Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 44 άτομα (8 μέλη και 36 επισκέπτες)

Μέγας Παπατζής

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2024
Μηνύματα
5.315
Κριτικές
1
Like
34.045
Πόντοι
5.956
Εντάξει,υπερβάλλεις.Έχουμε γράψει πρόσφατα για πολλές στη βραδινή βάρδια που δεν είναι λατίνες.Στις βίλλες όντως υπάρχει πληθώρα από αυτές.Αυτό όμως που έγραψες δεν αποτελεί ενημέρωση.Γράψε για μερικές που θυμάσαι και σε ποια τις πέτυχες.
Αστον δεν μενει Ελλαδα σε κανα χρονο θα μας γραψει παλι την μαλακια του
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Αστον δεν μενει Ελλαδα σε κανα χρονο θα μας γραψει παλι την μαλακια του
Ούτε ο άλλος ο Φαρισαίος μένει αλλά όταν έρχεται γράφει λεπτομερή ενημέρωση.Εντάξει,γραφικές λεπτομέρειες του γαμησιού του καλό θα ήταν να παραλείπονται.Πάντως είναι αρκετά μεγάλος ο αριθμός μη Λατίνων στη βραδινή βάρδια αυτήν την εποχή
 

strathgos4

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2022
Μηνύματα
42
Like
116
Πόντοι
0
Εντάξει,υπερβάλλεις.Έχουμε γράψει πρόσφατα για πολλές στη βραδινή βάρδια που δεν είναι λατίνες.Στις βίλες όντως υπάρχει πληθώρα από αυτές.Αυτό όμως που έγραψες δεν αποτελεί ενημέρωση.Γράψε για μερικές που θυμάσαι και σε ποια τις πέτυχες.
Όλη η ερημίτη όλη όμως μαζί με Βέγκας. Βένους 2, blue dreams , inside, villa erotica, Godiva. Σε καλυψα;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αστον δεν μενει Ελλαδα σε κανα χρονο θα μας γραψει παλι την μαλακια του
Τα φιλάκια μου χεστρακο. Δεν σε γαμησε κανένας εδώ μέσα και όλο τον πονεμένο κάνεις σε όλα τα νήματα.
 

Nobody22

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
84
Like
194
Πόντοι
0
Περασμα με Αθηνα απο Paradise πριν μερικες μερες.Πρωτη φορα δεν τρωω φολα στη συγκεκριμενη αλυσιδα ισως επειδη δεν ειναι λατινα, πολυ ωραιο σωμα και προσωπο και μεσα στο δωματιο τιμια
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Αλανιαρηδες, μηπως επεστρεψε η Σαντρα.?? Γνωριζει κανενας χυστης.??? :think:
Αυριο θα βγω για πληρωμη....:grin:
 

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Χθεσινή τσάρκα
λοιπόν Όλοι ή εριμιτη και δεξιά και αριστερά είχε μία πολονεζα και στα υπόλοιπα μαγαζιά ήταν όλες ρουμανες μοντελισια μέχρι σκιν! Στα ξύλινα όλες ισπανικής καταγωγής λευκές.με πιασίματα στο μεσαίο απο πισο μάλιστα ήταν δύο μαζί. Όπως και απέναντί γωνία Φρίξου Μινώταυρου επισεις δύο κοπέλες μία μεγάλη και μια Ισπανίδα 27 ετών. Το πράσινο κλειστό! Βικτόρια Μινώταυρου 3. Κατάθεση έγινε εριμιτη αριστερά στο τελευταίο μια Ρουμάνα με ωραίο σηματάκι 165 υψος μαύρο μαλι τατου όνομα δε θυμάμαι! η τσα δεν το αναφέρε! να πωΤίμια προσπάθεια στον αγώνα
 

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.700
Like
4.103
Πόντοι
456
Χθεσινή τσάρκα
λοιπόν Όλοι ή εριμιτη και δεξιά και αριστερά είχε μία πολονεζα και στα υπόλοιπα μαγαζιά ήταν όλες ρουμανες μοντελισια μέχρι σκιν! Στα ξύλινα όλες ισπανικής καταγωγής λευκές.με πιασίματα στο μεσαίο απο πισο μάλιστα ήταν δύο μαζί. Όπως και απέναντί γωνία Φρίξου Μινώταυρου επισεις δύο κοπέλες μία μεγάλη και μια Ισπανίδα 27 ετών. Το πράσινο κλειστό! Βικτόρια Μινώταυρου 3. Κατάθεση έγινε εριμιτη αριστερά στο τελευταίο μια Ρουμάνα με ωραίο σηματάκι 165 υψος μαύρο μαλι τατου όνομα δε θυμάμαι! η τσα δεν το αναφέρε! να πωΤίμια προσπάθεια στον αγώνα
Οι Ρουμάνες, είναι εγγύηση ότι τουλάχιστον δεν θα κλάψεις τα λεφτά σου. Ίσως όχι πάντα ενθουσιασμένος αλλά ποτέ δεν έφυγα ποτέ δυσαρεστημένος. Η βραδινή Ερημίτη με την πρωινή μιλφοβάρδια της μινωταύρου (ουκρανη ρίτα) για μένα έχει τις καλύτερες vfm.
 

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Οι Ρουμάνες, είναι εγγύηση ότι τουλάχιστον δεν θα κλάψεις τα λεφτά σου. Ίσως όχι πάντα ενθουσιασμένος αλλά ποτέ δεν έφυγα ποτέ δυσαρεστημένος. Η βραδινή Ερημίτη με την πρωινή μιλφοβάρδια της μινωταύρου (ουκρανη ρίτα) για μένα έχει τις καλύτερες vfm.
Εγγύηση ερχεται μέχρι αποδείξεως βέβαια γούστα είναι αυτά στα θέλω του καθενός και τής κάθε στιγμής!! Όπως το βλέπει κανείς
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Οι Ρουμάνες, είναι εγγύηση ότι τουλάχιστον δεν θα κλάψεις τα λεφτά σου. Ίσως όχι πάντα ενθουσιασμένος αλλά ποτέ δεν έφυγα ποτέ δυσαρεστημένος. Η βραδινή Ερημίτη με την πρωινή μιλφοβάρδια της μινωταύρου (ουκρανη ρίτα) για μένα έχει τις καλύτερες vfm.
Και όμως το πολύ όμορφο μοντελέ πιπίνι Καρολίνα με φόλιασε για τα καλά τις προάλλες.Και μάλιστα στη βραδινή βάρδια της Ερημίτη στον αριθμό 5.Αντιθέτως στην ίδια βάρδια πέρασα πολύ ωραία με την ομοεθνή της Ρεμπέκα στη Ν.Ουρανού 26.Έχω γράψει και για τις δύο κριτική στις καρτέλες των οίκων τους.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Χθεσινή τσάρκα
λοιπόν Όλοι ή εριμιτη και δεξιά και αριστερά είχε μία πολονεζα και στα υπόλοιπα μαγαζιά ήταν όλες ρουμανες μοντελισια μέχρι σκιν! Στα ξύλινα όλες ισπανικής καταγωγής λευκές.με πιασίματα στο μεσαίο απο πισο μάλιστα ήταν δύο μαζί. Όπως και απέναντί γωνία Φρίξου Μινώταυρου επισεις δύο κοπέλες μία μεγάλη και μια Ισπανίδα 27 ετών. Το πράσινο κλειστό! Βικτόρια Μινώταυρου 3. Κατάθεση έγινε εριμιτη αριστερά στο τελευταίο μια Ρουμάνα με ωραίο σηματάκι 165 υψος μαύρο μαλι τατου όνομα δε θυμάμαι! η τσα δεν το αναφέρε! να πωΤίμια προσπάθεια στον αγώνα
Στην Ερημίτη 5 εννοείς,ε; Δεν πρέπει να είναι η Καρολίνα πάντως.Εκείνη είναι πιο ψηλή και δεν έχει τατού.Γενικά είναι καλό να ρωτάμε ονόματα για να καταλαβαίνουμε και εμείς ποιες είναι οι καλές για να τις επιλέγουμε.Εγώ στη θέση σου θα τη ρωτούσα την τσα² ειδικά αν επέλεγα να περάσω με την κοπέλα.Ή έστω μέσα στο δωμάτιο την ίδια λίγο πριν τον "αγώνα".
 

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.700
Like
4.103
Πόντοι
456
Και όμως το πολύ όμορφο μοντελέ πιπίνι Καρολίνα με φόλιασε για τα καλά τις προάλλες.Και μάλιστα στη βραδινή βάρδια της Ερημίτη στον αριθμό 5.Αντιθέτως στην ίδια βάρδια πέρασα πολύ ωραία με την ομοεθνή της Ρεμπέκα στη Ν.Ουρανού 26.Έχω γράψει και για τις δύο κριτική στις καρτέλες των οίκων τους.
Γενικά από τα πιπίνια δεν περιμένεις πολλά. Οι περισσότερες συνήθως μετρούνε μήνες στο επάγγελμα και είναι σαν ψάρια έξω από το νερό. Εξάλλου, δεν είναι ούτε συνειδητοποιημένες αν θέλουν να το κάνουν και ίσως δεν τα έχουν βρει ακόμα με τον εαυτό τους. Αν περάσουν το στάδιο αυτό... Ή τα παρατάνε ή γίνονται τα στανταράκια μας. Στα πιπίνια, εγώ τουλάχιστον πηγαίνω μόνο αν μου αρέσει πολύ η εμφάνιση. Οι περισσότερες έμπειρε είναι ρουμάνες στην περιοχή οπότε ίσως το δείγμα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Γενικά από τα πιπίνια δεν περιμένεις πολλά. Οι περισσότερες συνήθως μετρούνε μήνες στο επάγγελμα και είναι σαν ψάρια έξω από το νερό. Εξάλλου, δεν είναι ούτε συνειδητοποιημένες αν θέλουν να το κάνουν και ίσως δεν τα έχουν βρει ακόμα με τον εαυτό τους. Αν περάσουν το στάδιο αυτό... Ή τα παρατάνε ή γίνονται τα στανταράκια μας. Στα πιπίνια, εγώ τουλάχιστον πηγαίνω μόνο αν μου αρέσει πολύ η εμφάνιση. Οι περισσότερες έμπειρε είναι ρουμάνες στην περιοχή οπότε ίσως το δείγμα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό.
Βέβαια είναι υποκειμενικό ποιες θεωρούνται πιπίνια.Κάποιοι θα πούνε και αυτές ανάμεσα σε 25 και 30,όπως είναι οι Έρικα,Ειρήνη και Νταίζη που έχουν γραφτεί καλές κριτικές.Όμως ακόμα και στις έως 25 υπάρχουν φιλότιμες όπως η Λίντα η λατίνα που έχω πάρει στο Venus,η οποία έχει μάθει και ελληνικά,πλήρως συνειδητοποιημένη.Βέβαια έχει να κάνει όπως λες και πόσο καιρό μετράνε στο επάγγελμα.Η Ρενάτα που είναι έως 25 και λένε ότι είναι καλή (την έχω στα υπόψιν) έχει αναφερθεί σε κριτική προ 3 ετών.
 

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Στην Ερημίτη 5 εννοείς,ε; Δεν πρέπει να είναι η Καρολίνα πάντως.Εκείνη είναι πιο ψηλή και δεν έχει τατού.Γενικά είναι καλό να ρωτάμε ονόματα για να καταλαβαίνουμε και εμείς ποιες είναι οι καλές για να τις επιλέγουμε.Εγώ στη θέση σου θα τη ρωτούσα την τσα² ειδικά αν επέλεγα να περάσω με την κοπέλα.Ή έστω μέσα στο δωμάτιο την ίδια λίγο πριν τον "αγώνα".
Στο τελευταίο αριστερά όπως βλέπουμε τα ΚΤΕΛ.επρεπε να ρωτήσω αλλά λόγω προχωρημένης ώρας βιαζόμουν
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Άρα στους μονούς αριθμούς το τελευταίο,νούμερο 5
Σε αυτό ναι με μακριά μαλλιά ίσια τώρα που είμαι διαυγεις! Λόγω ειμουν από αλκοόλ μάλλον ειναι αυτή ή Καρολίνα τωρα ως προς το τατου πιθανόν να κάνω λάθος να θυμαμε άλλοι! Και κόλλησα
 

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Με ψηλά τακούνια γυάλινα =διαφανές
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom