level-headed
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 198
- Κριτικές
- 2
- Like
- 572
- Πόντοι
- 81
Δηλαδή ρε συ, προσπαθείς να μας πείσεις ότι δίνεις 12€ και οι σεκιουριτάδες τρέμουν την... "πένα" σου μην τους ξεβρακώσεις στο ίντερνετ; Ούτε ο Πούλιτζερ της νύχτας να ήσουν. Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο.Ποια φάση ρε τύπε, ούτε τα κρος δεν πατάνε πλέον από ότι γράφουν οι θαμώνες εδώ μέσα
Τα ζομπι περιφέρονται άσκοπα και ψάχνουν απεγνωσμένα θυληκο να ξεσκίσουν αλλά τίποτα
12€ για να σε στραβό κοιτάνε δήθεν σεκιουριταδες και γνωστοί του μπάρμπα μήπως είσαι μέλος εδώ και τους ξεβρακωσεις στα σχόλια![]()
Δεν σε κοιτάνε στραβά επειδή φοβούνται το πληκτρολόγιό σου. Σε κοιτάνε στραβά επειδή είσαι η κλασική λέζα του χώρου, και αυτό φαίνεται από τον τρόπο που εκφράζεσαι. Έχεις φτάσει στο σημείο να παραδέχεσαι μόνος σου εδώ μέσα ότι έχεις μαζέψει "κόκκινες κάρτες" και έχεις φάει πόρτα από ΟΛΑ τα μαγαζιά της πιάτσας, και το πουλάς και για παράσημο;;; Όταν σε διώχνουν από ένα μαγαζί, ίσως φταίει η πόρτα. Όταν τρως πόρτα από παντού, μάντεψε: το "Σύνδρομο της Πόρτας" το έχεις εσύ, γιατί πολύ απλά δεν ξέρεις να σταθείς πουθενά.
Όσο για το τι γίνεται μέσα, μόνος σου το ομολόγησες: "από ότι γράφουν οι θαμώνες". Μόνο από αυτά που σου γράφουν ξέρεις, γιατί εσύ δεν πατάς. Είσαι μόνιμα στην κερκίδα. Αφήστε λοιπόν τα δήθεν "ζόμπι" να κάνουν τη φάση τους, και συνεχίστε εσείς τα λιμά να κάνετε ρεπορτάζ του αέρα από τον καναπέ σας.



. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω