Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (3 μέλη και 22 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.837

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.771
Like
15.054
Πόντοι
2.256


Ξυδάτο; :smiling-face-with-heart-eyes:
οχι εκλαψα,ο καφεσ απ τη μυτη μου βγυκε.καλημερα:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Kali Evdomada GIF by Vimodji

:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.865
Like
159.637

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
εκεί που λέγαμε δεν μας αρέσει το φαγητό και με 2 χαστούκια το έτρωγες όλο και έλεγες μετά και ευχαριστώ !
εχω ενα θεμα δεν τρωω το αυγο βραστο με τιποτα... μια ωραια πρωια μου λεει η μητερα μου φατο αγορι μου να πας σχολειο της λεω αφου δεν το θελω οπως το κραταει στο χερι τους μου βαζει το κεφαλι μεσα στο αυγο :grin:η αληθεια ειναι πως δεν το εφαγα εκανa ομως ενα λουσιμο τυφλα να εχει το ultrex :headbaning1::headbaning2:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.865
Like
159.637
εχω ενα θεμα δεν τρωω το αυγο βραστο με τιποτα... μια ωραια πρωια μου λεει η μητερα μου φατο αγορι μου να πας σχολειο της λεω αφου δεν το θελω οπως το κραταει στο χερι τους μου βαζει το κεφαλι μεσα στο αυγο :grin:η αληθεια ειναι πως δεν το εφαγα εκανa ομως ενα λουσιμο τυφλα να εχει το ultrex :headbaning1::headbaning2:
εγώ δεν τρώω την φακή με τίποτα ομως !
Θυμάμαι ήταν Παρασκευή και ήμουν 10 χρόνων!
Αααα λέω στην μαμά μου δεν μου αρέσει αυτό το φαγητό!
2 χαστούκια και τιμωρια 1 εβδομάδα να μην παίξω με τα άλλα παιδάκια!
ήρθα στα ίσια μου ....:2funny:
 

Rakish

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2017
Μηνύματα
464
Κριτικές
2
Like
1.339
Πόντοι
201
εγώ δεν τρώω την φακή με τίποτα ομως !
Θυμάμαι ήταν Παρασκευή και ήμουν 10 χρόνων!
Αααα λέω στην μαμά μου δεν μου αρέσει αυτό το φαγητό!
2 χαστούκια και τιμωρια 1 εβδομάδα να μην παίξω με τα άλλα παιδάκια!
ήρθα στα ίσια μου ....:2funny:
Fuck es! :cry::cry:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
εγώ δεν τρώω την φακή με τίποτα ομως !
Θυμάμαι ήταν Παρασκευή και ήμουν 10 χρόνων!
Αααα λέω στην μαμά μου δεν μου αρέσει αυτό το φαγητό!
2 χαστούκια και τιμωρια 1 εβδομάδα να μην παίξω με τα άλλα παιδάκια!
ήρθα στα ίσια μου ....:2funny:
Της φακές εγώ δεν τις τρώω από το στρατό ... Όταν υπηρετούσα στα ουκ παραμύθια. . έφτιαξε ο μάγειρας φακές κάνει μία την κουτάλα μέσα στο καζάνι και λέει σήμερα έχω βγάλει φακές της καλύτερες και βγάζει μέσα από το καζάνι το μίκυ μάους εκείνη την ώρα σκαει ο διοικητής μύτη οπότε ο μίκυ μάους ξανά έπεσε μες στη φακές οπότε έφαγε ο λιηη μοιρα καταλαβαίνεις ότι δεν τρώω με τίποτα της φακές πια
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.865
Like
159.637
Της φακές εγώ δεν τις τρώω από το στρατό ... Όταν υπηρετούσα στα ουκ παραμύθια. . έφτιαξε ο μάγειρας φακές κάνει μία την κουτάλα μέσα στο καζάνι και λέει σήμερα έχω βγάλει φακές της καλύτερες και βγάζει μέσα από το καζάνι το μίκυ μάους εκείνη την ώρα σκαει ο διοικητής μύτη οπότε ο μίκυ μάους ξανά έπεσε μες στη φακές οπότε έφαγε ο λιηη μοιρα καταλαβαίνεις ότι δεν τρώω με τίποτα της φακές πια
από τα όσπρια μόνο τα ρεβίθια τρώω και αυτά να τα έχω μαγειρέψει εγωωω!
Αδυναμια μου είναι τα θαλασσινά αλλά για να βρεις ποιότητα στην Αθήνα πολύ δύσκολο !
Έχω ανακαλύψει 2 εστιατόρια που κάπως έχουν καλή ποιότητα αλλά έχουν πολύ κόσμο και ψιλοαποφευγω γιατί έχει αναμονές!
Αν είναι να,περιμένω 2 ώρες μέχρι να αδειάσει τραπέζι.....βράσε ρύζι ...:2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom