level-headed
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 198
- Κριτικές
- 2
- Like
- 572
- Πόντοι
- 81
Ρε παλικάρια, διαβάζω το νήμα τις τελευταίες μέρες και έχω βγάλει ένα συμπέρασμα. Εδώ μέσα ισχύει ο εξής κανόνας: Όποιος βγάζει τη μεγαλύτερη χολή και κράζει πιο δυνατά, γίνεται ήρωας. Όποιος μπει και πει "μια χαρά πέρασα, χαλαρώστε", πέφτετε να τον φάτε ότι είναι βαλτός του μαγαζιού.
Έχετε καταλάβει πώς φαίνεστε από έξω όσοι γράφετε σεντόνια μίσους όλη μέρα;
Σαν αυτούς που πάνε, τρώνε πόρτα επειδή δεν ξέρουν να σταθούν, γίνονται φορτικοί (ή απλά ξέχασαν να κάνουν μπάνιο), και μετά μαζεύονται εδώ μέσα για να βγάλουν τα απωθημένα τους παρέα. Αλληλοστηρίζεστε στο κλάμα για να νιώσετε καλύτερα για την απόρριψη.
Το μαγαζί δεν είναι κατηχητικό. Είναι ένας χώρος για όσους ξέρουν να φέρονται. Αν η "καταπίεση" που λέτε, είναι ότι το προσωπικό πετάει έξω με τις κλωτσιές όποιον δεν σέβεται το χώρο και τους άλλους, τότε ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.
Οι υπόλοιποι συνεχίστε να γράφετε ιστορίες για αγρίους μπας και πάρετε κανένα like, γιατί από δράση στην πραγματική ζωή... μηδέν. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε και να κάνουμε τη φάση μας.
Έχετε καταλάβει πώς φαίνεστε από έξω όσοι γράφετε σεντόνια μίσους όλη μέρα;
Σαν αυτούς που πάνε, τρώνε πόρτα επειδή δεν ξέρουν να σταθούν, γίνονται φορτικοί (ή απλά ξέχασαν να κάνουν μπάνιο), και μετά μαζεύονται εδώ μέσα για να βγάλουν τα απωθημένα τους παρέα. Αλληλοστηρίζεστε στο κλάμα για να νιώσετε καλύτερα για την απόρριψη.
Το μαγαζί δεν είναι κατηχητικό. Είναι ένας χώρος για όσους ξέρουν να φέρονται. Αν η "καταπίεση" που λέτε, είναι ότι το προσωπικό πετάει έξω με τις κλωτσιές όποιον δεν σέβεται το χώρο και τους άλλους, τότε ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.
Οι υπόλοιποι συνεχίστε να γράφετε ιστορίες για αγρίους μπας και πάρετε κανένα like, γιατί από δράση στην πραγματική ζωή... μηδέν. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε και να κάνουμε τη φάση μας.



. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω