Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (2 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.400
Like
14.086
Πόντοι
3.556
Εβλεπα έναν του AFD να αναλύει όλα τα θέματα με λογική και συγκροτημένα στη συνέντευξη.Ελλάδα δε θα τον άφηναν τον τύπο.Δε γίνεται δεκτή τέτοια λογική ανάλυση.Θα αρχίζει ο άλλος να φωνάζει,να βρίζει,να διακόπτει,θα τον δέρνανε στο τέλος.Η θα τον κόβανε από όλα τα κανάλια.


Ελλάδα βέβαια θα πει ο άλλος ως υποτελής μικρή χώρα δε δύναται να συζητάει και να αποφασίζει τα σοβαρά ζητήματα πότε και οι πολιτικοί τρόπον τινά καλά κάνουν.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ναι ξέρω όλοι τα ξέρουν


και υπάρχουν άλλες πηγές που λένε για αμερικάνους πράκτορες που έχουν φιλικές σχέσεις με την χούντα και συναντιούνται με την ηγεσία και δίνουν κατευθύνσεις και δίνουν προειδοποιήσεις για το τι να κάνουν και τι όχι...και για το πως την έριξαν όταν δεν τους συνέφερε πλέον.

Απόδειξη δεν υπάρχει καμία...είναι τι επιλέγεις να τείνεις να πιστέψεις

Εσύ γιατί είσαι τόσο σίγουρος?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Να σου απαντήσω εγώ.

1 δεν σήκωνουμε κεφάλι στους Τούρκους γιατί θα μας πηδησουν

2 το ΕΣΥ δεν το φτιάχνουν γιατί δεν θέλουν να χαλάσουν λεφτά για την υγεία είναι προτιμότερο από τον προϋπολογισμό να τα χαλάμε άλλου

3 στεγαστικο,μάζεμα στα airbnb έλεγχο αυξημένους φόρους και δημοπρασία τα χιλιάδες ακατοίκητα με συνοπτικές διαδικασίες

4 πληθωρισμος μείωση ΦΠΑ έλεγχος αν υπάρχει αισχροκερδια πλαφόν σε βασικα προϊόντα
Φοροελαφρυνσεις και ειδικά στα καύσιμα και στη ενεργεια
Δεν θα μας γαμήσουν...ούτε εμείς αυτούς...ένας πόλεμος θα γαμούσε και 2 χώρες

τα υπόλοιπα είναι αρλούμπες
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Βρε μλκ Ζαν...δεν είναι θέμα τι έχουμε να χωρίσουμε...πολλά έχουμε να χωρίσουμε σε συμφέροντα κτλπ

Το θέμα έιναι ότι ο μέσος άνθρωπος στην Τουρκία...που εργάζεται και προσπαθεί δεν ενδιαφέρεται να σφάξει κανέναν Έλληνα...θέλει να ζήσει αυτός και η οικογένεια του όπως και στην Ελλάδα...ένας κανονικός άνθρωπος δεν κοιμάται και ξυπνάει με το μίσος για τους Τούρκους

Μόνο τα εθνίκια που δεν έχουν άλλο νόημα στην μίζερη ζωούλα τους κοιμούνται και ξυπνούν με τέτοιου είδους βλέψεις.

Αυτό να πεις...
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.958
Πόντοι
216
Ναι ξέρω όλοι τα ξέρουν


και υπάρχουν άλλες πηγές που λένε για αμερικάνους πράκτορες που έχουν φιλικές σχέσεις με την χούντα και συναντιούνται με την ηγεσία και δίνουν κατευθύνσεις και δίνουν προειδοποιήσεις για το τι να κάνουν και τι όχι...και για το πως την έριξαν όταν δεν τους συνέφερε πλέον.

Απόδειξη δεν υπάρχει καμία...είναι τι επιλέγεις να τείνεις να πιστέψεις

Εσύ γιατί είσαι τόσο σίγουρος?
Πρώτα απ' όλα γιατί ήταν καραμέλα στο στόμα του παπατζή Ανδρέα. Εσύ δεν τον γνώρισες ούτε έχεις αίσθηση της Ελλάδας επί της εποχής του...
Δεύτερον γιατί εκτιμώ την έρευνα και την αναλυτική προσέγγιση που κάνει ο Κούτουλας σε ιστορικά θέματα.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.958
Πόντοι
216
Με ανέθρεψαν να μην είμαι ρατσιστής και μισανθρωπος
Τι έχουμε να χωρίσουμε με τους Τούρκους ?
Τα νερά στη μέση του Αιγαίου και την αοζ
Γραμμή στη μέση να τελειώνουμε ή συνεκμεταλλευση.
Τι λές ρε μαλακιστήρι; Αν έρθει ο γείτονας στο σπίτι σου και σου πεί "δώσε μου την αυλή σου και τα κτίσματά της" (πλυσταριό, κοτέτσι, αποθήκη κτλ) θα του τα δώσεις;
Άει στο διάολο από δώ μαγάρα του τόπου...
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.767
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Με ανέθρεψαν να μην είμαι ρατσιστής και μισανθρωπος
Τι έχουμε να χωρίσουμε με τους Τούρκους ?
Τα νερά στη μέση του Αιγαίου και την αοζ
Γραμμή στη μέση να τελειώνουμε ή συνεκμεταλλευση.
προσγειωθήκατε οικογενειακώς πρόπερσι στο Γελλάντα;

έχετε ακούσει για αναθεωρητισμό, νεοοθωμανικά όνειρα, γαλάζιες πατρίδες, στρατηγικά βάθη, παντουρκισμό, γενοκτονίες Αρμενίων, Ποντίων, εκδίωξη από πατρογονικές εστίες Σμύρνης και συναφών παραλίων; Πογκρόμ Κωνσταντινούπολης, εισβολή Αττίλα Κύπρο, πιο πίσω ίσως...τουρκοκρατία;

το ¨για να τελειώνουμε¨ δεν τελειώνει, υπάρχει διεθνές δίκαιο, συνθήκες, όροι, νόμοι...αλλιώς πειρατές, κουρσάροι, καιροσκόποι κι επικίνδυνοι αδαείς. Κι αυτοί οι αδαείς είναι οι πιο πρόθυμοι, εύκαμπτοι, καταστροφικοί που μας έχουν κάνει μια καρικατούρα αξιοπιστίας ως χώρα, τόσο οικονομικά όσο πολιτισμικά, κοινωνικά, διπλωματικά.
Ανάθεμα κι αν γνωρίζετε τι σημαίνει Ελλάς.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Πρώτα απ' όλα γιατί ήταν καραμέλα στο στόμα του παπατζή Ανδρέα. Εσύ δεν τον γνώρισες ούτε έχεις αίσθηση της Ελλάδας επί της εποχής του...
Δεύτερον γιατί εκτιμώ την έρευνα και την αναλυτική προσέγγιση που κάνει ο Κούτουλας σε ιστορικά θέματα.
Πολύ ωραία...και άλλες πηγές αναφέρουν ότι υπήρχαν συνεννοήσεις της ηγεσίας της χούντας μέσω της πρεσβείας.

και το ότι οι αμερικάνοι έχουν στήσει πραξικόπημα σε άλλες χώρες είναι γεγονός..δεν τίθεται θέμα

δεν μπορείς ούτε σίγουρος να είσαι ούτε να λες ότι γράφω ανακρίβειες.

Δεν έχω καταλάβει ποτέ...γιατί πρέπει σε κάθε παπατζή Αντρέα να υπάρχει ένα αντίβαρο...δηλαδή γιατί πρέπει να ανεχτούμε τον κάθε φασίστα...επειδή τυχαίνει ο δημοκράτης να βγει μαλάκας????
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
οτι ανταλλασεται μυνηματα με ενα τρολ τον βιταμα δεν το εχεται ακομη συνειδητοποιησει;
μηπως ειστε μαζωχες;
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.350
Κριτικές
8
Like
13.878
Πόντοι
2.886




Ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος το 1967, πριν τη Χούντα,
είχε ζητήσει από τις ΗΠΑ βοήθεια για να κάνει πραξικόπημα
εφόσον θα εκλεγόταν αριστερή κυβέρνηση.

Οι ΗΠΑ του έστειλαν σχέδιο, που δόθηκε στο Σπαντιδάκη,
ο οποίος το έδωσε στον Παπαδόπουλο.
Ο Παπαδόπουλος, μετά λίγες ημέρες έστειλε υπόμνημα στον Σπαντιδάκη
για το ποιοι έπρεπε να συλληφθούν, όταν θα γινόταν το πραξικόπημα
και περιλάμβανε και τον... Αρναούτη, τον υπασπιστή του Βασιλιά.
Το σχέδιο είχε εκπονηθεί από τις ΗΠΑ ,και λεγόταν Προμηθεύς.

Οι Παπαδόπουλος, Παττακός και Μακαρέζος, πληρωνόντουσαν από
χρόνια σαν συνεργάτες της CIA.

Όλα αυτά προκύπτουν από έγγραφα του State Department.

Ο Clinton ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για τη Χούντα !

Το 1999 ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για το ρόλο των ΗΠΑ στο πραξικόπημα των συνταγματαρχών. Ήταν φυσικά μια «κουτσουρεμένη» αποδοχή των ευθυνών της υπερδύναμης χωρίς αναφορές στις σχέσεις του Παπαδόπουλου με τη CIA και άλλες αμερικανικές υπηρεσίες – σχέσεις τις οποίες είχε παρουσιάσει και ο Αλέξης Παπαχελάς στο βιβλίο του «ο βιασμός της Ελληνικής Δημοκρατίας».


ΕΜΜΕΣΑ έτσι οι ΗΠΑ υποκίνησαν τη Χούντα.

Επίσης, η Πρεσβεία των ΗΠΑ είχε πληροφορίες για συζητήσεις για πραξικόπημα
που έκαναν αξιωματικοί του Στρατού , όχι ανώτατοι,
και δεν ενημέρωσαν τον βασιλιά

βλ.και

The Foreign Factor and the Greek Colonels’ Coming to Power on 21 April 1967​

2006, Southeast European and Black Sea Studies

Τον Παπαδόπουλο, ανέτρεψε ο Ιωαννίδης, κρυφός γκέι , Εβραϊκής καταγωγής

Οι οπαδοί του κάνουν παρέλαση γκέι πράϊντ σήμερα 13 Ιουνίου 2026

:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny:

Είσαι γκέι ; Το τι κάνεις στο κρεβάτι σου είναι δικό σου θέμα
και δεν μπορεί να κλείνεις το Σύνταγμα, επειδή σου αρέσει
να πηδιέσαι από τον κώλο ! :2funny:

Γέμισες τον κώλο σου, αρκεί, δεν χρειάζεται να γεμίζεις
και το Σύνταγμα :2funny:

Με απλά λόγια, οι Χουντικοί πληρωνόντουσαν
από την Σιωνιστική Αμερική, και μετά δεν ήταν αρεστοί
και τους έριξαν
Αν είχαν κάνει εκλογές το 1971, δεν θα είχαν γίνει
αυτά που έγιναν.

Πατριώτες μπορεί να ήταν, αλλά
έκαναν πολύ μεγάλα λάθη
 
Τελευταία τροποποίηση:

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
τον πούλο από τη χώρα τουρκοζαίοι και αριστεραλβανίδια της :tooth:"μεγάλης αλμπανίας"
________________
στηρίζω αμερικανοκίνητη χούντα διότι οι καλοί φίλοι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ έσωσαν τους καλούς κατσαπλιάδες :turkydance: αλβανούς
από τους κακούς φασίστες ΡΩΣΟΦΙΛΟΥΣ Σέρβους:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256



Ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος το 1967, πριν τη Χούντα,
είχε ζητήσει από τις ΗΠΑ βοήθεια για να κάνει πραξικόπημα
εφόσον θα εκλεγόταν αριστερή κυβέρνηση.

Οι ΗΠΑ του έστειλαν σχέδιο, που δόθηκε στο Σπαντιδάκη,
ο οποίος το έδωσε στον Παπαδόπουλο.
Ο Παπαδόπουλος, μετά λίγες ημέρες έστειλε υπόμνημα στον Σπαντιδάκη
για το ποιοι έπρεπε να συλληφθούν, όταν θα γινόταν το πραξικόπημα
και περιλάμβανε και τον... Αρναούτη, τον υπασπιστή του Βασιλιά.
Το σχέδιο είχε εκπονηθεί από τις ΗΠΑ ,και λεγόταν Προμηθεύς.

Οι Παπαδόπουλος, Παττακός και Μακαρέζος, πληρωνόντουσαν από
χρόνια σαν συνεργάτες της CIA.

Όλα αυτά προκύπτουν από έγγραφα του State Department.

Ο Clinton ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για τη Χούντα !

Το 1999 ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για το ρόλο των ΗΠΑ στο πραξικόπημα των συνταγματαρχών. Ήταν φυσικά μια «κουτσουρεμένη» αποδοχή των ευθυνών της υπερδύναμης χωρίς αναφορές στις σχέσεις του Παπαδόπουλου με τη CIA και άλλες αμερικανικές υπηρεσίες – σχέσεις τις οποίες είχε παρουσιάσει και ο Αλέξης Παπαχελάς στο βιβλίο του «ο βιασμός της Ελληνικής Δημοκρατίας».


ΕΜΜΕΣΑ έτσι οι ΗΠΑ υποκίνησαν τη Χούντα.

Επίσης, η Πρεσβεία των ΗΠΑ είχε πληροφορίες για συζητήσεις για πραξικόπημα
που έκαναν αξιωματικοί του Στρατού , όχι ανώτατοι,
και δεν ενημέρωσαν τον βασιλιά

βλ.και

The Foreign Factor and the Greek Colonels’ Coming to Power on 21 April 1967​

2006, Southeast European and Black Sea Studies

Τον Παπαδόπουλο, ανέτρεψε ο Ιωαννίδης, κρυφός γκέι , Εβραϊκής καταγωγής

Οι οπαδοί του κάνουν παρέλαση γκέι πράϊντ σήμερα 13 Ιουνίου 2026

:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny:

Είσαι γκέι ; Το τι κάνεις στο κρεβάτι σου είναι δικό σου θέμα
και δεν μπορεί να κλείνεις το Σύνταγμα, επειδή σου αρέσει
να πηδιέσαι από τον κώλο ! :2funny:

Με απλά λόγια, οι Χουντικοί πληρωνόντουσαν
από την Σιωνιστική Αμερική, και μετά δεν ήταν αρεστοί
και τους έριξαν
Αν είχαν κάνει εκλογές το 1971, δεν θα είχαν γίνει
αυτά που έγιναν.

Πατριώτες μπορεί να ήταν, αλλά
έκαναν πολύ μεγάλα λάθη
Ακριβώς...υπάρχουν πάρα πολλά στοιχεία που δεν μπορεί κανένας να αγνοήσει...και οι ΗΠΑ το έχουν ψωμοτύρι να ρίχνουν καθεστώτα και να ανεβάζουν δικτάτορες.

Πατριώτης αισθανόταν και ο Χίτλερ...είμαι σίγουρος ότι το πίστευε....

Αλλά πόσο πατριώτης μπορεί να είναι κάποιος που βασανίζει τους ίδιους τους πολίτες της χώρας του?

Μια χώρα δεν περιέχει μόνο τους ομοϊδεάτες σου τους περιέχει όλους
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.958
Πόντοι
216



Ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος το 1967, πριν τη Χούντα,
είχε ζητήσει από τις ΗΠΑ βοήθεια για να κάνει πραξικόπημα
εφόσον θα εκλεγόταν αριστερή κυβέρνηση.

Οι ΗΠΑ του έστειλαν σχέδιο, που δόθηκε στο Σπαντιδάκη,
ο οποίος το έδωσε στον Παπαδόπουλο.
Ο Παπαδόπουλος, μετά λίγες ημέρες έστειλε υπόμνημα στον Σπαντιδάκη
για το ποιοι έπρεπε να συλληφθούν, όταν θα γινόταν το πραξικόπημα
και περιλάμβανε και τον... Αρναούτη, τον υπασπιστή του Βασιλιά.
Το σχέδιο είχε εκπονηθεί από τις ΗΠΑ ,και λεγόταν Προμηθεύς.

Οι Παπαδόπουλος, Παττακός και Μακαρέζος, πληρωνόντουσαν από
χρόνια σαν συνεργάτες της CIA.

Όλα αυτά προκύπτουν από έγγραφα του State Department.

Ο Clinton ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για τη Χούντα !

Το 1999 ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για το ρόλο των ΗΠΑ στο πραξικόπημα των συνταγματαρχών. Ήταν φυσικά μια «κουτσουρεμένη» αποδοχή των ευθυνών της υπερδύναμης χωρίς αναφορές στις σχέσεις του Παπαδόπουλου με τη CIA και άλλες αμερικανικές υπηρεσίες – σχέσεις τις οποίες είχε παρουσιάσει και ο Αλέξης Παπαχελάς στο βιβλίο του «ο βιασμός της Ελληνικής Δημοκρατίας».


ΕΜΜΕΣΑ έτσι οι ΗΠΑ υποκίνησαν τη Χούντα.

Επίσης, η Πρεσβεία των ΗΠΑ είχε πληροφορίες για συζητήσεις για πραξικόπημα
που έκαναν αξιωματικοί του Στρατού , όχι ανώτατοι,
και δεν ενημέρωσαν τον βασιλιά

βλ.και

The Foreign Factor and the Greek Colonels’ Coming to Power on 21 April 1967​

2006, Southeast European and Black Sea Studies

Τον Παπαδόπουλο, ανέτρεψε ο Ιωαννίδης, κρυφός γκέι , Εβραϊκής καταγωγής

Οι οπαδοί του κάνουν παρέλαση γκέι πράϊντ σήμερα 13 Ιουνίου 2026

:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny:

Είσαι γκέι ; Το τι κάνεις στο κρεβάτι σου είναι δικό σου θέμα
και δεν μπορεί να κλείνεις το Σύνταγμα, επειδή σου αρέσει
να πηδιέσαι από τον κώλο ! :2funny:

Με απλά λόγια, οι Χουντικοί πληρωνόντουσαν
από την Σιωνιστική Αμερική, και μετά δεν ήταν αρεστοί
και τους έριξαν
Αν είχαν κάνει εκλογές το 1971, δεν θα είχαν γίνει
αυτά που έγιναν.

Πατριώτες μπορεί να ήταν, αλλά
έκαναν πολύ μεγάλα λάθη
ΟΚ, θα τα μελετήσω. Γιά το μυστικό σύμφωνο Βασιλιά- αρχηγών κομμάτων αναφέρονται;
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
600
Κριτικές
4
Like
951
Πόντοι
366
Στην Κάρυ επιτίθενται αυτοί που θεωρητικά κινδυνεύουν με διαρροές. Λογικό και αναμενόμενο.
Το ΚΚΕ είναι μπετοναρισμένο εκεί που είναι και δεν ενοχλέι κανένα. Ούτε λαμβάνει ούτε δίνει.
Η ΝΙΚΗ μπήκε συντηρητική θέση και υποστηρίχθηκε απο θρησκευτικές ομάδες, που έχουν πάει στην Κάρυ τώρα.
Τουρίστας θα μείνει, γιατί απλά δεν ξέρει τα θέματα και δεν έχει επιτελείο. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μιλά, με αποκορύφωνα την ψυχανάλυση των Τούρκων.
Η Κάρυ έχει μια ιατρική προσέγγιση για όλα τα θέματα, γι αυτό ζήτησε ψυχανάλυση των Τούρκων
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ποιο πόλεμο εδώ δεν έχει λεφτά η χώρα για γάζες στα νοσοκομεία

και ο μέσος "μπατριώτης" θεωρεί κακουχία που δεν έχει λεφτά να πάει διακοπές το 15αύγουστο και να ανάψει το κλιματιστικό

ο μέσος Έλληνας φαντάρος αν δεν βρει βύσμα πάει έβρο και λέει πέρασα δύσκολα

ο μέσος τούρκος φαντάρος βάζει βύσμα να πάει έβρο γιατί ή παραμεθόριος στην Τουρκία είναι εμπόλεμη ζώνη :confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
οι αριστε-ρούληδες είναι μαχίμια με δυνατά καπούλια :assshake:
θα τους στείλουμε πρώτη γραμμή να εξουθενώσουν στα ξεροτσίμπουκα τους φίλους τους οθωμανούς :coffee:

μπούστης.jpg
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.640
Like
119.060
Πόντοι
16.631
Ποιο πόλεμο εδώ δεν έχει λεφτά η χώρα για γάζες στα νοσοκομεία

και ο μέσος "μπατριώτης" θεωρεί κακουχία που δεν έχει λεφτά να πάει διακοπές το 15αύγουστο και να ανάψει το κλιματιστικό

ο μέσος Έλληνας φαντάρος αν δεν βρει βύσμα πάει έβρο και λέει πέρασα δύσκολα

ο μέσος τούρκος φαντάρος βάζει βύσμα να πάει έβρο γιατί ή παραμεθόριος στην Τουρκία είναι εμπόλεμη ζώνη :confused:
ΠΑΨΕ
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Μια χαρά άποψη έχει...άλλο αν είναι σωστή ή όχι.

Όλοι παπάτζες δεν πουλάνε? όταν σου πούλησαν επιτελικό κράτος και σου βήκε ΟΠΕΚΕΠΕ παπάτζα δεν ήταν? εσύ γιατί δεν έφυγες από την ΝΔ?

Κανένας δεν λέει το πως...αν ρωτήσεις σήμερα τον υπουργό γιατί δεν σηκώνουμε κεφάλι στους Τούρκους δεν ξέρει να σου απαντήσει (δεν μπορεί)

Αν ρωτήσεις έναν υπουργό πως λυθεί το πρόβλημα με το ΕΣΥ δεν ξέρει να σου πει...αν ρωτήσεις τι θα γίνει με το στεγαστικό δεν ξέρουν....τι θα γίνει με τον πληθωρισμό δεν ξέρουν.


και απόδειξη ότι περνάνε οι 4ετίες και δεν γίνεται τίποτα....άρα τι λες?
Η 'αποψη άμα δεν είναι σωστή, δεν είναι τεκμηριωμένη και συγκροτημένη δεν είναι άποψη.
Και άποψη δεν έχει. Δεν έχει γιατί δεν έχει πει κάτι εκτός απο αοριστίες
Το οτι πουλάνε και άλλοι παπάντζες, δεν την δικαιώνει , αλλά την κάνει μια με τους άλλους δηλ. συστημικη .
Το να σηκώσεις ή αν σηκώνεις κεφάλι στους Τούρκους είναι μια κουβέντα. Δεν μας λέει όμως τι θα κάνει. Το να λέει θα σηκώσω κεφάλι , δεν λέει κάτι. Και ο Σαμαράς και ο Τσίπρας, έσκιζαν μνημόνια. Κομματάκια χαρτιού δεν έχω δει ακόμα.


Για να κλείνω, άποψη δεν έχει. Αποψη είναι να πει κάτι τεκμηριωμένο. Να κάνω ψυχανάλυση στους Τούρκους δεν είναι άποψη.
Εχεις ακούσει πουθενά την άποψη της???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Για το θεό ρε τύπε


πόσες πούστηκες φωτογραφίες αποθηκευμένες τι διάλολο?

το πισί σου πρέπει να είναι τίγκα στο πουστο-υλικό :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom