Lady Alexia
Call-Girl
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2024
- Μηνύματα
- 2.882
- Like
- 53.059
Για στείλε τουκοίτα μη σ στείλω κανα κωλο και εσένα!!!!![]()

Γεια σου ρε lady!!!!!!! Πρόσεξε έχουμε καύσωνα!!!!!Παρακαλώ πολύ άσχετα θέματα να λείπουν..
υπάρχουν άλλα νήματα να τα πείτε,ευχαριστώ πολύ!
Πάμε πάλι.. Καλησπεραα σε ολους να έχουμε ένα υπέροχο σκ!![]()
Με μία φωτό σου θα τα ξεχάσουμε όλαΠαρακαλώ πολύ άσχετα θέματα να λείπουν..
υπάρχουν άλλα νήματα να τα πείτε,ευχαριστώ πολύ!
Πάμε πάλι.. Καλησπεραα σε ολους να έχουμε ένα υπέροχο σκ!![]()
.....αμααααααν ζημνια!!!!!!Καλό απόγευμα αγάπες μου!
![]()
αααααιιιιιιιι.....αμααααααν ζημνια!!!!!!
![]()
Lady μόλις έβαλα κλιματιστικό..... Μην με πεθάνεις!!!!!Καλό απόγευμα αγάπες μου!
![]()









Μη το σβήσεις!Lady μόλις έβαλα κλιματιστικό..... Μην με πεθάνεις!!!!!![]()
Τι τσίμπησες μαν;Ήρεμα μαν τσιμπαμε
Γαριδομακαροναδα φουλΜη το σβήσεις!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τι τσίμπησες μαν;
Ήταν καθαρισμένες μαν και τι νουμερο? Αν δεν είναι καθαρισμένες δεν ασχολουμαι προτιμω με κιμάΓαριδομακαροναδα φουλ

Καθαρισμένες 0 νούμερο πάντα.Ήταν καθαρισμένες μαν και τι νουμερο? Αν δεν είναι καθαρισμένες δεν ασχολουμαι προτιμω με κιμά![]()
το εβαλα πιο χαμηλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μη το σβήσεις!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τι τσίμπησες μαν;
Κανείς και τοποθέτηση κλιματιστικώνLady μόλις έβαλα κλιματιστικό..... Μην με πεθάνεις!!!!!![]()
απο παντού τά αρπάζεις ρε καριοολη 

δεν βγαινω.............Κανείς και τοποθέτηση κλιματιστικώναπο παντού τά αρπάζεις ρε καριοολη
![]()
Δεν θα μείνει σύνταξη ούτε σε πεθαμένουςδεν βγαινω.............
οπα ...χαχαχαχαχαΔεν θα μείνει σύνταξη ούτε σε πεθαμένους
τασουλη τι κανεις φιλε μου!! μιας και εχω κατι ψιλα για ξοδεμα, κανονισε για κανα ραντεβουδακι με την γριαΔεν θα μείνει σύνταξη ούτε σε πεθαμένους