Νέα

«Βιολάντα» Μπισκότα 2026

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα riding
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 635
  • Εμφανίσεις 24K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

negroni-spritz

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2023
Μηνύματα
132
Like
3.959
Πόντοι
441
Οι πιστοποιήσεις που αναφέρεις αφορούν την ποιότητα των τροφίμων ή τον μηχανολογικό εξοπλισμό?
Αφορουν καθε σημείο της επιχείρησης στο οποίο μπορεί να υπάρξει πρόβλημα/αστοχία. Σε πιο απλές πιστοποιήσεις όπως το ISO 22000 σου κάνουν παρατήρηση ακόμα και για τον χαρτοκόπτη που μπορεί να έχεις πχ σε χώρο συσκευασίας για να σκίζεις κιβώτια/ταινίες κλπ. Το BRC και IFS είναι πολύ πιο σύνθετες, πολύπλοκες και ακριβές πιστοποιήσεις με προετοιμασία μηνών πολλές φορες.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Αφορουν καθε σημείο της επιχείρησης στο οποίο μπορεί να υπάρξει πρόβλημα/αστοχία. Σε πιο απλές πιστοποιήσεις όπως το ISO 22000 σου κάνουν παρατήρηση ακόμα και για τον χαρτοκόπτη που μπορεί να έχεις πχ σε χώρο συσκευασίας για να σκίζεις κιβώτια/ταινίες κλπ. Το BRC και IFS είναι πολύ πιο σύνθετες, πολύπλοκες και ακριβές πιστοποιήσεις με προετοιμασία μηνών πολλές φορες.
Ρε φίλε δεν έχουν σχέση με εγκαταστάσεις υγραερίου αυτά
Γι αυτές είναι ο Ελληνικός Νηογνώμονας, το TUV στην Ελλάδα και ίσως και κάποια αλλη
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
Ενα εργατικό δυστύχημα που αναδυκνειει την Ελλάδα 2.0 και τον εργασιακό μεσαίωνα στον οποίο έχει επέλθει η χώρα,ανοίγω αυτο εδώ το νήμα για να μην ξεχαστούν οι Πέντε μανάδες,οι πέντε κοπέλες ,οι πέντε γυναίκες,που απλά πήγανε να εργαστούν και έφτασε να τις ταυτοποιούν από τα δόντια τους!

Ότι πιο τραγικό μπορεί να συμβεί σε έναν εργαζόμενο!

Το δυστύχημα ξεκίνησε Κυριακή βράδυ προς ξημέρωμα Δευτέρας 25 Ιανουαρίου 2026 στις 04:00 η ώρα το πρωί όταν στο εργοστάσιο των Τρικάλων της μπισκοτοβιομηχανίας Βιολαντα,αρχίσανε εκρήξεις που φτάναν τα 8 χιλιόμετρα ωστικού κύματος!

Από νωρίς το πρωί της Δευτέρας ,τα Πετσωμενα κανάλια της κυβέρνησης αφού κάναν μια αναφορά στις 3 ως εκείνη την ώρα,απανθρακωμένες γυναίκες - εργάτριες,ξεκίνησαν τα αφιερώματα στην μονάδα πρότυπο της χώρας και στην εργατικότητα του ιδιοκτήτη.

Σήμερα Τρίτη και κάπου κοντά στις 48 ώρες του δυστυχήματος,σοβαρές καταγγελίες εργαζομενων της εταιρείας καθώς και του εργατικού κέντρου Τρικκαιων,έρχονται να καταρρίψουν το «ξέπλυμα» της εταιρείας από τα πετσωμενα κανάλια και να καταγγείλουν συνθήκες εργασίας χωρίς προστασία,εκφοβισμό εργαζόμενων εάν συνδικαλιζόταν,απολύσεις και άλλα.
Σε ένα άλλο νήμα είχες γράψει "...να ψηφίζετε ΝΔ μέχρι να ψοφήσουν τα μπασταρδά σας".

Είναι αδύνατο ένας τύπος που γράφει αυτό, μετά να αποκτά ενσυναίσθηση και ευαισθησία και να γράφει για ένα εργατικό ατύχημα.

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου, ούτε με το άλλο σκουπίδι τον shrek7 (που οι admins - και μπράβο τους - έσβησαν τα σιχαμερά που είχε γράψει στο νήμα του δυστυχήματος των φιλάθλων του ΠΑΟΚ), απλά αφήνω αυτό εδώ.
 

negroni-spritz

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2023
Μηνύματα
132
Like
3.959
Πόντοι
441
Ρε φίλε δεν έχουν σχέση με εγκαταστάσεις υγραερίου αυτά
Γι αυτές είναι ο Ελληνικός Νηογνώμονας, το TUV στην Ελλάδα και ίσως και κάποια αλλη
Εξετάζονται τα πάντα. Σε τέτοιες πιστοποιήσεις δεν αρκεί να αποδείξεις ότι το προϊόν παράγεται με ασφάλεια αλλά πρέπει να διασφαλιστεί ότι η επιχείρηση ακολουθεί όλους τους κανονισμούς και νόμους. Και οι σωστή λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων υγραερίου προφανώς συμπεριλαμβάνονται. To να μην έχει ένα μηχάνημα ATEX για παράδειγμα δυσκολεύει την πιστοποίηση.
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
Έτσι έπρεπε να συλληφθούν και ο Καραμανλής και ο Σπίρτζης για τα Τέμπη.

Screenshot 2026-01-27 at 9.39.55 PM.png
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.401
Κριτικές
64
Like
59.522
Πόντοι
16.235
Θελω να δω πόσοι θα ευαισθητοποιηθούν για το θέμα.

Μόνο για τους χουλιγκάνους τους επιασε η υποκριτική θλίψη πολλούς εδω μέσα.

Για τις εργατριες που εγιναν παρανάλομα του πυρός για τα κερδη του αφεντικού δε ιδρώνει το αυτί τους.

Τι και αν εμειναν πόσα παιδια ορφανα?

Για τους χουλιγκάνους όμως , που μπήκαν 10 νοματαίοι σε 7θέσιο βανακι και ετρεχαν σαν τρελοί προκαλόντας μόνοι τους το χαμό τους, όλοι εδω μέσα χύνουν υποκριτικα δάκρυα.

Δειχνουν και το ποιόν τους αλλωστε . Τους συγκινούν τα χουλιγκάνια και όχι οι εργαζόμενες μητέρες.

Τετοια ναυάγια είναι , τττέτοια σκουπίδια.
Μην κάνεις κάθε οπαδό χουλιγκανο,εκτός αν είσαι από αυτούς που μολις δουν κάτι στρογγυλό έξω, το περνάνε για βόμβα...ούτε που θα σκεφτούν ότι ίσως να είναι μπάλα.
Κροκοδειλεια δάκρυα χύνουν και κάτι πρασινοκοκκινοροζουλι "ανθρωπιστές" που βρίσκουν τώρα νέες δεξαμενές ψηφαλακιων...και όσοι τους ψηφίσουν θα κάνουν την δουλειά τους;Αμφίβολο...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Εξετάζονται τα πάντα. Σε τέτοιες πιστοποιήσεις δεν αρκεί να αποδείξεις ότι το προϊόν παράγεται με ασφάλεια αλλά πρέπει να διασφαλιστεί ότι η επιχείρηση ακολουθεί όλους τους κανονισμούς και νόμους. Και οι σωστή λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων υγραερίου προφανώς συμπεριλαμβάνονται. To να μην έχει ένα μηχάνημα ATEX για παράδειγμα δυσκολεύει την πιστοποίηση.
φιλε εχω δουλεψει στα διυλιστηρια 20 χρονια, ξερει κανεις απ αυτους που γραφουν εδω μεσα τα 3 πραγματα που χρειαζονται ταυτοχρονα για να γινει τετοια εκκρηξη?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.649
Πόντοι
48.917
Να σημειώσουμε εδώ ότι η ειδικότητα μηχανολόγος - μηχανικός θεσπίστηκε πριν από αρκετές δεκαετίες στην Ελλάδα με σκοπό σε τέτοια δυστυχήματα να πέφτει στα μαλακά ο βιομήχανος
Εδώ κ πολλά χρόνια για τα κέρδη του καπιταλισμού.εχει θεσπισθεί νομοθεσία σε όλα τα κράτη ότι ο ιδιοκτήτης δεν φταίει σε τέτοια ατυχήματα σε εταιρείες αλλά ο διευθύνων σύμβουλος

Κρίμα τα κορίτσια
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Εδώ κ πολλά χρόνια για τα κέρδη του καπιταλισμού.εχει θεσπισθεί νομοθεσία σε όλα τα κράτη ότι ο ιδιοκτήτης δεν φταίει σε τέτοια ατυχήματα σε εταιρείες αλλά ο διευθύνων σύμβουλος

Κρίμα τα κορίτσια
στις μικρομεσαιες επιχειρησεις συνηθως ειναι το ιδιο προσωπο, γι αυτο αλλωστε καθιερωθηκε κι ο μηχανικος ασφαλειας
 

negroni-spritz

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2023
Μηνύματα
132
Like
3.959
Πόντοι
441
φιλε εχω δουλεψει στα διυλιστηρια 20 χρονια, ξερει κανεις απ αυτους που γραφουν εδω μεσα τα 3 πραγματα που χρειαζονται ταυτοχρονα για να γινει τετοια εκκρηξη?
Υποθέτω πως οι περισσότεροι δεν έχουν ιδεά.

Τώρα διαβάζω για διάτρηση στις σωληνώσεις, γεγονός πολύ πιθανό άρα ίσως κάποιος υπεύθυνος δεν έδωσε τη δέουσα προσοχή αν όντως ισχύει ότι οι εργαζόμενοι το ανέφεραν μέρες πριν.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Υποθέτω πως οι περισσότεροι δεν έχουν ιδεά.
δεν εχουν ιδεα αλλα κανουν τους παντογνωστες και σχολιαζουν τους αλλους

τα 3 πραγματα για να γινει εκκρηξη απο υγραεριο:

1. καυσιμο προπανιο-βουτανιο
2. οξυγονο (αερας)
3. σπινθηρας

αν λειπει ενα απο τα τρια δεν γινεται
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.401
Like
14.086
Πόντοι
3.556
Οι εργαζόμενες καταθέτουν υπέρ του εργοδότη.Τρικαλινές,μιλάμε για loyalty και σκληρή Ελλάδα.Δε θα καρφώσουν τίποτα απολύτως αν ο τύπος ήταν εντάξει.


 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.649
Πόντοι
48.917
στις μικρομεσαιες επιχειρησεις συνηθως ειναι το ιδιο προσωπο, γι αυτο αλλωστε καθιερωθηκε κι ο μηχανικος ασφαλειας
Την ποινική ευθύνη την έχει στις μικρές είτε ο διαχειριστής σε επε
Είτε το ομόρρυθμο μέλος
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345

το προπανιο διερευσε απο τη σωληνα, ανακατευτηκε με τον αερα, βρηκε σπινθηρα απο μια λαμπα, ενα διακοπτη... και αυτο ηταν
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.263
Κριτικές
11
Like
23.192
Πόντοι
6.246
Περίεργο που δε χτύπησε ο συναγερμός με τη διαρροή - σε όλες τις σύγχρονες εγκαταστάσεις η παραμικρή διαρροή ενεργοποιεί συναγερμό και διακόπτει την παροχή.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Περίεργο που δε χτύπησε ο συναγερμός με τη διαρροή - σε όλες τις σύγχρονες εγκαταστάσεις η παραμικρή διαρροή ενεργοποιεί συναγερμό και διακόπτει την παροχή.
οταν συντηρουνται οι αισθητηρες και δουλευουν σωστα, οταν δεν εχει κατσει επανω τους σκονη απο αλευρα (υποθεση κανω)
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.263
Κριτικές
11
Like
23.192
Πόντοι
6.246
οταν συντηρουνται οι αισθητηρες και δουλευουν σωστα, οταν δεν εχει κατσει επανω τους σκονη απο αλευρα (υποθεση κανω)
Σίγουρα όλες οι εγκαταστάσεις θέλουν συντήρηση. Άλλωστε αν όλα γίνονταν σωστά το εργοστάσιο θα συνέχιζε να λειτουργεί όπως έκανε τόσα χρόνια.
Δεν εχω στοιχεία για να το πω, μερικές φορές ο τεχνικός ασφαλείας για να πληρωθεί την επίσκεψη γράφει ένα τυπικό "όλα καλά" χωρίς να ελέγξει τίποτα. Αν είχε παρατηρήσει πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου ,το είχε καταγράψει και οι τεχνικοί του εργοστασίου δεν έκαναν τίποτα τότε πάει αλλού η ευθύνη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom