Στο 19Σε ποιο σπιτι δουλευει φιλε μου η κυρια ;;;;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
T.D.7
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.074
- Κριτικές
- 4
- Like
- 14.673
- Πόντοι
- 2.536
Την Ίριδα μια φορά την έχω πάρει και δεν μου έκανε. Εγώ εκεί πήγαινα για την Άννα, παλιό μου στανταρακι, την ξέρω από τότε που δούλευε στο Ιωαννίνων 3 γι'αυτό σου λέω ότι καμία σχέση με το τώρα.Δεν είναι πολύς καιρός που την έχω πάρει και ήταν μια χαρά, εκτός αν είναι φαινόμενο των τελευταίων μηνών αυτή η κούραση... Εγώ πάλι δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την Ίριδα εκεί που δεν την είχα πάρει ποτέ, πήγα προσφάτως μαζί της και δεν τρελάθηκα ενώ και γι' αυτή έχουν γραφτεί καλές κριτικές
Ο κάθε ένας έχει τη δική του γνώμη.Διαφωνώ...........
Mpooumpoukos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 1.291
- Κριτικές
- 25
- Like
- 14.077
- Πόντοι
- 3.246
Trifilakiaaas
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2024
- Μηνύματα
- 121
- Like
- 339
- Πόντοι
- 21
Καλησπέρα και κακίες γιορτές...γνωρίζει κάποιος για τζανινα πότε θα γυρίσει στο πόστο της
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.595
- Πόντοι
- 26.435
άντε ντε! τάμα έχουμε κάνει! και από τις πολλές ερωτήσεις έχουν και στραβωσει στο μπουρδελάκι αυτό! μέχρι Κυριακή που πέρασε δεν ήταν πάντως.Καλησπέρα και κακίες γιορτές...γνωρίζει κάποιος για τζανινα πότε θα γυρίσει στο πόστο της
Διαγραμμένο μέλος 243119
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2024
- Μηνύματα
- 3.715
- Κριτικές
- 267
- Like
- 77.048
- Πόντοι
- 43.828
Γυρίζει ανήμερα του Αγίου Γλυφομούνη του Θαυματουργούγνωρίζει κάποιος για τζανινα πότε θα γυρίσει στο πόστο της

Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.656
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.787
- Πόντοι
- 8.296
Μ.Α. 25 πάνω απογευματινή την πέτυχασε ποιο φιλε..θυμαμε Μ.Α αλλα οχι αριθμο και βαρδια
Πριν λιγο καιρο την εβλεπα συνεχομενα κ με ενδιεφερε για αυτο πηγαινα.Χωρις να το ξερω την πετυχα ξανα και ξανα και επιβαιωνοταν.Μετα απο κατι μερες ενα 2ημερο ηταν κλειστο το βεργας 2 κ μετα το ξαναπετυχα ανοιχτο κ μπηκα ρωτησα κ μου τα πε ολα αλλη κοπελα.Πολυ προσφατα ξαναβρεθηκα εκει κ μου το πε κ η τσατσα απ εξω στο δρομο.Δηλαδη δεν κερδιζαν κατι διοτι δε περνουσα αλλα δν εβλεπα κ τη Λικα πλεον.Συνεχομενα την πετυχαινα πριν φυγει στη δευτερη βαρδια με τη τελευταια γυμνη.Υστερα απ αυτο ξαναπηγαινα στοχευμενα καθως η περιοχη αν γυρισει η Λικα εχει τουλαχιστον 5 μικρες Ρωσιδες αξιολογες κ χωρις αυτη η 4αδα που υπαρχει τωρα στη περιοχη του Σταθμου αξιζει στο εμφανισιακοΗ Λίκα εξαφανίστηκε από τον Απρίλιο, ήρθε ξανά και έφυγε πάλι; Πότε;
TRR
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 296
- Κριτικές
- 7
- Like
- 926
- Πόντοι
- 81
Συμφωνώ απόλυτα η Άννα έχει κουραστεί το παλεύει μεν αλλά...και εγώ από την Ίριδα δεν έμεινα ικανοποιημενοςΔεν είναι πολύς καιρός που την έχω πάρει και ήταν μια χαρά, εκτός αν είναι φαινόμενο των τελευταίων μηνών αυτή η κούραση... Εγώ πάλι δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την Ίριδα εκεί που δεν την είχα πάρει ποτέ, πήγα προσφάτως μαζί της και δεν τρελάθηκα ενώ και γι' αυτή έχουν γραφτεί καλές κριτικές
Milfomaniac
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 11 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 1.690
- Κριτικές
- 294
- Like
- 35.263
- Πόντοι
- 33.108
Η Μαργαρίτα στο Ιάσονος 1Β δεξιά, είχε πιάσει τα μαλλιά 2 κοτσιδάκια ψηλά στο κεφάλι σαν κάτι μαθήτριες που παίζουν στις τσόντες. Με καύλωσε τόσο πολύ που την έχυσα στο τσιμπούκι μέσα σε 5 λεπτά.
Nocturia
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 622
- Κριτικές
- 2
- Like
- 4.449
- Πόντοι
- 446
Αφησε mouthfuck με λαβες τα κοτσιδια ? Τρελανε μας λιγο.Η Μαργαρίτα στο Ιάσονος 1Β δεξιά, είχε πιάσει τα μαλλιά 2 κοτσιδάκια ψηλά στο κεφάλι σαν κάτι μαθήτριες που παίζουν στις τσόντες. Με καύλωσε τόσο πολύ που την έχυσα στο τσιμπούκι μέσα σε 5 λεπτά.
Για ποια λέτε παιδιά;Μ.Α. 25 πάνω απογευματινή την πέτυχα
Teddyboy78
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 732
- Like
- 1.124
- Πόντοι
- 206
Πόσο μιλφ;;;Μιλφ από Ουκρανία με ελεύθερο τελειωτικό εμφάνιση μέτρια και πολύ ευδιάθετη,πριν πάει εκεί ήταν και στην φυλής. Για εμένα αξίζει δοκιμή να κάνεις κάποια στιγμή
noblue
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.619
- Κριτικές
- 39
- Like
- 11.755
- Πόντοι
- 8.995
Μετά την αγχωμενη μαλακία του Λαυρέντη στο Διδυμότειχο, σήμερα αγχωμενο γαμισι στο Μετάξι πρωινή βάρδια λόγο πίεσης χρόνου.
Οπότε είχα δύο στόχους την Χριστίνα στο πορνομολλ ή την Μπάρμπαρα στο 20Β.
Τελικά η μπίλια έπεσε στη μικρή Μπάρμπαρα για 4-5 φορά και ο λόγος είναι ότι η Χριστίνα ενώ είναι όμορφη η κοπέλα βγάζει μια μόνιμη τσαντίλα και πολλά νεύρα οπότε σε αποτρέπει να περάσεις.
Η δε Μπάρμπαρα μάλλον έκλεισε ο κύκλος της γιατί σε αντίθεση με τις προηγούμενες φορές σήμερα είχε πολύ λίγα προκαταρκτικά και μια μικρή βιασύνη χωρίς λόγο.
Ελπίζω την επόμενη φορά να πετύχω την Χριστίνα σε καλύτερη φάση να επαναλάβουμε την επίσκεψη.
Οπότε είχα δύο στόχους την Χριστίνα στο πορνομολλ ή την Μπάρμπαρα στο 20Β.
Τελικά η μπίλια έπεσε στη μικρή Μπάρμπαρα για 4-5 φορά και ο λόγος είναι ότι η Χριστίνα ενώ είναι όμορφη η κοπέλα βγάζει μια μόνιμη τσαντίλα και πολλά νεύρα οπότε σε αποτρέπει να περάσεις.
Η δε Μπάρμπαρα μάλλον έκλεισε ο κύκλος της γιατί σε αντίθεση με τις προηγούμενες φορές σήμερα είχε πολύ λίγα προκαταρκτικά και μια μικρή βιασύνη χωρίς λόγο.
Ελπίζω την επόμενη φορά να πετύχω την Χριστίνα σε καλύτερη φάση να επαναλάβουμε την επίσκεψη.
montiliani
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.031
- Like
- 7.599
- Πόντοι
- 1.056
Καλησπερα φιλε Ted....αρκετα καλο....Πόσο μιλφ;;;
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.595
- Πόντοι
- 26.435
το προνομωλ είναι πολλοί οίκοι ανοχής μαζί στο Μεταξουργείο Ιάσονος 39, πήγαινε και θα δεις. γερμανική αλυσίδα, όρος που αφορούσε αλυσίδα οίκων ανοχής πλέον ως επί το πλείστον κλειστούς.Αδέρφια, συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου αλλά εξηγήστε μου σας παρακαλώ, τί είναι το πορνομόλ και τί είναι η γερμανική αλυσίδα;
Σ' ευχαριστώ πολύ πορνοσύντροφε!το προνομωλ είναι πολλοί οίκοι ανοχής μαζί στο Μεταξουργείο Ιάσονος 39, πήγαινε και θα δεις. γερμανική αλυσίδα, όρος που αφορούσε αλυσίδα οίκων ανοχής πλέον ως επί το πλείστον κλειστούς.
Και που ήταν οι βασικοί γερμανικοί οίκοι; Γιατί ονομάστηκαν έτσι;
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.595
- Πόντοι
- 26.435
Διδύμου στα μικρά νούμερα κυρίως και αλλού αλλά δεν θυμάμαι καλά, ήταν μια περίοδο που δεν έδινα τόση σημασία σε αρκετά από τα γραφόμενα εδώ μέσα, σίγουρα αύριο κάποιος θα σε παραθέσει να σου πει ακριβώς τι και πώς.Σ' ευχαριστώ πολύ πορνοσύντροφε!
Και που ήταν οι βασικοί γερμανικοί οίκοι; Γιατί ονομάστηκαν έτσι;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 103
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 77
- Εμφανίσεις
- 19K
- Κλειδωμένο
- Μόνιμο
- Απαντήσεις
- 58
- Εμφανίσεις
- 59K
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 16
- Εμφανίσεις
- 22K