Νέα

Hot Ημερήσια ενημέρωση για μπουρδέλα!

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 215 άτομα (14 μέλη και 201 επισκέπτες)

ΣΠΥΡΟΣΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Απρ 2023
Μηνύματα
167
Κριτικές
32
Like
2.608
Πόντοι
2.591

Συνημμένα

  • IMG_20250701_071511.jpg
    IMG_20250701_071511.jpg
    2,8 MB · Εμφανίσεις: 25

Mpooumpoukos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Νοε 2022
Μηνύματα
1.295
Κριτικές
25
Like
14.085
Πόντοι
3.246
Κατάθεση στην Καρολίνα στο Ιασωνος 31 ισόγειο.
Την ειδα με μια σεξυ μίνι φούστα σε φώτο στο ινστα και καυλωσα.
Ωραία γυναίκα και καλή απόδοση μεσα. Λεπτομέρειες στην κριτική.
Insta, Drones, φώτος, η MOSSAD του Bou, εσύ έδωσες το pegasus/predator στον Κούλη ?
 

Ψωλεκτωρ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2017
Μηνύματα
1.283
Κριτικές
15
Like
4.147
Πόντοι
746
Ιωαννίνων 3 ισόγειο παλι δείχνει ότι είναι η νανσυ αλλά στο τηλ η τσατσα λέει ότι είναι μόνο μια Ελένη! Αν πετύχει κάποιος την νανσυ ας ενημερώσει μαγκες!
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.508
Κριτικές
622
Like
100.492
Πόντοι
48.067

Άκας Kωλάντερος

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2017
Μηνύματα
2.338
Κριτικές
33
Like
21.603
Πόντοι
7.446

29/06/25

Γύρω στις 17:30

Φωκαίας​

edited-fokaias-jpg.1409739

  • 7 κάτω: Έντζυ
  • 7 ισόγειο: Ηλέκτρα
Μπαίνω στο σπίτι και περιμένω 10 δευτερόλεπτα

Reuzel: -Ειναι στο δωμάτιο;

Ακούγεται μια γυναικεία φωνή πίσω από την κουρτίνα

Ηλέκτρα: -γιατί; Βιάζεσαι;
Reuzel: -ναι
Ηλέκτρα: -άμα βιάζεσαι, φύγε. Μην είσαι για να μπεις άμα βιάζεσαι. Για βόλτα ήρθες
Reuzel: -θα περιμένω

Μετά μόλις βγήκε στο σαλόνι με κοίταξε με το κλασικό της ειρωνικό μειδίαμα


:tooth:
  • 9: Κατερίνα
  • 13α: Αλεχάντρα, Καμίλα
  • 13β: Κατερίνα, Λαουρίτα
  • 17β: Μαρίνα
  • 19: Κατερίνα
  • 25α: Ρόζα
  • 27β: Ναταλί
  • 27γ: Μέλανι, Ρουμπάι?
Τσάτσος: -Ρουμπάι
Reuzel: -Ρούμπι; :think:
Τσάτσος: -Ρούμπια
Reuzel: -οκ :confused:


Φιλιππίδου​

1751227360249.png
IMG20250629195052.jpg

  • 11α: Μιχαέλα, Ιζαμπέλα
  • 11β: Αμάντα, Κρύσταλ, Νάταλι

Φυλής​

  • 74α: Άννα
  • 59 κάτω: Νικόλ
  • 59 πάνω: Σοφία, Ντανία
  • 66: Γιασμίν
  • 65β: Κορίνα
Τσατσά (η γνωστή στρίτζω με το αγενές ύφος): -Εσύ ξέρεις όλα τα κορίτσια, Κορίνα είναι. ...Κάθε μέρα... Δεν έχουμε καινούρια

Φέυγοντας έριξα κάτι σιγανόφωνα βρισίδια

  • 84α: Τζούλια
Τσάτσος: -καινούριο μωράκι, 20χρονο, με το χνούδι του. Μικρή, σκαφτή μεσούλα, θαυματουργή στο κρεβατάκι, διάφορες στάσεις, όλες τις στάσεις, 69 και τελειωτικό στο βυζάκι. Πνευστό ΜΕ ομπρελίτσα, το διευκρινίζουμε, έτσι να είμαστε ωραίοι
Reuzel: -έχει ξανάρθει αυτή. Παλιά είναι
Τσάτσος: -ναι

:tooth:

Μας ανακοίνωσε όπως και εχθές ότι η Ράνια θα επιστρέψει στις 12-15/07. Εκείνος θα κάτσει 1-2 μέρες ακόμα, μετά άδεια, και θα γυρίσει μαζί με τη Ράνια

  • 84β: Αλεξάνδρα, Ντανιέλα
Αλεξάνδρα: -εσύ μαζί μου δεν περνάς, πάρε την κοπελίτσα
Reuzel: -θα πάω και αλλού. Να μην τις δω όλες πρώτα;
Αλεξάνδρα: -είσαι ένας μαλάκας. Κάθε μέρα είσαι εδώ. Ήθελες καινούρια, να καινούρια
Reuzel: -μια φορά τη βδομάδα έρχομαι
Αλεξάνδρα: -ναι, ναι μια φορά τη βδομάδα...

πόσο μου τη σπάει αυτό. Εσένα ρε @n.smirni76 τι σου λένε γενικά που πας τόσο συχνά;

  • 86α: Άννα
  • 86β: Φρίντα, Αλίνα
  • 69α: Νικόλ
  • 69β: Έρικα
  • 71β: Τζούλια, Σανέλ, Βερόνικα, Σοφία
  • 71α: Μπέλλα, Αντονέλλα, Λούνα



Επειδή με προσέβαλε ο @goustarwnaxunw

Πήγα πάλι σήμερα, με μοναδική προϋπόθεση να μπω στο δωμάτιο μόνο αν παιχτεί χέσιμο. Πήγα στην ίδια με χθές...


Την ρώτησα αν μπορεί και μου είπε να πάω σε μισή ώρα. Επιστρέφω, ξεκινάμε με κατούρημα το οποίο είχε πάλι πολύ ωραία γεύση, και μετά της λέω για χέσιμο. Προσπαθεί ντροπαλά... ζορίζεται... αλλά τίποτα :(

R:- να έρθω πάλι μετά; Σε 1 ή μισή ώρα. Μπας και
Π:- οκ, έλα σε μισή ώρα

...

Στο μεταξύ έκοβα βόλτες να περάσει η ώρα και πέτυχα στα αμαρτωλά στενά τον @Μήτσος Μπάμπολας και @Elganador με έξτρα αέρινη ενδυμασία
linen-beautiful-4.jpg

μεταξύ άλλων, έλεγαν ότι κουράστηκαν και σκέφτονταν να φύγουν

...


Επιστρέφω στη μικρή, τη ρωτάω πριν μπω στο δωμάτιο αν είναι έτοιμη και μου λέει ναι. Την περιμένω και μόλις μπαίνει ξαπλώνω στο πάτωμα και της λέω να μου τα δώσει στο στόμα. Πρέπει να πέρασαν 6-7 λεπτά προσπάθειας χωρίς αποτέλεσμα

R: -αν είναι να φύγω και να πάρω τα λεφτά πίσω
Π: -όχι, δε θα δεχτούν

Εγώ είχα νευριάσει σκεπτόμενος ότι πέταξα ένα 20ρικο και με τα πολλά κάνει μία τελευταία προσπάθεια. Βλέπω να ξεπροβάλλει κάτι και ανοίγω το στόμα. Μου τα έδινε και στο ενδιάμεσο μασούσα μήπως κάνω χώρο για να δεχτώ την επόμενη φουρνιά.
Την μυρωδιά την ξέρετε. Γεύση; Γάμησέ τα... Πάρε τη μυρωδιά, βάλτην στο στόμα σου και κατάπιε την. Κάπως έτσι... Η σύσταση ήταν μέτρια, ούτε σκληρά ούτε και νερό. Η ποσότητα ήταν περίπου 2πλάσια ή 3πλάσια από αυτά της 10/05


Σηκώθηκα και άρχισα να μασάω και να καταπίνω με επιτυχία ό,τι είχε απομείνει στο στόμα μου ενώ εκείνη μου ζήταγε τα λεφτά :cheesy:
219310.gif

Π: -θα μου δώσεις τα λεφτά;
R: -Κάτσε να ανασυγκροτηθώ
...
Πήρε τα 30€, τα έβαλε στο σουτιέν της και έφυγε
...

Λέω να κάνω ένα reset στα φετίχ και να ξεκινήσω πάλι με απαλή ποδολαγνεία και μασχαλολαγνεία. Θα δω...
Τύπε, χτες με έπιασε χέσιμο επειδή έφαγα σαλιγκάρια με δεντρολίβανο κι έχεσα στο καλαθάκι του δωματίου. Το οποίο φυσικά μύρισε δεντρολίβανο! Καλύτερο κι από θυμίαμα!:rockon:

Αν θες, την επόμενη φορά θα σου φυλάξω σε ένα ταπεράκι... :hi:
 

George Alpha

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Φεβ 2018
Μηνύματα
2.385
Like
8.618
Πόντοι
1.056
Τσάτσος: -καινούριο μωράκι, 20χρονο, με το χνούδι του. Μικρή, σκαφτή μεσούλα, θαυματουργή στο κρεβατάκι, διάφορες στάσεις, όλες τις στάσεις, 69 και τελειωτικό στο βυζάκι. Πνευστό ΜΕ ομπρελίτσα, το διευκρινίζουμε, έτσι να είμαστε ωραίοι
Reuzel: -έχει ξανάρθει αυτή. Παλιά είναι
Τσάτσος: -ναι
:smiling-face-with-heart-eyes:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.695
Πόντοι
3.936
Ακομινάτου 2β, ζαλισμένος απ' την ζέστη 15:30' είδα την Λίζα με τα σέξυ γυαλακια μια συμπαθητική Μολδαβή μάλλον- που δηλώνει Ρωσίδα - ανακοινώθηκε Μπλε εισιτήριο( δεν το άκουσα)- το εδωσα κ περίμενα ρέστα με την σεξεργατρια με σκοπό να γίνει νύξη για κάποιο κανονικό εξτραδακι. Δεν ήρθαν βέβαια ρέστα-με την δικαιολογία ότι το σ.μαρκετ ακριβυνε άρα ανέβηκε κ η ταρίφα. Οκ, για να μην χαλαστω της τον έριξα στα πλαίσια της αποστειρωμενης μηχανικής συνεδριας, (πίπα με φίλτρο κ φως ανακριτικο της τροχαίας μέσα) αλλά ποτέ ξανά στο Μεταξ0υρίο- στο 20αρικο- δεν αξίζει. :confused:
 
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828
Ακομινάτου 2β, ζαλισμένος απ' την ζέστη 15:30' είδα την Λίζα με τα σέξυ γυαλακια μια συμπαθητική Μολδαβή μάλλον- που δηλώνει Ρωσίδα - ανακοινώθηκε Μπλε εισιτήριο( δεν το άκουσα)- το εδωσα κ περίμενα ρέστα με την σεξεργατρια με σκοπό να γίνει νύξη για κάποιο κανονικό εξτραδακι. Δεν ήρθαν βέβαια ρέστα-με την δικαιολογία ότι το σ.μαρκετ ακριβυνε άρα ανέβηκε κ η ταρίφα. Οκ, για να μην χαλαστω της τον έριξα στα πλαίσια της αποστειρωμενης μηχανικής συνεδριας, (πίπα με φίλτρο κ φως ανακριτικο της τροχαίας μέσα) αλλά ποτέ ξανά στο Μεταξ0υρίο- στο 20αρικο- δεν αξίζει. :confused:
Στο 10ρικο είναι η Λίζα, δεν έχω ακούσει για 20€
Εκτός αν έγινε τώρα...
Έπρεπε να ζητήσεις λεφτά πίσω και να φύγεις, όπως και να 'χει!!!
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.695
Πόντοι
3.936
Στο 10ρικο είναι η Λίζα, δεν έχω ακούσει για 20€
Εκτός αν έγινε τώρα...
Έπρεπε να ζητήσεις λεφτά πίσω και να φύγεις, όπως και να 'χει!!!
Ακριβώς ότι συνέβη μεταφέρω όμως δεν είχα και πολύ χρόνο στη διάθεσή μ για ντύσου ξεντυσου κ πάμε για άλλα οπότε την πάτησα. Τα λαγωνικα του σάιτ ας μας πουν αν άλλαξε κάτι όσο αφορά την ταρίφα.
 

Reuzel

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.808
Κριτικές
8
Like
12.606
Πόντοι
3.236
Πάρε εδώ τηλέφωνο:woldman:
images.jpeg

Για να μη μένεις νηστικός:heavymetalbig:

:coffee:
1751384948741.png


Τύπε, χτες με έπιασε χέσιμο επειδή έφαγα σαλιγκάρια με δεντρολίβανο κι έχεσα στο καλαθάκι του δωματίου. Το οποίο φυσικά μύρισε δεντρολίβανο! Καλύτερο κι από θυμίαμα!:rockon:

Αν θες, την επόμενη φορά θα σου φυλάξω σε ένα ταπεράκι... :hi:
1751384936155.png
1751384879782.png

:confused:
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.310
Κριτικές
96
Like
13.506
Πόντοι
12.436
Στοχευμένη επίσκεψη σήμερα Τρίτη στο Δ8 ισόγειο, μετά από πολύμηνη αναγκαστική αποχή. Η Βερόνικα ρεπό, στο καθήκον η Ελένη. Μπούκαρα κατευθείαν, δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω τσάρκα με τέτοια ζέστη. Καλά ήταν, όχι κάτι εξωπραγματικό αλλά τίμια κοπέλα. Φιλική και πρόσχαρη και όχι μόνο στο σαλόνι. Λογικά οι παλιοί εδώ την ξέρουν.
Ανέβασα κριτική γιατί αισθάνομαι ότι της χρωστάω δυο καλά λόγια.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μήπως εσείς με τα χεσίματα να ανοίξετε καινούργιο ποστ, γιατί κοντευουμε να ξερασουμε ;
'ντάξει, παρ' το στο χαβαλέ :grin:
 

Reuzel

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.808
Κριτικές
8
Like
12.606
Πόντοι
3.236
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828
ίδιος είσαι μαν, και δεν σταματάς να κάνεις αστειάκια γυμνασίου
Με ποιον είμαι ίδιος?
Με τον πούστη Εθνικό σταρ?
Μαζέψου τύπε, εδώ μιλάμε για τσάρκες σε σπιτάκια με γυναίκες!
Δεν μας ενδιαφέρουν οι αηδιαστικές ανώμαλες ορέξεις σου:vomit:
 

Reuzel

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.808
Κριτικές
8
Like
12.606
Πόντοι
3.236
Με ποιον είμαι ίδιος?
Με τον πούστη Εθνικό σταρ?
Μαζέψου τύπε, εδώ μιλάμε για τσάρκες σε σπιτάκια με γυναίκες!
Δεν μας ενδιαφέρουν οι αηδιαστικές ανώμαλες ορέξεις σου:vomit:
για εμφάνιση μίλησα. πάλι φοβήθηκες μην σου βγει το όνομα; άμα θες πάμε σχολιασμό ενημερώσεων
 

Mpooumpoukos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Νοε 2022
Μηνύματα
1.295
Κριτικές
25
Like
14.085
Πόντοι
3.246

Με αυτό το ντύσιμο σε αυτή την φώτο, λέω τι καυλί είναι αυτό!
Όταν την βλέπεις στο βρωμομπούρδελο λές, μεχ, καλύτερα να σαλονάριζε έτσι :P
Έχει έρθει νέα φουρνιά και πρέπει α τις δοκιμάσω, όλες :cheesy:
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom