Χμμμ, φοβερή η λογική σου για το opportunity cost, μόνο που υποθέτεις πως υπάρχει ήδη πελάτης που περιμένει με το πουλί στο χέρι

κάθε φορά, επ'αόριστον.
Η πραγματικότητα, την οποία κάνουν πράξη στα περισσότερα μαγαζιά, είναι μεν το "κάλλιο 5 και στο χέρι" , απλά κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν (όπως εσύ και προφανώς κάποιοι "υπεύθυνοι") ειδικά σε cash bussiness και το μπερδεύουν με τον "όγκο" ενώ στην πραγματικότητα είναι πολύ ποιο συμφέρων για όλους να κάτσει η κοπέλα με έναν πελάτη για 20' παρά με 2 πελάτες από 10' , αυτοί/ες που το έχουν καταλάβει αυτό (πχ. Ράνια) έχουν πάντα δουλειά, οι άλλοι απλά βαράνε μύγες όταν χαθεί ο "αρχικός" ενθουσιασμός και αυξομειώνουν τις τιμές μπας και βγούνε...