Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (6 μέλη και 28 επισκέπτες)

level-headed

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2012
Μηνύματα
198
Κριτικές
2
Like
572
Πόντοι
81
Ρε παλικάρια, διαβάζω το νήμα τις τελευταίες μέρες και έχω βγάλει ένα συμπέρασμα. Εδώ μέσα ισχύει ο εξής κανόνας: Όποιος βγάζει τη μεγαλύτερη χολή και κράζει πιο δυνατά, γίνεται ήρωας. Όποιος μπει και πει "μια χαρά πέρασα, χαλαρώστε", πέφτετε να τον φάτε ότι είναι βαλτός του μαγαζιού.

Έχετε καταλάβει πώς φαίνεστε από έξω όσοι γράφετε σεντόνια μίσους όλη μέρα;

Σαν αυτούς που πάνε, τρώνε πόρτα επειδή δεν ξέρουν να σταθούν, γίνονται φορτικοί (ή απλά ξέχασαν να κάνουν μπάνιο), και μετά μαζεύονται εδώ μέσα για να βγάλουν τα απωθημένα τους παρέα. Αλληλοστηρίζεστε στο κλάμα για να νιώσετε καλύτερα για την απόρριψη.

Το μαγαζί δεν είναι κατηχητικό. Είναι ένας χώρος για όσους ξέρουν να φέρονται. Αν η "καταπίεση" που λέτε, είναι ότι το προσωπικό πετάει έξω με τις κλωτσιές όποιον δεν σέβεται το χώρο και τους άλλους, τότε ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.

Οι υπόλοιποι συνεχίστε να γράφετε ιστορίες για αγρίους μπας και πάρετε κανένα like, γιατί από δράση στην πραγματική ζωή... μηδέν. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε και να κάνουμε τη φάση μας.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.156
Κριτικές
136
Like
12.659
Πόντοι
11.915
Ρε παλικάρια, διαβάζω το νήμα τις τελευταίες μέρες και έχω βγάλει ένα συμπέρασμα. Εδώ μέσα ισχύει ο εξής κανόνας: Όποιος βγάζει τη μεγαλύτερη χολή και κράζει πιο δυνατά, γίνεται ήρωας. Όποιος μπει και πει "μια χαρά πέρασα, χαλαρώστε", πέφτετε να τον φάτε ότι είναι βαλτός του μαγαζιού.

Έχετε καταλάβει πώς φαίνεστε από έξω όσοι γράφετε σεντόνια μίσους όλη μέρα;

Σαν αυτούς που πάνε, τρώνε πόρτα επειδή δεν ξέρουν να σταθούν, γίνονται φορτικοί (ή απλά ξέχασαν να κάνουν μπάνιο), και μετά μαζεύονται εδώ μέσα για να βγάλουν τα απωθημένα τους παρέα. Αλληλοστηρίζεστε στο κλάμα για να νιώσετε καλύτερα για την απόρριψη.

Το μαγαζί δεν είναι κατηχητικό. Είναι ένας χώρος για όσους ξέρουν να φέρονται. Αν η "καταπίεση" που λέτε, είναι ότι το προσωπικό πετάει έξω με τις κλωτσιές όποιον δεν σέβεται το χώρο και τους άλλους, τότε ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.

Οι υπόλοιποι συνεχίστε να γράφετε ιστορίες για αγρίους μπας και πάρετε κανένα like, γιατί από δράση στην πραγματική ζωή... μηδέν. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε και να κάνουμε τη φάση μας.
Ποια φάση ρε τύπε, ούτε τα κρος δεν πατάνε πλέον από ότι γράφουν οι θαμώνες εδώ μέσα :confused::rockon:
Τα ζομπι περιφέρονται άσκοπα και ψάχνουν απεγνωσμένα θυληκο να ξεσκίσουν αλλά τίποτα :headbang:
12€ για να σε στραβό κοιτάνε δήθεν σεκιουριταδες και γνωστοί του μπάρμπα μήπως είσαι μέλος εδώ και τους ξεβρακωσεις στα σχόλια :rockon:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.046
Πόντοι
34.168
Ποια φάση ρε τύπε, ούτε τα κρος δεν πατάνε πλέον από ότι γράφουν οι θαμώνες εδώ μέσα :confused::rockon:
Τα ζομπι περιφέρονται άσκοπα και ψάχνουν απεγνωσμένα θυληκο να ξεσκίσουν αλλά τίποτα :headbang:
12€ για να σε στραβό κοιτάνε δήθεν σεκιουριταδες και γνωστοί του μπάρμπα μήπως είσαι μέλος εδώ και τους ξεβρακωσεις στα σχόλια :rockon:

Τυπε η προϊσταμενη του τσοντάδικου που μας έψαχνε να μας κλάΣΕΙ ΤΑ ΠΑΠΆΡΙΑ κυκλοφορει ακομη εκει μέσα ;

κυκλοφορουμε ελευθεροι στη πιάτσα και τίποτα δεν μας φοβίζει ουτε δεσποτικες γκόμενες που παριστάνουν τα κουτσαβάκια :rockon:
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
171
Like
1.921
Πόντοι
201
Πάντως βλέπω είσαι πολύ ενημερωμένος για τα στέκια των «πουσταράδων». Μην είσαι και εσύ τίποτα πουστης;
Εγώ σύντροφε είμαι ηδονοβλεψίας πανηδονιστης γουστάρω τα πάντα αρκεί να μην μπωρο να ενοχλω
 

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
430
Like
1.177
Πόντοι
201
Χθες πήδηξα
Τσιμπουκαρα η μικρή πουστριτσα με τα γυναικεία
Στον πάνω όροφο
Όχι κροσσ δυστυχώς αλλά είχε κορμάρα και φορούσε δίχτυ κ στρινγκαρα κ κάτι ψηλές γόβες
Κλειστή πόρτα σε καμπίνα ,άνοιξα το παράθυρο ,ήρθε μισή στην καμπίνα μου κ έδωσα πόνο ! Ωραία φάση ,καλύτερη από ότι περίμενα , άδειασα κ έφυγα ,γενικότερα τίποτα το ιδιαίτερο εκτός από αυτό ! Άδεια η φάση
Οπότε όταν έχουμε ενημέρωση αν έρχεται τίποτα ας το γράφουμε μην πηγαίνουμε άδικα πια
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
89
Κριτικές
5
Like
225
Πόντοι
0
Χθες πήδηξα
Τσιμπουκαρα η μικρή πουστριτσα με τα γυναικεία
Στον πάνω όροφο
Όχι κροσσ δυστυχώς αλλά είχε κορμάρα και φορούσε δίχτυ κ στρινγκαρα κ κάτι ψηλές γόβες
Κλειστή πόρτα σε καμπίνα ,άνοιξα το παράθυρο ,ήρθε μισή στην καμπίνα μου κ έδωσα πόνο ! Ωραία φάση ,καλύτερη από ότι περίμενα , άδειασα κ έφυγα ,γενικότερα τίποτα το ιδιαίτερο εκτός από αυτό ! Άδεια η φάση
Οπότε όταν έχουμε ενημέρωση αν έρχεται τίποτα ας το γράφουμε μην πηγαίνουμε άδικα πια
Γκει είχε ο τουλάχιστον ή γενικά νέκρα;
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
171
Like
1.921
Πόντοι
201
Γκει είχε ο τουλάχιστον ή γενικά νέκρα;
Αυτό το ίδρυμα, έχει γίνει στέκι πλέον του γκει κοινού, τώρα τα ζευγάρια που τυχαίνει να πηγαίνουν, για να γλύψεις μουνόχειλα εκεί μέσα απίθανα πράγματα, κανένα πουλάκι ποίο πιθανό
 

Jennycross1

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2026
Μηνύματα
3
Like
22
Πόντοι
0
Καλησπέρα μωράκια
Λέω να περάσω σήμερα , υπάρχει καμία φίλη κρος να ψήνεται να πάμε παρέα ?!
 

Συνημμένα

  • IMG_20260619_224903.jpg
    IMG_20260619_224903.jpg
    697,9 KB · Εμφανίσεις: 9
  • Screenshot_2026-06-20-16-32-31-218_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2026-06-20-16-32-31-218_com.miui.gallery.jpg
    936,1 KB · Εμφανίσεις: 9
  • Screenshot_2026-06-20-16-31-28-319_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2026-06-20-16-31-28-319_com.miui.gallery.jpg
    760,1 KB · Εμφανίσεις: 10

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
89
Κριτικές
5
Like
225
Πόντοι
0
Αυτό το ίδρυμα, έχει γίνει στέκι πλέον του γκει κοινού, τώρα τα ζευγάρια που τυχαίνει να πηγαίνουν, για να γλύψεις μουνόχειλα εκεί μέσα απίθανα πράγματα, κανένα πουλάκι ποίο πιθανό
Τύπε οι τσοντοσινεμάδες πάντα στέκι γκει κοινού και κωλομλαραδων ήταν. Απλά στο συγκεκριμένο πάταγε που και που και καμία θηλυκή ύπαρξη.
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
171
Like
1.921
Πόντοι
201
Τύπε οι τσοντοσινεμάδες πάντα στέκι γκει κοινού και κωλομλαραδων ήταν. Απλά στο συγκεκριμένο πάταγε που και που και καμία θηλυκή ύπαρξη.
Ήταν στημένα παιχνίδια εκείνα εκείνη την εποχή γιατί,αν είσαι παλιός πελάτης, κάποτε εμπεναν και γυναίκες μόνες παίχτη και με το ανάλογο δωράκι παίζανε το κλαρίνο
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
89
Κριτικές
5
Like
225
Πόντοι
0
Ήταν στημένα παιχνίδια εκείνα εκείνη την εποχή γιατί,αν είσαι παλιός πελάτης, κάποτε εμπεναν και γυναίκες μόνες παίχτη και με το ανάλογο δωράκι παίζανε το κλαρίνο
Δεν τα ξέρω αυτά. Αλλά από παλιούς που έχω ακούσει ιστορίες ποτέ δεν άκουσα για γυναίκες.
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
171
Like
1.921
Πόντοι
201
Δεν τα ξέρω αυτά. Αλλά από παλιούς που έχω ακούσει ιστορίες ποτέ δεν άκουσα για γυναίκες.
Δεν έχεις ακούσει τίποτα τότε εγώ είμαι πελάτης από τα πρώτα εγκενια όταν στην υπογα υπήρχε κρεβάτι και μπαρ μετά την είσοδο αφού μπεις μέσα, το ξεκίνημα ήταν το καλύτερο, στην πορεία χάλασε το θέμα, γιατί έβαζε πολλά ζευγάρια και γυναίκες μόνες παίχτη και ήρθαν η παρεξηγήσεις και έδιωξε αρκετούς πελάτες που του άφηναν χρήματα, πριν 14 χρόνια σου λέω τώρα
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.472
Like
3.990
Πόντοι
456
Ήταν στημένα παιχνίδια εκείνα εκείνη την εποχή γιατί,αν είσαι παλιός πελάτης, κάποτε εμπεναν και γυναίκες μόνες παίχτη και με το ανάλογο δωράκι παίζανε το κλαρίνο
αποκλειεται στο ιδρυμα πανε μονο επαρχιωτισσες μουναρες που σου λενε και ευχαριστω που τις εχυσες,ασσιατισες μοντελα,αεροσυνοδες διμετρες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δεν τα ξέρω αυτά. Αλλά από παλιούς που έχω ακούσει ιστορίες ποτέ δεν άκουσα για γυναίκες.
φιλε μηπως οι γυναικες πηγαιναν λιγο μετα οταν ειχαν φυγει αυτοι απτο σινεμα γιαυτο δεν τις πετυχαιναν?
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
89
Κριτικές
5
Like
225
Πόντοι
0
φιλε μηπως οι γυναικες πηγαιναν λιγο μετα οταν ειχαν φυγει αυτοι απτο σινεμα γιαυτο δεν τις πετυχαιναν?
Δε ξέρω, εμένα μη με ανακατεύετε. Λέω απλά τι θα έλεγε ένας πιο πονηρεμένος από εμένα.
 

dkabouro

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2017
Μηνύματα
132
Like
268
Πόντοι
21
Δεν έχεις ακούσει τίποτα τότε εγώ είμαι πελάτης από τα πρώτα εγκενια όταν στην υπογα υπήρχε κρεβάτι και μπαρ μετά την είσοδο αφού μπεις μέσα, το ξεκίνημα ήταν το καλύτερο, στην πορεία χάλασε το θέμα, γιατί έβαζε πολλά ζευγάρια και γυναίκες μόνες παίχτη και ήρθαν η παρεξηγήσεις και έδιωξε αρκετούς πελάτες που του άφηναν χρήματα, πριν 14 χρόνια σου λέω τώρα
Τα ζευγάρια είχαν συγκέντρωση στο υπόγειο κάθε Παρασκευή μετά τις 10. Συνήθως 10 -12 ζευγάρια έπαιζαν στο γωνιακό κρεβάτι με τα παραβάν χωρις να επιτρέπεται να βρίσκονται μονοί άντρες στο υπόγειο εκτός τους μπαλαντερ. Δυστυχώς χωρίς ουσιαστικό λόγο το κατήργησαν.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.156
Κριτικές
136
Like
12.659
Πόντοι
11.915
Τυπε η προϊσταμενη του τσοντάδικου που μας έψαχνε να μας κλάΣΕΙ ΤΑ ΠΑΠΆΡΙΑ κυκλοφορει ακομη εκει μέσα ;

κυκλοφορουμε ελευθεροι στη πιάτσα και τίποτα δεν μας φοβίζει ουτε δεσποτικες γκόμενες που παριστάνουν τα κουτσαβάκια :rockon:
Οι πληροφορίες λένε ότι έχει ξεκουμπιστει εδώ και πολύ καιρό :rockon::2funny:
Από ότι κατάλαβα το έκανε όλο αυτό για να στήσει το σκηνικό και να διώξουν εμένα :jerking:. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω :jerking::2funny::2funny:
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
89
Κριτικές
5
Like
225
Πόντοι
0
Τα ζευγάρια είχαν συγκέντρωση στο υπόγειο κάθε Παρασκευή μετά τις 10. Συνήθως 10 -12 ζευγάρια έπαιζαν στο γωνιακό κρεβάτι με τα παραβάν χωρις να επιτρέπεται να βρίσκονται μονοί άντρες στο υπόγειο εκτός τους μπαλαντερ. Δυστυχώς χωρίς ουσιαστικό λόγο το κατήργησαν.
Σε αντίστοιχη λογική λειτουργεί και ένας αντίστοιχος χώρος στη Στοκχόλμη. Εχει ένα μεγάλο δωμάτιο στο κέντρο του χώρου που μπορούν να το δεσμεύουν ζευγάρια. Υπάρχουν παράθυρα που μπορούν να τα ανοίγουν αν θέλουν να δώσουν μάτι και να καλέσουν κάποιον μέσα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: WASP4

mister miyagihtos

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2025
Μηνύματα
72
Like
335
Πόντοι
20
Οι πληροφορίες λένε ότι έχει ξεκουμπιστει εδώ και πολύ καιρό :rockon::2funny:
Από ότι κατάλαβα το έκανε όλο αυτό για να στήσει το σκηνικό και να διώξουν εμένα :jerking:. Αλλά στο παπάρι μας εμείς συνεχίζουμε ενημερώσεις και πορνιαζουμε κανονικά και ο μπάρμπας κάθεται απ' έξω με τους φίλους σεκιουριταδες να βλέπει τα πρεζακια,γιατί μέσα δεν πατάει ψυχή από ότι διαβάζω :jerking::2funny::2funny:
καλα, οχι μονο αυτο.
ας δουμε την μεγαλη εικονα.
εγω πιστευω οτι ανοιξε το μαγαζι απο την αρχη για να εχει την χαρα να σε διωξει.
ο @kostakis27 μου θυμισε μια γκομενα που ειχα καποτε. ημουν σπιτι της, βλεπαμε παιδικες της φωτογραφιες και σε μια ηταν η γκομενα παιδακι και η μανα της μπροστα στο χριστουγεννιατικο δεντρο, οποτε ειχε γραψει με τα παιδικα της γραμματα απο κατω ''εγω και η μαμα στο χριστουγεννιατικο δεντρο'' και στην επομενη φωτογραφια που ηταν απλα η φωτογραφια του δεντρου χωρις κανεναν μπροστα, ειχε γραψει ''εγω και η μαμα φυγαμε''.
τοσος εγωκεντρισμος και εδω, μονο που η φιλη μου τοτε ηταν πεντε χρονων.
γιατι ρε κωστακη ειχε αναγκη να στησει σκηνικο για να σε διωξει? γιατι να μην σε εδιωχνε απλα?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom