Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 43 άτομα (7 μέλη και 36 επισκέπτες)

Vexilla

Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2010
Μηνύματα
17
Like
16
Πόντοι
0
Σάντρα μου φέρνει σε γυφτα , ξέρει κανείς αν είναι?
Καταρχήν πες μας αν έχει γυρίσει η Σάντρα!!!! Τώρα για αυτό που ρωτάς η Σάντρα είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα και η καταγωγή της δεν παίζει κανένα ρόλο. Πάντως επιστημονικά να το δείς, (αν η Σάντρα είναι Ρομά) οι Ρομά της Ρουμανίας (που είναι η καταγωγή της Σάντρας) με τους Ρομά της Ελλάδας έχουν διαφορετικές καταγωγές ( διαφορετικές φυλές). Ελπίζω να βοήθησα.
 

assasertzis

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
204
Like
313
Πόντοι
21
Μωρό μου αν θυμάμαι καλά δεν έρχεσαι μόνο για την πίπα μου αλλά και για ποδογλανια.Και σιγά να μη σας χάσω από τους πελάτες γλυκούληδες
Καρινα που είσαι να έρθω με της πιτζάμες
 

black magic

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2026
Μηνύματα
14
Like
24
Πόντοι
0
Καταρχήν πες μας αν έχει γυρίσει η Σάντρα!!!! Τώρα για αυτό που ρωτάς η Σάντρα είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα και η καταγωγή της δεν παίζει κανένα ρόλο. Πάντως επιστημονικά να το δείς, (αν η Σάντρα είναι Ρομά) οι Ρομά της Ρουμανίας (που είναι η καταγωγή της Σάντρας) με τους Ρομά της Ελλάδας έχουν διαφορετικές καταγωγές ( διαφορετικές φυλές). Ελπίζω να βοήθησα.
Μήπως έχει περίοδο δεν ξέρω.
 

SEXTYPHOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2015
Μηνύματα
290
Κριτικές
25
Like
1.048
Πόντοι
371
Γιατι παρκάρουν επικαθημενα στη ερημίτη μεριά να ξες
το ξερω φίλε μου αλλα είναι πολύπλοκη η κατάσταση.............πηγα για μια εξυπηρέτηση, δεν είναι δικό μου το αμαξι οποτε μην τον ειδοποιήσει και κανεις ότι το φορτηγό σου είναι παρκαρισμενο στου Ερημίτη..........μετά αρχίζουν αλλα "κοίτα μην μας κλέψουν τίποτα, μην μας το ανοιξουν και παρουν τιποτα απ την καμπίνα κλπ" γενικά δεν έχω ευχαίρια αυτό το 15ήμερο για ήρεμη τσάρκα
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.559
Like
14.293
Πόντοι
3.506
το ξερω φίλε μου αλλα είναι πολύπλοκη η κατάσταση.............πηγα για μια εξυπηρέτηση, δεν είναι δικό μου το αμαξι οποτε μην τον ειδοποιήσει και κανεις ότι το φορτηγό σου είναι παρκαρισμενο στου Ερημίτη..........μετά αρχίζουν αλλα "κοίτα μην μας κλέψουν τίποτα, μην μας το ανοιξουν και παρουν τιποτα απ την καμπίνα κλπ" γενικά δεν έχω ευχαίρια αυτό το 15ήμερο για ήρεμη τσάρκα
Αν είναι επικαθήμενο μπορείς να παρκάρεις στην κάθετη της Γιαννιτσών στο παλιό Fever. Αν είναι μικρότερο μπορείς να το παρκάρεις ακόμα και στο πάρκινγκ του one salonika
 

pavloskavlos1

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2026
Μηνύματα
41
Κριτικές
6
Like
150
Πόντοι
0
η νεφελη στην ερημίτη ειναι καλή για πρωκτικο η για τριο αν εχει τεστάρει κάνεις ας γραψει
 

akala

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2021
Μηνύματα
301
Like
747
Πόντοι
81
Καλησπερα μετα απο 2 χρονια αποχη αλανια .
Την αμπερ την ξερει κανεις ; Ξανθο γυρω στα 25 ειχα περεσει μια φορα να ριξω μια ματια μονο
 

Malzahar

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2018
Μηνύματα
299
Like
577
Πόντοι
81
Ωραίο μουνι η Καρίνα. Και χωρισμένη με διαζύγιο. Αλλά δεν αφήνει χουφτωμα κτλ...
άμα δεν αφήνει χούφτωμα τι ιερόδουλη είναι?? το χουφτωμα ειναι βασικο στα προκαταρκτικά,πως θα σε κάνει να καυλώσεις?? ήμαρτον πες την να παει για λαντζα καλυτερα και να αφήσει τα μπουρδελα...
 

Nikthegreek23

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Σεπ 2022
Μηνύματα
736
Κριτικές
31
Like
1.472
Πόντοι
1.076
Καλησπερα μετα απο 2 χρονια αποχη αλανια .
Την αμπερ την ξερει κανεις ; Ξανθο γυρω στα 25 ειχα περεσει μια φορα να ριξω μια ματια μονο
Δουλευε τελευταία προς ερημίτη νομιζω μπορει να ναι ακομα
 

New megistanas

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2025
Μηνύματα
349
Κριτικές
3
Like
696
Πόντοι
81
Καλησπερα μετα απο 2 χρονια αποχη αλανια .
Την αμπερ την ξερει κανεις ; Ξανθο γυρω στα 25 ειχα περεσει μια φορα να ριξω μια ματια μονο
Παλιά την ειχα πάρει ήταν αλλιώς μου φαινόταν πιο ωραία και μαρεσε, τώρα την ειχα δει και ψιλοξενερωσα δεν μπήκα
 

sargiris

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
8
Like
796
Πόντοι
366
Γενικά συνάδελφοι αξίζει καμιά για βραδυνή βάρδια; Να τα κάνω τα 120χλμ η να μείνω σπίτι μου;
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Γενικά συνάδελφοι αξίζει καμιά για βραδυνή βάρδια; Να τα κάνω τα 120χλμ η να μείνω σπίτι μου;
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
φιλος εισαι τρελος;120 για να μπαζωσεις;ουτε καν
 

sargiris

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
8
Like
796
Πόντοι
366
φιλος εισαι τρελος;120 για να μπαζωσεις;ουτε καν
Αν αξίζει κάτι γιατί όχι.
Είχαμε και την Αλεξία αλλά κάπου είδα είτε ότι σταμάτησε είτε δουλεύει σε κλειστό κύκλο.
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Γενικά συνάδελφοι αξίζει καμιά για βραδυνή βάρδια; Να τα κάνω τα 120χλμ η να μείνω σπίτι μου;
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
Βραδυνη Λουσια παρανταιζ, κοντουπουτανο με καλοφτιαγμενες βυζαρες και κορμακι εκλεμπερ.!! ...δες προγραμμα πριν ξεκινησεις. Αν καταλαβα καλα αρχες Ιουλιου φευγει.
 

Aram

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2025
Μηνύματα
40
Κριτικές
2
Like
103
Πόντοι
0

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom