Νέα

Eurobasket 2025

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα paparotriftoulas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 59K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος θα το σηκωσει το γαμημενο;

  • Λετονία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τσεχία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Εσθονία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πορτογαλία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Λιθουανία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μαυροβούνιο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σουηδία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ισπανία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ιταλία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Βοσνία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Κύπρος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πολωνία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Βέλγιο

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    76
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

rays

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2021
Μηνύματα
96
Κριτικές
3
Like
521
Πόντοι
300
Κουίζ για δυνατούς λύτες. Αν ο Θανάσης και ο Κώστας δεν ήταν αδερφια του Αντετοκούμπο θα είχαν θέση στην δωδεκάδα ;
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.487
Like
3.175
Πόντοι
456
Κουίζ για δυνατούς λύτες. Αν ο Θανάσης και ο Κώστας δεν ήταν αδερφια του Αντετοκούμπο θα είχαν θέση στην δωδεκάδα ;
Ας ξεκινησουμε με το οτι ο θανασης δεν ειναι μπασκετμπολιστας, τωρα για κωστα επειδη δεν υπαρχει κατι αλλο στην θεση του αναγκαστικα τον εχουμε στην ομαδα.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Είδα μόνο το δεύτερο ημίχρονο με Ιταλία. Παίξαμε σκυλίσια άμυνα, μας έδωσαν 1-2 σφυριγματα, βάλαμε και σουτ και τελικά .....νικήσαμε με 2 πόντους. Αφήστε τους δημοσιογράφους να λένε για μεγάλη νίκη παρά τις απουσίες και παπάτζες η ουσία είναι ότι μόνο ομάδα δεν είμαστε.

- Ζούγρης και Θανάσης Α: Καλοί για να τους έχεις μαζί σου σε ραντεβού για ξύλο, καλοί για πόρτα σε μαγαζί αλλά από μπάσκετ τι γίνεται; Δύο αθλητικοί ψηλοί με μηδέν τεχνική. Ειδικά ο Ζούγρης ούτε αμυντικό ριμπάουντ δε μπορεί να πάρει.
- Λαρεντζάκης: Σερνόταν (Τολιόπουλος είναι από τραυματισμό δικαιολογείται)
- Ντόρσεϊ: Έχει βελτιωθεί ,παραμένει όμως ένα κωλόπαιδο που δεν έχει κανένα δέσιμο με την ομάα και δίνει τη μπάλα μόνο από το αριστερό στο δεξί. Εκεί στο τέλος της 4ης περιόδου που βγήκε μόνος του στον αιφνιδιασμό και του πήρε τη μπάλα ο Ιταλός επειδή κοιτούσε αλλούς έδειξε πόσο τελεμές είναι. Αυτός είναι το πιστόλι της ομάδας; Γελάμε.
- Κατσίβελης: Καλός ,έκανε ό,τι μπορούσε.
- Κώστας Α: Αν αυτός είναι ο σέντερ μας.....γάμα τα. Έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να γίνει ολοκληρωμένος παίκτης αν γίνει ποτέ. Σαμοντούροφ το ξέρει το άθλημα αλλά δεν είναι το πεντάρι που θα κάνει πανικό σε άμυνα και επίθεση.
- Σπανούλης: Κόουτς τόσα παιχνίδια έχεις δώσει και από ομαδικότητα δεν πάμε καλά. Ούτε στο αμυντικό ριμπάουντ τα καταφέρνουμε ,ούτε στις ασίστ. Στην άμυνα τρώγαμε καρφώματα στη μάπα, τι γίνεται κόουτς; Του δίνω πόντους ότι έχουμε πολλούς νέους παίκτες αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Τα νέα παιδιά έχουν πάθος αλλά δεν παίζουμε σαν ομάδα.
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.283
Κριτικές
67
Like
38.925
Πόντοι
10.656
αμα μπαινουν τα τριποντα ετσι οπως μπηκαν και σημερα (58% αν δεν κανω λαθος, παλι δεν υπαρχει box score γαμω τα παντα τους), θα ειμαστε αξιοπρεπεστατοι.
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.831
Πόντοι
22.886
Μην υποτιμάτε τους Τούρκους .. έχουν μερικούς καλούς παίχτες. Σερβία - Γερμανία - Γαλλία στα μετάλλια . Για Ισπανία δεν ξέρω
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Είμαστε σε μεταβατικο στάδιο - η παλιά φρουρά φεύγει. Οι νέοι είναι ακομη νωρίς για να κρινουμε.
Ψηλούς δεν έχουμε.
Πιστεύω θα περάσουμε όμιλο και μετά είδομεν.
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Εγω και μονο που πρεπει να ακουω αυτους τους αρχιτριμαλακες σχολιαστες ειμαι φουλ εκνευρισμενος
 

BisexualWannabe

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.863
Like
5.919
Πόντοι
1.056
Μην υποτιμάτε τους Τούρκους .. έχουν μερικούς καλούς παίχτες. Σερβία - Γερμανία - Γαλλία στα μετάλλια . Για Ισπανία δεν ξέρω
Τύπε οι Γάλλοι "δεν κατέβηκαν", με ποιον θα πάνε στα μετάλλια!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μην υποτιμάτε τους Τούρκους .. έχουν μερικούς καλούς παίχτες. Σερβία - Γερμανία - Γαλλία στα μετάλλια . Για Ισπανία δεν ξέρω
Για Τουρκία συμφωνώ
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
λειπουν παικτες στην Γαλλια. Πολλοι και καλοι παικτες.
απο betarades
1755882102299.png


θα αλλαξω επιλογη πριν την εναρξη, δεν εχω μελετησει ακομα τις ομαδες, περιμενω να δω μεχρι τελευταια στιγμη πως θα ειναι ολοι.
Έχουν πλάνο με βάθος τριετίας οι Γάλλοι.Θα είναι πάνοπλοι και θα πάρουν το χρυσό μέσα στο σπίτι των Αμερικανών στο L.A. 2028.Λίγο έλειψε στο Παρίσι αλλά ο καλύτερος σουτέρ ever καθάρισε την μπουγάδα.Δεν θα κατέβει ξανά όμως ο Steph.Οι Γερμανοί κατεβαίνουν πλήρεις;Αν ναι,αυτοί θα πάρουν τώρα την κούπα.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
 
Τελευταία τροποποίηση:

olotyxeros

Μέγας
Εγγρ.
10 Δεκ 2011
Μηνύματα
1.767
Κριτικές
26
Like
3.515
Πόντοι
4.827

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Σήμερα
Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
Είναι αδιαφιλονίκητο φαβορί και στις Φιλιππίνες έχασαν από Γερμανία γιατί κατέβηκαν χωρίς Γιοκιτς. Οι Γερμανοί χάνουν πολύ από την απουσία του Μο Βάγκνερ. Με αυτόν παρόντα θα ήταν μοιρασμένες οι πιθανότητες.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
για μένα δεν είναι θέμα προτίμησης σε κάποια χώρα. Προσωπικά ψήφισα Σερβία επειδή πιστεύω ότι ο Γιόκιτς θέλει να το πάρει και θεωρώ ότι αν το πάρει στα ζεστά και με τους συμπαίκτες που τον πλαισιώνουν τους έχουν και τους Γερμανούς.
Από την άλλη μπορεί και να το πάρουν οι Γερμανοί, σίγουρα είναι κορυφαία ομάδα, μην ξεχνάς όμως ότι πήραν το παγκόσμιο σε έναν τελικό που έλειπαν μεγάλα αστέρια των Σέρβων.
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Μεγάλη απουσία ο Μο Βαγκνερ. Θωρηκτό στην ρακέτα. Ο μόνος που θα μπορούσε να βάλει έστω έναν κάποιο προβληματισμό στον παιχταρά Γιοκιτς. Τώρα με Ταις και Βοιγκτμαν προβλέπεται γλέντι.
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Η Σερβία είναι το απόλυτο φαβορί και δικαιολογημένα. Και πέρυσι στους Ολυμπιακούς στο Παρίσι έβαλε όχι μόνο δύσκολα στις ΗΠΑ. Χρειάστηκε να εμφανιστεί ο εξωγήινος Στεφ για να καθαριστεί η μπουγάδα και ο ξεχασμένος Εμπιντ
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
για μένα δεν είναι θέμα προτίμησης σε κάποια χώρα. Προσωπικά ψήφισα Σερβία επειδή πιστεύω ότι ο Γιόκιτς θέλει να το πάρει και θεωρώ ότι αν το πάρει στα ζεστά και με τους συμπαίκτες που τον πλαισιώνουν τους έχουν και τους Γερμανούς.
Από την άλλη μπορεί και να το πάρουν οι Γερμανοί, σίγουρα είναι κορυφαία ομάδα, μην ξεχνάς όμως ότι πήραν το παγκόσμιο σε έναν τελικό που έλειπαν μεγάλα αστέρια των Σέρβων.
Έτσι ναι,τεκμηριωμένα,όπως και η άποψη του @Taksidiotis36 παραπάνω.Όμως στο παγκόσμιο η Γερμανία ήταν ασταμάτητη και φάνηκε και απέναντι στους Αμερικανούς.Ήταν σε τέτοια φόρμα που δε θα μασούσε από τον Γιόκιτς τον οποίο θεωρώ έναν από τους top10 Ευρωπαίους ever και καλύτερο Σέρβο ever.

Παρόλα αυτά υπάρχει μια μερίδα οπαδών που θα ψήφιζαν Σερβία no matter what.Δεν το θεωρώ παράλογο όταν επικρατεί το συναίσθημα.Και εγώ έχω φίλους Σέρβους.
 

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201
Έτσι ναι,τεκμηριωμένα,όπως και η άποψη του @Taksidiotis36 παραπάνω.Όμως στο παγκόσμιο η Γερμανία ήταν ασταμάτητη και φάνηκε και απέναντι στους Αμερικανούς.Ήταν σε τέτοια φόρμα που δε θα μασούσε από τον Γιόκιτς τον οποίο θεωρώ έναν από τους top10 Ευρωπαίους ever και καλύτερο Σέρβο ever.

Παρόλα αυτά υπάρχει μια μερίδα οπαδών που θα ψήφιζαν Σερβία no matter what.Δεν το θεωρώ παράλογο όταν επικρατεί το συναίσθημα.Και εγώ έχω φίλους Σέρβους.
Ομαδαρα η Γερμανία ξεκάθαρα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom