Ρε παιδιά, σοβαρά τώρα? Γκρινιάζουμε που είμαστε στους 4 του κόσμου?
Ξανά!
Μια χαρά είναι ο Βλάχος. Η καριέρα του μιλάει από μόνη της.
Για σήμερα πραγματικά τι να του πείς? Δε θα μπορούσε να κάνει κάτι, δεν ήταν μέσα.
Δυστυχώς, μάλλον οι παίκτες χαλάρωσαν στην τελευταία φάση. Αλλά έχει πέσει τόσο ξύλο και τόσο μεγάλη συγκέντρωση και προσήλωση από τα μέσα του του 2ου 8λέπτου που τι να πείς και σε αυτούς?
Και σίγουρα άδικο να μένουμε στην τελευταία φάση και να ξεχνάμε ότι κράτησαν την Ισπανία στο μηδέν για 20! λεπτά.
Αλλά έτσι είναι τα σπορ. Μένει η τελευταία εικόνα. Και όταν έχει προηγηθεί και το αντίστοιχο γκολ της Σερβίας στους ολυμπιακούς, φαίνεται ακόμα χειρότερο.
Αλλά η μεγάλη εικόνα είναι πάλι θετική.
Εγώ πραγματικά έχω να ψέξω την ομάδα σήμερα μόνο για το 1/9 στον παίκτη παραπάνω. Και τον Χαλυβόπουλο για την ανόητη ενέργεια.
Μακάρι να ξεπεράσουν το σημερινό και να μας φέρουν ένα ακόμα μετάλλιο μεθαύριο.