Βάγγο, πρόσεχε το νιπτήρα, τουλάχιστον ο δικός μου είναι βασιλικότερος του Βασιλέως και δεν σπάζει :coffee: Αυτη τη στιγμη αν τον κοπανισω θα είναι στο γραφειο