Νέα

Μέκκα. Η αλήθεια του Ισλάμ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Transition
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 41
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Μα εδώ είναι η διαφορά. Ότι ΔΕΝ σε πιέζει κανένας να γίνεις ταλιμπάν. Αυτό σου λέω. Στη χώρα μας τουλάχιστον δεν πάμε με το Ευαγγέλιο στο ένα χέρι και με το πιστόλι στο άλλο όπως νομίζουν κάποιοι. Οι περισσότεροι απλά έχουν σαν αποκούμπι τη θρησκεία. Κάτι έτσι να βρίσκεται. ΔΕΝ φτιάχνουν τη ζωή τους γύρω από αυτή. Μια χαρά θα πάνε στο γιατρό, θα διασκεδάσουν, θα κάνουν σεξ και όλα τα ανθρώπινα πράγματα.

Πόσους ξέρεις να έχουν πεθάνει από γιατροσόφια. Μιλάω για δήθεν φυσιολογικά άτομα που ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ιατρική θεραπεία. Όχι για αποδεδειγμένες περιπτώσεις με ψυχολογικά; Εγώ τουλάχιστον δεν έχω ακούσει ποτέ κάποιον. Όλοι θα πουν "Χριστέ μου βοήθα" την ίδια στιγμή που ο γιατρός θα τους μπουκώνει στα φάρμακα.

Οι ίδιοι οι άνθρωποι είναι αυτοί που πρώτοι κράζουν μερίδα παπάδων με αυτά που κάνουν. Δε χρειάζονται κάποιον να τους ανοίξει τα μάτια. Είναι ήδη ανοιχτά. Αυτό σου λέω. Ότι δεν έχουμε μεσαίωνα όπως νομίζουν κάποιοι που απορρίπτουν τις γιορτές διότι δήθεν είναι σκοταδιστικές.

Στην περιοχή μου έχει μπει ένας γνωστός παπάς τηλέ-λαμόγιο. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες. Με τον προηγούμενο Δεσπότη δεν τόλμαγε να περάσει από εδώ ούτε για να πάει στο δίπλα νομό. Πόσο μάλλον να κάνει ποιμαντικό έργο. Τώρα που ανέλαβε νέος Δέσποτας είναι κολλητάρι. Καταλαβαίνετε ότι έχει γίνει της πουτάνας. Ακόμη και γριές έχουν φύγει από την εκκλησία. Πχ βγαίνει και ζητάει δίσκο για την ανακαίνιση της εκκλησίας. Τον έχουν κράξει πολλάκις για τα λεφτά που έχει πάρει από την αρχαιολογική υπηρεσία και δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο. Μου έλεγαν ότι γύριζε ο δίσκος στην εκκλησία ΆΔΕΙΟΣ καθώς δεν έβαζε κανένας χρήματα.

Αυτό αν το πεις στους δήθεν άθεους θα βγάλουν φλύκταινες. Δεν θα το χωρέσει το μυαλό τους ότι υπάρχουν άνθρωποι που πάνε στην Εκκλησία και ταυτόχρονα ΔΕΝ συμφωνούν με κάποιες κινήσεις της.
Ωραία όλα αυτά απλά εγώ αναφέρθηκα σε τελείως διαφορετικό θέμα...όλα οκ.

Μην τρως σκάλωμα με τις γιορτές μπορείς να γνωρίσεις κόσμο και γκόμενες και χωρίς τη λαμπάδα το πάσχα :confused:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
Μην τρως σκάλωμα με τις γιορτές μπορείς να γνωρίσεις κόσμο και γκόμενες και χωρίς τη λαμπάδα το πάσχα :confused:

Στέκομαι στις γιορτές ΑΚΡΙΒΩΣ διότι κάποιοι τις έχουν συνδέσει με τη θρησκεία. Σου το έγραψα και χτες. Θερίζουν οι ψυχασθένειες σε αυτό το κομμάτι. Δε γίνεται να σου λέει ο άλλος ότι έχει ψυχολογικά διότι πήγε Μεγάλη Παρασκευή για σουβλάκια και ήταν κλειστό το μαγαζί. Τρολ; Ίσως.

Είχαμε στη δουλειά άτομο που το έπαιζε Αρχαιοέλληνας και καταλαβαίνετε το τι γινόταν. Μέχρι που κάποια στιγμή τα πήρε στο κρανίο το αφεντικό και τον απείλησε με απόλυση. Σου λέει ο άλλος "Χρόνια Πολλά" στις 27 του Δεκέμβρη και αντιγυρίζεις ότι ο Ιωσήφ ήταν παιδεραστής και η Παναγία 12 χρονών; Πόσο μαλάκας είσαι να το κάνεις αυτό; Πες ένα ευχαριστώ και τελείωνε. Αρχίσαμε ποτέ να του λέμε για τον Αχιλλέα και τον Πάτροκλο; Γελάγαμε πίσω από την πλάτη του αλλά ήταν τόσο βλάκας που δεν καταλάβαινε ότι ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.639
Κριτικές
32
Like
47.480
Πόντοι
19.321
Όσο πιο ανεπτυγμένη είναι μια κοινωνία τόσο περισσότερο θα απομακρύνεται από τις θρησκείες γιατί δεν έχουν κάτι να προσφέρουν στον κόσμο σήμερα.

Και όσο πιο ανεπτυγμένος είναι ένας άνθρωπος σε προσωπικό επίπεδο τόσο περισσότερο καταλαβαίνει (φαντάζομαι) την ύπαρξη κάτι ανώτερου και πόσο μικρός είναι σε σχέση με αυτό.

Δεν είναι ανάγκη να είναι αντίθετα πράγματα.
Άσχετο το νήμα είναι για το Ισλάμ, όχι την διαφορά θρησκείας και αθρησκείας.
Η βασική διαφορά είναι το Ισλάμ δεν είναι απλά μια θρησκεία , αλλά ένα σύστημα διακυβέρνησης, φορολογίας, νόμων, δικαιοσύνης και επεκτατικής εξωτερικής πολιτικής.
Αναφέρεται στο Κοράνι Η βάση βρίσκεται στο Κοράνι (Σούρα 9, εδάφιο 29), το οποίο ορίζει ότι οι «Άνθρωποι της Βίβλου» (Χριστιανοί και Εβραίοι) που ζουν σε μουσουλμανικά κράτη πρέπει να καταβάλλουν έναν φόρο (Jizya) ως ένδειξη υποταγής και αποδοχής της ισλαμικής κυριαρχίας.
Αυτό σημαίνει ότι για να πληρώσουν πρέπει να κατακτηθούν.
Και πες μας εσύ που είσαι γραμματιζούμενος ποια άλλη θρησκεία στο κόσμο
λέει οι Άπιστοι να πληρώνουν;
 

user212024

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
751
Like
1.708
Πόντοι
206
Άσχετο το νήμα είναι για το Ισλάμ, όχι την διαφορά θρησκείας και αθρησκείας.
Η βασική διαφορά είναι το Ισλάμ δεν είναι απλά μια θρησκεία , αλλά ένα σύστημα διακυβέρνησης, φορολογίας, νόμων, δικαιοσύνης και επεκτατικής εξωτερικής πολιτικής.
Αναφέρεται στο Κοράνι Η βάση βρίσκεται στο Κοράνι (Σούρα 9, εδάφιο 29), το οποίο ορίζει ότι οι «Άνθρωποι της Βίβλου» (Χριστιανοί και Εβραίοι) που ζουν σε μουσουλμανικά κράτη πρέπει να καταβάλλουν έναν φόρο (Jizya) ως ένδειξη υποταγής και αποδοχής της ισλαμικής κυριαρχίας.
Αυτό σημαίνει ότι για να πληρώσουν πρέπει να κατακτηθούν.
Και πες μας εσύ που είσαι γραμματιζούμενος ποια άλλη θρησκεία στο κόσμο
λέει οι Άπιστοι να πληρώνουν;
ο εβραιοι φυσικα :cheesy:
Σύμφωνα με τη βιβλική παράδοση (Δευτερονόμιο 23:20), απαγορεύεται θρησκευτικά ένας Εβραίος να δανείζει με τόκο σε έναν άλλον Εβραίο («αδελφό» του)
Η εξαίρεση: Ωστόσο, η ίδια βιβλική διάταξη επέτρεπε τη χρέωση τόκου σε «αλλοεθνείς» (μη Εβραίους)
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.971
Δεν ισχύει, και θα εξηγήσω...Το Ισλάμ από ιδρύσεως ήταν μια σκληροπυρηνική θρησκεία πάρα πολύ γεωγραφικά προσανατολισμένη στον ντόπιο πλυθησμό που απευθυνόταν, με νόμους "αυστηρούς" ώστε να μην υπάρξουν διαρροές προς τις άλλες θρησκείες και δη προς τον Χριστιανισμό ο οποίος ανέκαθεν είχε πολύ επιθετική τακτική όσον αφορά τον εκχριστιανισμό άλλων μη χριστιανικών εθνών. Οι νόμοι του Ισλάμ σε αρχικό στάδιο θύμιζαν αρκετά τον Χριστιανισμό. Αρκετή μετριοπάθεια, αρκετή κοινωνική μέριμνα και υπερβολική προσοχή στη διατήρηση της Εθνικής κυριαρχίας μέσω της Τζιχάντ η οποία πέραν της όποιας μοντέρνας παρερμηνείας καλούσε τον κάθε Ισλαμιστή να υπερασπιστεί την πατρίδα και το έθνος του με όλη τη δύναμη της ψυχής του, καθιστώντας το ύψιστο θρησκευτικό καθήκον και μεταθανάτια ανταμοιβή. Αργότερα κατά τους επεκτατικούς πολέμους των Αράβων συνέβησαν τα ακόλουθα...1) κατάλαβαν ότι δεν ήσαν τόσοι πολλοί για να κερδίσουν όλα αυτά τα έθνη 2) κατάλαβαν πως δεν ήσαν τόσο καλοί στον πόλεμο όσο άλλοι 3) χάνονταν πολλοί άντρες στον πόλεμο με τα πρώτα σημάδια πληθυσμιακής αραίωσης...και πως το έλυσαν...Πολυγαμία. (ένας άντρας πάει το ίδιο βράδυ με 10 γυναίκες = 10 παιδιά). Το ισλάμ προφανώς δέχτηκε τεράστια αρνητική διαφήμιση από τη Δύση κατά τη φεουδαρχία όπου πολύς κόσμος δυσαρεστήθηκε για την οικονομική αδικία και κατά το μεσαίωνα γενικά όπου το "Ευρωπαϊκό οικοδόμημα" διένυε Θρησκευτική κακοδιοίκηση με πύρινους λογους περί κολάσεως και αιώνιας καταδίκης εάν ένας Χριστιανός άλλαζε πίστη. Η αρνητική εικόνα για το ισλάμ προφανώς συνεχίστηκε κατά τις Σταυροφορίες. Στο ίδιο το ισλάμ τώρα, όντας σχεδόν όλα θεοκρατικά κράτη η δική τους "κακοδιοίκηση" ήταν...να μιλούν οι διοικούντες μέσω της θρησκείας...έτσι ότι βόλευε τον κάθε ανεπαρκή ηγέτη έγινε μέρος της θρησκείας και του τοπικού εθιμικού δικαίου με αποτέλεσμα "αιρέσεις" και εμφυλίους. Το ίδιο συνεχίζεται μέχρι σήμερα...Οι ηγέτες όντας ανεπαρκείς προωθούν ένα Ισλάμ φτώχειας, αμάθειας, φανατισμού, με άλλα λόγια εργαλεία ελέγχου των μαζών για δική τους επιβίωση. Από την άλλη οι ΗΠΑ, οι Εβραίοι και λίγο λιγότερο οι Αγγλοσάξωνες γενικά, συμβάλουν όσο μπορούν διπλωματικά μα και υπογείως στη διατήρηση της φτώχειας και της αμάθειας των Ισλαμιστών ως εργαλείο παγκόσμιου ελέγχου. Όσοι Ισλαμιστές έχουν το οποίο όραμα και ποιότητα φεύγουν για Ευρώπη...δίνουν φτηνά εργατικά στις πλούσιες χώρες και τα όποια "φωτεινά" Αραβικά μυαλά δουλεύουν για άλλα έθνη καταδικάζοντας το Ισλάμ στην ποιοτική απαξίωση του. Ούτε μπορεί κανείς να κατηγορήσει τους Άραβες για καφρίλες όταν τους σκοτώνουν, τους κλέβουν και τους κάνουν να ζουν με ένα δολάριο τη μερα για να θυσαυριζουν οι πολυεθνικές. Η πλέον επικίνδυνη θρησκεία είναι μακράν αυτή με τον πλέον αλυτρωτικό χαρακτήρα...εκείνη των Εβραίων. Πρακτικά δε δέχτηκαν τον ερχομό του Χριστού ως γιο του Θεού γιατί δεν τους βόλευε το μύνημα του. Τις έφαγε από τους Ρωμαίους και τον καθαρίσανε, πάλι καλά που αναστήθηκε και την έκανε προς τα πάνω! Αντίθετα...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ τον ερχομό του Ιησού να τους κάνει το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ έθνος! Ας σκεφτεί κάποιος τι έχουν στο νου τους τα παράσιτα του κερατά που είναι σαν τα ορκ της Μόρντορ που περίμεναν τον Σάουρον σε φυσική μορφή για να ξεχυθούνε και να :zfuck: τον κόσμο όλο.
Ανοιξες μεγαλο κεφαλαιο
Το ισλαμ η πλειοψηφια δεν το ξερει στη Δύση και ο καθενας μπορει να εκφερει γνωμη
Επίσης η δυση επενδυσε στον φονταμεταλισμο κατι σαν δυσφήμηση του ισλαμ και εκει πολλοι βρηκαν πατηματα.
Το ισλαμ για οσους το ξερουν και εχουν διαβασει το κορανι είναι μια θρησκεια αρκετα φιλοσοφημενη και εχει πολλα κοινα με τον εβραισμο και χριστιανισμό.
Απο εκει και περα τη ζημια την κανουν οι φονταμεταλιστες και η παραπληροφόρηση
Λεμε για ισλαμ και φτώχεια,το κουβειτ το καταρ τα ηαε η σαουδικη δεν ειναι φτωχα κρατη.
Ναι μεν τα περισσοτερα φτωχα ειναι ισλαμικα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι φταίει η θρησκεια
Ο μωαμεθ ηθελε να ενωσει τις αραβικες φυλες και να μην σκοτωνονται μετάξι τους
Το καταφερε και μετα ως καλοι πολεμιστες στην ερημο εκανε τον επεκτατισμο μεχρι την γαλλια εφτασαν στο πουατιε
Οι ισλαμιστες το χανουν γιατι δεν εχουν επενδυσει στη μορφωση αλλα και στην εξελιξη,βασικα καμια θρησκεια δεν βασιζεται στην εξελιξη αλλα το ισλαμ ως πιο νεοτερη θρησκεια ηξερε οτι η εξελιξη απομακρυνει τον λαο
Επισης το καιρο εκεινο οι ισλαμιστες απαγορευσαν τον χοιρο μιας και υπηρχε επιδημία αρρωστιας οποτε απαφορευτηκε οπως επισης το αλκοολ μιας και ηθελε πολεμιστες και οχι μπεκριδεσ να πολεμουν
Επισης εδωσε το οκ ο αντρας να εχει εως 4 γυναικες για να αυξηθει γρηγορα η θρησκεια αριθμητικά,ολα ηταν μελετημένα και δεν ειναι τυχαιο οτι τωρα ειναι η 2η μεγαλύτερη θρησκεία και στο μελλον θα ειναι 1η
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.639
Κριτικές
32
Like
47.480
Πόντοι
19.321
ο εβραιοι φυσικα :cheesy:
Σύμφωνα με τη βιβλική παράδοση (Δευτερονόμιο 23:20), απαγορεύεται θρησκευτικά ένας Εβραίος να δανείζει με τόκο σε έναν άλλον Εβραίο («αδελφό» του)
Η εξαίρεση: Ωστόσο, η ίδια βιβλική διάταξη επέτρεπε τη χρέωση τόκου σε «αλλοεθνείς» (μη Εβραίους)
Τότε τι γελάς; δεν έχει ακούσει για το χαράτσι;
Αυτό περί δανεισμού ήταν εσωτερικό τους θέμα, τεσπά εμείς δεν πάμε με την εβραϊκή θρησκεία (ορθόδοξη/καθολική κλπ) στη καινή διαθήκη λέει τα του Καίσαρος Καίσαρι, κανονικά πρέπει να διαχωρίζεται η πολιτική με τη θρησκεία.
 

user212024

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
751
Like
1.708
Πόντοι
206
Τότε τι γελάς; δεν έχει ακούσει για το χαράτσι;
Αυτό περί δανεισμού ήταν εσωτερικό τους θέμα, τεσπά εμείς δεν πάμε με την εβραϊκή θρησκεία (ορθόδοξη/καθολική κλπ) στη καινή διαθήκη λέει τα του Καίσαρος Καίσαρι, κανονικά πρέπει να διαχωρίζεται η πολιτική με τη θρησκεία.
ναι ναι τα ιδια με τα καζινο και τον τζογο γενικα
στο ισραηλ δεν υπαρχουν καζινο και τζογος ελαχιστος
ενω σε πολλες χωρες ομως παιζουν δυναμικα οι εβραιοι επιχειρηματίες - και η θρησκεια φυσικα ελαχιστα εχει να κανει με το υπερφυσικο -πολιτικη ειναι η θρησκεια και ηταν απο παντα - απλως οι παπαδες και αλλοι πως τους λενε φορανε αλλα κοστουμια
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.594
Πόντοι
26.435
Ανοιξες μεγαλο κεφαλαιο
Το ισλαμ η πλειοψηφια δεν το ξερει στη Δύση και ο καθενας μπορει να εκφερει γνωμη
Επίσης η δυση επενδυσε στον φονταμεταλισμο κατι σαν δυσφήμηση του ισλαμ και εκει πολλοι βρηκαν πατηματα.
Το ισλαμ για οσους το ξερουν και εχουν διαβασει το κορανι είναι μια θρησκεια αρκετα φιλοσοφημενη και εχει πολλα κοινα με τον εβραισμο και χριστιανισμό.
Απο εκει και περα τη ζημια την κανουν οι φονταμεταλιστες και η παραπληροφόρηση
Λεμε για ισλαμ και φτώχεια,το κουβειτ το καταρ τα ηαε η σαουδικη δεν ειναι φτωχα κρατη.
Ναι μεν τα περισσοτερα φτωχα ειναι ισλαμικα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι φταίει η θρησκεια
Ο μωαμεθ ηθελε να ενωσει τις αραβικες φυλες και να μην σκοτωνονται μετάξι τους
Το καταφερε και μετα ως καλοι πολεμιστες στην ερημο εκανε τον επεκτατισμο μεχρι την γαλλια εφτασαν στο πουατιε
Οι ισλαμιστες το χανουν γιατι δεν εχουν επενδυσει στη μορφωση αλλα και στην εξελιξη,βασικα καμια θρησκεια δεν βασιζεται στην εξελιξη αλλα το ισλαμ ως πιο νεοτερη θρησκεια ηξερε οτι η εξελιξη απομακρυνει τον λαο
Επισης το καιρο εκεινο οι ισλαμιστες απαγορευσαν τον χοιρο μιας και υπηρχε επιδημία αρρωστιας οποτε απαφορευτηκε οπως επισης το αλκοολ μιας και ηθελε πολεμιστες και οχι μπεκριδεσ να πολεμουν
Επισης εδωσε το οκ ο αντρας να εχει εως 4 γυναικες για να αυξηθει γρηγορα η θρησκεια αριθμητικά,ολα ηταν μελετημένα και δεν ειναι τυχαιο οτι τωρα ειναι η 2η μεγαλύτερη θρησκεία και στο μελλον θα ειναι 1η
όχι τόσα πράγματα δεν ξέρω, απλά κατά το παρελθόν έχω κάνει παρέα με Άραβες που είχαν παιδεία και μόρφωση και έκανα κουβέντες γύρω από το θέμα. Μου παρέθεσαν τη λογική τους και γεγονότα. Βρήκα πολλά καλά και δικαιολογημένα τα ομολογουμένως θλιβερά κάποιες φορές τεκταινόμενα του Ισλάμ.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.639
Κριτικές
32
Like
47.480
Πόντοι
19.321
ναι ναι τα ιδια με τα καζινο και τον τζογο γενικα
στο ισραηλ δεν υπαρχουν καζινο και τζογος ελαχιστος
ενω σε πολλες χωρες ομως παιζουν δυναμικα οι εβραιοι επιχειρηματίες - και η θρησκεια φυσικα ελαχιστα εχει να κανει με το υπερφυσικο -πολιτικη ειναι η θρησκεια και ηταν απο παντα - απλως οι παπαδες και αλλοι πως τους λενε φορανε αλλα κοστουμια
Εντάξει φίλε, δεν είπαμε ότι οι άλλοι είναι τέλειοι,
και οι Οβραίοι είναι γνωστοί για τη φιλαργυρία τους και καλό είναι να μη δανείζεσαι από αυτούς.
Αλλά νομίζω κρατάνε κάποια προσχήματα (οι δυτικοί πολιτισμοί και θρησκείες)
Το ισλάμ το αναφέρει καθαρά για Cizye , Jizya κτλ.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Στέκομαι στις γιορτές ΑΚΡΙΒΩΣ διότι κάποιοι τις έχουν συνδέσει με τη θρησκεία. Σου το έγραψα και χτες. Θερίζουν οι ψυχασθένειες σε αυτό το κομμάτι. Δε γίνεται να σου λέει ο άλλος ότι έχει ψυχολογικά διότι πήγε Μεγάλη Παρασκευή για σουβλάκια και ήταν κλειστό το μαγαζί. Τρολ; Ίσως.

Είχαμε στη δουλειά άτομο που το έπαιζε Αρχαιοέλληνας και καταλαβαίνετε το τι γινόταν. Μέχρι που κάποια στιγμή τα πήρε στο κρανίο το αφεντικό και τον απείλησε με απόλυση. Σου λέει ο άλλος "Χρόνια Πολλά" στις 27 του Δεκέμβρη και αντιγυρίζεις ότι ο Ιωσήφ ήταν παιδεραστής και η Παναγία 12 χρονών; Πόσο μαλάκας είσαι να το κάνεις αυτό; Πες ένα ευχαριστώ και τελείωνε. Αρχίσαμε ποτέ να του λέμε για τον Αχιλλέα και τον Πάτροκλο; Γελάγαμε πίσω από την πλάτη του αλλά ήταν τόσο βλάκας που δεν καταλάβαινε ότι ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
Ναι απλά όπως σου εξήγησα εγώ είπα άλλο πράγμα.

Έχω προσωπική άποψη για όσους φανατίζονται με τις θρησκείες (ή με το οτιδήποτε) αλλά δεν υπάρχει λόγος να την εκφράσω.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Άσχετο το νήμα είναι για το Ισλάμ, όχι την διαφορά θρησκείας και αθρησκείας.
Η βασική διαφορά είναι το Ισλάμ δεν είναι απλά μια θρησκεία , αλλά ένα σύστημα διακυβέρνησης, φορολογίας, νόμων, δικαιοσύνης και επεκτατικής εξωτερικής πολιτικής.
Αναφέρεται στο Κοράνι Η βάση βρίσκεται στο Κοράνι (Σούρα 9, εδάφιο 29), το οποίο ορίζει ότι οι «Άνθρωποι της Βίβλου» (Χριστιανοί και Εβραίοι) που ζουν σε μουσουλμανικά κράτη πρέπει να καταβάλλουν έναν φόρο (Jizya) ως ένδειξη υποταγής και αποδοχής της ισλαμικής κυριαρχίας.
Αυτό σημαίνει ότι για να πληρώσουν πρέπει να κατακτηθούν.
Και πες μας εσύ που είσαι γραμματιζούμενος ποια άλλη θρησκεία στο κόσμο
λέει οι Άπιστοι να πληρώνουν;
Έχω την εντύπωση ότι καφρίλες περιείχε και η παλαιά διαθήκη...και είμαι σίγουρος ότι αν ψάξεις τις εκατοντάδες θρησκείες ανά τον κόσμο...θα βρεις πάρα πολλές καφρίλες...

το πρόβλημα είναι ότι ενώ ο υπόλοιπος κόσμος μορφώθηκε και προχώρησε...οι μουσουλμάνοι σε μεγάλο βαθμό παρέμειναν (το γιατί άλλη συζήτηση) αμόρφωτοι να ακολουθούν ένα βιβλίο που γράφτηκε για άλλες εποχές.

Γιαυτό είπα παραπάνω ότι αν δεν υπήρχε το Ισλάμ οι άνθρωποι σε αυτές τις χώρες θα ζούσαν πολύ καλύτερα...βέβαια τότε δεν θα είχαν δικαιολογία οι χριστιανικές δυνάμεις να τους απελευθερώνουν βομβαρδίζοντας κοριτσάκια για τα πετρέλαια :confused: αλλά αυτό δεν είναι θέμα του νήματος αυτού.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.639
Κριτικές
32
Like
47.480
Πόντοι
19.321
Έχω την εντύπωση ότι καφρίλες περιείχε και η παλαιά διαθήκη...και είμαι σίγουρος ότι αν ψάξεις τις εκατοντάδες θρησκείες ανά τον κόσμο...θα βρεις πάρα πολλές καφρίλες...

το πρόβλημα είναι ότι ενώ ο υπόλοιπος κόσμος μορφώθηκε και προχώρησε...οι μουσουλμάνοι σε μεγάλο βαθμό παρέμειναν (το γιατί άλλη συζήτηση) αμόρφωτοι να ακολουθούν ένα βιβλίο που γράφτηκε για άλλες εποχές.
Σε αυτό συμφωνούμε, 7o αιώνα μ.Χ. γράφτηκε το κοράνι και βοήθησε το Ισλάμ στον επεκτατισμό για τους λόγους που έγραψα, θα μου πεις επεκτατισμό και αποικιοκρατία κάνανε και άλλοι λαοί, κανείς δεν είναι τέλειος.

βέβαια τότε δεν θα είχαν δικαιολογία οι χριστιανικές δυνάμεις να τους απελευθερώνουν βομβαρδίζοντας κοριτσάκια για τα πετρέλαια :confused: αλλά αυτό δεν είναι θέμα του νήματος αυτού.
Αυτό τώρα είναι γεωπολιτικό ζήτημα δεν έχει να κάνει με θρησκείες, διάβασε Μπρεζίνσκι "Η Μεγάλη Σκακιέρα"
και κάθε πόλεμος έχει απώλειες, ούτε εμένα μου αρέσει ούτε σε κανέναν.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Σε αυτό συμφωνούμε, 7o αιώνα μ.Χ. γράφτηκε το κοράνι και βοήθησε το Ισλάμ στον επεκτατισμό για τους λόγους που έγραψα, θα μου πεις επεκτατισμό και αποικιοκρατία κάνανε και άλλοι λαοί, κανείς δεν είναι τέλειος.
Όλες οι θρησκείες λίγο πολύ έχουν τον λόγο τους που γράφτηκαν και φυσικά μερικές άλλαξαν ανά τους αιώνες...το Ισλάμ για τους λόγους που είπαμε παρέμεινε ίδιο....οι πιο "πολιτισμένοι" λαοί στην αποικιοκρατία ήταν και είναι καθηγητές...
Αυτό τώρα είναι γεωπολιτικό ζήτημα, διάβασε Μπρεζίνσκι "Η Μεγάλη Σκακιέρα"
και κάθε πόλεμος έχει απώλειες, ούτε εμένα μου αρέσει ούτε σε κανέναν.
Όλα γεωπολιτικό ζήτημα είναι στο τέλος...πάντα ο κόσμος πολεμούσε για τα εδάφη τους πόρους και το εμπόριο

απλά όπως παλαιότερα στο όνομα του χριστιανισμού γίνονταν φρικτά πράγματα....είναι και σήμερα απίστευτο την ίδια στιγμή που η τεχνολογία μας επιτρέπει να κάνουμε απίστευτα πράγματα να υπάρχουν ακόμα κοινωνίες που ακρωτηριάζουν κοριτσάκια, που λιθοβολούν γυναίκες ή που δένουν βόμβες σε παιδάκια και τα μετατρέπουν σε "ήρωες"

Ο πόλεμος δεν είναι μόνο οι βομβαδισμοί είναι και τα γεωπολιτικά παιχνίδια..βασικά τα τελευταία είναι το 80% του πολέμου.

Άρα νομίζω ότι συμφωνούμε ότι αν αύριο το πρωί εξαφανιζόταν το Ισλάμ και την θέση του έπαιρνε η μόρφωση θα ζούσαν καλύτερα οι άνθρωποι εκεί...
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.639
Κριτικές
32
Like
47.480
Πόντοι
19.321
Άρα νομίζω ότι συμφωνούμε ότι αν αύριο το πρωί εξαφανιζόταν το Ισλάμ και την θέση του έπαιρνε η μόρφωση θα ζούσαν καλύτερα οι άνθρωποι εκεί...
Σίγουρα για την τελευταία πρόταση, η δημοκρατία είναι σαφώς καλύτερη από θεοκρατικά καθεστώτα με πρακτικές δημόσιων απαγχονισμών.

Όλα γεωπολιτικό ζήτημα είναι στο τέλος...πάντα ο κόσμος πολεμούσε για τα εδάφη τους πόρους και το εμπόριο
Κάπως έτσι και ο Τιμ Μάρσαλ στο Αιχμάλωτοι της Γεωγραφίας (best seller)
τα εξηγεί.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Σίγουρα για την τελευταία πρόταση, η δημοκρατία είναι σαφώς καλύτερη από θεοκρατικά καθεστώτα με πρακτικές δημόσιων απαγχονισμών.
Η πιο σάπια δημοκρατία θα είναι πάντα καλύτερη από την δικτατορία ακόμα και αν το κράτος δουλεύει στο 100% επειδή ο κόσμος φοβάται.
Κάπως έτσι και ο Τιμ Μάρσαλ στο Αιχμάλωτοι της Γεωγραφίας (best seller)
τα εξηγεί.
Παλαιότερα (και για να μην είμαι άδικος) όταν ο κόσμος είχε πολύ λιγότερη επάρκεια και τεχνολογία αυτά ήταν πιο δικαιολογημένα

σήμερα όμως που είμαστε στο μεταίχμιο και βγαίνοντας από μια μεγάλη περίοδο ειρήνης και ανάπτυξης...θα μπορούσαμε να πάρουμε άλλη τροπή...δεν ήταν ανάγκη να το πάμε έτσι το πράγμα

αλλά τα τζάκια που αποφασίζουν είναι τα ίδια με αυτά που αποφάσιζαν από πάντα...και έχουν ταίσει τον κόσμο με θρησκείες, ρατσισμούς, δήθεν συμφέροντα...και τον τρόπο ζωής που τον καθιστά ζόμπι στην δύση και survivor σε άλλα μέρη...και αλωνίζουν όπως θέλουν.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Σε αυτό συμφωνούμε, 7o αιώνα μ.Χ. γράφτηκε το κοράνι και βοήθησε το Ισλάμ στον επεκτατισμό για τους λόγους που έγραψα, θα μου πεις επεκτατισμό και αποικιοκρατία κάνανε και άλλοι λαοί, κανείς δεν είναι τέλειος.


Αυτό τώρα είναι γεωπολιτικό ζήτημα δεν έχει να κάνει με θρησκείες, διάβασε Μπρεζίνσκι "Η Μεγάλη Σκακιέρα"
και κάθε πόλεμος έχει απώλειες, ούτε εμένα μου αρέσει ούτε σε κανέναν.
Σωστός παίκτη άλλο ο μουσουλμανισμός, άλλο το Ισλάμ.
Το πρόβλημα είναι ότι σήμερα δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν ισλαμιστές. Δε θα έπρεπε να υπάρχουν κράτη με κυβερνήσεις ιερέων. Είναι ένα μοντέλο που έχει αποτύχει.
Και στο χριστιανισμό η Εκκλησία (σε κάποια κράτη) έχει μεγάλο ρόλο στην πολιτική αφού ελέγχει τους ψηφοφόρους. Αν πας στο Βελιγράδι στο ναό του Αγίου Σάββα (τη μεγαλύτερη ορθόδοξη εκκλησία στον κόσμο) και διαβάσεις τις πληροφορίες που έχουν αναρτήσει, ένα ποσό (νομίζω 20%) το έχει δώσει η Gazprom. Τυχαίο; ΄Οχι βέβαια.

Αλλά αυτό απέχει πολύ από το να σου λέει ένας παπάς πως θα ζήσεις, τι θα φοράς, τι θα τρως, πότε θα γαμάς. Λιθοβολισμοί, κλειτοριδοεκτομή, αυτά είναι μόνο για τους πρωτόγονους, δεν έχουν σχέση με το ανθρώπινο είδος. Δεν έχω πρόβλημα με τους μουσουλμάνους, αν μεγαλώσεις σε μουσουλμανική χώρα θα γίνεις μουσουλμάνος, με τους φανατικούς έχω το πρόβλημα.
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Το ζητούμενο είναι να κάνεις κάτι επειδή το θέλεις, όχι επειδή πρέπει..
Έχουμε στην γειτονιά μια οικογένεια μουσουλμάνων..
Δεν αφήνουν τα παιδιά να πιουν ούτε νερό τώρα που έχουν ραμαζάνι..
Ρε φίλε είσαι μακριά από την σκληρή περιοχή σου, σε μια ελεύθερη χώρα..
Χαλάρωσε λίγο..
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
Η πιο σάπια δημοκρατία θα είναι πάντα καλύτερη από την δικτατορία ακόμα και αν το κράτος δουλεύει στο 100% επειδή ο κόσμος φοβάται.

Παλαιότερα (και για να μην είμαι άδικος) όταν ο κόσμος είχε πολύ λιγότερη επάρκεια και τεχνολογία αυτά ήταν πιο δικαιολογημένα

σήμερα όμως που είμαστε στο μεταίχμιο και βγαίνοντας από μια μεγάλη περίοδο ειρήνης και ανάπτυξης...θα μπορούσαμε να πάρουμε άλλη τροπή...δεν ήταν ανάγκη να το πάμε έτσι το πράγμα

αλλά τα τζάκια που αποφασίζουν είναι τα ίδια με αυτά που αποφάσιζαν από πάντα...και έχουν ταίσει τον κόσμο με θρησκείες, ρατσισμούς, δήθεν συμφέροντα...και τον τρόπο ζωής που τον καθιστά ζόμπι στην δύση και survivor σε άλλα μέρη...και αλωνίζουν όπως θέλουν.
Πολύ ωραία ομιλείς, παιδί μου. Αν και για εμένα το πρώτο ερώτημα, που έπρεπε να θέσεις, είναι εάν υπάρχει το Θείο.
Βλέπεις πόσο ώριμα και ωραία γράφεις όταν δεν διακατέχεσαι από τις κομμουνιστικές ιδέες;;; :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Πολύ ωραία ομιλείς, παιδί μου. Αν και για εμένα το πρώτο ερώτημα, που έπρεπε να θέσεις, είναι εάν υπάρχει το Θείο.
Βλέπεις πόσο ώριμα και ωραία γράφεις όταν δεν διακατέχεσαι από τις κομμουνιστικές ιδέες;;; :2funny:
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει


ούτε αυτό δε τους θέλει τους κουμουνιστές :coffee:
 
OP
OP
Transition

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.613
Like
1.398
Πόντοι
216
Το ζητούμενο είναι να κάνεις κάτι επειδή το θέλεις, όχι επειδή πρέπει..
Έχουμε στην γειτονιά μια οικογένεια μουσουλμάνων..
Δεν αφήνουν τα παιδιά να πιουν ούτε νερό τώρα που έχουν ραμαζάνι..

Αυτο ειναι το λιγοτερο.... Στην Ευρωπη, οταν εχουν ραμαζανι, ενοχλουνται αν τρωνε και πινουν σε δημοσιο χωρο οι χριστιανοι... Θεωρουν οτι τους ανηκει η γη στην οποια ζουνε, ακομα και οταν ειναι οι ιδιοι "φιλοξενουμενοι" ή μετανάστες. 1821: Επανασταση για να φυγουν οι ισλαμιστες. 2021: Οι ισλαμιστες επιστρεφουν λογω της φιλελεφτ επαναστασης. Εντελως αρρωστημενες καταστασεις δηλαδη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom