Και 'γώ επίσης. Η κατηγορία και τελικά η ανώτερη ποινή ποια θα μπορεί να είναι σε ένα τέτοιο υποθετικό σενάριο; Πχ έγκλημα με δόλο και εκ προ μελέτης; Όπως περιγράφουν περίπου τα σαΐνια εδώ μέσα;
Ό,τι και να γράψω, πρέπει να θέλεις να κατανοήσεις αυτό που θα γράψω (όχι εσύ- γενικά ομιλώ). Οι πλείστοι τα βλέπουν με αντιμητσοκική διάθεση και όχι αντικειμενικά.
Υπάρχει ένα δεδομένο: ο υπουργός μεταφορών είναι ''εποπτεύων'' του σιδηροδρόμου, δεν είναι Διευθύνων Σύμβουλος του σιδηροδρόμου, που είναι ένα διακριτό νομικό πρόσωπο.
Ο Καραμανλής (και ο Σπίρτζης και όποιος υπουργός) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΝ για ανθρωποκτονία, για διατάραξη ασφάλειας σιδηροδρόμων, για έκθεση, για οιοδήποτε κακούργημα. Απλά δεν γίνεται, δεν μπορεί να φτάσει έως αυτούς το εγκληματικό λάθος ενός υπαλλήλου.
Προσωπικά, θεωρώ πως ούτε για παράβαση καθήκοντος δεν μπορεί να δικαστεί ο υπουργός Μεταφορών, δεν μπορεί να φτάσει έως εκείνον η ευθύνη.
Και όσοι μιλάνε για την 717, μιλάνε λες και είναι ειδικοί του δικαίου των δημοσίων συμβάσεων που το παίζουν στα δάχτυλα και κατηγορούν ''τον Καραμανλή που δεν την τελείωσε''. Λες και ο Καραμανλής θα έβαζε τα καλώδια, ή ο Σπίρτζης, ή ο κάθε υπουργός.
Αλήθεια: γιατί δεν φτάσαμε σε υπουργικές ευθύνες στο Μάτι, στη Μάνδρα, στην Ηλεία, στο Σάμινα, στα Τέμπη με το λεωφορείο με τους μαθητές; Γιατί υπάρχει ''αυταπόδεικτη'' υπουργική ευθύνη εδώ και όχι σε άλλη μεγάλη τραγωδία;