You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Eurobasket 2025
- Μέλος που άνοιξε το νήμα paparotriftoulas
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 59K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
soul3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 4.487
- Like
- 3.175
- Πόντοι
- 456
Ας ξεκινησουμε με το οτι ο θανασης δεν ειναι μπασκετμπολιστας, τωρα για κωστα επειδη δεν υπαρχει κατι αλλο στην θεση του αναγκαστικα τον εχουμε στην ομαδα.Κουίζ για δυνατούς λύτες. Αν ο Θανάσης και ο Κώστας δεν ήταν αδερφια του Αντετοκούμπο θα είχαν θέση στην δωδεκάδα ;
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.258
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
Είδα μόνο το δεύτερο ημίχρονο με Ιταλία. Παίξαμε σκυλίσια άμυνα, μας έδωσαν 1-2 σφυριγματα, βάλαμε και σουτ και τελικά .....νικήσαμε με 2 πόντους. Αφήστε τους δημοσιογράφους να λένε για μεγάλη νίκη παρά τις απουσίες και παπάτζες η ουσία είναι ότι μόνο ομάδα δεν είμαστε.
- Ζούγρης και Θανάσης Α: Καλοί για να τους έχεις μαζί σου σε ραντεβού για ξύλο, καλοί για πόρτα σε μαγαζί αλλά από μπάσκετ τι γίνεται; Δύο αθλητικοί ψηλοί με μηδέν τεχνική. Ειδικά ο Ζούγρης ούτε αμυντικό ριμπάουντ δε μπορεί να πάρει.
- Λαρεντζάκης: Σερνόταν (Τολιόπουλος είναι από τραυματισμό δικαιολογείται)
- Ντόρσεϊ: Έχει βελτιωθεί ,παραμένει όμως ένα κωλόπαιδο που δεν έχει κανένα δέσιμο με την ομάα και δίνει τη μπάλα μόνο από το αριστερό στο δεξί. Εκεί στο τέλος της 4ης περιόδου που βγήκε μόνος του στον αιφνιδιασμό και του πήρε τη μπάλα ο Ιταλός επειδή κοιτούσε αλλούς έδειξε πόσο τελεμές είναι. Αυτός είναι το πιστόλι της ομάδας; Γελάμε.
- Κατσίβελης: Καλός ,έκανε ό,τι μπορούσε.
- Κώστας Α: Αν αυτός είναι ο σέντερ μας.....γάμα τα. Έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να γίνει ολοκληρωμένος παίκτης αν γίνει ποτέ. Σαμοντούροφ το ξέρει το άθλημα αλλά δεν είναι το πεντάρι που θα κάνει πανικό σε άμυνα και επίθεση.
- Σπανούλης: Κόουτς τόσα παιχνίδια έχεις δώσει και από ομαδικότητα δεν πάμε καλά. Ούτε στο αμυντικό ριμπάουντ τα καταφέρνουμε ,ούτε στις ασίστ. Στην άμυνα τρώγαμε καρφώματα στη μάπα, τι γίνεται κόουτς; Του δίνω πόντους ότι έχουμε πολλούς νέους παίκτες αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Τα νέα παιδιά έχουν πάθος αλλά δεν παίζουμε σαν ομάδα.
- Ζούγρης και Θανάσης Α: Καλοί για να τους έχεις μαζί σου σε ραντεβού για ξύλο, καλοί για πόρτα σε μαγαζί αλλά από μπάσκετ τι γίνεται; Δύο αθλητικοί ψηλοί με μηδέν τεχνική. Ειδικά ο Ζούγρης ούτε αμυντικό ριμπάουντ δε μπορεί να πάρει.
- Λαρεντζάκης: Σερνόταν (Τολιόπουλος είναι από τραυματισμό δικαιολογείται)
- Ντόρσεϊ: Έχει βελτιωθεί ,παραμένει όμως ένα κωλόπαιδο που δεν έχει κανένα δέσιμο με την ομάα και δίνει τη μπάλα μόνο από το αριστερό στο δεξί. Εκεί στο τέλος της 4ης περιόδου που βγήκε μόνος του στον αιφνιδιασμό και του πήρε τη μπάλα ο Ιταλός επειδή κοιτούσε αλλούς έδειξε πόσο τελεμές είναι. Αυτός είναι το πιστόλι της ομάδας; Γελάμε.
- Κατσίβελης: Καλός ,έκανε ό,τι μπορούσε.
- Κώστας Α: Αν αυτός είναι ο σέντερ μας.....γάμα τα. Έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να γίνει ολοκληρωμένος παίκτης αν γίνει ποτέ. Σαμοντούροφ το ξέρει το άθλημα αλλά δεν είναι το πεντάρι που θα κάνει πανικό σε άμυνα και επίθεση.
- Σπανούλης: Κόουτς τόσα παιχνίδια έχεις δώσει και από ομαδικότητα δεν πάμε καλά. Ούτε στο αμυντικό ριμπάουντ τα καταφέρνουμε ,ούτε στις ασίστ. Στην άμυνα τρώγαμε καρφώματα στη μάπα, τι γίνεται κόουτς; Του δίνω πόντους ότι έχουμε πολλούς νέους παίκτες αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Τα νέα παιδιά έχουν πάθος αλλά δεν παίζουμε σαν ομάδα.
xan4625
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 4.244
- Κριτικές
- 56
- Like
- 36.831
- Πόντοι
- 22.886
Προτιμώ Λαρεντζάκη κ Τολιοπουλο στο 1 κ 2Σλουκας, ντορσει, Παπανικολάου, μητογλου και Γιάννης είναι μια χαρά πεντάδα. Ο πάγκος είναι ελλιπής.
paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.283
- Κριτικές
- 67
- Like
- 38.925
- Πόντοι
- 10.656
αμα μπαινουν τα τριποντα ετσι οπως μπηκαν και σημερα (58% αν δεν κανω λαθος, παλι δεν υπαρχει box score γαμω τα παντα τους), θα ειμαστε αξιοπρεπεστατοι.
olotyxeros
Μέγας
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2011
- Μηνύματα
- 1.767
- Κριτικές
- 26
- Like
- 3.515
- Πόντοι
- 4.827
Ποτέ Ελληνική μετάδοση.Εγω και μονο που πρεπει να ακουω αυτους τους αρχιτριμαλακες σχολιαστες ειμαι φουλ εκνευρισμενος
BisexualWannabe
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 1.863
- Like
- 5.919
- Πόντοι
- 1.056
Τύπε οι Γάλλοι "δεν κατέβηκαν", με ποιον θα πάνε στα μετάλλια!Μην υποτιμάτε τους Τούρκους .. έχουν μερικούς καλούς παίχτες. Σερβία - Γερμανία - Γαλλία στα μετάλλια . Για Ισπανία δεν ξέρω
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Για Τουρκία συμφωνώΜην υποτιμάτε τους Τούρκους .. έχουν μερικούς καλούς παίχτες. Σερβία - Γερμανία - Γαλλία στα μετάλλια . Για Ισπανία δεν ξέρω
Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
Έχουν πλάνο με βάθος τριετίας οι Γάλλοι.Θα είναι πάνοπλοι και θα πάρουν το χρυσό μέσα στο σπίτι των Αμερικανών στο L.A. 2028.Λίγο έλειψε στο Παρίσι αλλά ο καλύτερος σουτέρ ever καθάρισε την μπουγάδα.Δεν θα κατέβει ξανά όμως ο Steph.Οι Γερμανοί κατεβαίνουν πλήρεις;Αν ναι,αυτοί θα πάρουν τώρα την κούπα.λειπουν παικτες στην Γαλλια. Πολλοι και καλοι παικτες.
απο betarades
![]()
θα αλλαξω επιλογη πριν την εναρξη, δεν εχω μελετησει ακομα τις ομαδες, περιμενω να δω μεχρι τελευταια στιγμη πως θα ειναι ολοι.
Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
Τελευταία τροποποίηση:
pilofori
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 9.612
- Κριτικές
- 19
- Like
- 11.249
- Πόντοι
- 9.095
Και που θα δω το euro basket? Euroleague πλήρωσα και έβλεπα euroleague tv. Τωρα;Ποτέ Ελληνική μετάδοση.
olotyxeros
Μέγας
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2011
- Μηνύματα
- 1.767
- Κριτικές
- 26
- Like
- 3.515
- Πόντοι
- 4.827
Σίγουρα θα υπάρχει κανάλι για το Eurobasket, αλλά όπως έχω πει και αλλού Sportzone, αλλιώς vip box.Και που θα δω το euro basket? Euroleague πλήρωσα και έβλεπα euroleague tv. Τωρα;
Taksidiotis36
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 264
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.141
- Πόντοι
- 201
ΣήμεραΕίναι αδιαφιλονίκητο φαβορί και στις Φιλιππίνες έχασαν από Γερμανία γιατί κατέβηκαν χωρίς Γιοκιτς. Οι Γερμανοί χάνουν πολύ από την απουσία του Μο Βάγκνερ. Με αυτόν παρόντα θα ήταν μοιρασμένες οι πιθανότητες.Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.258
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
για μένα δεν είναι θέμα προτίμησης σε κάποια χώρα. Προσωπικά ψήφισα Σερβία επειδή πιστεύω ότι ο Γιόκιτς θέλει να το πάρει και θεωρώ ότι αν το πάρει στα ζεστά και με τους συμπαίκτες που τον πλαισιώνουν τους έχουν και τους Γερμανούς.Κλασικά ο φιλοΣέρβος Έλληνας ψηφίζει με βάση τη συμπάθεια και όχι αντικειμενικά.Δηλαδή είναι τόσο καλύτερη η Σερβία που της δίνετε 21 ψήφους ενώ την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία μόλις 2.Δεν μπουχτίσατε ακόμα από τα αμέτρητα χρυσά μετάλλια των Σέρβων.
Από την άλλη μπορεί και να το πάρουν οι Γερμανοί, σίγουρα είναι κορυφαία ομάδα, μην ξεχνάς όμως ότι πήραν το παγκόσμιο σε έναν τελικό που έλειπαν μεγάλα αστέρια των Σέρβων.
Taksidiotis36
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 264
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.141
- Πόντοι
- 201
Μεγάλη απουσία ο Μο Βαγκνερ. Θωρηκτό στην ρακέτα. Ο μόνος που θα μπορούσε να βάλει έστω έναν κάποιο προβληματισμό στον παιχταρά Γιοκιτς. Τώρα με Ταις και Βοιγκτμαν προβλέπεται γλέντι.
Taksidiotis36
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 264
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.141
- Πόντοι
- 201
Η Σερβία είναι το απόλυτο φαβορί και δικαιολογημένα. Και πέρυσι στους Ολυμπιακούς στο Παρίσι έβαλε όχι μόνο δύσκολα στις ΗΠΑ. Χρειάστηκε να εμφανιστεί ο εξωγήινος Στεφ για να καθαριστεί η μπουγάδα και ο ξεχασμένος Εμπιντ
Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
Έτσι ναι,τεκμηριωμένα,όπως και η άποψη του @Taksidiotis36 παραπάνω.Όμως στο παγκόσμιο η Γερμανία ήταν ασταμάτητη και φάνηκε και απέναντι στους Αμερικανούς.Ήταν σε τέτοια φόρμα που δε θα μασούσε από τον Γιόκιτς τον οποίο θεωρώ έναν από τους top10 Ευρωπαίους ever και καλύτερο Σέρβο ever.για μένα δεν είναι θέμα προτίμησης σε κάποια χώρα. Προσωπικά ψήφισα Σερβία επειδή πιστεύω ότι ο Γιόκιτς θέλει να το πάρει και θεωρώ ότι αν το πάρει στα ζεστά και με τους συμπαίκτες που τον πλαισιώνουν τους έχουν και τους Γερμανούς.
Από την άλλη μπορεί και να το πάρουν οι Γερμανοί, σίγουρα είναι κορυφαία ομάδα, μην ξεχνάς όμως ότι πήραν το παγκόσμιο σε έναν τελικό που έλειπαν μεγάλα αστέρια των Σέρβων.
Παρόλα αυτά υπάρχει μια μερίδα οπαδών που θα ψήφιζαν Σερβία no matter what.Δεν το θεωρώ παράλογο όταν επικρατεί το συναίσθημα.Και εγώ έχω φίλους Σέρβους.
Taksidiotis36
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 264
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.141
- Πόντοι
- 201
Ομαδαρα η Γερμανία ξεκάθαρα.Έτσι ναι,τεκμηριωμένα,όπως και η άποψη του @Taksidiotis36 παραπάνω.Όμως στο παγκόσμιο η Γερμανία ήταν ασταμάτητη και φάνηκε και απέναντι στους Αμερικανούς.Ήταν σε τέτοια φόρμα που δε θα μασούσε από τον Γιόκιτς τον οποίο θεωρώ έναν από τους top10 Ευρωπαίους ever και καλύτερο Σέρβο ever.
Παρόλα αυτά υπάρχει μια μερίδα οπαδών που θα ψήφιζαν Σερβία no matter what.Δεν το θεωρώ παράλογο όταν επικρατεί το συναίσθημα.Και εγώ έχω φίλους Σέρβους.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 49
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 250
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 216
- Εμφανίσεις
- 12K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 65K