Νέα

Golden Queens Μπουρνάζι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα panos.t
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 447K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Reebo

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2026
Μηνύματα
6
Like
13
Πόντοι
0
Φυσιολογικά πράγματα, δεν ξίνισε σε κάτι. Σημειωτέον, ότι οι καπότες που φέρνουν στο πριβέ είναι κάτι ροζ απαράδεκτες, μάρκα μ' έκαψες. Αν μπορεί κανεις, ας πάρει καμια δικιά του καπότα μαζί
Σωστά τα λες, εγώ παίρνω δικιά μου μαζί. Μου έχει τύχει το ίδιο κ σε άλλο μαγαζί
 

Sexy_funn

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2026
Μηνύματα
28
Like
25
Πόντοι
0
ψηνεται κανεις να παμε μαζι για ποτο να δουμε το σοου ? δεν εχω παει ποτε και μονος λιγο μασαω να παω....
 

Papajim13

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2019
Μηνύματα
32
Like
32
Πόντοι
0
Πήγα χθες το Σάββατο αργά. Ο φίλος μου πήρε δύο χορούς και πλήρωσε 5€ για το καθένα, διαφορετικές κοπέλες.
Πήρα και εγώ μία στην τελική πριν φύγω και με χρεωσε 20€
Για ένα χορό πήγαμε, καλή διάρκεια, καλός ήταν με τα βυζιά έξω. Μου πρότεινε πριβέ στα 50€ αρνήθηκα. Με ρώτησε αν θέλω άλλο ένα κ απάντησα οκ. Ο οποίος ο δεύτερος χορός κράτησε πολύ λιγότερο απ'το πρώτο. Απ'το 50αρικο μου κράτησε 20€ αντί για 10€. Δεν το έκανα θέμα αλλά το έχω απορία. Καταλάθος? Επίτηδες? Παρεξήγηση? Η κάθε κοπέλα έχει διαφορετική τιμή?
Αν έχει κανείς καμιά ιδέα.
Στην είσοδο πάντως 5€ είπανε όπως διάβασα κ εδώ.
Αδερφέ δυστυχώς δεν είναι καταλάθος, έχουν πάει να μου την κάνουν δύο φορές έτσι και τους την είπα, το κάνανε και 3η και άλλαξα μαγαζί απλά. Προτείνω το ίδιο. Ήταν το αγαπημένο μου Στριπ στην Αθήνα και έχω σταματήσει να πηγαίνω για αυτο το λόγο. Δεν πειράζει υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές.
 

zoo@34

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2014
Μηνύματα
487
Κριτικές
10
Like
608
Πόντοι
681
Η Μιρέλλα είναι στο μαγαζί ακόμη;;
 

antouanb1982

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2022
Μηνύματα
225
Κριτικές
31
Like
1.650
Πόντοι
2.411
Πήγα χθες το Σάββατο αργά. Ο φίλος μου πήρε δύο χορούς και πλήρωσε 5€ για το καθένα, διαφορετικές κοπέλες.
Πήρα και εγώ μία στην τελική πριν φύγω και με χρεωσε 20€
Για ένα χορό πήγαμε, καλή διάρκεια, καλός ήταν με τα βυζιά έξω. Μου πρότεινε πριβέ στα 50€ αρνήθηκα. Με ρώτησε αν θέλω άλλο ένα κ απάντησα οκ. Ο οποίος ο δεύτερος χορός κράτησε πολύ λιγότερο απ'το πρώτο. Απ'το 50αρικο μου κράτησε 20€ αντί για 10€. Δεν το έκανα θέμα αλλά το έχω απορία. Καταλάθος? Επίτηδες? Παρεξήγηση? Η κάθε κοπέλα έχει διαφορετική τιμή?
Αν έχει κανείς καμιά ιδέα.
Στην είσοδο πάντως 5€ είπανε όπως διάβασα κ εδώ.
Μου το έχουν κάνει και εμένα αυτό
Και στο Χαϊδάρι κάτι παρόμοιο.Στο Αθενς.Οκ απλά το αναφέρω.
Στα ρέστα θέλει προσοχή.
 

Nyxtovios7

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2019
Μηνύματα
510
Like
1.001
Πόντοι
86
Καλησπέρα έχεις περάσει κάποιος τελευταία απ' το μαγαζί να μας πει τι παίζει ρε ρόστερ και εάν αξίζει καμία κοπέλα στο πριβέ? Έχω να πάω απ' πέρσι τον Αύγουστο μου έκατσε ότι δεν πήρα την Αντρεα την λατίνα που κάνει το lesbian show αλλά εάν τα βάλεις κάτω δύο ποτα 2 χοροί και ένα πριβέ πηγαίνουν 130 ευρώ για σεξ σε καναπέ για 20 λεπτά με αυτά λεφτά παίρνεις μια χαρά escort έξω....
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.248
Κριτικές
44
Like
10.506
Πόντοι
9.710
Καλησπέρα έχεις περάσει κάποιος τελευταία απ' το μαγαζί να μας πει τι παίζει ρε ρόστερ και εάν αξίζει καμία κοπέλα στο πριβέ? Έχω να πάω απ' πέρσι τον Αύγουστο μου έκατσε ότι δεν πήρα την Αντρεα την λατίνα που κάνει το lesbian show αλλά εάν τα βάλεις κάτω δύο ποτα 2 χοροί και ένα πριβέ πηγαίνουν 130 ευρώ για σεξ σε καναπέ για 20 λεπτά με αυτά λεφτά παίρνεις μια χαρά escort έξω....
Έχουν προστεθεί 2-3 αξιόλογα κομμάτια αλλά γενικά δεν έχουν αλλάξει πάρα πολλά στο ρόστερ...σταθερά εβελίνα μιρέλλα λιλού βερόνικα , αλίνα , εύα ελληνίδα εμφανώς αδυνατισμένη, οι γνωστές κολομβιανές και έχουν προστεθεί μία πολύ ωραία δυνατή βραζιλιάνα και μία τουμπανάτη ψηλή μάλλον αφρικανή που φοράει στο κεφάλι κάτι σαν φουλάρι.
 

Jimis80b

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2024
Μηνύματα
52
Like
68
Πόντοι
0
Η Αλινα κάνει χορό κανονικά αλλά όχι πριβέ . Εχει κανείς μαζί της πριβέ ;
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
756
Κριτικές
34
Like
4.058
Πόντοι
8.585
Η Αλινα κάνει χορό κανονικά αλλά όχι πριβέ . Εχει κανείς μαζί της πριβέ ;
Εν έτει 2026 και εδώ και αρκετά χρόνια, μόνο ο Ρουμπέν.
Είχα την εντύπωση ότι είχε σταματήσει τους απλούς χορούς εδω και καιρό, βέβαια έχω να πατήσω στο μαγαζί πάνω απο χρόνο οπότε δεν μπορώ να απαντήσω πλέον με σιγουριά.
 

Jimis80b

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2024
Μηνύματα
52
Like
68
Πόντοι
0
Εν έτει 2026 και εδώ και αρκετά χρόνια, μόνο ο Ρουμπέν.
Είχα την εντύπωση ότι είχε σταματήσει τους απλούς χορούς εδω και καιρό, βέβαια έχω να πατήσω στο μαγαζί πάνω απο χρόνο οπότε δεν μπορώ να απαντήσω πλέον με σιγουριά.
Κάνει απλούς ναι ! Έχω περιέργεια να μάθω τι έκανε παλιά
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom