Δεν ισχύει, και θα εξηγήσω...Το Ισλάμ από ιδρύσεως ήταν μια σκληροπυρηνική θρησκεία πάρα πολύ γεωγραφικά προσανατολισμένη στον ντόπιο πλυθησμό που απευθυνόταν, με νόμους "αυστηρούς" ώστε να μην υπάρξουν διαρροές προς τις άλλες θρησκείες και δη προς τον Χριστιανισμό ο οποίος ανέκαθεν είχε πολύ επιθετική τακτική όσον αφορά τον εκχριστιανισμό άλλων μη χριστιανικών εθνών. Οι νόμοι του Ισλάμ σε αρχικό στάδιο θύμιζαν αρκετά τον Χριστιανισμό. Αρκετή μετριοπάθεια, αρκετή κοινωνική μέριμνα και υπερβολική προσοχή στη διατήρηση της Εθνικής κυριαρχίας μέσω της Τζιχάντ η οποία πέραν της όποιας μοντέρνας παρερμηνείας καλούσε τον κάθε Ισλαμιστή να υπερασπιστεί την πατρίδα και το έθνος του με όλη τη δύναμη της ψυχής του, καθιστώντας το ύψιστο θρησκευτικό καθήκον και μεταθανάτια ανταμοιβή. Αργότερα κατά τους επεκτατικούς πολέμους των Αράβων συνέβησαν τα ακόλουθα...1) κατάλαβαν ότι δεν ήσαν τόσοι πολλοί για να κερδίσουν όλα αυτά τα έθνη 2) κατάλαβαν πως δεν ήσαν τόσο καλοί στον πόλεμο όσο άλλοι 3) χάνονταν πολλοί άντρες στον πόλεμο με τα πρώτα σημάδια πληθυσμιακής αραίωσης...και πως το έλυσαν...Πολυγαμία. (ένας άντρας πάει το ίδιο βράδυ με 10 γυναίκες = 10 παιδιά). Το ισλάμ προφανώς δέχτηκε τεράστια αρνητική διαφήμιση από τη Δύση κατά τη φεουδαρχία όπου πολύς κόσμος δυσαρεστήθηκε για την οικονομική αδικία και κατά το μεσαίωνα γενικά όπου το "Ευρωπαϊκό οικοδόμημα" διένυε Θρησκευτική κακοδιοίκηση με πύρινους λογους περί κολάσεως και αιώνιας καταδίκης εάν ένας Χριστιανός άλλαζε πίστη. Η αρνητική εικόνα για το ισλάμ προφανώς συνεχίστηκε κατά τις Σταυροφορίες. Στο ίδιο το ισλάμ τώρα, όντας σχεδόν όλα θεοκρατικά κράτη η δική τους "κακοδιοίκηση" ήταν...να μιλούν οι διοικούντες μέσω της θρησκείας...έτσι ότι βόλευε τον κάθε ανεπαρκή ηγέτη έγινε μέρος της θρησκείας και του τοπικού εθιμικού δικαίου με αποτέλεσμα "αιρέσεις" και εμφυλίους. Το ίδιο συνεχίζεται μέχρι σήμερα...Οι ηγέτες όντας ανεπαρκείς προωθούν ένα Ισλάμ φτώχειας, αμάθειας, φανατισμού, με άλλα λόγια εργαλεία ελέγχου των μαζών για δική τους επιβίωση. Από την άλλη οι ΗΠΑ, οι Εβραίοι και λίγο λιγότερο οι Αγγλοσάξωνες γενικά, συμβάλουν όσο μπορούν διπλωματικά μα και υπογείως στη διατήρηση της φτώχειας και της αμάθειας των Ισλαμιστών ως εργαλείο παγκόσμιου ελέγχου. Όσοι Ισλαμιστές έχουν το οποίο όραμα και ποιότητα φεύγουν για Ευρώπη...δίνουν φτηνά εργατικά στις πλούσιες χώρες και τα όποια "φωτεινά" Αραβικά μυαλά δουλεύουν για άλλα έθνη καταδικάζοντας το Ισλάμ στην ποιοτική απαξίωση του. Ούτε μπορεί κανείς να κατηγορήσει τους Άραβες για καφρίλες όταν τους σκοτώνουν, τους κλέβουν και τους κάνουν να ζουν με ένα δολάριο τη μερα για να θυσαυριζουν οι πολυεθνικές. Η πλέον επικίνδυνη θρησκεία είναι μακράν αυτή με τον πλέον αλυτρωτικό χαρακτήρα...εκείνη των Εβραίων. Πρακτικά δε δέχτηκαν τον ερχομό του Χριστού ως γιο του Θεού γιατί δεν τους βόλευε το μύνημα του. Τις έφαγε από τους Ρωμαίους και τον καθαρίσανε, πάλι καλά που αναστήθηκε και την έκανε προς τα πάνω! Αντίθετα...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ τον ερχομό του Ιησού να τους κάνει το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ έθνος! Ας σκεφτεί κάποιος τι έχουν στο νου τους τα παράσιτα του κερατά που είναι σαν τα ορκ της Μόρντορ που περίμεναν τον Σάουρον σε φυσική μορφή για να ξεχυθούνε και να

τον κόσμο όλο.
Ανοιξες μεγαλο κεφαλαιο
Το ισλαμ η πλειοψηφια δεν το ξερει στη Δύση και ο καθενας μπορει να εκφερει γνωμη
Επίσης η δυση επενδυσε στον φονταμεταλισμο κατι σαν δυσφήμηση του ισλαμ και εκει πολλοι βρηκαν πατηματα.
Το ισλαμ για οσους το ξερουν και εχουν διαβασει το κορανι είναι μια θρησκεια αρκετα φιλοσοφημενη και εχει πολλα κοινα με τον εβραισμο και χριστιανισμό.
Απο εκει και περα τη ζημια την κανουν οι φονταμεταλιστες και η παραπληροφόρηση
Λεμε για ισλαμ και φτώχεια,το κουβειτ το καταρ τα ηαε η σαουδικη δεν ειναι φτωχα κρατη.
Ναι μεν τα περισσοτερα φτωχα ειναι ισλαμικα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι φταίει η θρησκεια
Ο μωαμεθ ηθελε να ενωσει τις αραβικες φυλες και να μην σκοτωνονται μετάξι τους
Το καταφερε και μετα ως καλοι πολεμιστες στην ερημο εκανε τον επεκτατισμο μεχρι την γαλλια εφτασαν στο πουατιε
Οι ισλαμιστες το χανουν γιατι δεν εχουν επενδυσει στη μορφωση αλλα και στην εξελιξη,βασικα καμια θρησκεια δεν βασιζεται στην εξελιξη αλλα το ισλαμ ως πιο νεοτερη θρησκεια ηξερε οτι η εξελιξη απομακρυνει τον λαο
Επισης το καιρο εκεινο οι ισλαμιστες απαγορευσαν τον χοιρο μιας και υπηρχε επιδημία αρρωστιας οποτε απαφορευτηκε οπως επισης το αλκοολ μιας και ηθελε πολεμιστες και οχι μπεκριδεσ να πολεμουν
Επισης εδωσε το οκ ο αντρας να εχει εως 4 γυναικες για να αυξηθει γρηγορα η θρησκεια αριθμητικά,ολα ηταν μελετημένα και δεν ειναι τυχαιο οτι τωρα ειναι η 2η μεγαλύτερη θρησκεία και στο μελλον θα ειναι 1η