Σε κατηγορούμε φίλε γιατί κανείς αυτά που κατηγορούμε τις ελεινίδες ότι κάνουν! Καταρχάς δεν σας έχουμε δει. Εσύ μας λες ότι είσαι 9αρι κι αυτή 2αρι. Ίσως η διαφορά σας σε ομορφιά να μην είναι τόσο μεγάλη όσο λες ότι είναι. Δεν ξέρουμε, δεν σας έχουμε δει. Δεύτερον, ίσως να μη γάμαγες με την πρώτη, αλλά με τη δεύτερη, τρίτη. Σιγά μη σου κάθονται όλες με την πρώτη. Κανένας σταρ του Χόλιγουντ είσαι και μόλις σε βλέπουν να έρχονται και να στο δίνουν στο πιάτο; Επίσης ξεχνάς, αυτό που ξεχνάνε και οι ελεινίδες πολλές φορές. Ότι αν κάποιος/α είναι μπάζο εμφανισιακά, ή άσχημος/η ή τελοσπάντων λιγότερο όμορφος/η απ'ότι θα θέλαμε, δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι πιο έξυπνος από εμάς και πιο χειραγωγικός.
Να στο κάνω πιο εύκολο. Ας πούμε ότι είμαι 7 είναι 5. Μόλις σου μίκρυνα τη διαφορά. Αλλάζει αυτό κάτι;
Εννοείται ότι περίμενα να είναι υποτακτικό το 1.50, δεν χρειάζεται να είσαι ο Μπραντ Πιτ. Αν είχε λίγη αυτογνωσία σαφώς και θα υποχωρούσε.
Πάμε παρακάτω. Έστω ότι είναι πιο έξυπνη, από πότε είναι μια πούτσα διαγωνισμός ευφυίας;
Θεωρείς ότι ενδέχεται και να χειραγωγεί; Αυτό εκτός από μούμια την κάνει θρασύτατη μούμια. (Χαρακτηρισμός φίλης). Το βλέπουν και άλλοι. Επίσης να υπενθυμίσω ότι το βράδυ που ξέσκιζα την άλλη με αφορμή την όλη φάση το μουνάκι αυτά μου έλεγε όλη νύχτα. Πόσο καλύτερος είμαι, ότι δεν μου αξίζει κτλ.
Όλοι δηλαδή λένε ψέματα ότι είμαι καλύτερος από αυτήν. Γιατί; Για να μου χαϊδεύουν τα αυτιά;
Θα μας πεις τώρα, για αυτούς που βρήκαν μία γυναίκα , μέχρι τα 22 και την παντρεύτηκαν και είχαν παιδιά πριν τα 25 ;
Για αυτούς θα πούμε ; Αυτοί γάμησαν μία.
Ξέρω πολλούς τέτοιους που γάμησαν πολύ περισσότερες μετά το γάμο παρά πριν.
Ρε καλόπαιδο συγνώμη κιόλας, αλλά διαβάζεις τι γράφεις εδω?
1) Αν όντως τη θεωρούσες 'μπάζο' δεν θα τη φλέρταρες καν, δε θα σου βγαινε.
2) Όπως προείπε έταιρος συναγωνιστής, δε σε τιμάει να αποκαλείς 'μπάζο' μια γυναίκα την οποία είδες ερωτικά. Ας υποθέσουμε πως είναι αντικειμενικά μη θελκτική η κοπέλα, οκ. Αν εσύ μεράκλωσες και σου βγαλε κάποια γούστα, δεν είναι υποχρεωμένη κι η άλλη να ανεχθεί να βγει με κάποιον που τη βλέπει σα σκουπίδι, δε πα να σαι κι ο Μπραντ Πιτ ο ίδιος. Εσύ θα βγαινε με τη Μπελούτσι αν σε κοιτούσε με αηδία δηλαδή? Θα σου προσέφερε κάποια χαρά?
Και μη νομίζεις πως δεν τα πιάνουν οι γυναίκες αυτά, μια χαρά μυρίζονται απτην αρχή πως τις βλέπει ο κάθε άνδρας.
3) Αναφέρεις μεγάλη εμφανισιακή διαφορά, δεκτό. Έχεις εικόνα των υποψηφίων γαμιάδων που έχει στο καρνέ της όμως? Έχω φίλες που δε βλέπονται ούτε με κυβερνητικό διάταγμα, και ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια όταν είδα την ποιότητα των υποψηφιων γαμιάδων τους.....και τους έφτυναν κιόλας!
4) είναι ό,τι είναι: μπάζο? μουνάρα? σκουπίδι? θεά? σκύλα? Απτη στιγμή που σ έτσουξε η πίτα, εσύ την πάτησες κι όχι αυτή!
Καλό είναι να μην αναλώνουμε χρόνο και κόπο σε γυναίκες που δεν είμαστε εξαρχής διατεθειμένοι να αποδεχθούμε.
1.Διάφορα μπαζα τα καυλαντάω πολλές φορές για τρολ και στις αγαμίες μου τυχαίνει να μου αδειάζουν τις αρχιδοσακούλες.
2. Βλέπω ότι καμπυλώνεις τους χαρακτηρισμούς μου απέναντι στα θηλυκά. Προς τι άραγε; Δεν θέλω να είμαι αγενής αλλά αυτό το μοτίβο το έχω συναντήσει σε τύπους που συχνάζουν Εξάρχεια.
Για τη Μπελούτσι που λες ευχαρίστως την έσκιζα και ας με ταπείνωνε γιατί αναγνωρίζω τη διαφορά δυναμικής που έχουμε. Αντιλαμβάνομαι τη μειονεκτική μου θέση.
3. Προτάσεις από γαμιαδες λες. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτών;
4. Θεωρούσα πως είναι καλό και προσγειωμένο άτομο για να έχω ένα έξτρα fuck body. Το σκάλωμα που έχω φάει οφείλεται ξεκάθαρα στο πως ένα τέτοιο πλάσμα μπορεί να φέρεται με τόσο θράσος. Είναι σαν τα σκυλάκια που γαβγίζουν από κόμπλεξ στα μεγάλα. Οκ το μεγάλο δεν πρέπει να μπει στο παιχνίδι αυτό. Μπήκα και έχασα!
Αναμενόμενο. Η κοπέλα ήθελε σχέση, σου λέει "Α αυτός από την εταιρεία λογικά δεν θα είναι μαλάκας"...αυτός στο πρώτο ραντεβού είτε την ξενέρωσε και τον έβαλε σε κατηγορία αγαπούλη είτε μυρίστηκε ότι αυτός θέλει απλά να τον βρέξει ενώ αυτή θέλει σχέση και την δουλεύει και σου λέει "έτσι είσαι? θα σε φτιάξω"
Με το αγαπούλης έχω ρίξει αρκετές. Με το κωλόπαιδο μόνο 4. Γιατί να κάτσει να "με φτιάξει"; Θα μπορούσε να πει φίλε δεν μου αρέσεις. Πάμε παρακάτω. Όχι μου αρέσεις αλλά δεν έχω σκεφτεί το ερωτικό μεταξύ μας για το οποίο δεν απάντησε ποτέ αλλά θα βγούμε να το συζητήσουμε αλλά δεν βγήκαμε ενώ είχε πει ότι θα το κάνουμε. Λογική παραλόγου και ατόμου με ψυχολογικά.
Λες είμαι 10 φορές καλύτερος....αν ήσουν 10 φορές καλύτερος δεν θα έμπαινες καν στην διαδικασία να ασχοληθείς μαζί της.
Αν ήσουν 10 φορές καλύτερος θα είχες αρκετά γκομενάκια για να βγεις, δεν θα παρακαλούσες την σαβούρα και την μαλακία που παίχτηκε θα την είχες ξεχάσει την επόμενη μέρα..άντε βδομάδα.
Το 10 φορές καλύτερος τι εννοείς? Εμφανισιακά?Οικονομικά? Πνευματικά?
Εγώ λέω να χαλαρώσεις λίγο το "Εγώ" σου ειδικά αν είσαι άνω των 25, πιο μικρός δικαιολογείσαι...όλοι έχουμε κάνει τις μαλακίες σου πιο μικροί...κάπου στα 28-30 θα μάθεις.
Έχω εναλλακτικές αδερφέ και πολύ καλύτερες. Όχι πολλές αλλά έχω. Παίζουν 3-4 γκομενάκια που κάνουμε περιστασιακό σεξ αλλά μέχρι εκεί.
Το κόλλημα με αυτή αφορά ξεκάθαρα την αδυναμία του εγκεφάλου μου αντιληφθεί την απαράδεκτη συμπεριφορά της.
Να χαλαρώσω το εγώ μου; Ειδικά φέτος είμαι σε καλύτερη οικονομική και εμφανισιακή κατάσταση από οποτεδήποτε άλλοτε. Επειδή η φάση ξεκίνησε από αυτή, η προσέγγιση της ήταν να μου κάνει συνέχεια κοπλιμέντα για την εμφάνιση μου (να δηλαδή κάτι ακόμα που είναι κατά της και δείχνει ψυχολογικά). Τι έγινε ένιωσε ανασφάλεια και αποσύρθηκε; Κατάντια απλά!
Ας το δούμε λίγο αντίστροφα! Δεν ξέρω για τα άλλα μέλη του site αλλά αν εμένα ερχόταν μια μέτρια και μου έβριζε το ανδρικό φύλο όχι απλά δεν θα την πηδούσα αλλά θα έφευγα τρέχοντας. Όπως είπε και άλλος, είσαι τυχερός που πήδηξες εκείνο το βράδυ...μάλλον είσαι εμφανίσιμος, η κοπέλα ήθελε να πηδηχτεί έτσι και αλλιώς (ή είχε χαμηλή αυτοεκτίμηση) και στο έδωσε.
Θα έριχνες μια πούτσα λιγότερη επειδή σε προσβάλουν; Μικρός πάνω στο μεθύσι ξέχασα το όνομα γκόμενας που κάναμε one night stand την ώρα που τη φάσωνα. Τι θα έπρεπε να σηκωθεί να φύγει και να μην της τον βάλω; Μου έριξε μια σφαλιάρα και συνεχίσαμε κανονικά.
Για αυτή που λες ότι μου το έδωσε λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης να σου πω ότι την έκανα ακόμα πιο σκουπίδι μετά το σεξ, παρόλα αυτά κόλλησε και μέχρι και περίπου 10 μέρες μετά μου έστελνε μηνύματα.
Ξαναλέω δεν μπορώ να διαχειριστώ το ότι η πιο σαύρα βγήκε να το παίζει και η πιο δυσκολη από όλες ενώ καλύτερες της μου το έδιναν στο πιάτο και είμαι τόσο μαλάκας που δεν μπορώ να το εκτιμήσω γιατί έχει κολλήσει το μυαλό μου στη συγκεκριμένη περίπτωση
Τέλος μια ερώτηση προς την πλειοψηφία. Πως είναι δυνατόν να δίνετε δικαιολογίες σε γυναίκες και μάλιστα ελλεηνίδες; Στους υποστηρικτές τους στηρίζονται όλα τα αποβράσματα και θέλουν να επιβληθούν στο σύνολο. Σκέψου πούστη 100 χρόνια πριν να έβγαινε και να έλεγε θέλω να εκφράζομαι. Τι θα πάθαινε; Όταν όμως βρίσκει κάποιον να τον ακούσει και αποκτά ακροατές και βρίσκει ομοϊδεάτες προσπαθεί να επιβληθεί και η κατάσταση οδηγείται στην σημερινή παρακμή με τράβελους και ιερόδουλες να κάνουν πιάτσα δίπλα δίπλα λες και δεν τρέχει τίποτα. Όλα νορμάλ και κανονικά. Ε έτσι και η άλλη άμα βρει υποστηρικτή από το αντίθετο φύλο θα βρει πάτημα, θα κάνει την κλίκα της και θα την κατευθύνει και προς την κατεύθυνση που θέλει.
Όσοι σκέφτεστε έτσι πραγματικά θα πρότεινα αιματολογικές, γυμναστήριο, πολεμικές τέχνες και αν δεν φτιάξει τότε υποχρεωτικά τεστοστερόνη για πάρει μπρος " η τοξική σας αρρωνοπότητα".
Στον κύκλο μου φανταστείτε ότι είμαι ο πιο μαλθακός γιατί γνωστοί-φίλοι μου λένε πως θα έπρεπε να την κατουράω, να ταπεινώνω το πουτανάκι και πόσο φλώρος είμαι που της λέω ακόμα καλημέρα στη δουλειά αντί να φτύνω εκεί που το πατάει. Κολλητός χθες στην προπόνηση με βάραγε κλωτσίδια στο συκώτι που τολμάώ και μιλάω ακόμα για αυτήν ενώ κατά την άποψη του θα έπρεπε να οπότε τη βλέπω να σκαω στα γέλια με τη μάπα της και ουσιαστικά είναι ο λόγος που τα λέω εδώ μέσα.
Πραγματικά εκπλήσσομαι πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άντρες που επιτρέπουν με τον τρόπο τους τέτοιες συμπεριφορές στις γυναίκες.