You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Eurobasket 2025
- Μέλος που άνοιξε το νήμα paparotriftoulas
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 59K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.127
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.151
- Πόντοι
- 9.345
Το μπάσκετ έχει παει στη δύναμη κι εδώ υπερτερούν οι μαύροιΠαίζουμε μπάσκετ 2 δεκαετιών πριν....η εξέλιξη μας είναι μηδαμινή.. ταλέντο έχουμε άλλα...
paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.295
- Κριτικές
- 67
- Like
- 39.026
- Πόντοι
- 10.656
προβλεπομενο αποτελεσμα. Καλυτερα που χασαμε ετσι ευκολα, γιατι μια νικη εδω θα φουσκωνε τα μυαλα μας. Τωρα κεφαλι κατω και επιστροφη στην πραγματικοτητα, λιγη ταπεινοτητα δεν κανει κακο.πιθανη ηττα σημερα
thdrpls
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 640
- Κριτικές
- 1
- Like
- 508
- Πόντοι
- 26
Πόσο συμφωνώTo καφενειο Σπανούλη-Λιόλου -Μιζοτάκη παλι διασυρθηκε .
Μόλις παιζουν με σοβαρο αντίπαλο δείχνουν οτι είναι σκορποχώρι.
Που κολλάει ο λιολιος και ο Σπανούλης ρε παιδιά; Η ομάδα δεν γίνεται ομάδα με προπονήσεις πριν την σεζόν!
Δεν έχουμε ταχύτητα αυτοματισμούς, παίρνουν πάσα και σκέφτονται τι θα κάνουν, λάθος πάσες, υπερβολική τριπλα ή σουτ προσευχής!
Η Γαλλία έδειξε το πραγματικό μπάσκετ και το πιο απλό, μας είχε μελετήσει στο πρώτο ημίχρονο και έδωσε λύσεις στο δεύτερο! Μαρκάρανε τον Γιάννη και έσβησε ο ήλιος, άμυνα επαφή με μπάλα δείξανε επίπεδο
Δεν έχουμε ταχύτητα αυτοματισμούς, παίρνουν πάσα και σκέφτονται τι θα κάνουν, λάθος πάσες, υπερβολική τριπλα ή σουτ προσευχής!
Η Γαλλία έδειξε το πραγματικό μπάσκετ και το πιο απλό, μας είχε μελετήσει στο πρώτο ημίχρονο και έδωσε λύσεις στο δεύτερο! Μαρκάρανε τον Γιάννη και έσβησε ο ήλιος, άμυνα επαφή με μπάλα δείξανε επίπεδο
Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
Για να μπούμε στην τετράδα θα πρέπει να βγούμε πρώτοι στον όμιλο.Με Ισπανία ακόμα και σε μεταβατική περίοδο δεν είμαι καθόλου σίγουρος.Την είδαμε και πέρσι τι μας έκανε.Αν δεν βγούμε πρώτοι,πέφτουμε απέναντι σε Γερμανία ή Σερβία στους προημιτελικούς και αντίο ζωή!Στους 8 με λίγη σοβαρότητα περνάμεΚάποτε η ελλαδαρα μας έπαιζε με Γκάλη Γιαννάκη φασουλα Χριστοδούλου και άλλους παιχταράδες και έκανε πορεία. Τωρα Με ένα Γιάννη δεν έρχεται η άνοιξη Σερβία Γαλλία Γερμανία πολλούς παιχταράδες σε κάθε θέση..4η καλά είναι για εμάς
Sub-Zero
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 18.212
- Like
- 22.975
- Πόντοι
- 6.056
Στη Γαλλία δεν υπάρχει ίχνος λευκού παίκτη. Βλέπεις η πολύω/η λιγότερο ο μαύρους. Τι διάολο, οι λευκοί Γάλλοι έχουν σταματήσει να παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο?
Οντως,ένας Γκριζμαν στη μπάλα κι ένας Ντε Κολο στο μπάσκετ (που σταμάτησε κι αυτός).Γαμω την Ευρώπη τους
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.263
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.191
- Πόντοι
- 6.246
Το έχω ξαναγράψει, άντε να το γράψω άλλη μια φορά: Κάτω από το καλάθι δεν έχουμε παίκτες. Παντελόνι μας έκανε η Γαλλία.
Και οι δύο άμυνες ήταν πολύ σκληρές για φιλικό, αλλά η ομαδικότητα και το πάθος των Γάλλων έδειξαν ότι η Ελλάδα είναι μία μέτρια ευρωπαϊκή ομάδα. Στο δεύτερο ημίχρονο που ανέβασαν απόδοση όποιος έπαιρνε τη μπάλα έπεφταν 2 και 3 παίκτες επάνω του, δεν έμπαινε καλάθι ούτε με δοξολογίες. Στο πρώτο ημίχρονο κερδίζαμε με 6 πόντους αλλά είχαμε 15/20 βολές και οι Γάλλοι 7/7 (3πλασιες βολές εμείς δηλαδή).
Δεν έχουμε λύσεις στην επίθεση και στην άμυνα δε μπορούμε να ανταπεξέλθουμε απέναντι σε ομάδες με πλουραλισμό.
Μην ακούτε τους δημοσιογράφους που σας φουσκώνουν το μυαλό με τον Αντετοκούμπο. Είναι στα τελευταία του μπασκετικά χρόνια, θέλει αλλά πάνω από όλα θα προστατέψει το σώμα του από τραυματισμούς. Άντε με καμιά Κύπρο να βάλει 30 πόντους για το ρεκόρ αλλά με καλές άμυνες λίγα πράγματα.
Όλοι οι αντίπαλοι που έχουν καλούς ψηλούς θα χτυπήσουν κάτω από το καλάθι. Κώστας και Θανάσης είναι αθλητικοί αλλά είναι και μπετατζήδες, δεν το έχουν να μαρκάρουν ένα καλό πεντάρι.
Και οι δύο άμυνες ήταν πολύ σκληρές για φιλικό, αλλά η ομαδικότητα και το πάθος των Γάλλων έδειξαν ότι η Ελλάδα είναι μία μέτρια ευρωπαϊκή ομάδα. Στο δεύτερο ημίχρονο που ανέβασαν απόδοση όποιος έπαιρνε τη μπάλα έπεφταν 2 και 3 παίκτες επάνω του, δεν έμπαινε καλάθι ούτε με δοξολογίες. Στο πρώτο ημίχρονο κερδίζαμε με 6 πόντους αλλά είχαμε 15/20 βολές και οι Γάλλοι 7/7 (3πλασιες βολές εμείς δηλαδή).
Δεν έχουμε λύσεις στην επίθεση και στην άμυνα δε μπορούμε να ανταπεξέλθουμε απέναντι σε ομάδες με πλουραλισμό.
Μην ακούτε τους δημοσιογράφους που σας φουσκώνουν το μυαλό με τον Αντετοκούμπο. Είναι στα τελευταία του μπασκετικά χρόνια, θέλει αλλά πάνω από όλα θα προστατέψει το σώμα του από τραυματισμούς. Άντε με καμιά Κύπρο να βάλει 30 πόντους για το ρεκόρ αλλά με καλές άμυνες λίγα πράγματα.
Όλοι οι αντίπαλοι που έχουν καλούς ψηλούς θα χτυπήσουν κάτω από το καλάθι. Κώστας και Θανάσης είναι αθλητικοί αλλά είναι και μπετατζήδες, δεν το έχουν να μαρκάρουν ένα καλό πεντάρι.
paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.295
- Κριτικές
- 67
- Like
- 39.026
- Πόντοι
- 10.656
Σε 12 ωρες... 

paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.295
- Κριτικές
- 67
- Like
- 39.026
- Πόντοι
- 10.656
αμα η Τουρκια πετσωσε ετσι την Λετονια, βαζει υποψηφιοτητα για καλη πορεια.
Κριμα γιατι τους ειχα να βγουν τριτοι στον ομιλο, και αν βγαιναμε εμεις πρωτοι, θα τους βρισκαμε στα προημιτελικα για μαδομουνι
Τωρα αν βγουν δευτεροι (πισω απο σερβια) θα πανε στο κατω γκρουπ, και θα κονταροχτυπηθουν με Γαλλια στους 8 (και Γερμανια στους 4), αν δεν γκελαρουν αυτοι οι 3 στους ομιλους...
Κριμα γιατι τους ειχα να βγουν τριτοι στον ομιλο, και αν βγαιναμε εμεις πρωτοι, θα τους βρισκαμε στα προημιτελικα για μαδομουνι
Τωρα αν βγουν δευτεροι (πισω απο σερβια) θα πανε στο κατω γκρουπ, και θα κονταροχτυπηθουν με Γαλλια στους 8 (και Γερμανια στους 4), αν δεν γκελαρουν αυτοι οι 3 στους ομιλους...
paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.295
- Κριτικές
- 67
- Like
- 39.026
- Πόντοι
- 10.656
καλα παμε
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 49
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 250
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 216
- Εμφανίσεις
- 12K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 65K