Νέα

Ρε μόνο η χανούμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 119K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (1 μέλη και 31 επισκέπτες)

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
σώπα τυπε....παει περασε...
καποτε θα παρετε και εσεις ευρωπαικο στο ποδοσφαιροχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
ha-smirk.gif
Εμεις το ξερουμε οτι περασε τυπε…εσεις δεν μπορειτε να το ξεπερασετε, κι εκει θα μεινετε….:2funny::2funny::2funny:
 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
27
Like
3.904
Πόντοι
8.595
μα για αυτο εγω ειμαι γιγαντάς και εσυ νάνος!!!!
εχω 4 ευρωπαικα στο χειροτερο τμημα μου....εσυ ουτε στα ονειρα σου δεν μπορεις να φανταστεις οτι θα παρεις ευρωλιγκα...

υγ : αλλα εισαι τοσο μπουφος που σου αρκει που το παραδεχτηκα!!!! οτι δηλαδη παραδεχτηκα οτι ειμαι γιγαντας και εσυ νανος...:2funny::2funny::2funny:
Που είσαι γίγαντα, μου αρκεί που όταν το σηκώνω στο ποδόσφαιρο, ψάχνεις απεγνωσμένα παρηγοριά στο πινγκ πονγκ παιδων, στο βόλεϊ γυναικών και στο παντελ κορασίδων...
Του χρόνου πάλι Τάκη, υπομονή, θα περάσεις το καλοκαίρι με τις μεταγραφές του Βαγγέλα από Ρίο Μάρε.
Από Σεπτέμβριο πάλι εδώ θα είμαστε...:piss:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.221
Πόντοι
2.606
Παντως τη Converse την εφερνε τοτε στην Ελλαδα ο Κορωναιος, ειχε μαγαζί με αθλητικα διπλα στον Πυργο Αθηνων
Και στην γλυφάδα τύπε στη μεταξά τα εμπόριο σπορτιβο και αν δεν υπήρχε η Φένη η φίληνη ή γυναίκα του θα ήταν φυλακή
 
Τελευταία τροποποίηση:

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
Και στην γλυφάδα τύπε στη μεταξά τα εμπόριο σπορτιβο και αν δεν υπήρχε η Φένη η φίληνη ή γυναίκα του θα ήταν φυλακή
Πρπει να περασαν πολλα λεφτα απ’ τα χερια του εκει δεκαετια 80 αρχη.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.221
Πόντοι
2.606
Χαμός και στη νέα κιο λαοθαλασσα μήπως θέλετε και βίντεο;:tooth:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
Ναι τύπε είστε μεγαθήρια 6 δαχτυλάκια έχεις βάλει στη σουφρα σου πως τα χωρέσες αλήθεια ;:coffee:
Γιατι απορείς? Δεν ξερεις?
Οταν χωρεσανε στη δικη σας σουφρα τα 6 της Μπαρτσελονα., ξαφνιαστηκες?
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.221
Πόντοι
2.606
Γιατι απορείς? Δεν ξερεις?
Οταν χωρεσανε στη δικη σας σουφρα τα 6 της Μπαρτσελονα., ξαφνιαστηκες?
Πάλι με ξένα κόλυβα θα κάνετε μνημόσυνο ; Εκτός αν συγκρίνεστε με την μπαρτσελονα :coffee:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
Πάλι με ξένα κόλυβα θα κάνετε μνημόσυνο ; Εκτός αν συγκρίνεστε με την μπαρτσελονα :coffee:
Αν συγκρινεται η Μπαρτσελονα μ’ εμας θες να πεις….:confused:
Πηγαινε Πατρα, ο Ιησους προεδρος εδωσε εμψυχωτικο λαϊκο μηνυμα.
Μεχρι αυτοκινητοδρομιο θα σας φτιαξουμε ρε, τι αλλο θελετε???
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.430
Like
87.823
Πόντοι
12.056
Το θέμα και αυτό με τον κωνσταντελια ...τώρα που έμαθα πως είναι ιεχωβας καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο νωχελικος ...και δεν μπορεί να πάρει την ομάδα πάνω του... φαντάσου τι καθοδήγηση έχει φάει από μικρός ... κρίμα όχι που είναι ότι είναι αλλά για την πλύση εγκεφάλου που του έχουν κάνει... όποιος έχει γνωστούς συναδέλφους αυτής της θρησκείας της αίρεσης όπως θες πέστο...θα καταλάβουν.... μάλλον ο Γιοβάνοβιτς φουλ χριστιανός το ξέρει και τον έχει στην απέξω χαχαχαχαχα
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.430
Like
87.823
Πόντοι
12.056
Το θέμα είναι από το σπορτ ταιμ ας βγάλει ο καθένας συμπέρασμα μόνος τους ...αλλά πολλά ταιριάζουν
 

Συνημμένα

  • Screenshot_2026-06-28-11-29-56-112_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2026-06-28-11-29-56-112_com.android.chrome.jpg
    395,9 KB · Εμφανίσεις: 3
  • Screenshot_2026-06-28-11-27-29-525_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2026-06-28-11-27-29-525_com.android.chrome.jpg
    370,5 KB · Εμφανίσεις: 3

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom