black magic
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 14
- Like
- 24
- Πόντοι
- 0
Πιπιλια από πουτανα πήρε ποτέ κανείς;
Ναι, παιδιά, δεν κάνει γυμνό η Καρίνα, πέρασα μαζί της την Παρασκευή καμία σχέση με προφυλακτικό το τσιμπούκι τηςΈχει επιβεβαιώσει κάποιος το αν σταμάτησε το γυμνό τσιμπούκι η καρίνα;
Ειναι λογικο να σταματησε η Καρινα το γυμνο τσιμπουκι αφου πηγαιναν ΟΛΟΙ οι γυφτοι και οι πακιδες και την εχυναν στο στομα..... ειχε ακουστει οτι κολλησε "παρασημο" ....αυτα τα γουστα θελουν προσοχηΠραγματικά στεναχωρέθηκα. Μου αρέσει πολύ το τσιμπούκι της. Ελπίζω να όταν ξαναρχίσει το γυμνό να ξαναρχίσει και το τελείωμα στο στόμα.
Παιδιά τι μαλακές λέτε για την Καρίνα, αυτούς τους διώχνει , δεν τους δέχεται με τίποταΕιναι λογικο να σταματησε η Καρινα το γυμνο τσιμπουκι αφου πηγαιναν ΟΛΟΙ οι γυφτοι και οι πακιδες και την εχυναν στο στομα..... ειχε ακουστει οτι κολλησε "παρασημο" ....αυτα τα γουστα θελουν προσοχη
Πηγαινε βραδυ μετα τις 1 να δεις τι γινετε ολοι πακιστανογυφτοι εκει ειναι....Εγω για αυτο δεν μπηκα ποτε μαζι της οταν βλεπω τετοιους στο σαλονι να περιμενουν φευγωΠαιδιά τι μαλακές λέτε για την Καρίνα, αυτούς τους διώχνει , δεν τους δέχεται με τίποτα
Φίλε εγώ πηγαίνω νωρίς, αν μαζεύονται εκεί και δέχεται τους πακιστανόγυφτιυς, δεν το ξέρω, αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω, γνωρίζοντας την Καρίνα πολλά χρόνιαΠηγαινε βραδυ μετα τις 1 να δεις τι γινετε ολοι πακιστανογυφτοι εκει ειναι....Εγω για αυτο δεν μπηκα ποτε μαζι της οταν βλεπω τετοιους στο σαλονι να περιμενουν φευγω
Το θεωρω πολυ πιθανο να τους δεχεται. Επιπλεον βρωμαει μονο που σταματησε το ελευθερο στοματικο οτι κατι παιχτηκε. Ελπιζω αν κολλησε παρασημο να ειχε σταματησει να δουλευει και τωρα να το εχει ξεπερασει μονο και να μην δουλευει ενω εχει παρασημο. Τεσπα θεωρω πως ολοι πηγαιναν για την πιπα της καθως στο σεξ ειναι αμμετοχη λες και γαμας τοιχο δεν κανει προκαταρτικα δεν αφηνει να πιπιλισεις βυζια δεν δεν.... και θα χασει πολλους οποτε θα το ξανααρχισει συντομα αν σταματησε επειδη δεν το γουσταρε μονοΦίλε εγώ πηγαίνω νωρίς, αν μαζεύονται εκεί και δέχεται τους πακιστανόγυφτιυς, δεν το ξέρω, αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω, γνωρίζοντας την Καρίνα πολλά χρόνια
Αν καταλάβω ότι τους δέχεται η αν είχε κολλήσει κάτι, και εγώ θα σταματήσω επισκέψεις στην Καρίνα, παρόλο που την γουστάρω πολύΤο θεωρω πολυ πιθανο να τους δεχεται. Επιπλεον βρωμαει μονο που σταματησε το ελευθερο στοματικο οτι κατι παιχτηκε. Ελπιζω αν κολλησε παρασημο να ειχε σταματησει να δουλευει και τωρα να το εχει ξεπερασει μονο και να μην δουλευει ενω εχει παρασημο. Τεσπα θεωρω πως ολοι πηγαιναν για την πιπα της καθως στο σεξ ειναι αμμετοχη λες και γαμας τοιχο δεν κανει προκαταρτικα δεν αφηνει να πιπιλισεις βυζια δεν δεν.... και θα χασει πολλους οποτε θα το ξανααρχισει συντομα αν σταματησε επειδη δεν το γουσταρε μονο
Το θεωρω πολυ πιθανο να τους δεχεται. Επιπλεον βρωμαει μονο που σταματησε το ελευθερο στοματικο οτι κατι παιχτηκε. Ελπιζω αν κολλησε παρασημο να ειχε σταματησει να δουλευει και τωρα να το εχει ξεπερασει μονο και να μην δουλευει ενω εχει παρασημο. Τεσπα θεωρω πως ολοι πηγαιναν για την πιπα της καθως στο σεξ ειναι αμμετοχη λες και γαμας τοιχο δεν κανει προκαταρτικα δεν αφηνει να πιπιλισεις βυζια δεν δεν.... και θα χασει πολλους οποτε θα το ξανααρχισει συντομα αν σταματησε επειδη δεν
Μωρό μου αν θυμάμαι καλά δεν έρχεσαι μόνο για την πίπα μου αλλά και για ποδογλανια.Και σιγά να μη σας χάσω από τους πελάτες γλυκούληδεςΤο θεωρω πολυ πιθανο να τους δεχεται. Επιπλεον βρωμαει μονο που σταματησε το ελευθερο στοματικο οτι κατι παιχτηκε. Ελπιζω αν κολλησε παρασημο να ειχε σταματησει να δουλευει και τωρα να το εχει ξεπερασει μονο και να μην δουλευει ενω εχει παρασημο. Τεσπα θεωρω πως ολοι πηγαιναν για την πιπα της καθως στο σεξ ειναι αμμετοχη λες και γαμας τοιχο δεν κανει προκαταρτικα δεν αφηνει να πιπιλισεις βυζια δεν δεν.... και θα χασει πολλους οποτε θα το ξανααρχισει συντομα αν σταματησε επειδη δεν το γουσταρε μονο
Γιατι φιλε να παρακαρεις λιμανι?Δεν βρισκεις να παρκαρεις στα σπιτια,και βρισκεις στο λιμανι?καλημέρα καμιά ενημέρωση απο σύναδελφο που θα κατέβει τσάρκα στην πρωινή βαρδια θα έχουμε?? Σκέφτομαι να κανω μια κρούση αλλα πρέπει να παρκάρω στο λιμανι και να περπατάω οποτε θα ήθελα κατι στοχευμενο
Γιατί φίλε φορτηγό επικαθήμενο δεν χωράει να παρκάρει κι αν χωρέσει αντε να το βγάλεις παλι απο εκεί απ τα στεναΓιατι φιλε να παρακαρεις λιμανι?Δεν βρισκεις να παρκαρεις στα σπιτια,και βρισκεις στο λιμανι?
Πες οτι ειναι φορτηγο..Γιατί φίλε φορτηγό επικαθήμενο δεν χωράει να παρκάρει κι αν χωρέσει αντε να το βγάλεις παλι απο εκεί απ τα στενα
Γιατι παρκάρουν επικαθημενα στη ερημίτη μεριά να ξεςΓιατί φίλε φορτηγό επικαθήμενο δεν χωράει να παρκάρει κι αν χωρέσει αντε να το βγάλεις παλι απο εκεί απ τα στενα