Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
ΣΥΜΦΩΝΩ από συμφέρον

ΣΥΜΦΩΝΩ από συμφέρον

Ξέρεις πόσους Σαουλ έχουμε εκεί πέρα έξω;;
Δεν δικαιούνται διά να ομιλούν οι Γκρούεζες και οι ιδιοτελείς ή ανεγκέφαλοι κουλολαγοκέφαλοι...
Αρχικά προσπαθείς να με προσεταιρισθείς εις βάρος εκείνου του τύπου, του Σαούλ, που τον έχω αποκλείσει, επειδή γράφει μαλακίες και αφού σού βάζω πάγο, επιτίθεσαι χωρίς να μού προσάπτεις κάτι. Μακρυά... κάνε παρέα με τους ομοίους σου μπλέ ακρδιδοφαταούλες...Ξέρεις πόσους νυχτερίδες και σαουλ έχουμε εκεί πέρα έξω;
To βρήκες. Άψογος. Οτι κάνει η Κάρυ είναι σωστό. ότι κάνουν οι άλλοι λάθος.Τι σημασία έχει?
Αφού ότι και να πει εσείς την δουλειά σας θα κάνετε,
αν οι θέσεις είναι μαλακίες θα πιάσετε δουλειά
αν οι θέσεις είναι καλές θα το ρίξετε στην απειρία της και τα συμφέροντα που την σπρώχνουν
αν οι θέσεις είναι αντιγραφή από την ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ θα πείτε ότι λέει τα ίδια με τους άλλους (απλά σας αρέσουν από τους άλλους)
με λίγα λόγια για εσάς...ότι και να γίνει...πρέπει πάντα να κερδίζει ο μητσοτάκης![]()

όχι...απλά τονίζω....ότι και να κάνειTo βρήκες. Άψογος. Οτι κάνει η Κάρυ είναι σωστό. ότι κάνουν οι άλλοι λάθος.
Κάρυ ολε , κάρυ ολε .......
η ΝΔ την θέλει την ζωή στην βουλήΕγω νομίζω την Καρυ τη βάλανε πουλέν για να κοψει τη Ζωή.Η Ζωή μαζευε αντισυστημικους έτοιμους να τα γαμησουν όλα.Τωρα αυτη και ο Βελο ξεφουσκώνει απότομα,το ΠΑΣΟΚ το παει γαμιωντας ο Τσι εχει ανατραπεί όλο το πολιτικό σκηνικό.
Πήγαινε ρε τσοντοσινεμα να ηρεμήσειςΣΚΑΣΕ ΜΠΟΥΣΤΑΡΕ, ΣΚΑΣΕ ΒΛΑΚΑ.
ισχύει ότι έχετε κανονίσει με λάκη να στηρίξετε ΣΥΡΙΖΑ?Πήγαινε ρε τσοντοσινεμα να ηρεμήσεις
Δεν κανονίζω τίποτα και με κανέναν, δεξιε.ισχύει ότι έχετε κανονίσει με λάκη να στηρίξετε ΣΥΡΙΖΑ?
εγώ άλλα έχω ακούσειΔεν κανονίζω τίποτα και με κανέναν, δεξιε.
Ρώτα τον τέλη να σου πειεγώ άλλα έχω ακούσει
δε μου μιλάει επειδή τον πίεσα πολύ και έσπασεΡώτα τον τέλη να σου πει


Ναι όλο κάτι κάνεις εσύ,είσαι πολύ αντλας με τη μυξούλα να κρέμεται...δε μου μιλάει επειδή τον πίεσα πολύ και έσπασε![]()
έχει σπάσει σα κλαράκι 4-5 φορές μέχρι τώρα με έχει βάλει "ιγκνόρ" και με έχει "συγχωρέσει" μετάΝαι όλο κάτι κάνεις εσύ,είσαι πολύ αντλας με τη μυξούλα να κρέμεται...
@tellystalone6969 τι λέει το μυξιαρικο?



Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο ότι παρουσιάζει ένα πληρες πρόγραμμα, μετρημένο μέχρι δεκάρας και με σαφείς και ορισμένες θέσεις, θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;Περιμενω να δω καποιο προγραμμα, και καποιες θεσεις για να σχηματισω αποψη.
Παρ ολα αυτα, επειδη τα τελευταια χρονια δεν ψηφιζουμε τον καλυτερο, αλλα οπως λενε και τα ΜΜΕ τον "λιγοτερο χειροτερο", οποιονδηποτε ψηφισουμε που δεν εχει ξανακυβερνησει, ειναι εξ ορισμου λιγοτερο χειροτερος απο αυτους που εχουν ηδη κυβερνησει.