Behlivanis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 1.240
- Like
- 4.491
- Πόντοι
- 456
Βρε μπαρμπούλη με σκλαβώνεις με τα καλά σου λόγια πάντα. Για στείλε τώρα κι εκείνο το τριχίλιαρο που μου χρωστάςΕγώ να δεις πόσο αγαπώ τον ανιψιό μου @Behlivanis![]()
Βρε μπαρμπούλη με σκλαβώνεις με τα καλά σου λόγια πάντα. Για στείλε τώρα κι εκείνο το τριχίλιαρο που μου χρωστάςΕγώ να δεις πόσο αγαπώ τον ανιψιό μου @Behlivanis![]()
Τι θα γίνει με εσένα mrs Helen, πόσους έρωτες έχεις πια;καλησπέρα έρωτα μου !
![]()
εσένα μόνο !Τι θα γίνει με εσένα mrs Helen, πόσους έρωτες έχεις πια;
Εγώ δεν είμαι για αποκλειστικότητες. Ο θείος μου ο @πολυζωης μου το έχει μάθει αυτό.εσένα μόνο !
κρίμα που δεν με θέλεις θα συνεχίσω την ζωή μου χωρίς εσένα !Εγώ δεν είμαι για αποκλειστικότητες. Ο θείος μου ο @πολυζωης μου το έχει μάθει αυτό.
Σου προτείνω ένα τίμιο παλικάρι (και πολύ ματσό) τον @Πέτροςαλανι
Εγώ κουμπάρος![]()
Προσφέρομαικρίμα που δεν με θέλεις θα συνεχίσω την ζωή μου χωρίς εσένα !
Δεν με ενδιαφέρει ο άντρας που θα είναι δίπλα μου να είναι πλούσιος .....μια χαρά τα καταφέρνω και μόνη μου εγώ δίνω μεγάλη βάση στον χαρακτήρα ενός άντρα και σε δεύτερη φάση η εμφανιση του !
Πιστευω στην ομορφιά της ψυχής !
Όσο για τον Πέτρο Αλάνι είναι πολύ γλυκό αγόρι θα του άξιζε μια ανταξιά του που θα τον αγαπάει πραγματικά !
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ .....
Η Έλενα ειναι σαν τον Μανθο του Κων/νου &Ελένης...εσένα μόνο !
Βρε μπαρμπούλη με σκλαβώνεις με τα καλά σου λόγια πάντα. Για στείλε τώρα κι εκείνο το τριχίλιαρο που μου χρωστάς

Γιατί είναι πλούσιος ο @Behlivanisκρίμα που δεν με θέλεις θα συνεχίσω την ζωή μου χωρίς εσένα !
Δεν με ενδιαφέρει ο άντρας που θα είναι δίπλα μου να είναι πλούσιος .....μια χαρά τα καταφέρνω και μόνη μου εγώ δίνω μεγάλη βάση στον χαρακτήρα ενός άντρα και σε δεύτερη φάση η εμφανιση του !
Πιστευω στην ομορφιά της ψυχής !
Όσο για τον Πέτρο Αλάνι είναι πολύ γλυκό αγόρι θα του άξιζε μια ανταξιά του που θα τον αγαπάει πραγματικά !
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ .....



χώρια που είναι γατάκι 

έχω μια καρδιά που χωράει όλους τους αγαπημένους μουΗ Έλενα ειναι σαν τον Μανθο του Κων/νου &Ελένης...
Φιονα μοναδική μου αγαπη, πεγκυ μοναδική μου αγαπη κλπ. χαχαχα

Έτσι σε θέλουμε!έχω μια καρδιά που χωράει όλους τους αγαπημένους μου
Θα το αλλάξω το ονομά μου θα το κάνω ελενομάνθα..![]()
Είναι δυνατόν να μην σε θέλω; Δεν θέλω να σε πληγώσω γλυκιά μου. Ο θείος @πολυζωης με έμαθε να είμαι πολυγαμικός.κρίμα που δεν με θέλεις θα συνεχίσω την ζωή μου χωρίς εσένα !
Δεν με ενδιαφέρει ο άντρας που θα είναι δίπλα μου να είναι πλούσιος .....μια χαρά τα καταφέρνω και μόνη μου εγώ δίνω μεγάλη βάση στον χαρακτήρα ενός άντρα και σε δεύτερη φάση η εμφανιση του !
Πιστευω στην ομορφιά της ψυχής !
Όσο για τον Πέτρο Αλάνι είναι πολύ γλυκό αγόρι θα του άξιζε μια ανταξιά του που θα τον αγαπάει πραγματικά !
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ .....
Βρε γεροξεκούτη, αφου οτι εχεις εγω θα τα κληρονομησω και με τις ασωτιες που εκανες μια ζωή μπορει να τα κακαρωσεις καμια μερα πάνω σε καμμια ρωσιδα θείτσα
Με το επάγγελμα που επέλεξα να κάνωΕίναι δυνατόν να μην σε θέλω; Δεν θέλω να σε πληγώσω γλυκιά μου. Ο θείος @πολυζωης με έμαθε να είμαι πολυγαμικός.
Συνεχίζω να πιστεύω ότι ο πετρος αλανι σου ταιριαζει. Εχει λεφτα, χρυση καρδια και δεν ειναι ζηλιαρης. Ψυχουλα ειναι ο ατιμος

Και αυτο το μηνυμα ειναι οτι καλυτερο για την σελιδα 3000 που ερχεται οσονουπω!Με το επάγγελμα που επέλεξα να κάνω
《 ραντεβού 》 είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να είμαι σε μια σχέση!
Θα ήταν άδικο για το αγόρι που θα ήταν δίπλα μου γιατί δεν θα μπορούσα να του αφεριωθω όπως θα ήθελα από πολλές απόψεις!
Από επιλογή δεν είμαι σε σχέση!
Ούτε ζήλιες ούτε πίεση ούτε ψέμματα !
Μου αρέσει να είμαι ελεύθερο κορίτσι και να κάνω ότι θέλω χωρίς να απολογούμαι σε ΚΑΝΕΝΑΝ !
ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ .....![]()
πως πέρασαν έτσι τα χρόνια !Και αυτο το μηνυμα ειναι οτι καλυτερο για την σελιδα 3000 που ερχεται οσονουπω!
Συγχαρητηρια στη νημστοθετρια
3000 σελιδες γεματες πολιτισμο και ομορφες αντσλλσγες αποψεων στη πλειονοτητα τους!
Ελπιζω @πολυζωης και @Behlivanis βα σεβαστουν αυτο το οροσημο και να μη το κσνουν μπαχαλο !

επειδη πια δεν παρακολουθεις οπως παλια μπαχαλο δεν εκανα ποτε τιποτα παρα μονο οταν ειχα να κανω με λακαμαδες ,,,,τωρα μονο αγαπηΚαι αυτο το μηνυμα ειναι οτι καλυτερο για την σελιδα 3000 που ερχεται οσονουπω!
Συγχαρητηρια στη νημστοθετρια
3000 σελιδες γεματες πολιτισμο και ομορφες αντσλλσγες αποψεων στη πλειονοτητα τους!
Ελπιζω @πολυζωης και @Behlivanis να σεβαστουν αυτο το οροσημο και να μη το κσνουν μπαχαλο !


Παρακολουθώ ρε.εδω είμαι.δεν μπορώ να είμαι όλη μέρα πάνω απ' την οθόνη.εννοειται.οσοι ειναι μαλακες για για καλά τους κάνεις.αλλο η πλάκα.επειδη πια δεν παρακολουθεις οπως παλια μπαχαλο δεν εκανα ποτε τιποτα παρα μονο οταν ειχα να κανω με λακαμαδες ,,,,τωρα μονο αγαπη
ΥΓ. @Πέτροςαλανι σε αγαπαω μ ακους
![]()
Περιμενουμε δυνατη φωτο λοιπον για τη σελιδα 3000πως πέρασαν έτσι τα χρόνια !
3000 αντε με το καλο να γίνουν 10.000 ....χαχαχαχα!
Η αλήθεια είναι ότι το έχουν παρακάνει λίγο !
Δεν ξέρουν ότι και ο χαβαλές έχει τα όρια του !
Και θα μου πειτε ?
《 μα γιατί δεν κάνεις παρατήρηση?》
Γιατί κουράστηκα να εξηγώ τα αυτονόητα!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΑΣ ....![]()