'Αει γαμίδης
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 225
- Like
- 704
- Πόντοι
- 81
Τι κορμί είναι αυτό ρε κορίτσι μου; Κάθε φορά που βλέπω ανάλογη φωτογραφία μένω σύξυλος!!!Κάποιο αγορι βιάζεται να πάει το νήμα 3000 χαχαχαχα!
Πανέμορφη φωτο όντος...
Τι κορμί είναι αυτό ρε κορίτσι μου; Κάθε φορά που βλέπω ανάλογη φωτογραφία μένω σύξυλος!!!Κάποιο αγορι βιάζεται να πάει το νήμα 3000 χαχαχαχα!
Πανέμορφη φωτο όντος...
Αφού το έχεις δει (απολαυσει) αμέτρητες φορές από κοντά μωράκι..Τι κορμί είναι αυτό ρε κορίτσι μου; Κάθε φορά που βλέπω ανάλογη φωτογραφία μένω σύξυλος!!!
κούκλα όπως πάνταΕδώ το φως,
χρυσές γαλάζιες γλώσσες
![]()
κούκλα όπως πάντα
τα φιλιά μου
Δεν έχει καμία σημασία αν το έχω δει. Κάθε φορά είναι σαν πρώτη φορά!Αφού το έχεις δει (απολαυσει) αμέτρητες φορές από κοντά μωράκι..
εγω παλι για την κωλαρα σου θα ελεγα χαχαα την αγαπω !!!!Μια φωτο που μου έβγαλε ένα αγαπημένο μου παλικάρι χθες,σε μια από μάχες που ειχα στο Μάντισον..
*σήμερα ξεκούραση, αύριο ξανα στον αγωνα
![]()
Ti kolaraΜια φωτο που μου έβγαλε ένα αγαπημένο μου παλικάρι χθες,σε μια από μάχες που ειχα στο Μάντισον..
*σήμερα ξεκούραση, αύριο ξανα στον αγωνα
![]()
παντα με αυτο το στριγκακι γραμμη να εισαι να μας τρελενεις joΜια φωτο που μου έβγαλε ένα αγαπημένο μου παλικάρι χθες,σε μια από μάχες που ειχα στο Μάντισον..
*σήμερα ξεκούραση, αύριο ξανα στον αγωνα
![]()

Συγχαρητήρια για αυτή σου την κίνηση, και δεν είναι τόσο το χρηματικό όσο η κίνηση ότι σέβεται τους πελάτες σου και δεν τους βλέπεις μόνο σαν πορτοφόλι, πράγμα που ούτως ή άλλως φαίνεται από τις τιμές σου και τις παροχές σου.Αντε φτάσαμε τις 3000 σελίδες..γιατί ολοι μαζί τις φτάσαμε!
Λοιπόν το δώρο απ αύριο σε ισχύ,ότι έχω ήδη πει, μείον 20€ στην ωρα, αφορα ενα ραντεβού & γι άτομα που εχω δει πάνω από 2 φορές !
Πραγματικά με μεγάλη χαρά το προσφέρω, γιατί είστε απλά υπέροχα αγόρια
( πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που δε θελω να συναντήσω ξανά)
Καλησπέρα σε όλους σας και ιδιαίτερα στην Joanna. Αν και παλιό μέλος δεν κάνω αναρτήσεις. Η περίπτωση όμως της Jo είναι πολύ ιδιαίτερη και γι’ αυτό η εξαίρεση.
3η συνάντηση μαζί της την περασμένη εβδομάδα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες αφού όσοι έχετε βρεθεί μαζί της ξέρετε τι καταστάσεις συμβαίνουν.
Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι θα παρομοίαζα την Jo με την μάγισσα Μοργκάνα, η οποία χρησιμοποιεί τα μαγικά της κόλπα που ανασταίνουν ακόμα και τους νεκρούς.
Έχει αυτή τη μαγική δύναμη που θες δεν θες θα αναστηθείς… Και όχι μόνο αυτό αφού όταν “πεθάνεις” δεν έφτασε το τέλος. Χρησιμοποιεί τα μαγικά της χαρίσματα και σε ξαναανασταίνει…
Και όλοι σκέφτονται θέλω να με ζωντανέψει ξανά και ξανά…
Είναι ένα όνειρο που πρέπει να το ξαναζήσω…
Πολλά φιλιά Jo και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευκαιρίες που μας έδωσες να ζήσουμε αυτές τις εμπειρίες… και θα τα ξαναπούμε![]()
![]()
Σ ευχαριστώ πολύ, με τιμά η άποψη σου!Συγχαρητήρια για αυτή σου την κίνηση, και δεν είναι τόσο το χρηματικό όσο η κίνηση ότι σέβεται τους πελάτες σου και δεν τους βλέπεις μόνο σαν πορτοφόλι, πράγμα που ούτως ή άλλως φαίνεται από τις τιμές σου και τις παροχές σου.
Αν και σε ξέρω μόνο από εδώ μέσα πραγματικά φαίνεται η ποιότητα σου σαν άνθρωπος.
Να είσαι καλά και πάντα καυλωμένη..
..κάποια λιγα αγόρια αν και δεν σας έχω συναντήσει, είστε χρόνια ενεργά στο νημα με τα όμορφα&πικάντικα ποστ σας ,κάτι θα κάνω και για σας,όχι άμεσα, αλλά θα κάνω..Καλησπέρα θεά Jo! Ελπίζω να είσαι καλά…το νήμα θα έχει δωράκι για εμάς που δεν μπορούμε να σε απολαύσουμε? Καλά να περνάς![]()
καλό βράδυ JoΘα πω τη καληνύχτα μου με φρέσκο(αναλ) υλικό..και χωρίς περικοπές!
Ενα ευχαριστώ στο παρτενερ μου
Και η πλατη σου μες τη καυλα ειναι.Θα πω τη καληνύχτα μου με φρέσκο(αναλ) υλικό..και χωρίς περικοπές,αν και λίγο σκοτεινό..
Ενα ευχαριστώ στο παρτενερ μου
Καληνύχτα αστέρι μου!καλό βράδυ Jo
Ωραια λήψη πήρε τ αγορι,εντωμεταξύ με τη φούστα με πηδουσε!Και η πλατη σου μες τη καυλα ειναι.
Εχεις παρει χρωμα κιολας κι ειναι πολυ σεξυ το θεαμαΚαληνύχτα αστέρι μου!
Ωραια λήψη πήρε τ αγορι,μ αρέσει κ μενα, ατόφιο το παρέθεσα