pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
Ναι... Και να με χαμηλώσει λίγο δεν χωράω στα πατάρια μέσα... ΧαχαχαχαΑποφάσισες να μεγαλώσεις το πουλάκι τσίου?? Για να γίνεις ανταγωνιστικός![]()
Ναι... Και να με χαμηλώσει λίγο δεν χωράω στα πατάρια μέσα... ΧαχαχαχαΑποφάσισες να μεγαλώσεις το πουλάκι τσίου?? Για να γίνεις ανταγωνιστικός![]()
Τα άτιμα τα μαλλιά φταίνε, ολοι το παθαίνουμε, πες να στα παρει στα πλάγια να μην βρίσκειςΝαι... Και να με χαμηλώσει λίγο δεν χωράω στα πατάρια μέσα... Χαχαχαχα

ποσο να σε χαμηλωσειΝαι... Και να με χαμηλώσει λίγο δεν χωράω στα πατάρια μέσα... Χαχαχαχα
Λιγάκι ακόμα μας παίρνει... Χαχαχαχαποσο να σε χαμηλωσειελεος πια
![]()
Καλό μήνα Βασίλισσα, κάνε μου λιγάκι ΓΚΡ όταν δεις το μήνυμα και μιλάμε το βράδυ απέναντιΠΛΟΚ ΓΚΡ...

Να σας πω και στο νήμα σας Ωραιοτατη μου Κυρία την καλησπέρα μου ,,καλή εβδομαδα αλλά και καλό μήνα να έχετε..Καλημέρες όμορφες σε όλους![]()

Πες της και καλό αποκαλοκαιρο μιας και το ξέχασες στις αρχές ΣεπτέμβρηΝα σας πω και στο νήμα σας Ωραιοτατη μου Κυρία την καλησπέρα μου ,,καλή εβδομαδα αλλά και καλό μήνα να έχετε..![]()

Αυτό καλέ μου φίλε το άφησα για σενα να της το πεις του χρόνου μια και που πέρασε αυτός ο μήνας..Πες της και καλό αποκαλοκαιρο μιας και το ξέχασες στις αρχές Σεπτέμβρη![]()

(εδώ καυλώνεις λέγοντας)
Σαν τι με θέλει ο Βασιλιάς,
ο παλαβιάρης κουβαρντάς;
Ωρέ σε θέλει για καλό, γεια σου Ντίβα μου,
Ντίβα σε θέλει για καλό...
Ντίβα πληρώνει 200 το απλό
και 300αρα το πρωκτικό![]()
Καπουτσίνο όχι;
Ταιριάζει με τη μηλόπιτα, τι έχουμε πει στην Οχιά;
ΠΛΟΚ
Υ. Γ. Αύριο τέτοια ώρα περίπου ξέρει$![]()
Καλημέρες και να προσέχεις τη Βασίλισσα,ΚΟΓΙΌΤ
Καλημέρες όμορφες σε όλους![]()
Καλή σου μέρα αγαπημένη μας Lady!!!!!!Καλημέρες όμορφες σε όλους![]()
Και τη δικιά μας καλημέρα Ωραιοτατη μας Κυρία ..Μια όμορφη ημέρα να έχετε με ευχάριστα γεγονότα..Καλημέρες όμορφες σε όλους![]()

Τι αποφάσισες τελικά θα ντυθείς Άγιος Βασίλης??Και τη δικιά μας καλημέρα Ωραιοτατη μας Κυρία ..Μια όμορφη ημέρα να έχετε με ευχάριστα γεγονότα..![]()

....εδω κουνας το κωλαρακι σου και σ'εψαχνα?!?!?Καλημέρες όμορφες σε όλους![]()
Αν ντυθεί Άγιος και παει στου Βασίλη εννοείται θα γίνειΤι αποφάσισες τελικά θα ντυθείς Άγιος Βασίλης??![]()

Αν καλέ μου φίλε και η Ωραιοτατη μας Κυρία ντυθεί και αυτή Άγιο Βασιλητσα ....ΝΑΙ...Εξάλλου τι μου λείπει μόνο τα 80 κιλά...Τι αποφάσισες τελικά θα ντυθείς Άγιος Βασίλης??![]()

Τι μόνο 80 κιλά σηκώνειςΑν καλέ μου φίλε και η Ωραιοτατη μας Κυρία ντυθεί και αυτή Άγιο Βασιλητσα ....ΝΑΙ...Εξάλλου τι μου λείπει μόνο τα 80 κιλά...![]()