Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (9 μέλη και 25 επισκέπτες)

level-headed

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2012
Μηνύματα
198
Κριτικές
2
Like
572
Πόντοι
81
Ποια φάση ρε τύπε, ούτε τα κρος δεν πατάνε πλέον από ότι γράφουν οι θαμώνες εδώ μέσα :confused::rockon:
Τα ζομπι περιφέρονται άσκοπα και ψάχνουν απεγνωσμένα θυληκο να ξεσκίσουν αλλά τίποτα :headbang:
12€ για να σε στραβό κοιτάνε δήθεν σεκιουριταδες και γνωστοί του μπάρμπα μήπως είσαι μέλος εδώ και τους ξεβρακωσεις στα σχόλια :rockon:
Δηλαδή ρε συ, προσπαθείς να μας πείσεις ότι δίνεις 12€ και οι σεκιουριτάδες τρέμουν την... "πένα" σου μην τους ξεβρακώσεις στο ίντερνετ; Ούτε ο Πούλιτζερ της νύχτας να ήσουν. Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο.

Δεν σε κοιτάνε στραβά επειδή φοβούνται το πληκτρολόγιό σου. Σε κοιτάνε στραβά επειδή είσαι η κλασική λέζα του χώρου, και αυτό φαίνεται από τον τρόπο που εκφράζεσαι. Έχεις φτάσει στο σημείο να παραδέχεσαι μόνος σου εδώ μέσα ότι έχεις μαζέψει "κόκκινες κάρτες" και έχεις φάει πόρτα από ΟΛΑ τα μαγαζιά της πιάτσας, και το πουλάς και για παράσημο;;; Όταν σε διώχνουν από ένα μαγαζί, ίσως φταίει η πόρτα. Όταν τρως πόρτα από παντού, μάντεψε: το "Σύνδρομο της Πόρτας" το έχεις εσύ, γιατί πολύ απλά δεν ξέρεις να σταθείς πουθενά.

Όσο για το τι γίνεται μέσα, μόνος σου το ομολόγησες: "από ότι γράφουν οι θαμώνες". Μόνο από αυτά που σου γράφουν ξέρεις, γιατί εσύ δεν πατάς. Είσαι μόνιμα στην κερκίδα. Αφήστε λοιπόν τα δήθεν "ζόμπι" να κάνουν τη φάση τους, και συνεχίστε εσείς τα λιμά να κάνετε ρεπορτάζ του αέρα από τον καναπέ σας.
 

Giannis Agiannis82

Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2016
Μηνύματα
82
Κριτικές
1
Like
152
Πόντοι
0
Παντως το κοριτσι με τα γυαλακια το αδυνατουλι,
το ολιγον τι φασεϊκο που ειναι στο ταμειο, εφτιαξε μια φαντασιωση στο μυαλο μου.
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.472
Like
3.990
Πόντοι
456
Οι πληροφορίες λένε ότι έχει ξεκουμπιστει εδώ και πολύ καιρό :rockon::2funny:
Από ότι κατάλαβα το έκανε όλο αυτό για να στήσει το σκηνικό και να διώξουν εμένα :jerking:. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω :jerking::2funny::2funny:
της ειχες δωσει πολυ πονο εδω μεσα και δεν μπορουσε να το ξεπερασει
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.472
Like
3.990
Πόντοι
456
καλα, οχι μονο αυτο.
ας δουμε την μεγαλη εικονα.
εγω πιστευω οτι ανοιξε το μαγαζι απο την αρχη για να εχει την χαρα να σε διωξει.
ο @kostakis27 μου θυμισε μια γκομενα που ειχα καποτε. ημουν σπιτι της, βλεπαμε παιδικες της φωτογραφιες και σε μια ηταν η γκομενα παιδακι και η μανα της μπροστα στο χριστουγεννιατικο δεντρο, οποτε ειχε γραψει με τα παιδικα της γραμματα απο κατω ''εγω και η μαμα στο χριστουγεννιατικο δεντρο'' και στην επομενη φωτογραφια που ηταν απλα η φωτογραφια του δεντρου χωρις κανεναν μπροστα, ειχε γραψει ''εγω και η μαμα φυγαμε''.
τοσος εγωκεντρισμος και εδω, μονο που η φιλη μου τοτε ηταν πεντε χρονων.
γιατι ρε κωστακη ειχε αναγκη να στησει σκηνικο για να σε διωξει? γιατι να μην σε εδιωχνε απλα?
γιατι δεν μπορουσε ο κωστακης δεν ειναι οποιος και οποιος εχει γραψει χιλιομετρα σε τσονταδικα παραλιες και σουινγκερς
 

dimitrissot

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2015
Μηνύματα
47
Like
31
Πόντοι
0
Έχω πληροφορίες σύντομα θα σκάσουν δύο ζευγάρια παρέα .
Πιθανόν μέσα στην εβδομάδα ..
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.044
Πόντοι
34.168
Οι πληροφορίες λένε ότι έχει ξεκουμπιστει εδώ και πολύ καιρό :rockon::2funny:
Από ότι κατάλαβα το έκανε όλο αυτό για να στήσει το σκηνικό και να διώξουν εμένα :jerking:. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω :jerking::2funny::2funny:

Tύπε τα τσοντάδικα ανήκουν στους Μύστες τους!

Ποτέ δεν θα δεχθούμε αυτόκλητες προϊσταμένες στο χώρο που μας σκοτίζουν τα @@ με τις μαλακίες τους.

:rockon::rockon:
 

Chris32ath

Μέλος
Εγγρ.
4 Φεβ 2018
Μηνύματα
48
Like
435
Πόντοι
20
Οι πληροφορίες λένε ότι έχει ξεκουμπιστει εδώ και πολύ καιρό :rockon::2funny:
Από ότι κατάλαβα το έκανε όλο αυτό για να στήσει το σκηνικό και να διώξουν εμένα :jerking:. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω :jerking::2funny::2funny:
Συνεχίζεις ενημερώσεις για τί, ρε ονειροπαρμένε;

Για αυτά τα οποία δεν βιώνεις και στα οποία είσαι ανεπιθύμητος;

Έχει φοβερό ακαδημαϊκό ενδιαφέρον η περίπτωσή σου.

Φοβερό όμως.
 

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
430
Like
1.177
Πόντοι
201
Εγώ έχω πληροφορίες για μια μουναρα κροςς ότι θα τη δέσει και θα τη στήσει ο γαμιας της σε έναν χώρο κ θα φωνάζει κόσμο να πηδάει ! Δεν έχουν ανακοινώσει μέρος ακόμα
Για Πέμπτη βράδυ είναι !
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.472
Like
3.990
Πόντοι
456
Έχω πληροφορίες σύντομα θα σκάσουν δύο ζευγάρια παρέα .
Πιθανόν μέσα στην εβδομάδα ..
ζευγαρι αλλα η γυναικα με πουλακι?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εγώ έχω πληροφορίες για μια μουναρα κροςς ότι θα τη δέσει και θα τη στήσει ο γαμιας της σε έναν χώρο κ θα φωνάζει κόσμο να πηδάει ! Δεν έχουν ανακοινώσει μέρος ακόμα
Για Πέμπτη βράδυ είναι !
ετσι?

 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
171
Like
1.915
Πόντοι
201
Εγώ έχω πληροφορίες για μια μουναρα κροςς ότι θα τη δέσει και θα τη στήσει ο γαμιας της σε έναν χώρο κ θα φωνάζει κόσμο να πηδάει ! Δεν έχουν ανακοινώσει μέρος ακόμα
Για Πέμπτη βράδυ είναι !
Μουναρα κροςς με πουλάκι ωραία
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.156
Κριτικές
136
Like
12.659
Πόντοι
11.915
καλα, οχι μονο αυτο.
ας δουμε την μεγαλη εικονα.
εγω πιστευω οτι ανοιξε το μαγαζι απο την αρχη για να εχει την χαρα να σε διωξει.
ο @kostakis27 μου θυμισε μια γκομενα που ειχα καποτε. ημουν σπιτι της, βλεπαμε παιδικες της φωτογραφιες και σε μια ηταν η γκομενα παιδακι και η μανα της μπροστα στο χριστουγεννιατικο δεντρο, οποτε ειχε γραψει με τα παιδικα της γραμματα απο κατω ''εγω και η μαμα στο χριστουγεννιατικο δεντρο'' και στην επομενη φωτογραφια που ηταν απλα η φωτογραφια του δεντρου χωρις κανεναν μπροστα, ειχε γραψει ''εγω και η μαμα φυγαμε''.
τοσος εγωκεντρισμος και εδω, μονο που η φιλη μου τοτε ηταν πεντε χρονων.
γιατι ρε κωστακη ειχε αναγκη να στησει σκηνικο για να σε διωξει? γιατι να μην σε εδιωχνε απλα?
Μύστη είναι πολύ απλή η εξήγηση,αυτή η μ@λακισμενη είχε ξεφτιλιστει εδώ μέσα και αυτό συνεχιζόταν για καιρό. Μετά ήθελε να συναντηθούμε έξω αλλά φυσικά όταν της είπα για πιάτσα έκανε την κότα. Εγώ συνέχιζα να πηγαίνω στο ίδρυμα μιας και ήμουν παλιός θαμώνας αν και είχα διαβάσει ότι αυτή ήταν εκεί σαν υπάλληλος. Ούτε 50 κιλά κρέας δεν είναι για όποιον την έχει δει από κοντά.
Μόλις την είδα έβαλα τα γέλια με το σκιάχτρο που ήθελε και να με απειλείσει.
Αλλά τα είχε βρει με τον μπάρμπα και τον είχε πείσει ότι εγώ είχα προσβάλει τους υπαλλήλους και το μαγαζί του. Οπότε ακολούθησε η οριστικη πόρτα. Εννοείται μετα από λίγο διάστημα όπως γράφτηκε εδώ αυτή δεν ξαναπατήσε στο ίδρυμα.
Δηλαδή ρε συ, προσπαθείς να μας πείσεις ότι δίνεις 12€ και οι σεκιουριτάδες τρέμουν την... "πένα" σου μην τους ξεβρακώσεις στο ίντερνετ; Ούτε ο Πούλιτζερ της νύχτας να ήσουν. Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο.

Δεν σε κοιτάνε στραβά επειδή φοβούνται το πληκτρολόγιό σου. Σε κοιτάνε στραβά επειδή είσαι η κλασική λέζα του χώρου, και αυτό φαίνεται από τον τρόπο που εκφράζεσαι. Έχεις φτάσει στο σημείο να παραδέχεσαι μόνος σου εδώ μέσα ότι έχεις μαζέψει "κόκκινες κάρτες" και έχεις φάει πόρτα από ΟΛΑ τα μαγαζιά της πιάτσας, και το πουλάς και για παράσημο;;; Όταν σε διώχνουν από ένα μαγαζί, ίσως φταίει η πόρτα. Όταν τρως πόρτα από παντού, μάντεψε: το "Σύνδρομο της Πόρτας" το έχεις εσύ, γιατί πολύ απλά δεν ξέρεις να σταθείς πουθενά.

Όσο για το τι γίνεται μέσα, μόνος σου το ομολόγησες: "από ότι γράφουν οι θαμώνες". Μόνο από αυτά που σου γράφουν ξέρεις, γιατί εσύ δεν πατάς. Είσαι μόνιμα στην κερκίδα. Αφήστε λοιπόν τα δήθεν "ζόμπι" να κάνουν τη φάση τους, και συνεχίστε εσείς τα λιμά να κάνετε ρεπορτάζ του αέρα από τον καναπέ σας.
Προφανώς κι έχω εγώ το πρόβλημα όταν πάω και γράφω αληθινές ενημερώσεις και σκηνικά όπως ακριβώς έχουν γίνει,αυτό είναι κάτι που δεν αντέχουν οι μαγαζατορες. Μου του έχουν πει χύμα όλοι αλλά εγώ συνέχισα και το αποτέλεσμα είναι μέχρι στιγμής να έχω 3 πόρτες σε σουιγκερ κλαμπ και μια σε τσονταδικο. Όταν κανεις ψεύτικες θεματικές βραδιές, όταν οι υπάλληλοι σου είναι για τον πουτσο,όταν το μαγαζί σου είναι μέσα στην μπόχα και πολλά άλλα κι εγώ σε ξεβρακωνω εδώ μέσα αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Tύπε τα τσοντάδικα ανήκουν στους Μύστες τους!

Ποτέ δεν θα δεχθούμε αυτόκλητες προϊσταμένες στο χώρο που μας σκοτίζουν τα @@ με τις μαλακίες τους.

:rockon::rockon:
Τα τσονταδικα ανήκουν μόνο στους μύστες και αυτό απέδειξε η συνέχεια της δικής μου ιστορίας.
Συνεχίζεις ενημερώσεις για τί, ρε ονειροπαρμένε;

Για αυτά τα οποία δεν βιώνεις και στα οποία είσαι ανεπιθύμητος;

Έχει φοβερό ακαδημαϊκό ενδιαφέρον η περίπτωσή σου.

Φοβερό όμως.
Λες να γράψω κανένα βιβλίο σαν το Τσίπρα κι εγώ.
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
89
Κριτικές
5
Like
225
Πόντοι
0
Ρε μύστες δεν καταλαβαίνω κάτι. Πως τρώει πόρτα κάποιος αφού οι υπάλληλοι των υποδοχών αλλάζουν κάθε τόσο;
 

Jannman

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2021
Μηνύματα
220
Like
363
Πόντοι
21
ε
Έχω πληροφορίες σύντομα θα σκάσουν δύο ζευγάρια παρέα .
Πιθανόν μέσα στην εβδομάδα ..
εσκασαν 2 ζευγαρια το Σαββατο βραδυ αλλα οσο ημουν εκει δεν ειδα να κανουν τιποτα. και ηταν πολυ καλα και τα 2. νεαρες ηλικιες εκαναν βολτες και μετα εκατσε το ενα στο σινεμα κατω, το αλλο δεν ειδα που πηγε (ειτε υπογειο ειτε εφυγε).
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
171
Like
1.915
Πόντοι
201
Ρε μύστες δεν καταλαβαίνω κάτι. Πως τρώει πόρτα κάποιος αφού οι υπάλληλοι των υποδοχών αλλάζουν κάθε τόσο;
Δυστυχώς υπάρχουν κάμερες ασφαλείας στην είσοδο, δεν ξέρω για εντος του ιδρύματος, και όταν γίνεται αντιληπτός αυτός που έχει φάει πόρτα να κινείται εντός, έρχεται το σεκιούριτι και σε πετάει έξω και πευτουν και φαπες άμα αντίδρασης αρνητικά
 

Silvia12

Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2025
Μηνύματα
22
Like
283
Πόντοι
20
Καλησπέρα σε όλους
 

Συνημμένα

  • IMG_2958.jpeg
    IMG_2958.jpeg
    217,6 KB · Εμφανίσεις: 1
  • IMG_2965.jpeg
    IMG_2965.jpeg
    279,2 KB · Εμφανίσεις: 1

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom