Νέα

Ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Rand0m1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 93
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος προβλέπετε ότι θα είναι ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    55
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Αμάν ωρε παλικάρια με αυτό τον τύπο τον Χατζηδάκη.
Μια φορά ΚΑΙ ΕΝΑ καιρό, που ήταν μόνο κάτι Πλεύρης-Άδωνις-Βορίδης, κάποιος έσπρωξε αυτό το όνομα για να μην πάει εκεί η ΝΔ.
Ε μα πλέον αυτή η τριάδα ΔΕΝ......
Κάπου να τον ξεχάσουμε και αυτόν τον Χατζηδάκη επιτέλους :coffee:
τα κακα επιπλεουν.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.071
Like
12.155
Πόντοι
2.606

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.342
Κριτικές
13
Like
13.074
Και τους δυο τους βρίσκω μια χαρά για επόμενο αρχηγό, Δένδια και Πιερρακάκη.
Εξαιτίας της ηλικίας ψήφισα Πιερ.
Πιο πολύ θα του ταίριαζε του Δένδια η ΠτΔ.
Aπο το δεξιό μπουρδελο ένας μόνο άξιζε ήταν ο τζιτζικωστας όχι ότι θα τον ψήφιζα αλλά θα ήταν ένας σοβαρός αρχηγός κόμματος
Τώρα εσείς λέτε Πιερ και δενδιας δεν ξέρουμε ποιος είναι πιο γαμιολας από τον άλλον
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.475
Like
2.767
Πόντοι
456
Σιγά μην αφήσει η Αγία οικογένεια να μπει άλλος στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.641
Like
119.097
Πόντοι
16.631
για πες, θα λειψει μεχρι να ξαναγυρισει ? :confused:
τι να σου λεω ολοκληρη ιστορια..
ΛΟΙΠΟΝ εκει που ειχε 3 οθονες ανοιχτες σπιτι του και μασαμπουκιαζε κατι χοτντογκακια ξαφνικα κατερευσε...
τον πανε νοσοκομειο(ιατρικο Αθηνων) εχει ιδιωτικη ασφαλεια διαπιστωθηκε ο θανατος του
τον βαζουν ψυγειο μεχρι να κανονισω ΣΑΝ ο μονος που του μιπαει απο ολο τον κοσμο,ξερεις φερετρα,επικηδειοι,κολλυβα με ροδια κλπ..
ΞΑΦΝΙΚΑ σηκωθηκε τρελαθηκαν ΟΛΟΙ
ειχε παθει νεκροφανεια φιλε μου
ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ απο αυτην την περιπετεια μου δηλωσε οτι παει νησους ΚΕΥΜΑΝ να ξεκουραστει και να αναρρωσει και θα επιστρεψει στο σαι το 2029 να διοργανωσει τοτε τον Μιστερ Μαλακα:(
 

ntinos-x

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2024
Μηνύματα
1.137
Like
1.911
Πόντοι
216
Aπο το δεξιό μπουρδελο ένας μόνο άξιζε ήταν ο τζιτζικωστας όχι ότι θα τον ψήφιζα αλλά θα ήταν ένας σοβαρός αρχηγός κόμματος
Τώρα εσείς λέτε Πιερ και δενδιας δεν ξέρουμε ποιος είναι πιο γαμιολας από τον άλλον
Φιλε ζαν, αφου εισαι γατος,
εαν ηταν καποιος σωστος, αξιος, πραγματιστης, ηθικος και ηθελε να κανει εργο
θα τον εβαζαν Αρχηγο σε Πραγματικο Μπουρδελο..?
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.342
Κριτικές
13
Like
13.074
Φιλε ζαν, αφου εισαι γατος,
εαν ηταν καποιος σωστος, αξιος, πραγματιστης, ηθικος και ηθελε να κανει εργο
θα τον εβαζαν Αρχηγο σε Πραγματικο Μπουρδελο..?
Σωστό αυτό που λες
Όμως ο τζιτζικωστας αξιζε
 

ntinos-x

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2024
Μηνύματα
1.137
Like
1.911
Πόντοι
216
Σωστό αυτό που λες
Όμως ο τζιτζικωστας αξιζε
ΟΚ, Αξιζει, αλλα δεν ειναι του κολπου..........
δεν μπορει να κανει Δουλειεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςςς
Γνωρζεις, οτι ειναι καθαρο ενοχλει........
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom