Νέα

Τί τρέχει επιτέλους με αυτές τις ελλεηνίδες;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freddie krueger
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 200K
  • Εμφανίσεις 9M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 46 άτομα (0 μέλη και 46 επισκέπτες)

Που οφειλεται που η ελληνιδα ζηταει τον ουρανο με τ αστρα?

  • αυτο εχει μαθει απο την μανα της

    Ψήφοι: 902 28,9%
  • υπερπροστατευτικη οικογενεια

    Ψήφοι: 177 5,7%
  • δεν ξερει τι της γινεται

    Ψήφοι: 543 17,4%
  • καλα να παθει ας μεινει στο ραφι

    Ψήφοι: 342 11,0%
  • χεστην ,δεν ασχολουμαι με ελλεεινιδες

    Ψήφοι: 336 10,8%
  • καλα κανει,ετσι πρεπει

    Ψήφοι: 105 3,4%
  • αφου κι ετσι παλι τρεχουμε απο πισω της

    Ψήφοι: 614 19,7%
  • αλλο

    Ψήφοι: 102 3,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3.121
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Οι εποχές έχουν αλλάξει φιλε
Το ντειτ δεν εχει καμία σχέση με τα χρόνια των παππούδων μας και των πατεράδων μας
Τώρα τα στάνταρ ο ανταγωνισμός οι απαιτήσεις είναι άλλες
Βασικά εμείς οι ιδιοι δυσκόλεψαμε την ίδια τη ζωή ακόμα και στο ντειτ γι αυτό η πλειοψηφία το πληρώνει τωρα.
Όσο πιο παλιά ηταν πιο εύκολα τα πράγματα καμια σχεση με τωρα
To θέμα είναι ότι ο κόσμος , τόσο γυναίκες όσο και άνδρες πλέον έχουν πολλές απαιτήσεις...ίσως και στους λάθος τομείς. Πέφτουν όλη την ώρα σε μαλάκες/μαλακισμένες και μετά λένε ααα αυτοί φταίνε.
Οι γυναίκες ειδικά με τα social βλέπουν μερικές βύζιτες/αεροσυνοδούς που κάνουν τρελά ταξίδια, μερικές άλλες που βγάζουν 900-1200 ευρώ και τα τρώνε όλα σε ταξίδια,μαλακίες εδώ και εκεί και σου λένε έτσι πρέπει να με έχει ο δικός μου. Ναι αλλά για να πληρώσει ο άλλος μέρος αυτών (αν μιλάμε για ναυάγιο που δεν την αφήνει να πληρώσει τίποτα πάω πάσο) πρέπει να καθαρίζει 2000+ που λίγοι τα έχουν.
Και άντε πες βγάζεις 2500-3000 και την πας τριήμερα, ταξίδια, εστιατόρια κτλ...μετά αν θες να κάνεις οικογένεια και να αποταμιεύσεις κάτι πως θα το κάνεις? Γι αυτό και η μέση ελληνική οικογένεια είναι ναυάγιο.
Είναι λίγες οι γυναίκες Ελλάδα που αξίζουν όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και σαν χαρακτήρες να πληρώσεις και να τις φροντίσεις.
Πολλοί γνωστοί μου έχουν συμβιβαστεί και μου το έχουν πει στα ίσα, προτίμησα μια πιο "Ασχημούλα" με καλό χαρακτήρα παρά την άλλη που το διαζύγιο αχνοφάινεται. Τώρα αν τις απατούν ή το κάνουν στο μέλλον αυτό είναι άλλο θέμα.
Το ίδιο ισχύει και για άνδρες.
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Ειδικά τις εποχές που δεν υπήρχαν τα κινητά άνετα μπορούσες να είχες και 2-3 γκόμενες μαζί χωρίς να καρφωθείς.Αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορία άλλη υπόθεση εγώ δεν τα πρόλαβα αυτά.
Μην ξεχνάς ότι τις παλιές εποχές ακριβώς λόγω έλλειψης social είχες πολύ μικρότερο κύκλο και επιλογές οπότε και η γυναίκα ήταν πιο εύκολο να το μάθει. Απλά παλιότερα ανεχόταν καταστάσεις περισσότερο.
 
Εγγρ.
10 Απρ 2026
Μηνύματα
129
Like
158
Πόντοι
1
Μην ξεχνάς ότι τις παλιές εποχές ακριβώς λόγω έλλειψης social είχες πολύ μικρότερο κύκλο και επιλογές οπότε και η γυναίκα ήταν πιο εύκολο να το μάθει. Απλά παλιότερα ανεχόταν καταστάσεις περισσότερο.
Μικρότερο κύκλο γιατί ήταν και λιγότερη ή επικοινωνία με τον κόσμο γενικότερα.Τωρα όλα όχι μόνο παίζονται και μέσω σοσιαλ αλλά μετράει και πως είναι το προφίλ σου για να δουν πόσο μάγκας είσαι...ρε τι μαλακίες ζουμε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αλλά ένας πιτσιρικάς δεν τα καταλαβαίνει αυτά γιατί γεννιέται μέσα στη μαλακια και του φαίνεται νορμαλ
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Μικρότερο κύκλο γιατί ήταν και λιγότερη ή επικοινωνία με τον κόσμο γενικότερα.Τωρα όλα όχι μόνο παίζονται και μέσω σοσιαλ αλλά μετράει και πως είναι το προφίλ σου για να δουν πόσο μάγκας είσαι...ρε τι μαλακίες ζουμε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αλλά ένας πιτσιρικάς δεν τα καταλαβαίνει αυτά γιατί γεννιέται μέσα στη μαλακια και του φαίνεται νορμαλ
Προφανώς! Και μέσω social είναι εντελώς διαφορετικός ο ανταγωνισμός γιατί ο καθένας πλασάρει ότι θέλει. Οι γυναίκες βάζουν φίλτρα κτλ, ο άνδρας μπορεί να νοικιάσει ένα ακριβό αμάξι και να το μοστράρει.
Πλέον το να έχεις κάνει 5-6 ταξίδια μέχρι τα 30 σου θεωρείται μίνιμουμ. Ζούμε άλλες καταστάσεις.
Γι αυτό αν είσαι λίγο μάγκας και με λέγειν/στυλ από κοντά ρίχνεις αρκετά εύκολα μιας και πλέον όλοι βασίζονται στα social.
Εγώ δεν θα πω πολλά αλλά στα early 30s μου έχω ταξιδέψει σε 4 ηπείρους (23 ταξίδια) και κάποια από αυτά είναι αρκετά niche. Προφανώς και τα έχω ποστάρει, Ακόμα και έτσι πλέον δεν θεωρείται αυτό κάτι σούπερ ουάου...όπως πχ πριν 20 χρόνια. Έχουμε κανονικοποιήσει πράγματα τα οποία είναι πιο δύσκολα/σπάνια...απλά τα βλέπουμε συνεχώς στα social και νομίζουμε ότι είναι η νόρμα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973
Εγγρ.
10 Απρ 2026
Μηνύματα
129
Like
158
Πόντοι
1
Προφανώς! Και μέσω social είναι εντελώς διαφορετικός ο ανταγωνισμός γιατί ο καθένας πλασάρει ότι θέλει. Οι γυναίκες βάζουν φίλτρα κτλ, ο άνδρας μπορεί να νοικιάσει ένα ακριβό αμάξι και να το μοστράρει.
Πλέον το να έχεις κάνει 5-6 ταξίδια μέχρι τα 30 σου θεωρείται μίνιμουμ. Ζούμε άλλες καταστάσεις.
Γι αυτό αν είσαι λίγο μάγκας και με λέγειν/στυλ από κοντά ρίχνεις αρκετά εύκολα μιας και πλέον όλοι βασίζονται στα social.
Εγώ δεν θα πω πολλά αλλά στα early 30s μου έχω ταξιδέψει σε 4 ηπείρους (23 ταξίδια) και κάποια από αυτά είναι αρκετά niche. Προφανώς και τα έχω ποστάρει, Ακόμα και έτσι πλέον δεν θεωρείται αυτό κάτι σούπερ ουάου...όπως πχ πριν 20 χρόνια. Έχουμε κανονικοποιήσει πράγματα τα οποία είναι πιο δύσκολα/σπάνια...απλά τα βλέπουμε συνεχώς στα social και νομίζουμε ότι είναι η νόρμα.
Έχω φίλο πολύ γνωστο ( δεν μπορώ να πω όνομα) που γαμαει αποκλειστικά μέσω Instagram.Εχει και πολλά λεφτά,όνομα φήμη ( βασικά μόνο το όνομα του αν δουν τέλος ) δεν λέω ότι όλες θα του κάτσουν αλλά κάθε σκ και με διαφορετική μουναρα.Μονο μέσω Instagram δεν κάνει κάτι άλλο.Μαγκα δεν μπορώ να το πω γιατί με ένα "όνομα" καθαρίζει.Ενταξει δεν είναι χαλιας νορμάλ είναι 46 χρόνων και παίζει με 19ρες.Και όμως μέχρι και αυτός έχει σιχαθεί τις Ελληνίδες.Και παίζει με μουναρες όχι αστεία.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

luposolitario

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
530
Κριτικές
4
Like
1.657
Πόντοι
486
Έχω φίλο πολύ γνωστο ( δεν μπορώ να πω όνομα) που γαμαει αποκλειστικά μέσω Instagram.Εχει και πολλά λεφτά,όνομα φήμη ( βασικά μόνο το όνομα του αν δουν τέλος ) δεν λέω ότι όλες θα του κάτσουν αλλά κάθε σκ και με διαφορετική μουναρα.Μονο μέσω Instagram δεν κάνει κάτι άλλο.Μαγκα δεν μπορώ να το πω γιατί με ένα "όνομα" καθαρίζει.Ενταξει δεν είναι χαλιας νορμάλ είναι 46 χρόνων και παίζει με 19ρες.Και όμως μέχρι και αυτός έχει σιχαθεί τις Ελληνίδες.Και παίζει με μουναρες όχι αστεία.
Με ποια έννοια τις έχει σιχαθεί;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.516
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Θα μας πεις τώρα, για αυτούς που βρήκαν μία γυναίκα , μέχρι τα 22 και την παντρεύτηκαν και είχαν παιδιά πριν τα 25 ;
Για αυτούς θα πούμε ; Αυτοί γάμησαν μία.
Ξεκίνησες την αυτοβιογραφία σου....
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
To θέμα είναι ότι ο κόσμος , τόσο γυναίκες όσο και άνδρες πλέον έχουν πολλές απαιτήσεις...ίσως και στους λάθος τομείς. Πέφτουν όλη την ώρα σε μαλάκες/μαλακισμένες και μετά λένε ααα αυτοί φταίνε.
Οι γυναίκες ειδικά με τα social βλέπουν μερικές βύζιτες/αεροσυνοδούς που κάνουν τρελά ταξίδια, μερικές άλλες που βγάζουν 900-1200 ευρώ και τα τρώνε όλα σε ταξίδια,μαλακίες εδώ και εκεί και σου λένε έτσι πρέπει να με έχει ο δικός μου. Ναι αλλά για να πληρώσει ο άλλος μέρος αυτών (αν μιλάμε για ναυάγιο που δεν την αφήνει να πληρώσει τίποτα πάω πάσο) πρέπει να καθαρίζει 2000+ που λίγοι τα έχουν.
Και άντε πες βγάζεις 2500-3000 και την πας τριήμερα, ταξίδια, εστιατόρια κτλ...μετά αν θες να κάνεις οικογένεια και να αποταμιεύσεις κάτι πως θα το κάνεις? Γι αυτό και η μέση ελληνική οικογένεια είναι ναυάγιο.
Είναι λίγες οι γυναίκες Ελλάδα που αξίζουν όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και σαν χαρακτήρες να πληρώσεις και να τις φροντίσεις.
Πολλοί γνωστοί μου έχουν συμβιβαστεί και μου το έχουν πει στα ίσα, προτίμησα μια πιο "Ασχημούλα" με καλό χαρακτήρα παρά την άλλη που το διαζύγιο αχνοφάινεται. Τώρα αν τις απατούν ή το κάνουν στο μέλλον αυτό είναι άλλο θέμα.
Το ίδιο ισχύει και για άνδρες.
Οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες απο τη μεριά των γυναικών
Απλα η παγκοσμιοποίηση ο σύγχρονος τρόπος ζωής η προβολή εχει ανεβάσει τα στάνταρ
Η μέση ελληνίδα χωρις να εχει τα κομφορ για αυτά που απαιτεί τα θετει ως ορους
Όλα αυτά γίνονται εφικτά γιατί υπάρχει κοινό και πληθώρα επιλογών
Φταίνε βέβαια και τα νούμερα που πολλοί αγνοούν
Πχ η αναλογία αντρών γυναικών δεν είναι υπερ των γυναικών μέχρι τα 40
Θέλω να πω στους 100 άντρες αντιστοιχούν 98 γυναίκες και αν αφαιρέσουμε ότι 15 γυναίκες εξ αυτών ειναι λεσβίες και μπαι έχουμε 83 γυναίκες
Απο την άλλη αν αφαιρέσουμε 5 % που είναι γκει από τους άντρες και άλλο ένα 5% μπαι έχουμε αναλογια 90 άντρες σε 83 γυναικες
Οπότε όπως βλέπουμε 7 άντρες στους 100 μενουν εκτός εως την ηλικία των 40
Μετά τα 40 αλλάζουν τα νούμερα και ισορροπούν και μετά τα 60 υπερτερούν οι γυναίκες κατα πολύ για αυτό και ο μέσος όρος είναι υπέρ της πλειοψηφίας των γυναικών
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Πολύ πίσω πας....μέχρι και τα σοσιαλ καλά ήταν..μέχρι το 10 δηλ
η μεγάλη κατρακύλα ξεκίνησε με το μιλενιουμ
Πριν όλα λίγο πολύ ήταν πιο νορμάλ τα πράγματα ακόμα και αν δείτε τις ελληνικές ταινίες σειρές υπήρχε μια ποιότητα που κάνεις δεν ήξερε εκείνα τα χρόνια οτι σήμερα θα ασχολούμαστε με ινφλουενσερ της οκας γκλοντντιγκερς στο Ντουμπάι γουοκ ατζέντες φεμινιστικα κινηματα και κοινότητες γκει
Η δεκαετια του 10 ηταν της παγκόσμιας οικονομικης κρίσης που εδώ την πληρώσαμε 3πλη και η δεκαετία του 20 της πανδημίας του κοβιντ που άλλαξε επίσης πολλά στη ζωή μεχρι σήμερα
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Σε κατηγορούμε φίλε γιατί κανείς αυτά που κατηγορούμε τις ελεινίδες ότι κάνουν! Καταρχάς δεν σας έχουμε δει. Εσύ μας λες ότι είσαι 9αρι κι αυτή 2αρι. Ίσως η διαφορά σας σε ομορφιά να μην είναι τόσο μεγάλη όσο λες ότι είναι. Δεν ξέρουμε, δεν σας έχουμε δει. Δεύτερον, ίσως να μη γάμαγες με την πρώτη, αλλά με τη δεύτερη, τρίτη. Σιγά μη σου κάθονται όλες με την πρώτη. Κανένας σταρ του Χόλιγουντ είσαι και μόλις σε βλέπουν να έρχονται και να στο δίνουν στο πιάτο; Επίσης ξεχνάς, αυτό που ξεχνάνε και οι ελεινίδες πολλές φορές. Ότι αν κάποιος/α είναι μπάζο εμφανισιακά, ή άσχημος/η ή τελοσπάντων λιγότερο όμορφος/η απ'ότι θα θέλαμε, δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι πιο έξυπνος από εμάς και πιο χειραγωγικός.
Να στο κάνω πιο εύκολο. Ας πούμε ότι είμαι 7 είναι 5. Μόλις σου μίκρυνα τη διαφορά. Αλλάζει αυτό κάτι;
Εννοείται ότι περίμενα να είναι υποτακτικό το 1.50, δεν χρειάζεται να είσαι ο Μπραντ Πιτ. Αν είχε λίγη αυτογνωσία σαφώς και θα υποχωρούσε.
Πάμε παρακάτω. Έστω ότι είναι πιο έξυπνη, από πότε είναι μια πούτσα διαγωνισμός ευφυίας;

Θεωρείς ότι ενδέχεται και να χειραγωγεί; Αυτό εκτός από μούμια την κάνει θρασύτατη μούμια. (Χαρακτηρισμός φίλης). Το βλέπουν και άλλοι. Επίσης να υπενθυμίσω ότι το βράδυ που ξέσκιζα την άλλη με αφορμή την όλη φάση το μουνάκι αυτά μου έλεγε όλη νύχτα. Πόσο καλύτερος είμαι, ότι δεν μου αξίζει κτλ.
Όλοι δηλαδή λένε ψέματα ότι είμαι καλύτερος από αυτήν. Γιατί; Για να μου χαϊδεύουν τα αυτιά;
Θα μας πεις τώρα, για αυτούς που βρήκαν μία γυναίκα , μέχρι τα 22 και την παντρεύτηκαν και είχαν παιδιά πριν τα 25 ;
Για αυτούς θα πούμε ; Αυτοί γάμησαν μία.
Ξέρω πολλούς τέτοιους που γάμησαν πολύ περισσότερες μετά το γάμο παρά πριν.

Ρε καλόπαιδο συγνώμη κιόλας, αλλά διαβάζεις τι γράφεις εδω?

1) Αν όντως τη θεωρούσες 'μπάζο' δεν θα τη φλέρταρες καν, δε θα σου βγαινε.

2) Όπως προείπε έταιρος συναγωνιστής, δε σε τιμάει να αποκαλείς 'μπάζο' μια γυναίκα την οποία είδες ερωτικά. Ας υποθέσουμε πως είναι αντικειμενικά μη θελκτική η κοπέλα, οκ. Αν εσύ μεράκλωσες και σου βγαλε κάποια γούστα, δεν είναι υποχρεωμένη κι η άλλη να ανεχθεί να βγει με κάποιον που τη βλέπει σα σκουπίδι, δε πα να σαι κι ο Μπραντ Πιτ ο ίδιος. Εσύ θα βγαινε με τη Μπελούτσι αν σε κοιτούσε με αηδία δηλαδή? Θα σου προσέφερε κάποια χαρά?
Και μη νομίζεις πως δεν τα πιάνουν οι γυναίκες αυτά, μια χαρά μυρίζονται απτην αρχή πως τις βλέπει ο κάθε άνδρας.

3) Αναφέρεις μεγάλη εμφανισιακή διαφορά, δεκτό. Έχεις εικόνα των υποψηφίων γαμιάδων που έχει στο καρνέ της όμως? Έχω φίλες που δε βλέπονται ούτε με κυβερνητικό διάταγμα, και ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια όταν είδα την ποιότητα των υποψηφιων γαμιάδων τους.....και τους έφτυναν κιόλας!

4) είναι ό,τι είναι: μπάζο? μουνάρα? σκουπίδι? θεά? σκύλα? Απτη στιγμή που σ έτσουξε η πίτα, εσύ την πάτησες κι όχι αυτή!

Καλό είναι να μην αναλώνουμε χρόνο και κόπο σε γυναίκες που δεν είμαστε εξαρχής διατεθειμένοι να αποδεχθούμε.
1.Διάφορα μπαζα τα καυλαντάω πολλές φορές για τρολ και στις αγαμίες μου τυχαίνει να μου αδειάζουν τις αρχιδοσακούλες.
2. Βλέπω ότι καμπυλώνεις τους χαρακτηρισμούς μου απέναντι στα θηλυκά. Προς τι άραγε; Δεν θέλω να είμαι αγενής αλλά αυτό το μοτίβο το έχω συναντήσει σε τύπους που συχνάζουν Εξάρχεια.
Για τη Μπελούτσι που λες ευχαρίστως την έσκιζα και ας με ταπείνωνε γιατί αναγνωρίζω τη διαφορά δυναμικής που έχουμε. Αντιλαμβάνομαι τη μειονεκτική μου θέση.
3. Προτάσεις από γαμιαδες λες. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτών;
4. Θεωρούσα πως είναι καλό και προσγειωμένο άτομο για να έχω ένα έξτρα fuck body. Το σκάλωμα που έχω φάει οφείλεται ξεκάθαρα στο πως ένα τέτοιο πλάσμα μπορεί να φέρεται με τόσο θράσος. Είναι σαν τα σκυλάκια που γαβγίζουν από κόμπλεξ στα μεγάλα. Οκ το μεγάλο δεν πρέπει να μπει στο παιχνίδι αυτό. Μπήκα και έχασα!
Αναμενόμενο. Η κοπέλα ήθελε σχέση, σου λέει "Α αυτός από την εταιρεία λογικά δεν θα είναι μαλάκας"...αυτός στο πρώτο ραντεβού είτε την ξενέρωσε και τον έβαλε σε κατηγορία αγαπούλη είτε μυρίστηκε ότι αυτός θέλει απλά να τον βρέξει ενώ αυτή θέλει σχέση και την δουλεύει και σου λέει "έτσι είσαι? θα σε φτιάξω"
Με το αγαπούλης έχω ρίξει αρκετές. Με το κωλόπαιδο μόνο 4. Γιατί να κάτσει να "με φτιάξει"; Θα μπορούσε να πει φίλε δεν μου αρέσεις. Πάμε παρακάτω. Όχι μου αρέσεις αλλά δεν έχω σκεφτεί το ερωτικό μεταξύ μας για το οποίο δεν απάντησε ποτέ αλλά θα βγούμε να το συζητήσουμε αλλά δεν βγήκαμε ενώ είχε πει ότι θα το κάνουμε. Λογική παραλόγου και ατόμου με ψυχολογικά.
Λες είμαι 10 φορές καλύτερος....αν ήσουν 10 φορές καλύτερος δεν θα έμπαινες καν στην διαδικασία να ασχοληθείς μαζί της.
Αν ήσουν 10 φορές καλύτερος θα είχες αρκετά γκομενάκια για να βγεις, δεν θα παρακαλούσες την σαβούρα και την μαλακία που παίχτηκε θα την είχες ξεχάσει την επόμενη μέρα..άντε βδομάδα.
Το 10 φορές καλύτερος τι εννοείς? Εμφανισιακά?Οικονομικά? Πνευματικά?
Εγώ λέω να χαλαρώσεις λίγο το "Εγώ" σου ειδικά αν είσαι άνω των 25, πιο μικρός δικαιολογείσαι...όλοι έχουμε κάνει τις μαλακίες σου πιο μικροί...κάπου στα 28-30 θα μάθεις.
Έχω εναλλακτικές αδερφέ και πολύ καλύτερες. Όχι πολλές αλλά έχω. Παίζουν 3-4 γκομενάκια που κάνουμε περιστασιακό σεξ αλλά μέχρι εκεί.
Το κόλλημα με αυτή αφορά ξεκάθαρα την αδυναμία του εγκεφάλου μου αντιληφθεί την απαράδεκτη συμπεριφορά της.
Να χαλαρώσω το εγώ μου; Ειδικά φέτος είμαι σε καλύτερη οικονομική και εμφανισιακή κατάσταση από οποτεδήποτε άλλοτε. Επειδή η φάση ξεκίνησε από αυτή, η προσέγγιση της ήταν να μου κάνει συνέχεια κοπλιμέντα για την εμφάνιση μου (να δηλαδή κάτι ακόμα που είναι κατά της και δείχνει ψυχολογικά). Τι έγινε ένιωσε ανασφάλεια και αποσύρθηκε; Κατάντια απλά!

Ας το δούμε λίγο αντίστροφα! Δεν ξέρω για τα άλλα μέλη του site αλλά αν εμένα ερχόταν μια μέτρια και μου έβριζε το ανδρικό φύλο όχι απλά δεν θα την πηδούσα αλλά θα έφευγα τρέχοντας. Όπως είπε και άλλος, είσαι τυχερός που πήδηξες εκείνο το βράδυ...μάλλον είσαι εμφανίσιμος, η κοπέλα ήθελε να πηδηχτεί έτσι και αλλιώς (ή είχε χαμηλή αυτοεκτίμηση) και στο έδωσε.
Θα έριχνες μια πούτσα λιγότερη επειδή σε προσβάλουν; Μικρός πάνω στο μεθύσι ξέχασα το όνομα γκόμενας που κάναμε one night stand την ώρα που τη φάσωνα. Τι θα έπρεπε να σηκωθεί να φύγει και να μην της τον βάλω; Μου έριξε μια σφαλιάρα και συνεχίσαμε κανονικά.
Για αυτή που λες ότι μου το έδωσε λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης να σου πω ότι την έκανα ακόμα πιο σκουπίδι μετά το σεξ, παρόλα αυτά κόλλησε και μέχρι και περίπου 10 μέρες μετά μου έστελνε μηνύματα.
Ξαναλέω δεν μπορώ να διαχειριστώ το ότι η πιο σαύρα βγήκε να το παίζει και η πιο δυσκολη από όλες ενώ καλύτερες της μου το έδιναν στο πιάτο και είμαι τόσο μαλάκας που δεν μπορώ να το εκτιμήσω γιατί έχει κολλήσει το μυαλό μου στη συγκεκριμένη περίπτωση

Τέλος μια ερώτηση προς την πλειοψηφία. Πως είναι δυνατόν να δίνετε δικαιολογίες σε γυναίκες και μάλιστα ελλεηνίδες; Στους υποστηρικτές τους στηρίζονται όλα τα αποβράσματα και θέλουν να επιβληθούν στο σύνολο. Σκέψου πούστη 100 χρόνια πριν να έβγαινε και να έλεγε θέλω να εκφράζομαι. Τι θα πάθαινε; Όταν όμως βρίσκει κάποιον να τον ακούσει και αποκτά ακροατές και βρίσκει ομοϊδεάτες προσπαθεί να επιβληθεί και η κατάσταση οδηγείται στην σημερινή παρακμή με τράβελους και ιερόδουλες να κάνουν πιάτσα δίπλα δίπλα λες και δεν τρέχει τίποτα. Όλα νορμάλ και κανονικά. Ε έτσι και η άλλη άμα βρει υποστηρικτή από το αντίθετο φύλο θα βρει πάτημα, θα κάνει την κλίκα της και θα την κατευθύνει και προς την κατεύθυνση που θέλει.

Όσοι σκέφτεστε έτσι πραγματικά θα πρότεινα αιματολογικές, γυμναστήριο, πολεμικές τέχνες και αν δεν φτιάξει τότε υποχρεωτικά τεστοστερόνη για πάρει μπρος " η τοξική σας αρρωνοπότητα".

Στον κύκλο μου φανταστείτε ότι είμαι ο πιο μαλθακός γιατί γνωστοί-φίλοι μου λένε πως θα έπρεπε να την κατουράω, να ταπεινώνω το πουτανάκι και πόσο φλώρος είμαι που της λέω ακόμα καλημέρα στη δουλειά αντί να φτύνω εκεί που το πατάει. Κολλητός χθες στην προπόνηση με βάραγε κλωτσίδια στο συκώτι που τολμάώ και μιλάω ακόμα για αυτήν ενώ κατά την άποψη του θα έπρεπε να οπότε τη βλέπω να σκαω στα γέλια με τη μάπα της και ουσιαστικά είναι ο λόγος που τα λέω εδώ μέσα.

Πραγματικά εκπλήσσομαι πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άντρες που επιτρέπουν με τον τρόπο τους τέτοιες συμπεριφορές στις γυναίκες.
 

Vyzarou

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2021
Μηνύματα
3.131
Like
15.313
Πόντοι
2.256
Να στο κάνω πιο εύκολο. Ας πούμε ότι είμαι 7 είναι 5. Μόλις σου μίκρυνα τη διαφορά. Αλλάζει αυτό κάτι;
Εννοείται ότι περίμενα να είναι υποτακτικό το 1.50, δεν χρειάζεται να είσαι ο Μπραντ Πιτ. Αν είχε λίγη αυτογνωσία σαφώς και θα υποχωρούσε.
Πάμε παρακάτω. Έστω ότι είναι πιο έξυπνη, από πότε είναι μια πούτσα διαγωνισμός ευφυίας;

Θεωρείς ότι ενδέχεται και να χειραγωγεί; Αυτό εκτός από μούμια την κάνει θρασύτατη μούμια. (Χαρακτηρισμός φίλης). Το βλέπουν και άλλοι. Επίσης να υπενθυμίσω ότι το βράδυ που ξέσκιζα την άλλη με αφορμή την όλη φάση το μουνάκι αυτά μου έλεγε όλη νύχτα. Πόσο καλύτερος είμαι, ότι δεν μου αξίζει κτλ.
Όλοι δηλαδή λένε ψέματα ότι είμαι καλύτερος από αυτήν. Γιατί; Για να μου χαϊδεύουν τα αυτιά;

Ξέρω πολλούς τέτοιους που γάμησαν πολύ περισσότερες μετά το γάμο παρά πριν.


1.Διάφορα μπαζα τα καυλαντάω πολλές φορές για τρολ και στις αγαμίες μου τυχαίνει να μου αδειάζουν τις αρχιδοσακούλες.
2. Βλέπω ότι καμπυλώνεις τους χαρακτηρισμούς μου απέναντι στα θηλυκά. Προς τι άραγε; Δεν θέλω να είμαι αγενής αλλά αυτό το μοτίβο το έχω συναντήσει σε τύπους που συχνάζουν Εξάρχεια.
Για τη Μπελούτσι που λες ευχαρίστως την έσκιζα και ας με ταπείνωνε γιατί αναγνωρίζω τη διαφορά δυναμικής που έχουμε. Αντιλαμβάνομαι τη μειονεκτική μου θέση.
3. Προτάσεις από γαμιαδες λες. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτών;
4. Θεωρούσα πως είναι καλό και προσγειωμένο άτομο για να έχω ένα έξτρα fuck body. Το σκάλωμα που έχω φάει οφείλεται ξεκάθαρα στο πως ένα τέτοιο πλάσμα μπορεί να φέρεται με τόσο θράσος. Είναι σαν τα σκυλάκια που γαβγίζουν από κόμπλεξ στα μεγάλα. Οκ το μεγάλο δεν πρέπει να μπει στο παιχνίδι αυτό. Μπήκα και έχασα!

Με το αγαπούλης έχω ρίξει αρκετές. Με το κωλόπαιδο μόνο 4. Γιατί να κάτσει να "με φτιάξει"; Θα μπορούσε να πει φίλε δεν μου αρέσεις. Πάμε παρακάτω. Όχι μου αρέσεις αλλά δεν έχω σκεφτεί το ερωτικό μεταξύ μας για το οποίο δεν απάντησε ποτέ αλλά θα βγούμε να το συζητήσουμε αλλά δεν βγήκαμε ενώ είχε πει ότι θα το κάνουμε. Λογική παραλόγου και ατόμου με ψυχολογικά.

Έχω εναλλακτικές αδερφέ και πολύ καλύτερες. Όχι πολλές αλλά έχω. Παίζουν 3-4 γκομενάκια που κάνουμε περιστασιακό σεξ αλλά μέχρι εκεί.
Το κόλλημα με αυτή αφορά ξεκάθαρα την αδυναμία του εγκεφάλου μου αντιληφθεί την απαράδεκτη συμπεριφορά της.
Να χαλαρώσω το εγώ μου; Ειδικά φέτος είμαι σε καλύτερη οικονομική και εμφανισιακή κατάσταση από οποτεδήποτε άλλοτε. Επειδή η φάση ξεκίνησε από αυτή, η προσέγγιση της ήταν να μου κάνει συνέχεια κοπλιμέντα για την εμφάνιση μου (να δηλαδή κάτι ακόμα που είναι κατά της και δείχνει ψυχολογικά). Τι έγινε ένιωσε ανασφάλεια και αποσύρθηκε; Κατάντια απλά!


Θα έριχνες μια πούτσα λιγότερη επειδή σε προσβάλουν; Μικρός πάνω στο μεθύσι ξέχασα το όνομα γκόμενας που κάναμε one night stand την ώρα που τη φάσωνα. Τι θα έπρεπε να σηκωθεί να φύγει και να μην της τον βάλω; Μου έριξε μια σφαλιάρα και συνεχίσαμε κανονικά.
Για αυτή που λες ότι μου το έδωσε λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης να σου πω ότι την έκανα ακόμα πιο σκουπίδι μετά το σεξ, παρόλα αυτά κόλλησε και μέχρι και περίπου 10 μέρες μετά μου έστελνε μηνύματα.
Ξαναλέω δεν μπορώ να διαχειριστώ το ότι η πιο σαύρα βγήκε να το παίζει και η πιο δυσκολη από όλες ενώ καλύτερες της μου το έδιναν στο πιάτο και είμαι τόσο μαλάκας που δεν μπορώ να το εκτιμήσω γιατί έχει κολλήσει το μυαλό μου στη συγκεκριμένη περίπτωση

Τέλος μια ερώτηση προς την πλειοψηφία. Πως είναι δυνατόν να δίνετε δικαιολογίες σε γυναίκες και μάλιστα ελλεηνίδες; Στους υποστηρικτές τους στηρίζονται όλα τα αποβράσματα και θέλουν να επιβληθούν στο σύνολο. Σκέψου πούστη 100 χρόνια πριν να έβγαινε και να έλεγε θέλω να εκφράζομαι. Τι θα πάθαινε; Όταν όμως βρίσκει κάποιον να τον ακούσει και αποκτά ακροατές και βρίσκει ομοϊδεάτες προσπαθεί να επιβληθεί και η κατάσταση οδηγείται στην σημερινή παρακμή με τράβελους και ιερόδουλες να κάνουν πιάτσα δίπλα δίπλα λες και δεν τρέχει τίποτα. Όλα νορμάλ και κανονικά. Ε έτσι και η άλλη άμα βρει υποστηρικτή από το αντίθετο φύλο θα βρει πάτημα, θα κάνει την κλίκα της και θα την κατευθύνει και προς την κατεύθυνση που θέλει.

Όσοι σκέφτεστε έτσι πραγματικά θα πρότεινα αιματολογικές, γυμναστήριο, πολεμικές τέχνες και αν δεν φτιάξει τότε υποχρεωτικά τεστοστερόνη για πάρει μπρος " η τοξική σας αρρωνοπότητα".

Στον κύκλο μου φανταστείτε ότι είμαι ο πιο μαλθακός γιατί γνωστοί-φίλοι μου λένε πως θα έπρεπε να την κατουράω, να ταπεινώνω το πουτανάκι και πόσο φλώρος είμαι που της λέω ακόμα καλημέρα στη δουλειά αντί να φτύνω εκεί που το πατάει. Κολλητός χθες στην προπόνηση με βάραγε κλωτσίδια στο συκώτι που τολμάώ και μιλάω ακόμα για αυτήν ενώ κατά την άποψη του θα έπρεπε να οπότε τη βλέπω να σκαω στα γέλια με τη μάπα της και ουσιαστικά είναι ο λόγος που τα λέω εδώ μέσα.

Πραγματικά εκπλήσσομαι πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άντρες που επιτρέπουν με τον τρόπο τους τέτοιες συμπεριφορές στις γυναίκες.
Από τον τρόπο που εκφράζεσαι για τις γυναίκες, φαίνεται ξεκάθαρα ότι τις βλέπεις μόνο σαν κρέας. Αυτό κατάλαβε μάλλον το μπαζο όπως την αποκαλείς και σ έγραψε στο μνι της που δεν θα δεις ποτέ. Και για να είμαι ειλικρινής, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Από τον τρόπο που εκφράζεσαι για τις γυναίκες, φαίνεται ξεκάθαρα ότι τις βλέπεις μόνο σαν κρέας. Αυτό κατάλαβε μάλλον το μπαζο όπως την αποκαλείς και σ έγραψε στο μνι της που δεν θα δεις ποτέ. Και για να είμαι ειλικρινής, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ.
Μα δεν με νοιάζει να δω το μουνί της. Με νοιάζει να καταλάβω πως μια τέτοια τολμάει να το παίζει ιστορία αντί να λέει και ευχαριστώ που της μιλάμε. Ξαναλέω το παράδειγμα με τον σκύλο. Τολμάει το σκυλί - "κουνέλι" να γαβγίζει στο χάσκι.
Η λογική εξήγηση είναι ότι το μικρό δεν έχει συνείδηση του τι ακριβώς είναι και καθόλου αυτογνωσία. Μόνο κόμπλεξ.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Πάντως τώρα που το λες είχε πετάξει σε κάποια φάση ότι φαίνομαι πολύ γυναικάς όπως είχε πει και αν θυμάμαι καλά της είχα απαντήσει ότι μου αρέσει να με διεκδικουν και οποία το κάνει καλύτερα αυτή κερδίζει ή κάτι παρόμοιο και λέει για να διεκδικήσω χρειάζομαι να νιώσω ασφάλεια.
Άρα και ανασφαλής μούμια. Ευχαριστώ για το hint, γιατί μου θύμισε κάτι που είχα ξεχάσει τελείως.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.516
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Πάντως τώρα που το λες είχε πετάξει σε κάποια φάση ότι φαίνομαι πολύ γυναικάς όπως είχε πει και αν θυμάμαι καλά της είχα απαντήσει ότι μου αρέσει να με διεκδικουν και οποία το κάνει καλύτερα αυτή κερδίζει ή κάτι παρόμοιο και λέει για να διεκδικήσω χρειάζομαι να νιώσω ασφάλεια.
Άρα και ανασφαλής μούμια. Ευχαριστώ για το hint, γιατί μου θύμισε κάτι που είχα ξεχάσει τελείως.
Να ρωτησω κατι χωρις να γίνομαι αδιάκριτος, ποσων ετων εισαι;
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Να ρωτησω κατι χωρις να γίνομαι αδιάκριτος, ποσων ετων εισαι;
Πω πω πόσο μπαμ κάνει ότι ρωτάς για να κατασκευάσεις ad hominem επιχείρημα επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις στοχευμένα. Τι θες να πεις; Ότι είμαι μικρός και δεν ξέρω τι λέω ή ότι είμαι ξεπερασμένος παππούς;
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Πάντως τώρα που το λες είχε πετάξει σε κάποια φάση ότι φαίνομαι πολύ γυναικάς όπως είχε πει και αν θυμάμαι καλά της είχα απαντήσει ότι μου αρέσει να με διεκδικουν και οποία το κάνει καλύτερα αυτή κερδίζει ή κάτι παρόμοιο και λέει για να διεκδικήσω χρειάζομαι να νιώσω ασφάλεια.
Άρα και ανασφαλής μούμια. Ευχαριστώ για το hint, γιατί μου θύμισε κάτι που είχα ξεχάσει τελείως.
Γενικά οι γυναικες βάζουν εύκολα στάμπες οπως γυναίκας πέφτουλας κλπ
Αυτό το κάνουν για να αποτρέψουν μια μάζα και να βάλουν σε κατηγορία κάποιους ως παράδειγμα προς αποφυγή.
Κοίτα σου λείπει η τεχνική στο ντειτ μ αυτά που λες είσαι πολυ χυμαδιο γενικά και εφαρμόζεις μια μέθοδο απλώνω δίχτυα και οτι πιάσω
Αν όντως σου βγαίνουν τα νούμερα οκ αλλά αν δεν σου βγαίνουν θες ριζική ανανέωση και εκμάθηση τεχνικής
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Πάντως τώρα που το λες είχε πετάξει σε κάποια φάση ότι φαίνομαι πολύ γυναικάς όπως είχε πει και αν θυμάμαι καλά της είχα απαντήσει ότι μου αρέσει να με διεκδικουν και οποία το κάνει καλύτερα αυτή κερδίζει ή κάτι παρόμοιο και λέει για να διεκδικήσω χρειάζομαι να νιώσω ασφάλεια.
Άρα και ανασφαλής μούμια. Ευχαριστώ για το hint, γιατί μου θύμισε κάτι που είχα ξεχάσει τελείως.
Θα σου απαντήσω εγώ στοχευμένα τύπε

όποιος μπορεί γαμάει όποιος δε μπορεί δε γαμάει

οι φροϊδικές αναλύσεις και τα "7άρια" και τα "1,5άρια" είναι για τα καφενεία που συζητάνε αυτοί που δε γαμάνε

αυτή την αποκαλείς ανασφαλή αλλά εσύ είσαι εδώ και προσπαθείς να καταλάβεις τι πήγε στραβά :coffee::coffee:
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Έχω εναλλακτικές αδερφέ και πολύ καλύτερες. Όχι πολλές αλλά έχω. Παίζουν 3-4 γκομενάκια που κάνουμε περιστασιακό σεξ αλλά μέχρι εκεί.
Το κόλλημα με αυτή αφορά ξεκάθαρα την αδυναμία του εγκεφάλου μου αντιληφθεί την απαράδεκτη συμπεριφορά της.
Να χαλαρώσω το εγώ μου; Ειδικά φέτος είμαι σε καλύτερη οικονομική και εμφανισιακή κατάσταση από οποτεδήποτε άλλοτε. Επειδή η φάση ξεκίνησε από αυτή, η προσέγγιση της ήταν να μου κάνει συνέχεια κοπλιμέντα για την εμφάνιση μου (να δηλαδή κάτι ακόμα που είναι κατά της και δείχνει ψυχολογικά). Τι έγινε ένιωσε ανασφάλεια και αποσύρθηκε; Κατάντια απλά!

Τέλος μια ερώτηση προς την πλειοψηφία. Πως είναι δυνατόν να δίνετε δικαιολογίες σε γυναίκες και μάλιστα ελλεηνίδες; Στους υποστηρικτές τους στηρίζονται όλα τα αποβράσματα και θέλουν να επιβληθούν στο σύνολο. Σκέψου πούστη 100 χρόνια πριν να έβγαινε και να έλεγε θέλω να εκφράζομαι. Τι θα πάθαινε; Όταν όμως βρίσκει κάποιον να τον ακούσει και αποκτά ακροατές και βρίσκει ομοϊδεάτες προσπαθεί να επιβληθεί και η κατάσταση οδηγείται στην σημερινή παρακμή με τράβελους και ιερόδουλες να κάνουν πιάτσα δίπλα δίπλα λες και δεν τρέχει τίποτα. Όλα νορμάλ και κανονικά. Ε έτσι και η άλλη άμα βρει υποστηρικτή από το αντίθετο φύλο θα βρει πάτημα, θα κάνει την κλίκα της και θα την κατευθύνει και προς την κατεύθυνση που θέλει.

Όσοι σκέφτεστε έτσι πραγματικά θα πρότεινα αιματολογικές, γυμναστήριο, πολεμικές τέχνες και αν δεν φτιάξει τότε υποχρεωτικά τεστοστερόνη για πάρει μπρος " η τοξική σας αρρωνοπότητα".

Στον κύκλο μου φανταστείτε ότι είμαι ο πιο μαλθακός γιατί γνωστοί-φίλοι μου λένε πως θα έπρεπε να την κατουράω, να ταπεινώνω το πουτανάκι και πόσο φλώρος είμαι που της λέω ακόμα καλημέρα στη δουλειά αντί να φτύνω εκεί που το πατάει. Κολλητός χθες στην προπόνηση με βάραγε κλωτσίδια στο συκώτι που τολμάώ και μιλάω ακόμα για αυτήν ενώ κατά την άποψη του θα έπρεπε να οπότε τη βλέπω να σκαω στα γέλια με τη μάπα της και ουσιαστικά είναι ο λόγος που τα λέω εδώ μέσα.

Πραγματικά εκπλήσσομαι πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άντρες που επιτρέπουν με τον τρόπο τους τέτοιες συμπεριφορές στις γυναίκες.
Καλά στα λένε οι φίλοι/γνωστοί...όπως στο είπαμε και άλλοι εδώ μέσα, έπρεπε να μην είχες ασχοληθεί καν περεταίρω. Εσύ όμως ακόμα ασχολείσαι και λες "ο εγκέφαλος μου δεν μπορεί να καταλάβει την συμπεριφορά της"...μόνο και μόνο από αυτό καταλαβαίνει ο άλλος ότι τελικά αυτή σε έπαιξε και όχι εσύ. Για ένα γαμήσι πήγες και κατέληξες να γράφεις εδώ για την άλλη.
Τα γυμναστήρια κτλ τα κάνεις για σένα και ο άντρας με αρχίδια δεν φαίνεται ούτε από το γυμναστήριο ούτε από το αν έχει υψηλή τεστοστερόνη αλλά από την όλη του συμπεριφορά και το τι και ποιους ανέχεται στη ζωή του.
Θέλεις κάτι συγκεκριμένο έτσι? Αν δεν στο δώσει, πας παρακάτω, ούτε συγνώμες, ούτε καμιά extra ενασχόληση. Πας στο επόμενο μουνέτο...το να μην γαμήσεις για 1 βδομάδα,μήνα είναι 10 φορές καλύτερο για σένα, την αυτοπεποίθηση σου αλλά και το πως σε βλέπουν οι άλλοι παρά να είσαι ναυάγιο που ασχολείται με τέτοιες.
Για σκέψου και λίγο...έξω αν γνωστοί φίλοι αν ας πούμε εσύ είσαι αξιόλογος όπως λες σε βλέπουν με μπάζα, τι θα λένε? "Ααα τελικά αυτός μαλάκας είναι, για να κυκλοφορεί με αυτήν".
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom