Στο Καματερούν ..Μέχρι να πειστείς θα έχει γυρίσει Αφρική![]()

Στο Καματερούν ..Μέχρι να πειστείς θα έχει γυρίσει Αφρική![]()

Συν ότι ζητάει συνέχεια το τηλέφωνο για να βρεθούμε εκτός, κάθε φορά το ίδιοΔυστυχώς η Ιωάννα η Λειβαδιωτισσα είναι πολύ του ύψους και του βάθους. Πράγματι εδώ και αρκετό καιρό έχει το απλό+Ελ στοματικό στα 10 ευρώ και +5 πρωκτικό! Και πάλι όμως είναι δύστροπη στο πρωκτικό, εύκολα μην πω πανευκολα δημιουργεί σκηνικά και κάνει μανουρες, μέσα στο δωμάτιο ζητάει εξτραδακια, ζητάει κεράσματα καφέδες κτλ, προμοταρει πάρα πολύ τη μούμια/γκλιφ που δουλεύει μαζί της για παρτουζα και άλλα τραγικά...Παλιά όταν ήταν ακόμα η Μάγκυ η Κύπρια εκεί μου είχαν πει ιστορίες πως είχαν διώξει την Ιωάννα από το μπουρδέλο γιατί είχε προκαλέσει πολλούς καυγαδες...Γενικά η Ιωάννα είναι είτε θησαυρός είτε άνθρακας. Εγώ παλιά τη γουσταρα με τα χίλια, τώρα για μένα παρά είναι επίφοβη για φόλα και δυστυχώς δεν περνάω.
Την είδες και δεν έκανες κάτι; Και αν δεν την είδες, πώς
Πηγανε σε δερματολόγο με την πρώτη φαγούρα που θα έχεις είναι μεταδοτικό κ εξαπλώνεται είναι μύκητεςΣος Λιοσίων 73α είχε μια κατάπινα η οποία ήταν θηριώδης και πολύ χάλια για τα δικά μου γούστα! Επισης είχε μια Μέλισσα αν κρίνω από το πρόγραμμα που έχουν αναρτήσει! Αρχικά μπήκα γιατί είδα φυσικό βυζακι και κωλαρακι πεταχτό πιτσιρίκι και λέω πόσο κακα να πάει! Ωστόσο ξεκινάει μια πίπα χωρίς όπου άρχισα να την παρατηρώ ( άβαφα χάλια νύχια πάνω κάτω, κακή οδοντοστοιχία ) που ήταν κάτω του μετρίου, έβαζε μόνο σχεδόν το κεφαλάκι ενώ στην αρχή είχε ένα βλέμμα λες και είχε κάποιο θέμα γενικά! Με τα πολλά πήγα να την βάλω ιεραποστολικά όπου έκανε κάνα δίλεπτο να μου βάλει καπότα κι άλλο τόσο να βάλει τζελ στο μουνι της που ήταν και αξύριστο ! Αφού το έβαλε σηκώνει τα ποδια της όπου βλέπω κάτι κόκκινα σημάδια ουσιαστικά κάτω απτον κωλο και της λέω «τι είναι αυτά» και μου λέγε ότι δεν καταλαβαίνει! Με τα πολλά την έστειλα όπως ήρθε! Έψαχνα την υπηρεσία αλλά εξαφανιζολ! Έκαψα τα 20€ μου! Ελπίζω να προλάβω και καναν άλλον!
Δικαίωμα σου δεν έχω πρόβλημα. Εγώ το έγραψα προς ενημέρωση. Οποίος θέλει το πιστεύειΤην είδες και δεν έκανες κάτι; Και αν δεν την είδες, πώς γίνεται; Μπάνιο έκανες; Εγώ δεν πείστηκα
Περασα χθες κατα τις 5:30 το πρωί απο φυλής. Μπαίνω πρώτα στι φυλής 65 μπας και βρω τπτ καλο και ήταν εκεί η εμμανουελα αν θυμαμαι καλα το ονομα της. Πολύ μέτριο αλλά όπως πήγα να φύγω με άρπαξε απο το καυλι και ήμουν πολυ καυλωμενος. Της λεω "θα περάσουμε καλα? Ηρθα να γαμήσω καλα" και μου είπε ναι θα περάσουμε καλα. Παω μεσα και την περίμενα με την ψωλη καταρτι. Παραλίγο να φτάσει στο πιγουνι μου. Μπαίνει μεσα, μου περνάει σκουφο και αρχίζει μια πιπα τι να πω. Παλι καλα που ήμουν ήδη καυλωμενος αλλιώς δεν παίζει να σηκωνοταν. Της λεω να με καβαλήσει ανάποδα ώστε να βλέπω την ψωλαρα μου να μπαίνει μέσα της και εβαζε ισα ισα τον πουτσοκεφαλο. Λεω μαλλον δεν την βολεύει η στάση. Την βάζω στα 4 και εκει που παω να αρχισω να δωσω πόνο, ξαφνικα τραβιέται. Ωραία λέω θα γαμησουμε και σήμερα. Και ξαφνικά κάθεται μονη της ιεραποστολικο. Εδω λέω τώρα θα σε φτιάξω. Της τον βάζω και είχε κάτσει με τέτοιο τροπο όπου έκλεβε φουλ. Της πιάνω τα πόδια και τα βάζω στους ωμους μου και της αρχίζω να της τον βάζω ολο αλλα μου ήρθε να τελειώσω όπου και τελείωσα στην καποτα. Τυχερή. Και η ηλίθια πήγε να μου φιλήσει τον λαιμό εκείνη την ωρα και ένιωσα να μου κανει πιπιλια, τραβιεμαι κατευθείαν και παλι καλα το πρόλαβα. Την προηγούμενη φορά μου πέθαναν το καυλι στην πιπα και τώρα πηγα να φύγω σημαδεμενος. Βλεπω να ξεκινάω κανα στουντιο γτ τελευταία στα μπουρδέλα δεν με πάει καλα. Καλα γαμήσια
Συν ότι ζητάει συνέχεια το τηλέφωνο για να βρεθούμε εκτός, κάθε φορά το ίδιο
Έχει το φακό πάνω δεξιά...βάζεις στην αναζήτηση το όνομα που ψάχνεις και από κάτω το όνομα του μέλουςΝαι τωρα αυτο ψαχνω, ειμαι στην 1.550η ενημερωση σου..εχω αλλες 23 χιλιαδες,
λογικα τελος καλοκαιριου θα την εχω βρει thnx!
Τι εννοεις ;Θα δειξει η διαθεσιμοτητα των κορασιδων τωρα που αρχιζουν να λακιζουν
Το ότι η τσατσά δεν ανακοίνωσε τίποτα για ελεύθερο στοματικό, δεν σημαίνει ότι συμπεριλαμβάνεται επειδή δίνει κώλο.πήγε να με ψαρώσει, μου λέει:
Ιωάννα: είναι 5€ ακόμα για το λεύθερο στομ. (ούτε σωστή δικαιολογία δεν βρήκε, πές για το πρωκτικό μωρή),
Μπου: τι εννοείς , 15€ είπε η τσατσά 15€ έδωσα,
Ιωάννα: "όχι είναι 15€ για κώλο και άλλα 5€ για ελεύθερο στοματικό"
Μπου: δεν το ανακοίνωσε η τσατσά της λέω, κάτσε να της τα δώσω τώρα αλλά δεν έχω τάλληρο και πάω να φωνάξω την τσατσά,
Ιωάννα: Άστο, δεν πειράζει...
Θα με πέρασε για άμαθο![]()
Αποκτούν λεφτά αισθήματα μωρέ οι γλυκούλεςΑυτά συμβαίνουν όταν σε ερωτεύεται μια πουτάνα.

Τεκνολότζια τεκνολότζιαΈχει το φακό πάνω δεξιά...βάζεις στην αναζήτηση το όνομα που ψάχνεις και από κάτω το όνομα του μέλους
Ζητάει επίμονα τηλέφωνο ή ΛειβαδιώτισσαΣυν ότι ζητάει συνέχεια το τηλέφωνο για να βρεθούμε εκτός, κάθε φορά το ίδιο

Όχι ρε δεν ακούμπησα καν γιατί μόλις της σήκωσα τα ποδια και το είδα την έστειλα!Πηγανε σε δερματολόγο με την πρώτη φαγούρα που θα έχεις είναι μεταδοτικό κ εξαπλώνεται είναι μύκητες
Το ότι η τσατσά δεν ανακοίνωσε τίποτα για ελεύθερο στοματικό, δεν σημαίνει ότι συμπεριλαμβάνεται επειδή δίνει κώλο.
Παλιά το λέγανε φουλ του κώλου δηλαδή χωρίς ελεύθερο στοματικό.
Τώρα εσύ είπες να δώσεις το έξτρα τάληρο στην τσατσά ώστε να καρφωθεί ότι ζητάει αδήλωτα μέσα?
Και τελικά τι έγινε ? σου έκανε την πίπα άνευ δωρεάν ?
για τη συγκεκριμένη έχει ακουστεί κάτι για φαρμακευτική αγωγή κιολαςΟύτε που θυμάμαι αν το ανακοίνωσε ο τσάτσος, αυτή με ρώτησε αν θέλω και δεν ανέφερε έξτρα χρέωση ... είναι τακτική της λέμε... ναι δωρεάν δεν το λες, ούτε ήταν καμιά πίπα σπουδαία, αν ήταν ξηγημενη από την αρχή θα ήταν αλλιώς, η πονηριά ομως ... πολύ απλά δεν καταλαβαίνουν πώς με αυτά χάνουν πιθανώς σταθερούς πελάτες.
Εργατικο ατυχημα ήταν!Είσαι τυχερός που όταν βγήκες από το δωμάτιο δεν σε περίμενε στο σαλόνι ο φίλος της ή ο αδελφός της!
Αν το έκανε αυτό κάποιος στην αδελφή σου, εσύ πώς θα αντιδρούσες;
Τα ίδια είναι ακόμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται... Καλό βόλι!Λέω να κατέβω καμία βόλτα μετάξι, έχω να πάω κανά δυο χρόνια, συνήθως πήγενα Φυλής. Αξίζει να πάω η θα ξενερώσω τι λέτε ? Σε καμία ώρα θα πάω
