Καταρχήν πες μας αν έχει γυρίσει η Σάντρα!!!! Τώρα για αυτό που ρωτάς η Σάντρα είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα και η καταγωγή της δεν παίζει κανένα ρόλο. Πάντως επιστημονικά να το δείς, (αν η Σάντρα είναι Ρομά) οι Ρομά της Ρουμανίας (που είναι η καταγωγή της Σάντρας) με τους Ρομά της Ελλάδας έχουν διαφορετικές καταγωγές ( διαφορετικές φυλές). Ελπίζω να βοήθησα.Σάντρα μου φέρνει σε γυφτα , ξέρει κανείς αν είναι?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης
- Μέλος που άνοιξε το νήμα oceanspray
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 95K
- Εμφανίσεις 11M
-
- Ετικέτες
- θεσσαλονίκη
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 56 άτομα (8 μέλη και 48 επισκέπτες)
assasertzis
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 204
- Like
- 313
- Πόντοι
- 21
Ξέρει κανένας αν δουλεύει η καρίνα σήμερα και που?
assasertzis
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 204
- Like
- 313
- Πόντοι
- 21
Καρινα που είσαι να έρθω με της πιτζάμεςΜωρό μου αν θυμάμαι καλά δεν έρχεσαι μόνο για την πίπα μου αλλά και για ποδογλανια.Και σιγά να μη σας χάσω από τους πελάτες γλυκούληδες
black magic
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 14
- Like
- 24
- Πόντοι
- 0
Μήπως έχει περίοδο δεν ξέρω.Καταρχήν πες μας αν έχει γυρίσει η Σάντρα!!!! Τώρα για αυτό που ρωτάς η Σάντρα είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα και η καταγωγή της δεν παίζει κανένα ρόλο. Πάντως επιστημονικά να το δείς, (αν η Σάντρα είναι Ρομά) οι Ρομά της Ρουμανίας (που είναι η καταγωγή της Σάντρας) με τους Ρομά της Ελλάδας έχουν διαφορετικές καταγωγές ( διαφορετικές φυλές). Ελπίζω να βοήθησα.
SEXTYPHOON
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2015
- Μηνύματα
- 290
- Κριτικές
- 25
- Like
- 1.048
- Πόντοι
- 371
το ξερω φίλε μου αλλα είναι πολύπλοκη η κατάσταση.............πηγα για μια εξυπηρέτηση, δεν είναι δικό μου το αμαξι οποτε μην τον ειδοποιήσει και κανεις ότι το φορτηγό σου είναι παρκαρισμενο στου Ερημίτη..........μετά αρχίζουν αλλα "κοίτα μην μας κλέψουν τίποτα, μην μας το ανοιξουν και παρουν τιποτα απ την καμπίνα κλπ" γενικά δεν έχω ευχαίρια αυτό το 15ήμερο για ήρεμη τσάρκαΓιατι παρκάρουν επικαθημενα στη ερημίτη μεριά να ξες
ARIS einai re
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Ιουν 2024
- Μηνύματα
- 4.559
- Like
- 14.291
- Πόντοι
- 3.506
Αν είναι επικαθήμενο μπορείς να παρκάρεις στην κάθετη της Γιαννιτσών στο παλιό Fever. Αν είναι μικρότερο μπορείς να το παρκάρεις ακόμα και στο πάρκινγκ του one salonikaτο ξερω φίλε μου αλλα είναι πολύπλοκη η κατάσταση.............πηγα για μια εξυπηρέτηση, δεν είναι δικό μου το αμαξι οποτε μην τον ειδοποιήσει και κανεις ότι το φορτηγό σου είναι παρκαρισμενο στου Ερημίτη..........μετά αρχίζουν αλλα "κοίτα μην μας κλέψουν τίποτα, μην μας το ανοιξουν και παρουν τιποτα απ την καμπίνα κλπ" γενικά δεν έχω ευχαίρια αυτό το 15ήμερο για ήρεμη τσάρκα
aprovleptos4
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Φεβ 2026
- Μηνύματα
- 28
- Like
- 96
- Πόντοι
- 0
Δεν είναι Καριδα είναι Καρίνα,αλλά αν ασχοληθεί με τα καρύδια σου ,από ότι λένε θα πεις το Δεσπότη Παναγιώτη.....εννοείται το λέω χιουμοριστικά....
pavloskavlos1
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2026
- Μηνύματα
- 41
- Κριτικές
- 6
- Like
- 150
- Πόντοι
- 0
η νεφελη στην ερημίτη ειναι καλή για πρωκτικο η για τριο αν εχει τεστάρει κάνεις ας γραψει
Gangbanger96
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαρ 2024
- Μηνύματα
- 1.166
- Like
- 1.961
- Πόντοι
- 216
Ωραίο μουνι η Καρίνα. Και χωρισμένη με διαζύγιο. Αλλά δεν αφήνει χουφτωμα κτλ...
Ήταν εκεί σήμερα φίλε;Ωραίο μουνι η Καρίνα. Και χωρισμένη με διαζύγιο. Αλλά δεν αφήνει χουφτωμα κτλ...
Malzahar
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 299
- Like
- 577
- Πόντοι
- 81
άμα δεν αφήνει χούφτωμα τι ιερόδουλη είναι?? το χουφτωμα ειναι βασικο στα προκαταρκτικά,πως θα σε κάνει να καυλώσεις?? ήμαρτον πες την να παει για λαντζα καλυτερα και να αφήσει τα μπουρδελα...Ωραίο μουνι η Καρίνα. Και χωρισμένη με διαζύγιο. Αλλά δεν αφήνει χουφτωμα κτλ...
Nikthegreek23
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 736
- Κριτικές
- 31
- Like
- 1.472
- Πόντοι
- 1.076
Δουλευε τελευταία προς ερημίτη νομιζω μπορει να ναι ακομαΚαλησπερα μετα απο 2 χρονια αποχη αλανια .
Την αμπερ την ξερει κανεις ; Ξανθο γυρω στα 25 ειχα περεσει μια φορα να ριξω μια ματια μονο
New megistanas
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 349
- Κριτικές
- 3
- Like
- 692
- Πόντοι
- 81
Παλιά την ειχα πάρει ήταν αλλιώς μου φαινόταν πιο ωραία και μαρεσε, τώρα την ειχα δει και ψιλοξενερωσα δεν μπήκαΚαλησπερα μετα απο 2 χρονια αποχη αλανια .
Την αμπερ την ξερει κανεις ; Ξανθο γυρω στα 25 ειχα περεσει μια φορα να ριξω μια ματια μονο
sargiris
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 737
- Κριτικές
- 8
- Like
- 796
- Πόντοι
- 366
Γενικά συνάδελφοι αξίζει καμιά για βραδυνή βάρδια; Να τα κάνω τα 120χλμ η να μείνω σπίτι μου;
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
jimiadis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 3.192
- Κριτικές
- 47
- Like
- 3.706
- Πόντοι
- 5.525
φιλος εισαι τρελος;120 για να μπαζωσεις;ουτε κανΓενικά συνάδελφοι αξίζει καμιά για βραδυνή βάρδια; Να τα κάνω τα 120χλμ η να μείνω σπίτι μου;
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
sargiris
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 737
- Κριτικές
- 8
- Like
- 796
- Πόντοι
- 366
Αν αξίζει κάτι γιατί όχι.φιλος εισαι τρελος;120 για να μπαζωσεις;ουτε καν
Είχαμε και την Αλεξία αλλά κάπου είδα είτε ότι σταμάτησε είτε δουλεύει σε κλειστό κύκλο.
Karaman 7
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 14 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 7.136
- Κριτικές
- 390
- Like
- 7.299
- Πόντοι
- 14.415
Βραδυνη Λουσια παρανταιζ, κοντουπουτανο με καλοφτιαγμενες βυζαρες και κορμακι εκλεμπερ.!! ...δες προγραμμα πριν ξεκινησεις. Αν καταλαβα καλα αρχες Ιουλιου φευγει.Γενικά συνάδελφοι αξίζει καμιά για βραδυνή βάρδια; Να τα κάνω τα 120χλμ η να μείνω σπίτι μου;
Πρωί όταν έρχομαι πάντως πάω σταθερά Σάντρα. Δεν είχα την ευκαιρία εδώ και πολλούς μήνες να έρθω απόγευμα βράδυ στην συμπρωτεύουσα.
Αν δεν κάνει κόπο, ας με διαφωτίσει κάποιος.
τι είναι ποδογλανιαΜωρό μου αν θυμάμαι καλά δεν έρχεσαι μόνο για την πίπα μου αλλά και για ποδογλανια.Και σιγά να μη σας χάσω από τους πελάτες γλυκούληδες
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 69
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 181
- Εμφανίσεις
- 51K
- Απαντήσεις
- 41
- Εμφανίσεις
- 4K