Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (9 μέλη και 25 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του προσωπικότητα !
Και είναι μοναδικός !
Ο σεβασμός δεν απαιτείται αλλά κερδίζεται με το πέρασμα του χρόνου !

Valentines Day Love GIF
Εσυ τον εχεις κερδισει με το σπαθι σου.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.898
Like
159.989
Εσυ τον εχεις κερδισει με το σπαθι σου.
Σε ευχαριστώ !
Είναι πολύ σημαντικό να το ακούω απο εσένα !
που ήσουν δίπλα μου σε όλες τις δύσκολες στιγμές τις ζωής μου !
Δεν ξεχνώ !
Τι εχουμε πει ???

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ .....:hi:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Σε ευχαριστώ !
Είναι πολύ σημαντικό να το ακούω απο εσένα !
που ήσουν δίπλα μου σε όλες τις δύσκολες στιγμές τις ζωής μου !
Δεν ξεχνώ !
Τι εχουμε πει ???

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ .....:hi:
Παρακαλω...:smiling-face-with-heart-eyes:
Το ξερω και το εκτιμω παρα πολυ...

Αντε νανι νωρις σημερα γιατι θα ερθει ο Μπιλ και θα σε μαλωσει παλι...:drooling-face:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.898
Like
159.989
Παρακαλω...:smiling-face-with-heart-eyes:
Το ξερω και το εκτιμω παρα πολυ...

Αντε νανι νωρις σημερα γιατι θα ερθει ο Μπιλ και θα σε μαλωσει παλι...:drooling-face:
Με μαλώνει αν κοιμάμαι αργα ....χαχαχαχαχαχα
Τώρα θα βλέπει το δευτερο όνειρο ο Μπιλ ....:2funny::2funny:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.898
Like
159.989

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Καλησπερα αγαπημενη μου μαθητρια

Εισαι μια οαση μεσα εδω που ξεχωριζεις σαν την μυγα μεσα στο γαλα.

Μια γυναικα με ηθος και χατακτηρα που σπανιζει σημερα.

:smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
Και μπόλικο χαμόγελο και ακατάπαυστη τρελα.....με την καλή έννοια
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.898
Like
159.989
Τελευταία τροποποίηση:

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.779
Like
15.118
Πόντοι
2.256
Ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του προσωπικότητα !
Και είναι μοναδικός !
Ο σεβασμός δεν απαιτείται αλλά κερδίζεται με το πέρασμα του χρόνου !

Valentines Day Love GIF
εννοειται.την καλημερα μου και την αγαπη μου.:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.963
Like
37.176
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.898
Like
159.989

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.320
Like
14.521
Πόντοι
3.556
Ο σεβασμός είναι κάτι που κερδίζεται με την στάση μας. Όταν φωνάζουμε ή χειροδικούμε , μπορεί εκείνη την στιγμή να κερδίζουμε, αλλά σεβασμό δεν κερδίζουμε.
Η Ελενα τον έχει κερδίσει. Θυμάμαι μια φορά, ζήτησε απο κάποιον να αποχωρήσει απο το νημα της, τοσο ευγενικά που δεν είπε κουβέντα , ε΄φυγε, και δεν ξαναεμφανίστηκε.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.898
Like
159.989
Ο σεβασμός είναι κάτι που κερδίζεται με την στάση μας. Όταν φωνάζουμε ή χειροδικούμε , μπορεί εκείνη την στιγμή να κερδίζουμε, αλλά σεβασμό δεν κερδίζουμε.
Η Ελενα τον έχει κερδίσει. Θυμάμαι μια φορά, ζήτησε απο κάποιον να αποχωρήσει απο το νημα της, τοσο ευγενικά που δεν είπε κουβέντα , ε΄φυγε, και δεν ξαναεμφανίστηκε.
Το νήμα δεν είναι δικό μου οι διαχειριστές μου έκαναν σε εισαγωγικά 《 χαρη 》
Απλά φέρει το ονομά μου !
Και είμαι εδώ μαζί σας !
Το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο !
Αν έχεις προσέχει κατά καιρους έχω γράψει και σε άλλα νήματα αλλά όταν το επίπεδο πέφτει πολύ αποχωρώ όχι γιατί φοβάμαι απλά δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να πέσει η ψυχολογία μου στην ουσία χωρίς λόγο !
Συνομιλώντας με αγνώστους που δεν έχουν την στοιχειώδη ευγένεια !
Δεν μου αρεσουν οι εντάσεις και η αγένεια !
Γι αυτο τον τελευταιο χρόνο είμαι πάρα πολύ επιλεκτική και στα ραντεβου μου !
Επιλέγω αγόρια με βάση το ενστικτό μου !
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom