Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μεταξύ μας τέτοιες που είναι καλά κάνουν και κλείνουνε. Δεν πρόκειται για εφημερίδες αλλά για πίνακες ανακοινώσεων των ΠΑΕ, ΚΑΕ και πάσης φύσεως παραγόντων που αλληλοτρώγονται. Κλείνουν γιατί μόλις οι εν λόγω κύριοι κάνουν τη δουλειά τους σταματάει η χρηματοδότηση. Γιατί κανείς δεν λαμβάνει ποτέ σοβαρά υπ' όψη Τσιράκια των διοικήσεων και ψιλονταβατζίδες. παραγοντίσκοι του κώλου που καταστρέφουν παίχτες και τα αθλήματα τα ίδια. Και μένουν άπλυτοι αφού κάποτε τους έσφιξε το χέρι κάποιος Πρόεδρος. Και μη βιαστείτε να μου την πέσετε... Τον χώρο αυτόν τον γνωρίζω πάρα μα πάρα πολύ καλά κοντά 28 χρόνια.Απλά σκεφτείτε πόσες φορές δεν διαβάσατε αυτό που συνέβαινε πραγματικά αλλά αυτό που θέλατε να ακούσετε.
Την επομενη εβδομαδα η Ηχω θα εχει "δωρο" την Ωρα για σπορ, η οποια με την σειρα της θα εχει δωρο ενα στριγκακι με το αυτογραφο της Tera Patrick. Ετσι επιτασσει το συγχρονο μαρκετινγκ κ ετσι πουλανε οι φυλλαδες που σεβονται το ευκολο χρημα.
...Απλά σκεφτείτε πόσες φορές δεν διαβάσατε αυτό που συνέβαινε πραγματικά αλλά αυτό που θέλατε να ακούσετε.
Μια που ΄μπλέξαμε με τον ΤΥΠΟ, ας αναφέρω πως η πειρατεία δεν σκοτώνει Απλά τραυματίζει ελαφρά. Το λέω γιατί. Τα δικαιώματα ενός καλού Κυριακάτικου dvd είναι 100.000 με 150.000 ευρώ. Ασ πάρουμε για παράδειγμα ΘΕΜΑ, ΒΗΜΑ που πουλάνε κοντά στα 250.000 φίλα. Το κόστος/δικαιώματα για κάθε DVD έρχεται περίπου 0,75 ευρώ. Βάλτε και ένα ένα ευρώ η παραγωγή του 1.75 ευρώ. Κάποιοι, να μη λέω ονόματα τα τυπώνουν στην Ινδία. ( Εχουν κάνει τον προγραμματισμό τους. Και κάποιοι άλλοι τα τυπώνουν /παράγουν σε δική τους εταιρεία Αρα το χρήμα απλά αλλάζει τσέπη). Από το 1,75 άντε 2 αν θέλετε και 2,5 ευρώ- μέχρι τα 20, 25 που τα αγοράζουμε... Βλέπετε τι κέρδος υπάρχει ? Για ποιά πειρατεία μιλάμε λοιπόν; Θα πέι κανείς τι γίνεται με τις νέες ταινίες.. Ε αυτές θα χάσουν λίγο. Ούτως ή άλλως στις καλές ταινίες ο κόσμος πάει σινεμά. Γιαυτό και είπα η πειρατεία δεν σκοτώνει αλλά τραυματίζει ελαφρά. Τώρα όσο για τη σαβούρα που πουλάνε οι αθλητικές... τα δικαιώματα είναι ελάχιστα, η παραγωγή χείριστη. Το θέμα είναι οτι δεν πουλάνε φύλλα γιατι ο κόσμος δεν διαβάζει πιά. Μην τους λυπόμαστε. Εχουν κάποια ονόματα που παίρνουν όλα τα λεφτά ( οι κψλοφλύφτες των διοικήσεων) και μετά έχουν άλλα παιδάκια ( σκλαβοπάζαρο) άμισθα που θέλουν να γίνουν Διακογιάννηδες. Δεν είναι κακό να έχουν φιλοφδοξίες, αλλά είναι αμόρφωτα, άβουλα, και το μόνο που τα νειάζει είναι να κοκορεύονται..στην μαμά και στη γειτονιά πως είναι δημοσιογράφοι Κάπως έτσι έφθασε ο αθλητικός Τύπος ώς εδώ.... και τώρα πληρώνει το τίμημα
Σοβαρά;Δεν το ήξερα.