Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (6 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
το fund απλά είναι ο όμιλος...η εταιρεία που αγοράζουν δανείζεται

συγκεντρωτική μιζοεισπρακτική είναι γιαυτό ευνοούν τις μεγάλες εταιρείες γιατί αυτές κάνουν τα δωράκια όχι ο μικρομεσαίος


αυτό δεν είναι ούτε καπιταλισμός ούτε ελεύθερη οικονομία

όταν εξαφάνισαν τα λεφτά του ταμείου ανάκαμψης και οι μικρομεσαίοι πήραν ένα βάουτσερ για λάπτοπ και 1 βάουτσερ για μάι ντατα...και οι μεγάλοι πήραν τα δάνεια της ακρούδας μέσω του τεπιχ...

και όταν αφήνουν τις τράπεζες να δίνουν επιτόκιο καταθέσεων σχεδόν μηδέν...αλλά για να πάρεις δάνειο είναι κοντά στο 10%....

με πραγματικά περιθώρια κέρδους στην Ελληνική αγορά γύρω στο 20% που μπορεί να γίνει και 15% και 10%....

καταλαβαίνει κανείς πόσο τριμάλακας είναι ο ημικαραφλός με τα γυαλάκια :confused:
συμφωνώ ρε Σαουλάκο , σε "μεγάλους" κρατικοδίαιτους δίνουν για να τους παρέχουν προστασία
και σε οπεκεπάτους δικούς τους
Ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει συμφέρον να ταυτίζεται με όσους χλαπακιάζουν τα ταμεία
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
309
Like
425
Πόντοι
21
Αφου είναι συνηθισμένος και είσαι ικανοποιημένος --> Οτι πεις, όλα καλά.
ΟΤι η Κάρυ δεν έχει τίποτα ουσιαστικό --> Αν είχε θα το έλεγε . Δυστυχω΄ς αν και επαγγέλεται το νέο, δεν λέει τιποτα νέο.., μα τίποτα... Σιωπή
Ρε ανθρωπε, δεν χρειαζομαστε τον σουπερμαν για να σωθουμε
Καποιον να εφαρμοσει τα αυτονοητα χρειαζεται η χωρα
Τωρα εχουμε κλεφτες που τρωνε απο 100 μεριες, οπεκεπεδες, ΜΚΟ οπως η action aid της αδερφης του που παιρνει τους φορους μας και δινει σπιτια σε λαθρο, σαπιο δικαστικο που εχει τον λιγναδη εξω και ποσα αλλα
Ενας εντιμος ανθρωπος χρειαζεται
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Ρε ανθρωπε, δεν χρειαζομαστε τον σουπερμαν για να σωθουμε
Καποιον να εφαρμοσει τα αυτονοητα χρειαζεται η χωρα
Τωρα εχουμε κλεφτες που τρωνε απο 100 μεριες, οπεκεπεδες, ΜΚΟ οπως η action aid της αδερφης του που παιρνει τους φορους μας και δινει σπιτια σε λαθρο, σαπιο δικαστικο που εχει τον λιγναδη εξω και ποσα αλλα
Ενας εντιμος ανθρωπος χρειαζεται
Με αυτήν την υπεραπλουστευμένη λογική πήγαμε το 15 στον ΣΥΡΙΖΑ και είδαμε το αποτέλεσμα.
Το αν συνέχιζες με Σαμαροβενιζέλο το 15, αν θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα δεν μπορεί κανείς να το πει. Είναι θεωρητικό και υποκειμενικό.
Πολύ απλά τα λες .Η Κάρυ είναι αυτός ο οχι σούπερμαν και έντιμος που θα σε σώσει??? Μπορεί να ασκήσει εξωτερική πολιτική??? Αν ναι, τι έχεις δει και το λες????
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
τι άλλο ρε πούστημ θα δούνε τα ματάκια μας, τι τα ποτίζουν τα κουλομπότ ? :2funny:

GAwlAECXEAAy6TO.jpg
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.720
Like
29.774
Πόντοι
6.256
συμφωνώ ρε Σαουλάκο , σε "μεγάλους" κρατικοδίαιτους δίνουν για να τους παρέχουν προστασία
και σε οπεκεπάτους δικούς τους
Ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει συμφέρον να ταυτίζεται με όσους χλαπακιάζουν τα ταμεία

αυτή η κυβέρνηση δηλώνει φιλελεύθερη και μόνο αυτό δεν εφαρμόζει

αλλά είναι τυχεροί γιατί το αντίπαλο δέος δηλώνει από τώρα που θα βρει λεφτά...στην πλάτη του μαλάκα της μικρής επιχείρησης
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
309
Like
425
Πόντοι
21
Με αυτήν την υπεραπλουστευμένη λογική πήγαμε το 15 στον ΣΥΡΙΖΑ και είδαμε το αποτέλεσμα.
Το αν συνέχιζες με Σαμαροβενιζέλο το 15, αν θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα δεν μπορεί κανείς να το πει. Είναι θεωρητικό και υποκειμενικό.
Πολύ απλά τα λες .Η Κάρυ είναι αυτός ο οχι σούπερμαν και έντιμος που θα σε σώσει??? Μπορεί να ασκήσει εξωτερική πολιτική??? Αν ναι, τι έχεις δει και το λες????
Το μετρο συγκρισης μου δεν ειναι το 15 (γιατι οχι το 10 που η πασοκονδ τα ρημαξε ολα?) αλλα η συγκριση της Ελλαδας με τις ''φτωχες'' χωρες της ΕΕ που μας ριχνουν στα αυτια πλεον
Ταξιδευω πολυ λογω δουλειας και μπορω να συγκρινω
Το τσιρκο που κυβερνα την τελευταια 15ετια (τα ιδια σκατα ηταν νδ πασοκ συριζα) οποτε το ιδιο τσιρκο πρεπει να φυγει χθες. Βαθεια διαπλεκομενο και διεφθαρμενο
Η καρυ ειναι μη διαπλεκομενη, την νομοθεσια και την κοινη λογικη να εφαρμοσει και θα βγουμε απο τον βοθρο
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Το μετρο συγκρισης μου δεν ειναι το 15 (γιατι οχι το 10 που η πασοκονδ τα ρημαξε ολα?) αλλα η συγκριση της Ελλαδας με τις ''φτωχες'' χωρες της ΕΕ που μας ριχνουν στα αυτια πλεον
Ταξιδευω πολυ λογω δουλειας και μπορω να συγκρινω
Το τσιρκο που κυβερνα την τελευταια 15ετια (τα ιδια σκατα ηταν νδ πασοκ συριζα) οποτε το ιδιο τσιρκο πρεπει να φυγει χθες. Βαθεια διαπλεκομενο και διεφθαρμενο
Η καρυ ειναι μη διαπλεκομενη, την νομοθεσια και την κοινη λογικη να εφαρμοσει και θα βγουμε απο τον βοθρο
Εμ δεν κατάλαβες τι είπα. Συνέκρινα την ευκολία που θεοποιήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ και το τι έγινε μετά.
ΑΠο εκεί και πέρα , σήμερα προφανώς και συγκρίνεις με το σήμερα.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
309
Like
425
Πόντοι
21
Εμ δεν κατάλαβες τι είπα. Συνέκρινα την ευκολία που θεοποιήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ και το τι έγινε μετά.
ΑΠο εκεί και πέρα , σήμερα προφανώς και συγκρίνεις με το σήμερα.
Δεν θεοποιηθηκε κανενας συριζα, τα ορφανα του πασοκ μαζεψε με κουρουμπληδες, οπως τωρα προσπαθει να τα μαζεψει η ΝΔ με τον φλωριδη και τους λοιπους σιχαμενους πασοκους
btw, οταν βγηκε ο συριζα, εκανα αναληψη οτι καταθεσεις ειχα γιατι τους περιμενα χειροτερους
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Δεν θεοποιηθηκε κανενας συριζα, τα ορφανα του πασοκ μαζεψε με κουρουμπληδες, οπως τωρα προσπαθει να τα μαζεψει η ΝΔ με τον φλωριδη και τους λοιπους σιχαμενους πασοκους
btw, οταν βγηκε ο συριζα, εκανα αναληψη οτι καταθεσεις ειχα γιατι τους περιμενα χειροτερους
Πάλι μπλέκεις. Απο το ΠΑΣΟΚ μάζεψε . ΟΚ. Συμφωνώ. Αλλά έφυγαν γιατί θεώρησαν οτι βρήκαν τον Θεό , τον μάγκα που θα βάλει την Μέρκελ στην θέση της.

Και αν διάβαζες τα κείμενα της εποχής, όλοι ήταν γνώστες, πως θα αναγκαστεί η Ευρω΄πη να κάνει πίσω και όλοι ήξεραν οτι Σαμαρας-Βενιζέλος δεν αντιδρούσαν γιατί ήταν οσφυοκάμπτες...
Άρα Θεοποίηση λέγεται αυτό...

Το ίδιο γίνεται τώρα , με την Κάρυ, που θα φέρει δικαιοσύνη κλπ
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
309
Like
425
Πόντοι
21
Έπεσες θύμα της κίνδυνολογιας
Αυτή τη στιγμή σε κυβερνά η χειρότερη κυβέρνηση απο τη μεταπολιτευση και ξέρεις πόσοι έχουν χάσει καταθέσεις επειδή χρωστάνε στο δημόσιο....
Άλλος είχε το όνομα και άλλος τη χαρη
Εχω πληρωσει μια περιουσια ( αν δεν δουλευα εξω, απλα δεν θα μπορουσα) για να μην χασουν οι γονεις μου σπιτια
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
309
Like
425
Πόντοι
21
Πάλι μπλέκεις. Απο το ΠΑΣΟΚ μάζεψε . ΟΚ. Συμφωνώ. Αλλά έφυγαν γιατί θεώρησαν οτι βρήκαν τον Θεό , τον μάγκα που θα βάλει την Μέρκελ στην θέση της.

Και αν διάβαζες τα κείμενα της εποχής, όλοι ήταν γνώστες, πως θα αναγκαστεί η Ευρω΄πη να κάνει πίσω και όλοι ήξεραν οτι Σαμαρας-Βενιζέλος δεν αντιδρούσαν γιατί ήταν οσφυοκάμπτες...
Άρα Θεοποίηση λέγεται αυτό...

Το ίδιο γίνεται τώρα , με την Κάρυ, που θα φέρει δικαιοσύνη κλπ
Γραφω σε αλλα θρεντ οτι δουλευω εξωτερικο, γραφω στο θρεντ των ηλεκτρικων για το τεσλα (που αγορασα χωρις δοσεις), λες να ειμαι τοσο μαλακας που θα πιστευε τα καραγκιοζιλικια που αναφερεις?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.720
Like
29.774
Πόντοι
6.256
η κάρυ τους πονάει και τους τσούζει

γιατί μπορεί να έχει διάφορα ελαττώματα αλλά,

οι πιθανότητες να εξαγοραστεί είναι μηδενικές...αν υπάρχει ένας άνθρωπος με καθαρό κίνητρο είναι η κάρυ....όσα λεφτά και να της κουνήσουν μάλλον δεν θα είναι περισσότερα από την ζωή του παιδιού της

κανένας άλλος υποψήφιος δεν θα μπορέσει ποτέ να το κοιτάξει αυτό στα ίσα
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Άρα είδες ότι η νδ τελικά τελικά παίρνει τις καταθέσεις.
Ξέρεις πόσοι έχουν χάσει τα σπίτια τους?
Λένε τίποτα τα κανάλια για τις εξωσεις?
Λένε τίποτα για τους πλειστηριασμους των ακινήτων?
Όλα πάνε καλά Λένε μονο

Τις εξώσεις τις έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ .
Η ΝΔ τις διατήρησε.
Βέβαια όλα αυτά, δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρονατι εδώ. Θα τα λύσει η Κάρυ??? Πως????
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.511
Like
15.990
Πόντοι
3.556
Εφόσον η νδ δεν ειναι ικανή να τα λύσει να βρεθεί άλλος να τα λύσει.
Η κάρυ τώρα έκανε κόμμα ακόμα δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της
Αρχικά πρέπει να σταματήσει η φοροεισπρακτικη πολιτική που εφαρμόζει η νδ
Πάγωμα χρέους και αναπτυξιακή πολιτικη
Ωραία τα λες τυπε , και ωραίο νικ.

Σχεδόν εξίσου επικό όνομα με ένα άλλο μέλος τον Σαλαμουνα
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Εφόσον η νδ δεν ειναι ικανή να τα λύσει να βρεθεί άλλος να τα λύσει.
Η κάρυ τώρα έκανε κόμμα ακόμα δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της
Αρχικά πρέπει να σταματήσει η φοροεισπρακτικη πολιτική που εφαρμόζει η νδ
Πάγωμα χρέους και αναπτυξιακή πολιτικη
Φιλε είσαι μακράν νυχτομένος.
Όσο ελεγχεσαι απο τις Βρυξέλες, η οικον πολιτική θα είναι αυτή. Αυτά δεν αλλάζουν τσακ μπαμ. Όσο το υπερταμειο ελέγχεται αυτά δεν αλλάζουν.
Απλό. Αν μπορούσαν, δεν θα έδινε τον 13ο η ΝΔ να βγει με τα τσαρούχια. Μη μου πεις οτι δεν θέλει να βγει???
Πάγωμα χρεόυς, δεν γίνεται, όπως δεν έγινε. Απλο.
Την ίδια πολιτική που εφαρμοζεται , εφάρμοζαν και οι προηογύμενοι. Λες ο ΣΥΡΙΖΑ να μπορούσε να δώσει και να μην έδωσε το 19 και καταποντίστηκε....
Τσιτάτα είναι εύκολο να λεμε. Ας κοιτάξουμε αν γίνονται????
Λες η ΝΔ δεν μπορεί να τα λύσει. ΟΚ.. Δεν μπορε΄ί . Λύνονται όμως???? Για σκέψου.
Και οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα πήγαιναν να εξηγήσουν οτι δεν είμαστε μπαταχτσήδες και να χαλαρώουν τα μέτρα. Και τι πήραν????
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.720
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Οπότε αφού όλα είναι προκαθορισμένα δεν υπάρχει θέμα να φέρουμε άλλους στην εξουσία να διεκπεραιώσουν απλά αυτά που πρέπει....

δεν υπάρχει θέμα...είτε ΝΔ είτε ΣΥΡΙΖΑ είτε Κάρυ να έρθει τα ίδια θα γίνουν


ε τότε καλύτερα να ταίσουμε και κανέναν άλλον εκτός από την ΝΔ

όλα τακτοποιημένα :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom