Διαγραμμένο μέλος 243119
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2024
- Μηνύματα
- 3.715
- Κριτικές
- 267
- Like
- 77.048
- Πόντοι
- 43.828
Ακριβώς ένα ποστ πάνωΔεν μας το λες και εμας σε π μ να δωσουμε οτι εχουμε. και δεν εχουμε για παρτη της !!!!

Ακριβώς ένα ποστ πάνωΔεν μας το λες και εμας σε π μ να δωσουμε οτι εχουμε. και δεν εχουμε για παρτη της !!!!

επειδή το έβαλες απάντηση στο δικό μου,
και επειδή και οι επαναλήψεις σε πράγματα που ήδη έχουν ειπωθεί κουράζουν, στο έβαλα για να δεις ότι ο συναγωνιστης έχει απαντήσει από χτες που δουλεύει(και γω σε όσους έστειλαν πμ το Μάιο)και εγώ ανέφερα το όνομα τής τόσο χτες (σε μια παράθεση)πώς αλλιώς θα απαντούσα και φυσικά και παλιότερα, καλά να περνάςεπειδή το έβαλες απάντηση στο δικό μου,
πήγα πίσω να δω τι είχες γράψει,
το Γεωργία ειπώθηκε μετά από αρκετές παραθέσεις και χωρίς σε ποιά μαγαζιά δουλεύει.
Οι απλές οι κουβέντες βοηθάνε.

Με το όνομα Διδύμου 7
μετά το Σμύρνη βάζω και σένα τι είχες πει 29 ΜαίουΜια μικροδιόρθωση...
Απ' ότι μου είχε πει, δουλεύει στα Συγγρού, Μελαντίας κ Αθηνών 373. Όχι στο De Paris...
Το πρώτο ποστ στις 29 Μαΐου ήταν λογοπαίγνιο...μετά το Σμύρνη βάζω και σένα τι είχες πει 29 Μαίου
Μια χαρά.Παρτουζα με δυο και παραπανω ψωλες κανει και το θωρηκτο Ντιανα στο Ιασονος 19 ισογειο,για καποιο αρρωστο λογο σκεφτηκαμε να τη γαμησουμε![]()

κωλο έδωσε?Μια χαρά.
Υγιέστατος είσαι!!!
Το έχω κάνει αυτό το σχέδιο και απλά ήταν Απίστευτη!!!
![]()
Να σου πω δεν ζητήσαμε κιόλας...κωλο έδωσε?
Περαστικά να είναι όλα ρε φίλε.Eιμαι ένα χρόνο με το πι και δεν μπορώ να γαμησω. Άντε να περπατήσω και να έρθω Αθήνα
με το καλο. γερος και δυνατος συντομαEιμαι ένα χρόνο με το πι και δεν μπορώ να γαμησω. Άντε να περπατήσω και να έρθω Αθήνα
Τι γαμαγαμε τοτε..αχ Πατρίτσιααα λείπεις!![]()
![]()
Ποια ειναι αυτη; Που την βρισκω; Εχω καιρο να γαμησω αφρατη κωλαρα...ήθελα να δώσω ότι μου είχε μείνει στην Άννα στο κάτω μαγαζί καθώς είναι η πιο φιλότιμη Λατινα στους οίκους και η κωλάρα της η ποιο αφράτη.

Για όσους απορούν, ήταν η Μπέκυ! Κάτω στο Φ72Σύντομη τσάρκα στα πέριξ, όπου πέτυχα πάνω κάτω τα ίδια με χθες, οπότε δεν ανέβασα πάλι την ίδια ενημέρωση...
Όμως, σε αντίθεση με κάθε φορά, σήμερα κάτι με έτρωγε να ελέγξω πολλά, ακόμα και κάτι άθλια υπόγεια που ποτέ δεν κατεβαίνω..
Προς έκπληξή μου, μου βγήκε σε καλό, καθώς εντοπίστηκε αλλού, επιλέχθηκε και εγαμήθη γνωστή σοκολάτα υγείας, προερχόμενη από τα Φυλής 65..
Μου είχε λείψει, μιας και είχε κάνα μήνα να φανεί..
Μου προσέφερε απλόχερα (εε δηλαδή με 20€) μία ωραία βαθιά πίπα, φέρνοντας το σκληρό κωλί της δίπλα μου για θώπευμα, και άγγιγμα στο φρεσκοξυρισμένο μουνάκι της
Το σκούρο δέρμα της ως γνωστόν το αγαπώ!
Στη συνέχεια την έβαλα να με καβαλήσει, και τα είδα όλα, όπως την τελευταία φορά.. Η κοπέλα έδωσε ρέστα, λύσσαξε πάνω μου, έσκυβε να μου φιλάει το λαιμό, εγώ έπαιζα τις βυζούμπες της, όπου μετά χαράς ένιωσα τις ρόγες της να τσιτώνουν λιγάκι, και μετά από κάμποση καβάλα με ένταση, τελείωσα και αγκαλιαστήκαμε, μιας και είχαμε να βρεθούμε καιρό..
Το "αλλά" όμως, έρχεται εδώ, και είναι θλιβερό για το λάτρη σοκολάτας!
Πέρα απ' το ότι ο οίκος είναι άθλιος, όπως είπε κι η ίδια, μου είπε ότι ίσως ήταν η μοναδική φορά που ξανάρθε στα μέρη, και θα σταματήσει!![]()

Δουλεύει κανονικά. Πολλές φορές όμως μέχρι 5 το απόγευμα και όχι έως το βράδυΠαιδιά Πάολα από κολωνου 48 έχει σταματήσει;
Συνήθως Σάββατο πρωί κλειστό λόγω λαϊκής....γιατί είναι ανοιχτό;