Petros Erimitis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 209
- Κριτικές
- 7
- Like
- 600
- Πόντοι
- 301
Στην Ερημιτη εχει παει κανεις με μια (φιλη της Ρενατας) κοντη, αρκετα αδυνατη, με τατουαζ? Με τι ονομα δουλευει και πως ειναι μεσα?
Δεν ειναι για τιποτα. Στην Ερημιτη 9/10 ειναι Ρουμανες. Η χειροτερη απ'ολες σε καθαριοτητα, μυρωδια και χαρακτηρα ειναι μονο μια, η Ελληνιδαη νεφελη στην ερημίτη ειναι καλή για πρωκτικο η για τριο αν εχει τεστάρει κάνεις ας γραψει
Το δευτεροΑν αξίζει κάτι γιατί όχι.
Είχαμε και την Αλεξία αλλά κάπου είδα είτε ότι σταμάτησε είτε δουλεύει σε κλειστό κύκλο.
Αδερφέ ευχαριστώ πολύ. Την έκανα την καταδρομική, είδα ότι μετά τις 22.00 δούλευε στο villa erotica.Βραδυνη Λουσια παρανταιζ, κοντουπουτανο με καλοφτιαγμενες βυζαρες και κορμακι εκλεμπερ.!! ...δες προγραμμα πριν ξεκινησεις. Αν καταλαβα καλα αρχες Ιουλιου φευγει.
Λογικα την Εμμα λες ...δεν την εχω παρει ποτε..νομιζω η ρενατα υπερεχειΣτην Ερημιτη εχει παει κανεις με μια (φιλη της Ρενατας) κοντη, αρκετα αδυνατη, με τατουαζ? Με τι ονομα δουλευει και πως ειναι μεσα?
Ναι καμια σχεση, η Ρενατα ειναι κοριτσαρα. Απλα εγινε μια μαλακια και λεω να παω να πηδηξω τρυφερα την φιλη της.Λογικα την Εμμα λες ...δεν την εχω παρει ποτε..νομιζω η ρενατα υπερεχει
ποση ωρα εδωσες φιλε?Αδερφέ ευχαριστώ πολύ. Την έκανα την καταδρομική, είδα ότι μετά τις 22.00 δούλευε στο villa erotica.
Δεν σου γεμίζει το μάτι αρχικά, αλλά πέρασα πολύ ωραία.
Ευχαριστώ!
Τα σταματησε για λιγο καιρο. Η κοπελα εχει ενα θεμα υγειας γιαυτο τα εκοψε προσωρινα.Περνάω 2 βραδιά απο την καρινα και είναι κλειστεί
Διαβάζω και εδώ κάτι ότι σταμάτησε το ελεύθερο στοματικό πάμε καλά ρε ? Να ρίξουμε όλοι ένα άκυρο αν είναι έτσι για να τα ξανά αρχίσει αλλιώς ας το κλείσουν το μπούρδελο
Η Καρίνα μάλλον από αύριο η μεθαύριο θα είναι στο μαγαζί, ρε παιδιά φτάνει με το θέμα αν σταματησε το ελεύθερο, όταν θα είναι δυνατόν θα ξανακάνειΠερνάω 2 βραδιά απο την καρινα και είναι κλειστεί
Διαβάζω και εδώ κάτι ότι σταμάτησε το ελεύθερο στοματικό πάμε καλά ρε ? Να ρίξουμε όλοι ένα άκυρο αν είναι έτσι για να τα ξανά αρχίσει αλλιώς ας το κλείσουν το μπούρδελο
,έχω πολλά χρόνια να δω την Ντονα. Είναι αυτή που δούλευε στο Λας Βέγκας; Αν είναι η ίδια είναι πολύ καλή κοπέλα.Πάντως η Ντόνα που πήγα σήμερα μια χαρά κοπέλα είναι. Θα την επισκεφθώ ξανά. Έμεινα ικανοποιημένος από την Ντόνα.
Ναι όντως . Είναι πολύ καλός άνθρωποςλ,έχω πολλά χρόνια να δω την Ντονα. Είναι αυτή που δούλευε στο Λας Βέγκας; Αν είναι η ίδια είναι πολύ καλή κοπέλα.
Mια μικροσωμη Λαυρα στην Μινωταυρου διπλα απο το ξυλινο,εχει καρτελα;
Μεσημεριανή περιπολία ...στόχος free house για Μόνικα... κλειδαμπαρωμενο ΟΛΟ.... σκέφτηκα να κάνω κασκαντερικη μπας κ πέτυχε κάτι καλό.. οι μόνοι που μπαινοβγαιναν στα στούντιο κάτι πακια κ πολύ μαύροι πιθαν ων σουδανοι.. ξενέρωσα τελείως κ αποχώρησα