχνουν

αν οι θέσεις είναι αντιγραφή από την ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ θα πείτε ότι λέει τα ίδια με τους άλλους (απλά σας αρέσουν από τους άλλους)


με λίγα λόγια για εσάς...ότι και να γίνει...πρέπει πάντα να κερδίζει ο μητσοτάκης :rockon::rockon:
To βρήκες. Άψογος. Οτι κάνει η Κάρυ είναι σωστό. ότι κάνουν οι άλλοι λάθος.

Κάρυ ολε , κάρυ ολε .......
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.788
Like
29.865
Πόντοι
6.256
ενώ εγώ φίλε νυχτερίδα πετάω τη σκούφια μου να μιλήσω με έναν τύπο που δεν δέχεται καμία άποψη εκτός από την δική του...ακόμα και αν δεν την δικαιολογεί και ιδιαίτερα...καθώς δεν είναι και καμιά ιδιοφυΐα...αλλά νομίζει ότι είναι πνευματικά ανώτερος από τους άλλους

και το έχει ως πάγια τακτική να πετάει ύπουλα υπονοούμενα...ορμώμενος από ιδέες που αγγίζουν και το ΨΕΚ

δε θα κοιμηθώ το βράδυ :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.788
Like
29.865
Πόντοι
6.256
To βρήκες. Άψογος. Οτι κάνει η Κάρυ είναι σωστό. ότι κάνουν οι άλλοι λάθος.

Κάρυ ολε , κάρυ ολε .......
όχι...απλά τονίζω....ότι και να κάνει

η απάντηση σας θα είναι πάντα μητσοτάκης
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.394
Like
14.069
Πόντοι
3.556
Εγω νομίζω την Καρυ τη βάλανε πουλέν για να κοψει τη Ζωή.Η Ζωή μαζευε αντισυστημικους έτοιμους να τα γαμησουν όλα.Τωρα αυτη και ο Βελο ξεφουσκώνει απότομα,το ΠΑΣΟΚ το παει γαμιωντας ο Τσι εχει ανατραπεί όλο το πολιτικό σκηνικό.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.788
Like
29.865
Πόντοι
6.256
Εγω νομίζω την Καρυ τη βάλανε πουλέν για να κοψει τη Ζωή.Η Ζωή μαζευε αντισυστημικους έτοιμους να τα γαμησουν όλα.Τωρα αυτη και ο Βελο ξεφουσκώνει απότομα,το ΠΑΣΟΚ το παει γαμιωντας ο Τσι εχει ανατραπεί όλο το πολιτικό σκηνικό.
η ΝΔ την θέλει την ζωή στην βουλή

την βολεύει η ζωή
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.302
Like
1.944
Πόντοι
216
Η Καρυστιανού αναφέρθηκε σε αιτιάσεις "γενικές, πρόωρες και άδικες, χωρίς ένα συγκεκριμένο γεγονός να τίς στηρίζει".
Δηλαδή θα έπερεπε να κάνει την κατίνα ο Κοκοτσάκης και να πεί π.χ. ότι "τότε που πρότεινα αυτό με γράψατε", "τότε που ρώτησα εκείνο, με αποφύγατε", κτλ κτλ;
Ας μην ανησυχούμε, όμως, γιατί από σήμερα αρχίζει πλέρια Δημοκρατία στο Κίνημα, και όλα θα γίνονται δημοκρατικά!
Πρόσεχε Μαράκι, διότι με τέτοιες ανοιχτές διαδικασίες, αλώνονται πανεύκολα τα κόμματα και οι όμιλοι. Ρώτα και τόν ΣΥΡΙΖΑ, πώς τους κατσικώθηκε ο "τεστοστερόνης", και μετά έκαναν πραξικόπημα τα αριστερόσκυλα γιά να τον εκπαραθυρώσουν!
Ρώτα και μάς πώς το ΚΚΕ στις δεκαετίες του 70 και 80 άλωνε Συλλόγους με τέτοιες "ανοιχτές" διαδικασίες και έβαζε μπροστινούς αχυρανθρώπους γιά προέδρους, εν αγνοία ή εν γνώσει τους, γιά να μήν φαίνονται "βαμμένοι" οι Σύλλογοι...
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.302
Like
1.944
Πόντοι
216
Μ'ένα στόμα μιά φωνή (συστημικοί καί "αντισυστημικοί").

Δε μου λές, μανταμίτσα, την ενσωμάτωση την απεφάσισε "δημοκρατικά" το Κίνημα ή οι "ινστρούχτορές" του; :think:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.776
Κριτικές
2
Like
33.797
Πόντοι
9.931
Τόσκα θα λέμε και θα κλαίμε μλκα βαψομαλιά Χρυσοναρκέμπορα, εκεί φτάσαμε !!! :2funny:

πόσο τριμπούρδελα είναι οι άχρηστοι ? πόσο ? α ρε κατάντια κατρακύλα :confused:
μπας και ο γιόκας του Θεοδωρικόπουστα συμμετείχε στα μαχαιρώματα εκεί κάτω στη Καλλιθέα ?
ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ Κουλαδερφάρες Λιγναδοτόμαρα διαλύσατε τη κοινωνία ΜΠΙΝΕΔΕΣ :2funny:

Στο σκαμνί τελικά ο γιος του Θεοδωρικάκου και ο πρώην αρχηγός της Αστυνομίας
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.788
Like
29.865
Πόντοι
6.256
Ναι όλο κάτι κάνεις εσύ,είσαι πολύ αντλας με τη μυξούλα να κρέμεται...

@tellystalone6969 τι λέει το μυξιαρικο?
έχει σπάσει σα κλαράκι 4-5 φορές μέχρι τώρα με έχει βάλει "ιγκνόρ" και με έχει "συγχωρέσει" μετά :2funny:


δε θέλω να σπείρω διχόνοια αλλά

εσένα σε έχει να ξέρεις για μπροστινό...για να σου λέει τι να κάνεις σε πιεμ και να τρως εσύ τα μπαν

δεν σε παίρνει να πουλάς πνεύμα :coffee::coffee:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.057
Like
2.489
Πόντοι
456
Περιμενω να δω καποιο προγραμμα, και καποιες θεσεις για να σχηματισω αποψη.
Παρ ολα αυτα, επειδη τα τελευταια χρονια δεν ψηφιζουμε τον καλυτερο, αλλα οπως λενε και τα ΜΜΕ τον "λιγοτερο χειροτερο", οποιονδηποτε ψηφισουμε που δεν εχει ξανακυβερνησει, ειναι εξ ορισμου λιγοτερο χειροτερος απο αυτους που εχουν ηδη κυβερνησει.
Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο ότι παρουσιάζει ένα πληρες πρόγραμμα, μετρημένο μέχρι δεκάρας και με σαφείς και ορισμένες θέσεις, θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom