apostiz30
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 719
- Κριτικές
- 17
- Like
- 2.799
- Πόντοι
- 2.026
Δεν κανω την παπια σε κανεναν αδερφε. Ποσες εχουν παρουσιαστει ετσι για 10-20 μερες και μετα εξαφανιζονται. Και να μην φυγει μπορει να κρατησει σιωπηλα με 10-20 ατομα συναντησεις και ολα κομπλε. Αυτο τον ντορο που ηθελε τον πετυχε.Well put. Λίγοι το κάνουν, συνήθως ποιούν την νήσσαν και δεν εννοώ τον συγκεκριμένο φυσικά.
