sisiliano1982
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Δεκ 2015
- Μηνύματα
- 1.035
- Like
- 1.704
- Πόντοι
- 216
Διαβαζοντας εδω για τη Σαρλοτα λεω κατσε να δοκιμασω και γω....
Στο 73α σμρ 9μιση-10 περασα απο τους πρωτους καθως ειχε λιγο κοσμο η περιοχη.
Η ξανθια ρωσομιλφ τσα2 μου λεει εχω μονο Σαρλοτα σε ερωτηση μου αν κανει ελευθερη φλογερα μου λεει δεν ξερω να ρωτησω και παιρνω θετικη απαντηση.Χωρις εξτραδακι.Οποτε τι στο μπουτσο μεσολαβησε και μετα σε αλλο συναγωνιστη εβαλε καπελο στη τιμη αγνωστο...
Στα του αγωνα δεν μου αρεσε.Ψηλη μοντελε σωμα σκινυ με ψιλοπεσμενα βυζια και περιεργες σκληρες ρωγες που αντι να πεταγονται προς τα εξω ηταν πιεσμενες προς τα μεσα.
Εμπειρη και ηρεμη μου πηρε μια φιλοτιμη αεροπιπα χωρις χερι.
Οπως τη χαιδευα επιασα ενα εξογκωμα στη πλατη της και δεν μ αρεσε,τη γυριζω 69 και ασχοληθηκα μονο με τη κλειτοριδα της που την εκανα τουμπανο.
Εκει ειδα ενα εξογκωμα σκληρο πανω απο το κωλο της που παραλιγο να μου πεσει η πουτσα,την εβαλα ιεραποστολικο οπου την πιστονιασα κι εχυσα σε αυτη τη σταση,με στραγκιξε μεσα της.
Για τα δικα μου γουστα πολυ μετρια συνεδρια και με 2 ενοχλητικα "σημαδια" στην εμφανιση της δεν θα την επιλεξω εκ νεου.
Στο 73α σμρ 9μιση-10 περασα απο τους πρωτους καθως ειχε λιγο κοσμο η περιοχη.
Η ξανθια ρωσομιλφ τσα2 μου λεει εχω μονο Σαρλοτα σε ερωτηση μου αν κανει ελευθερη φλογερα μου λεει δεν ξερω να ρωτησω και παιρνω θετικη απαντηση.Χωρις εξτραδακι.Οποτε τι στο μπουτσο μεσολαβησε και μετα σε αλλο συναγωνιστη εβαλε καπελο στη τιμη αγνωστο...
Στα του αγωνα δεν μου αρεσε.Ψηλη μοντελε σωμα σκινυ με ψιλοπεσμενα βυζια και περιεργες σκληρες ρωγες που αντι να πεταγονται προς τα εξω ηταν πιεσμενες προς τα μεσα.
Εμπειρη και ηρεμη μου πηρε μια φιλοτιμη αεροπιπα χωρις χερι.
Οπως τη χαιδευα επιασα ενα εξογκωμα στη πλατη της και δεν μ αρεσε,τη γυριζω 69 και ασχοληθηκα μονο με τη κλειτοριδα της που την εκανα τουμπανο.
Εκει ειδα ενα εξογκωμα σκληρο πανω απο το κωλο της που παραλιγο να μου πεσει η πουτσα,την εβαλα ιεραποστολικο οπου την πιστονιασα κι εχυσα σε αυτη τη σταση,με στραγκιξε μεσα της.
Για τα δικα μου γουστα πολυ μετρια συνεδρια και με 2 ενοχλητικα "σημαδια" στην εμφανιση της δεν θα την επιλεξω εκ νεου.