Νέα

Eurobasket 2025

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα paparotriftoulas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 59K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος θα το σηκωσει το γαμημενο;

  • Λετονία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τσεχία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Εσθονία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πορτογαλία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Λιθουανία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μαυροβούνιο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σουηδία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ισπανία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ιταλία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Βοσνία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Κύπρος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πολωνία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Βέλγιο

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    76
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Όμως οι ΗΠΑ στις Φιλιππίνες είχαν άλλη ομάδα. Καμία σχέση με τον γαλαξία αστέρων που κατέβηκε στο Παρίσι. Πλήρη και τα 2 ροστερ Σερβία-Γερμανία είναι θέμα ημέρας για εμένα. Φραντς,σρεντερ,μοριτζ είναι τριάδα όνειρο. Όπως και η Γιοκιτς, μπογκτανοβιτς, Μισιτς
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Απλά η Γερμανία άλλαξε προπονητή ήρθε ο Μουμπρου πολύ καλός αλλά άλλη φιλοσοφία από Χερμπερτ. Και έχει και κομβική απουσία. Βέβαια σε ένα τουρνουά 2 εβδομάδων όλα γίνονται.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Ομαδαρα η Γερμανία ξεκάθαρα.
Έχουν ισχυροποιηθεί οι μνηστήρες των μεταλλίων δυστυχώς για την Εθνική μας.Γερμανία,Γαλλία,Σερβία από Ευρώπη ένα σκαλί πιο πάνω όταν είναι πλήρεις.Και μετά έχεις στις παγκόσμιες διοργανώσεις εκτός από ΗΠΑ,την Αυστραλία που την τελευταία δεκαετία παίζει για μετάλλιο και Καναδά που θα χτυπήσει το χρυσό στο LA.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Όμως οι ΗΠΑ στις Φιλιππίνες είχαν άλλη ομάδα. Καμία σχέση με τον γαλαξία αστέρων που κατέβηκε στο Παρίσι. Πλήρη και τα 2 ροστερ Σερβία-Γερμανία είναι θέμα ημέρας για εμένα. Φραντς,σρεντερ,μοριτζ είναι τριάδα όνειρο. Όπως και η Γιοκιτς, μπογκτανοβιτς, Μισιτς
Για αυτό η μεγαλύτερη επιτυχία όλων των εποχών ανήκει στην Αργεντινή στην Αθήνα 2004.Πάντα οι Αμερικανοί από το 2000 και μετά κατεβαίνουν υπερπλήρεις μόνο στους Ο.Α. Όμως είναι θέμα χρόνου να επαναληφθεί παρόμοιος άθλος.Λίγο έλειψε στο Παρίσι.
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Έχουν ισχυροποιηθεί οι μνηστήρες των μεταλλίων δυστυχώς για την Εθνική μας.Γερμανία,Γαλλία,Σερβία από Ευρώπη ένα σκαλί πιο πάνω όταν είναι πλήρεις.Και μετά έχεις στις παγκόσμιες διοργανώσεις εκτός από ΗΠΑ,την Αυστραλία που την τελευταία δεκαετία παίζει για μετάλλιο και Καναδά που θα χτυπήσει το χρυσό στο LA.
Ξεκάθαρα όπως τα είπες. Στο ευρωμπασκετ όμως και εμείς με Σλουκα, Νικ,Τολιο, Ντορσει, λαρε,ρογκα,Παπανικολάου,Καλαιτζακη, Γιάννη, κωστα αντε , Ντίνο και παπαγιαννη και ίσως Θανάση πιστεύω μπορούσαμε τετράδα με μια καλή διασταύρωση στους 8
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Το ελληνικό μπάσκετ χρειάζεται να αλλάξει ρότα. Καλό το σκεπτόμενο αλλά πρώτα πρέπει να μάθεις τα βασικά. Να ντριμπλαρεις και μα σουτάρεις. Εδώ από τις ακαδημίες μαθαίνουν στα παιδάκια Μις ματς και αηδίες. Όλα στον βωμό μίας επιτυχίας. Και θα τολμήσω να πω και κάτι άλλο ριζοσπαστικό και ΑΕ ακουστώ γραφικός. Παιχταράδες θα βγουν μόνο αν ο αριθμός ξένων γίνει απεριόριστος. Γιατί έτσι θα αναγκαστούν να δουλέψουν σκληρά για να βρουν θέση και δεν θα παίρνουν αρχοντικά συμβόλαια μόνο και μόνο εξαιτίας του διαβατηρίου. Ας αφήσουν τον συνδικαλισμό και ας παίξουν μπάσκετ.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Το ελληνικό μπάσκετ χρειάζεται να αλλάξει ρότα. Καλό το σκεπτόμενο αλλά πρώτα πρέπει να μάθεις τα βασικά. Να ντριμπλαρεις και μα σουτάρεις. Εδώ από τις ακαδημίες μαθαίνουν στα παιδάκια Μις ματς και αηδίες. Όλα στον βωμό μίας επιτυχίας. Και θα τολμήσω να πω και κάτι άλλο ριζοσπαστικό και ΑΕ ακουστώ γραφικός. Παιχταράδες θα βγουν μόνο αν ο αριθμός ξένων γίνει απεριόριστος. Γιατί έτσι θα αναγκαστούν να δουλέψουν σκληρά για να βρουν θέση και δεν θα παίρνουν αρχοντικά συμβόλαια μόνο και μόνο εξαιτίας του διαβατηρίου. Ας αφήσουν τον συνδικαλισμό και ας παίξουν μπάσκετ.
έλεος με την καραμέλα των ακαδημιών. Δηλαδή Τολιόπουλος, Λαρεντζάκης, Ραγκαβόπουλος δεν ξέρουν να σουτάρουν; Ο Παπανικολάου δεν ξέρει να σουτάρει;

Δηλαδή τώρα ειλικρινά πιστεύετε ότι πάει ένα παιδί στα μικρά, βλέπει ο προπονητής ότι έχει σουτ και του λέει "όχι θέλω να μην ξανασουτάρεις για να χάνουμε όλα τα παιχνίδια στη σειρά. Μόνο ήττες"

Αυτό με τις ακαδημίες έχει καλλιεργηθεί από τους δημοσιογράφους για να μην παραδεχτούν την αλήθεια: Δεν έχουμε εδώ και χρόνια παίκτες. Το 2006 στην Ιαπωνία είχαμε ομάδα αστέρων. Φουρνιές είναι οι εθνικές ομάδες για αυτό και δεν το παίρνουν μόνιμα οι ίδες ομάδες.
Πού είναι τώρα η Κροατία;
Πού ήταν πριν 20 χρόνια η Γαλλία;
Πού είναι τώρα η Λιθουανία;
Πού είναι τώρα η Ρωσία; (όταν της επέτρεπαν να παίξει)
Πού ήταν η Φινανδία τη δεκαετία του 90;

Κάποτε είχαμε σέντερ Σκορτσιανίτη, μετά είχαμε Παπαγιάννη. Τι σχέση έχουν οι ακαδημίες με αυτό;
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.286
Κριτικές
67
Like
38.934
Πόντοι
10.656
Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
Έτσι ναι,τεκμηριωμένα,όπως και η άποψη του @Taksidiotis36 παραπάνω.Όμως στο παγκόσμιο η Γερμανία ήταν ασταμάτητη και φάνηκε και απέναντι στους Αμερικανούς.Ήταν σε τέτοια φόρμα που δε θα μασούσε από τον Γιόκιτς τον οποίο θεωρώ έναν από τους top10 Ευρωπαίους ever και καλύτερο Σέρβο ever.

Παρόλα αυτά υπάρχει μια μερίδα οπαδών που θα ψήφιζαν Σερβία no matter what.Δεν το θεωρώ παράλογο όταν επικρατεί το συναίσθημα.Και εγώ έχω φίλους Σέρβους.
Σιγουρα υπαρχει συμπαθεια και προκαταληψη απο τους Ελληνες. Και αντιστοιχα αντιπαθεια προς τους Γερμανους ή αδιαφορια προς τους Γαλλους.
Αλλα η Σερβια ειναι η πιο πληρης εθνικη αυτη τη στιγμη. Εβαλα τις αποδοσεις που δινονται απο τις εταιριες στην πρωτη σελιδα #3
το οτι οι στοιχηματικες δινουν ~2.30 στην Σερβια, σε διοργανωση εθνικων, σημαινει οτι αναμενουν εναν τζιρο της ταξης του ~40% υπερ της Σερβιας. Γκραν φαβορι.

Τσεκαρε την ομαδα που κατεβαζουν. 5+ ΝΒΑερς, και οι υπολοιποι απτον αφρο της Ευρωλιγκας.
Η Γαλλια εχει ελλειψεις, οχι οτι θα τους ξεγραψεις, αλλα οσο να ναι χωρις τον καλυτερο παικτη τους θα ειναι.
Χωρις Ρωσια στο παιχνιδι, με μια μετριοτατη πλεον Ισπανια, στην καλη της μερα η Σερβια δεν εχει αντιπαλο.

Επειδη ομως δεν γουσταρω τα μεγαλα φαβορι, και ως τζογαδορος και ως φιλαθλος, νομιζω θα ταχτω υπερ της Γερμανιας, η οποια εχει τον κυνισμο και την νοοτροπια του γαμιά, σε οσα αθληματα ειναι ανταγωνιστικη, ακομα και αν δεν τους συμπαθω. Οι σερβοι ειναι και θερμοκεφαλοι, μπορει να παιξουν τιποτα κλοτσομπουνια στα αποδυτηρια

Ειδομεν
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Α
έλεος με την καραμέλα των ακαδημιών. Δηλαδή Τολιόπουλος, Λαρεντζάκης, Ραγκαβόπουλος δεν ξέρουν να σουτάρουν; Ο Παπανικολάου δεν ξέρει να σουτάρει;

Δηλαδή τώρα ειλικρινά πιστεύετε ότι πάει ένα παιδί στα μικρά, βλέπει ο προπονητής ότι έχει σουτ και του λέει "όχι θέλω να μην ξανασουτάρεις για να χάνουμε όλα τα παιχνίδια στη σειρά. Μόνο ήττες"

Αυτό με τις ακαδημίες έχει καλλιεργηθεί από τους δημοσιογράφους για να μην παραδεχτούν την αλήθεια: Δεν έχουμε εδώ και χρόνια παίκτες. Το 2006 στην Ιαπωνία είχαμε ομάδα αστέρων. Φουρνιές είναι οι εθνικές ομάδες για αυτό και δεν το παίρνουν μόνιμα οι ίδες ομάδες.
Πού είναι τώρα η Κροατία;
Πού ήταν πριν 20 χρόνια η Γαλλία;
Πού είναι τώρα η Λιθουανία;
Πού είναι τώρα η Ρωσία; (όταν της επέτρεπαν να παίξει)
Πού ήταν η Φινανδία τη δεκαετία του 90;

Κάποτε είχαμε σέντερ Σκορτσιανίτη, μετά είχαμε Παπαγιάννη. Τι σχέση έχουν οι ακαδημίες με αυτό;
Στο θέμα ότι φουρνιες παιχτών είναι και πότε βγαίνουν και πότε υπάρχει κάποια καθυστέρηση εννοείται πως έτσι είναι και συμφωνώ απόλυτα. Εγώ είπα ότι γενικά πρώτα μαθαίνουν αλλά πράγματα στα παιδιά. Για εμένα θα έπρεπε να ασχολούνται μόνο με σουτ,ντρίμπλα και μετά να μπαίνουν σε τακτικά θέματα. Απόψεις είναι αυτές.
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.286
Κριτικές
67
Like
38.934
Πόντοι
10.656
Δυστυχως το μπασκετ δεν εχει την αιγλη που καποτε ειχε. Οι πιτσιρικαδες εχουν ινδαλματα ποδοσφαιριστες, και εκει κυνηγανε την τυχη τους. Ενας μετριος ποδοσφαιριστης Β διαλογης πληρωνεται στην ευρωπη οσα πληρωνεται ενας καταξιωμενος μπασκετμπολιστας στην ευρωλιγκα.

Ειναι και θεμα ακαδημιων, αλλα κυριως ειναι θεμα τυχης. Να ευθυγραμμιστει η γενια των ταλεντων και να παιξουν μαζι. Πριν 15-20 χρονια, το πετυχαμε. Οπως και το 2004 στην μπαλα, ευθυγραμμιστηκαν οι πλανητες, εσκασε μια φουρνια με εμπειρια και αρχιδια, και εκαναν οτι εκαναν, με την αντιστοιχη τυχη. Τωρα δεν εχουμε υποσχομενους νεους παικτες. Δεν βλεπεις ελληνες παικτες κατω των 25 και λες "να ο νεος διαμαντιδης,σπανουλης,παπαλουκας κτλ", ουτε λες "αν ο ταδε ειχε κανει προπονηση σουτ/τριπλα θα ηταν επιπεδου ΝΒΑ". Το ταβανι τους ειναι χαμηλο.

Και το διπολο Ολυμπιακος-Παναθηναικος καιει πολλους, που αντι να παιζουν μπασκετ και να βελτιωνονται, καθαριζουν τον παγκο για να παιζουν οι αμερικανοι που χρυσοπληρωνουμε. Φταινε και οι (νεοι) παικτες οι ιδιοι, που προτιμουν ενα καλο για τα δεδομενα τους συμβολαιο στους 2 μεγαλους και την ελπιδα μιας εικονικης διακρισης, κι ας παιζουν 2 λεπτα μ.ο. ανα παιχνιδι. Τι να κανεις...
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Α
Στο θέμα ότι φουρνιες παιχτών είναι και πότε βγαίνουν και πότε υπάρχει κάποια καθυστέρηση εννοείται πως έτσι είναι και συμφωνώ απόλυτα. Εγώ είπα ότι γενικά πρώτα μαθαίνουν αλλά πράγματα στα παιδιά. Για εμένα θα έπρεπε να ασχολούνται μόνο με σουτ,ντρίμπλα και μετά να μπαίνουν σε τακτικά θέματα. Απόψεις είναι αυτές.
Η εμπειρία μου από ακαδημίες ήταν πολύ παλιά, αλλά δε νομίζω να έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα.

Τα παιδιά ξεκινάνε πάντα απο τα βασικά. Σουτ - πάσα - τρίπλα - μπάσιμο. Μετά πάνε σε πιο τεχνικά όπως μπλοκ άουτ ,σκριν - μπακντορ και μετά ξεκινάνε τους συνδυασμούς και τα βασικά συστήματα. Τελευταία τα πιο σύνθετα συστήματα με παγίδες, κινηση χωρίς τη μπάλα, τριγωνικές επιθέσεις κτλ.
Ο λόγος είναι απλός: Το κάθε σύστημα καταλήγει με ένα ελεύθερο σουτ ή διεύσυση ή έστω να βγάλουμε ένα 1on1 που θεωρούμε ότι ο συμπαίκτης μας έχει πλεονέκτημα. Άρα αν δεν ξέρεις να σουτάρεις, να κάνεις διείσυση ,να ποστάρεις ,πώς θα βγει το σύστημα; Αν δεν έχει βρει η ομάδα αυτόν που παίρνει τα μακρινά σουτ, αυτόν που θα παίξει κάτω από το καλάθι, αυτόν που θα σουτάρει από 3-4μ ,τότε τι θα τους πεις στο σύστημα;

Για αυτό μην ακούτε παπάτζες κάτι αθλητικογράφων της σειράς που επειδή έχουν προσωπικές σχέσεις με Έλληνες παίκτες πρέπει κάθε φορά να τους βγάζουν ημίθεους και να λένε για διαιτησία, ατυχία, κακούς προπονητές και μαλακίες.

Συμφωνώ ότι 1987 - 2000 μεσουρανούσε το μπάσκετ, έπεφτε πολύ ρευστό από όλες τις ομάδες άρα πολλά παιδιά πήγαιναν να παίξουν μπάσκετ. Τώρα άλλες εποχές και αυτό το βλέπουμε και σε άλλες χώρες. Αντίστοιχα από το 2004 πάρα πολλά παιδιά έτρεξαν να μπουν σε ακαδημίες ποδοσφαίρου και τώρα έχουμε αρκετούς καλούς παίκτες.

Αυτό που βλέπω είναι ότι δεν έχουμε παίκτες κάτω από το καλάθι (μόνο ο Γιάννης είναι αξιόπιστη λύση) ,άρα δεν έχουμε ρυμπάουντ, άρα δεν έχουμε ρυθμό. Έχουμε παίκτες που σουτάρουν και αθλητικούς νέους παίκτες που μπορούν να παίξουν άμυνα με πολύ ενέρεια.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.090
Κριτικές
40
Like
13.651
Πόντοι
3.946
έλεος με την καραμέλα των ακαδημιών. Δηλαδή Τολιόπουλος, Λαρεντζάκης, Ραγκαβόπουλος δεν ξέρουν να σουτάρουν; Ο Παπανικολάου δεν ξέρει να σουτάρει;

Δηλαδή τώρα ειλικρινά πιστεύετε ότι πάει ένα παιδί στα μικρά, βλέπει ο προπονητής ότι έχει σουτ και του λέει "όχι θέλω να μην ξανασουτάρεις για να χάνουμε όλα τα παιχνίδια στη σειρά. Μόνο ήττες"

Αυτό με τις ακαδημίες έχει καλλιεργηθεί από τους δημοσιογράφους για να μην παραδεχτούν την αλήθεια: Δεν έχουμε εδώ και χρόνια παίκτες. Το 2006 στην Ιαπωνία είχαμε ομάδα αστέρων. Φουρνιές είναι οι εθνικές ομάδες για αυτό και δεν το παίρνουν μόνιμα οι ίδες ομάδες.
Πού είναι τώρα η Κροατία;
Πού ήταν πριν 20 χρόνια η Γαλλία;
Πού είναι τώρα η Λιθουανία;
Πού είναι τώρα η Ρωσία; (όταν της επέτρεπαν να παίξει)
Πού ήταν η Φινανδία τη δεκαετία του 90;

Κάποτε είχαμε σέντερ Σκορτσιανίτη, μετά είχαμε Παπαγιάννη. Τι σχέση έχουν οι ακαδημίες με αυτό;
Η Κροατία δεν πέρασε καν σε Ευρωμπάσκετ 24 ομάδων. Μεγάλος ξεπεσμός
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.286
Κριτικές
67
Like
38.934
Πόντοι
10.656
Η Κροατία δεν πέρασε καν σε Ευρωμπάσκετ 24 ομάδων. Μεγάλος ξεπεσμός
Με ενα γρηγορο ψαξιμο, νομιζω ειναι λιγο πιο πολυπλοκο, και η κροατια ηταν απο τις ατυχες ομαδες.

εχασε την προκριση απο την Βοσνια στην διαφορα ποντων.

1755947617296.png


Ενω απο ολους τους ομιλους (8 ομιλοι 4 ομαδων, περναγαν οι 3 απο τους 4) οι τριτοι περασαν κανονικα, η Κροατια ειχε στον ομιλο της την Κυπρο η οποια ως συνδιοργανωτρια ειχε εξασφαλισμενη θεση. Η κυπρος που εκανε 0 νικες και 6 ηττες... Αρα ο τριτος του ομιλου θα επρεπε να αποκλειστει.
Στο ιδιο καζανι εβραζαν και τα Σκοπια, την θεση των οποιων εφαγε η Πολωνια.

1755947859055.png


διορθωστε με αν κανω λαθος, δεν εχω ιδεα απο το φορματ των προκριματικων...
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Με ενα γρηγορο ψαξιμο, νομιζω ειναι λιγο πιο πολυπλοκο, και η κροατια ηταν απο τις ατυχες ομαδες.

εχασε την προκριση απο την Βοσνια στην διαφορα ποντων.

1755947617296.png


Ενω απο ολους τους ομιλους (8 ομιλοι 4 ομαδων, περναγαν οι 3 απο τους 4) οι τριτοι περασαν κανονικα, η Κροατια ειχε στον ομιλο της την Κυπρο η οποια ως συνδιοργανωτρια ειχε εξασφαλισμενη θεση. Η κυπρος που εκανε 0 νικες και 6 ηττες... Αρα ο τριτος του ομιλου θα επρεπε να αποκλειστει.
Στο ιδιο καζανι εβραζαν και τα Σκοπια, την θεση των οποιων εφαγε η Πολωνια.

1755947859055.png


διορθωστε με αν κανω λαθος, δεν εχω ιδεα απο το φορματ των προκριματικων...
Ναι έπαιξε τον τελευταίο αγώνα παραθύρων με αντίπαλο την Γαλλία στην Κροατία και έχασε αφού είχε μόνο τον Χεζονια . Ο Σαριτς και ο Ζουμπατς δεν την είχαν ενισχύσει
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.286
Κριτικές
67
Like
38.934
Πόντοι
10.656
πιθανη ηττα σημερα :coffee:θα δουμε ψιλοκαλο ματς παντως, καλυτερο απο τα προηγουμενα
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.090
Κριτικές
40
Like
13.651
Πόντοι
3.946
Στη Γαλλία δεν υπάρχει ίχνος λευκού παίκτη. Βλέπεις η πολύω/η λιγότερο ο μαύρους. Τι διάολο, οι λευκοί Γάλλοι έχουν σταματήσει να παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο?
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Στη Γαλλία δεν υπάρχει ίχνος λευκού παίκτη. Βλέπεις η πολύω/η λιγότερο ο μαύρους. Τι διάολο, οι λευκοί Γάλλοι έχουν σταματήσει να παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο?
Ίσως έχουν στραφεί σε άλλα αθλήματα.Είδες στο Παρίσι σε πόσα διαφορετικά πήραν χρυσά μετάλλια.Στα ομαδικά είναι πανίσχυροι σε βόλεϊ και χάντμπολ που παίζουν πολλοί λευκοί
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.090
Κριτικές
40
Like
13.651
Πόντοι
3.946
Ίσως έχουν στραφεί σε άλλα αθλήματα.Είδες στο Παρίσι σε πόσα διαφορετικά πήραν χρυσά μετάλλια.Στα ομαδικά είναι πανίσχυροι σε βόλεϊ και χάντμπολ που παίζουν πολλοί λευκοί
Όντως. Οι λευκοί είναι για κάποιο λόγο κυρίως σε βόλεϊ και χάντμπολ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom