Γιατί έχει η χαμούρα η Κωνσταντοπούλου; Την τραγουδίστρια των Μπλε; Τον γκόμενο; Την πουστάρα με τα δελτία τύπου των ηθοποιών που πέθαναν;
Τύπε, εγώ το έγραψα ήδη ότι προβλέπω 2η θέση - με την προϋπόθεση όμως ότι θα παρουσιάσει τις θέσεις της για όλα τα θέματα και επίσης αν στελεχώσει με νέα πρόσωπα το κόμμα, παράλληλα με κάποιες καλές μεταγραφές από όλους τους χώρους.
Αυτό είχε πράξει ο Θεοδωράκης στο Ποτάμι, αν θυμάσαι. Είχε και φιλελεύθερα στελέχη μέσα (π.χ. ο Θεοχάρης), αλλά και από το ΠΑΣΟΚ (π.χ. η Δρέττα). Από την ίδια εξαρτάται, σε κάθε περίπτωση.
Δηλαδη ρε τυπε κατα τα αλλα ειναι ικανοτατη και αξιοπιστη για πολιτικος αρχηγος αλλα μπορει παραλληλα να «της ριξουν φυτευτους» και να μην το παρει χαμπαρι. Μαλιστα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ποια ακριβως ειναι τα δικα της χαρισματα σε επιπεδο πολιτικης;
Εδώ στις πιό κλειστές συνωμοτικές ομάδες παρεισφρύουν πράκτορες και ρουφιάνοι, και αναρρωτιέσαι εάν θα το πάρει χαμπάρι ένας άνθρωπος άπειρος από πολιτική;
Προφανως και ειναι μεθοδικο, επειδη παει για να νικησει. Δεν νομιζω να την νοιαζει αν θα εχει τον τιτλο ή οχι αλλα το αν θα κερδισει ή οχι ανεξαρτητα ποιος θα ειναι επικεφαλης.
Στα μμε ανακοινωσε πολιτικο κομμα και μαλλον θα μετρηθει αν εχει περαση η ιδια αλλιως θα ειναι αλλο ατομο για να μαζεψουν οσο περισσοτερο κοσμο γινεται. Ειναι κατι παρανομο και το αναφερεις;; Δεν πηγε στο Αρειο Παγο να δηλωσει κομμα με ενα ατομο, τι νοημα εχει αυτο που λες για ενα στελεχος;;;??
Οτι λεει δεν το λεει ξεκαθαρα; Σε συνεντευξεις της δεν υπαρχουν και πολλα περιθωρια για παρερμηνειες. Δεν εχω δει πουθενα να ζηταει ψηφο επειδη της σκοτωσαν την κορη της. Δεν κρυβει ομως οτι το οτι της σκοτωσαν το παιδι ειναι αυτο που της δινει δυναμη, δεν το θεωρω μεμπτο. Το αφηγημα περι εκμεταλλευσης θυμαμαι ξεκινησε με κατι τρολ της νδ μετα τη περσινη συγκεντρωση. Αα και κατι κατουριμενοι της νδ επισης τα λεγαν πρωτοψαλτες και αδωνις κτλ κτλ.
Γιατί έχει η χαμούρα η Κωνσταντοπούλου; Την τραγουδίστρια των Μπλε; Τον γκόμενο; Την πουστάρα με τα δελτία τύπου των ηθοποιών που πέθαναν;
Τύπε, εγώ το έγραψα ήδη ότι προβλέπω 2η θέση - με την προϋπόθεση όμως ότι θα παρουσιάσει τις θέσεις της για όλα τα θέματα και επίσης αν στελεχώσει με νέα πρόσωπα το κόμμα, παράλληλα με κάποιες καλές μεταγραφές από όλους τους χώρους.
Αυτό είχε πράξει ο Θεοδωράκης στο Ποτάμι, αν θυμάσαι. Είχε και φιλελεύθερα στελέχη μέσα (π.χ. ο Θεοχάρης), αλλά και από το ΠΑΣΟΚ (π.χ. η Δρέττα). Από την ίδια εξαρτάται, σε κάθε περίπτωση.
Ρε τυπε, προς τι η ανακοινωση χωρις να εχει ουτε προγραμμα, ουτε προτασεις, ουτε στελεχη, ουτε προεδρο; Δε θα επρεπε να εχει κατι χειροπιαστο να πει περα απο καποιες φωτογραφιες απο τις συγκεντρωσεις του δυστυχηματος και με τους αγροτες; Επειδη οι οπαδοι της εδω μεσα μιλανε για ικανοτητα και μεθοδικοτητα τα γραφω.
Ο Θεοδωρακης γι αυτο ξαναγυρισε στην προηγουμενη του δουλεια, γιατι δεν εκανε γι αυτη.
Γιατί έχει η χαμούρα η Κωνσταντοπούλου; Την τραγουδίστρια των Μπλε; Τον γκόμενο; Την πουστάρα με τα δελτία τύπου των ηθοποιών που πέθαναν;
Τύπε, εγώ το έγραψα ήδη ότι προβλέπω 2η θέση - με την προϋπόθεση όμως ότι θα παρουσιάσει τις θέσεις της για όλα τα θέματα και επίσης αν στελεχώσει με νέα πρόσωπα το κόμμα, παράλληλα με κάποιες καλές μεταγραφές από όλους τους χώρους.
Αυτό είχε πράξει ο Θεοδωράκης στο Ποτάμι, αν θυμάσαι. Είχε και φιλελεύθερα στελέχη μέσα (π.χ. ο Θεοχάρης), αλλά και από το ΠΑΣΟΚ (π.χ. η Δρέττα). Από την ίδια εξαρτάται, σε κάθε περίπτωση.
Ρε τυπε, προς τι η ανακοινωση χωρις να εχει ουτε προγραμμα, ουτε προτασεις, ουτε στελεχη, ουτε προεδρο; Δε θα επρεπε να εχει κατι χειροπιαστο να πει περα απο καποιες φωτογραφιες απο τις συγκεντρωσεις του δυστυχηματος και με τους αγροτες; Επειδη οι οπαδοι της εδω μεσα μιλανε για ικανοτητα και μεθοδικοτητα τα γραφω.
Ο Θεοδωρακης γι αυτο ξαναγυρισε στην προηγουμενη του δουλεια, γιατι δεν εκανε γι αυτη.
τελικά θέλετε να μας πείτε ποιοι κάνουν για την πολιτική?
αν είναι να καταργήσουμε τα πάντα και να βάλουμε όλοι από ένα σκίτσο του κιμ γιονγκ ΚΟΥΛ πάνω από τα κρεβάτια, τα τραπέζια και τα γραφεία μας να τελειώνουμε
Δεν μίλησα για πολιτικά χαρίσματα, παρ' όλο που φαίνεται να μιλάει σωστά, με πειστικότητα, και έχει οργανωμένη σκέψη, άρα μπορεί νά προϊδεάσει θετικά τόν ακροατή της (κάτι που φαίνεται από την δημοσκοπική απήχησή της).
Άλλα σοβαρά χαρίσματά της: Ήθος, μέτρο, ακεραιότητα, αρχές και αξίες, (δείχνει νά έχει) αγάπη γιά την Ελλάδα, αἰσθηση καί αγάπη γιά δικαιοσύνη, εσωτερική δύναμη, αλτρουϊστική διάθεση, όμορφο παρουσιαστικό.
Ποιά κομματόσκυλα του κυνοβουλίου έχουν τόσα θετικά χαρακτηριστικά;;
Ρε τυπε, προς τι η ανακοινωση χωρις να εχει ουτε προγραμμα, ουτε προτασεις, ουτε στελεχη, ουτε προεδρο; Δε θα επρεπε να εχει κατι χειροπιαστο να πει περα απο καποιες φωτογραφιες απο τις συγκεντρωσεις του δυστυχηματος και με τους αγροτες; Επειδη οι οπαδοι της εδω μεσα μιλανε για ικανοτητα και μεθοδικοτητα τα γραφω.
Ο Θεοδωρακης γι αυτο ξαναγυρισε στην προηγουμενη του δουλεια, γιατι δεν εκανε γι αυτη.
Δεν είμαι μέσα στο μυαλό της, απλά λέω τι πιστεύω και τι θα έκανα εγώ στη θέση της. Αν κατέβει με πύρινους λόγους "να πάνε όλα τα λαμόγια στη φυλακή" κλπ, το όριο είναι το 3%.
Αν κάνει όμως όλα όσα προείπαμε και παρουσιάσει πλήρες πρόγραμμα για όλα, τότε στοχεύει ψηλά. Προσωπικά τη θεωρώ ικανότερη από την τρελάρα της βουλής, καλά για τον ανεπάγγελτο κοπρίτη Τσίμπλα δεν το συζητάμε. Είναι μορφωμένη, έχει δουλέψει ως γιατρός, δεν είναι μηχανικός απ΄ τα LIDL όπως ο άλλος.
Ειναι γλυκο το μελι και μεγαλη η καρεκλα.! Να προσεχετε στις επομενες εκλογες που θα το *ριξετε* αλλα και να ΜΗΝ απεχετε.. οσο και να ερχονται οι *εντολες* απο Ευρωπη.
Δεν είμαι μέσα στο μυαλό της, απλά λέω τι πιστεύω και τι θα έκανα εγώ στη θέση της. Αν κατέβει με πύρινους λόγους "να πάνε όλα τα λαμόγια στη φυλακή" κλπ, το όριο είναι το 3%.
Αν κάνει όμως όλα όσα προείπαμε και παρουσιάσει πλήρες πρόγραμμα για όλα, τότε στοχεύει ψηλά. Προσωπικά τη θεωρώ ικανότερη από την τρελάρα της βουλής, καλά για τον ανεπάγγελτο κοπρίτη Τσίμπλα δεν το συζητάμε. Είναι μορφωμένη, έχει δουλέψει ως γιατρός, δεν είναι μηχανικός απ΄ τα LIDL όπως ο άλλος.
τελικά θέλετε να μας πείτε ποιοι κάνουν για την πολιτική?
αν είναι να καταργήσουμε τα πάντα και να βάλουμε όλοι από ένα σκίτσο του κιμ γιονγκ ΚΟΥΛ πάνω από τα κρεβάτια, τα τραπέζια και τα γραφεία μας να τελειώνουμε
Θα τα μαθεις μην ανησυχεις. Για να γινει κομμα αν κατεβουν με την μορφη κομματος(δεν ξερω αν γινεται αλλιως) θα πρεπει να εχεις 2000 μελη οποτε αν μεχρι τις εκλογες εχει κανει κατι θα το μαθεις. Για να παρεις αδεια για κομμα απο τον Αρειο Παγο πρεπει να υπαρχουν ολα αυτα που λες, αρα μην ανησυχεις δεν θα κατεβει μονη της.
Δεν είμαι μέσα στο μυαλό της, απλά λέω τι πιστεύω και τι θα έκανα εγώ στη θέση της. Αν κατέβει με πύρινους λόγους "να πάνε όλα τα λαμόγια στη φυλακή" κλπ, το όριο είναι το 3%.
Αν κάνει όμως όλα όσα προείπαμε και παρουσιάσει πλήρες πρόγραμμα για όλα, τότε στοχεύει ψηλά. Προσωπικά τη θεωρώ ικανότερη από την τρελάρα της βουλής, καλά για τον ανεπάγγελτο κοπρίτη Τσίμπλα δεν το συζητάμε. Είναι μορφωμένη, έχει δουλέψει ως γιατρός, δεν είναι μηχανικός απ΄ τα LIDL όπως ο άλλος.
Θα τα μαθεις μην ανησυχεις. Για να γινει κομμα αν κατεβουν με την μορφη κομματος(δεν ξερω αν γινεται αλλιως) θα πρεπει να εχεις 2000 μελη οποτε αν μεχρι τις εκλογες εχει κανει κατι θα το μαθεις. Για να παρεις αδεια για κομμα απο τον Αρειο Παγο πρεπει να υπαρχουν ολα αυτα που λες, αρα μην ανησυχεις δεν θα κατεβει μονη της.
Δεν υπερασπιζομαι τον βλακα τον τσιπρα αλλα οπως αποδειχθηκε, γρηγορα καταλαβε οτι ελεγε παρλαπιπες οτι θα σκισει τα μνημονια, και απο τα μακροοικονομικα στοιχεια δεν αποδεικνυεται αυτο που λες αλλα οτι ηταν οπως πανω κατω οι αλλοι.
The Virtual Library published Big Ideas Simply Explained - The Feminism Book on 2023-07-20. Read the flipbook version of Big Ideas Simply Explained - The Feminism Book. Download page 1-50 on PubHTML5.