Στο χθεσινό ηχητικό του ΣΚΑΪ λέει το επιτελείο στο Ναυαρίνο μεταξύ αλλων.Πειτε μου τι βλέπει το ελικόπτερο θέλει ο πρωθυπουργός να μάθει.
Ο Σημίτης είχε δώσει εντολή στον Λυμπέρη και αυτός με τη σειρά του στον ναύαρχο του Ναυαρίνο που χθες είπε και πολλά ψέματα.Φθινει όπως είδα και η υγεία του μιλούσε με κοφτες προτάσεις του κοβόταν η αναπνοή.
Αναφέρει χθες λοιπόν ο ναύαρχος του Ναυαρίνο ότι το ελικόπτερο μπορούσες να πετάξει με βάση τις καιρικές συνθήκες.Ηταν εντός ορίων.
Στο βίντεο με τον Αποστολάκη που διάβασε λέει το πόρισμα λέει μεσα ότι οι συνθήκες ήταν απαγορευτικές.
Ακόμη και αν ισχύουν όλα αυτά δεν μάθαμε τι βλάβη ήταν αυτή που έριξε το ελικόπτερο.
Ο Αποστολάκης μίλησε ότι ο πιλότος κοιτούσε να πετάξει visual και δεν εμπιστεύτηκε τα όργανα.Γιατι λέει ο πιλότος στο Ναυαρίνο ανοίξτε τα φώτα σας να τα δω να έρθω προς τα εσάς.
Το ελικόπτερο εβλήθη βάσει και των παλιών δηλώσεων του Τούρκου κομάντο Αλί Τουρκσεν που λέει ότι έριξε προειδοποιητικές βολές που όμως κάποιες σίγουρα θα σημάδευαν και κάποιο τμήμα του ελικοπτέρου.
Οι Τούρκοι έδρασαν με τσαμπούκα κατέλαβαν ελληνική νησίδα και μέσα στην πορωση τους τους έχασαν την ψυχραιμία τους και έριξαν βολές.
Άλλωστε είχαν προηγηθεί δηλώσεις της Τανσού Τσίλερ που είχαν βάλει φωτιά στον τουρκικό λαό για το γεγονός ότι ήταν δικός τους ο βράχος αυτός.
Βέβαια και Σημίτης και Τσιλερ νοιάζονταν μόνο για την καρέκλα τους.
Εντύπωση μου κάνει αφού στον θαλάσσιο χώρο ήταν τόσα πολλά πλοία δικά μας και πολλά μικρά επίσης γιατί δεν έμπαιναν περιμετρικά της βραχονησίδας δηλαδή μπροστά της εκεί που βλέπει προς Τουρκία ώστε να μην πλησιάσει κανείς ξένος.
Όταν κάτι είναι δικό σου ως εδαφική κυριαρχία γιατί να μην το περικυκλώσεις προστατεύοντας το;
Υπήρχε βέβαια η λογική της μη κλιμάκωσης αλλά τότε όλα ήταν στο κόκκινο.