Νέα

Meatotomy (μεατοτομή πέους)

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
2 Ιουν 2025
Μηνύματα
21
Like
28
Πόντοι
0
Έχει δοκιμάσει κανένας αυτη την τεχνική;
Εαν ναι θελει να μοιραστεί μαζί μας φώτο ή σε π.μ. ;
Μεατομή για οσους δεν ξέρουν είναι το άνοιγμα της άκρης της ουρίθρας με χειρουργική μέθοδο είτε απο επαγγελματία (συστήνεται) είτε homemade (don't try at home).
 

tsontopoulos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
10 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.490
Κριτικές
99
Like
17.864
Πόντοι
26.250
Καλά ρε μαλακα τελευταίο το γράφεις το don’t try this at home ????
Τώρα που είμαι με την πουτσα κομμένη στα 2 έχει κάνα μέλος την λύση ;
‘Σύ ραπτική , ταινία η να πιω μια Fanta μπλε να ξεχαστώ ;
 

tsontopoulos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
10 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.490
Κριτικές
99
Like
17.864
Πόντοι
26.250
Καλά ρε μαλακα τελευταίο το γράφεις το don’t try this at home ????
Τώρα που είμαι με την πουτσα κομμένη στα 2 έχει κάνα μέλος την λύση ;
‘Σύ ραπτική , ταινία η να πιω μια Fanta μπλε να ξεχαστώ ;
Να ρωτήσω κάτι ακόμα ….
τώρα άμα πάω να γαμησω , πάρω κάνα βίζιτακι και βάλω μόνο το μισό καυλί πληρώνω όλο το ποσό η το μισό ;;;;
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.495
Κριτικές
2
Like
32.533
Πόντοι
6.236
Να ρωτήσω κάτι ακόμα ….
τώρα άμα πάω να γαμησω , πάρω κάνα βίζιτακι και βάλω μόνο το μισό καυλί πληρώνω όλο το ποσό η το μισό ;;;;
Εσύ ειδικά, πληρώνεις το διπλό, ως penalty. Έτσι, γιατί είσαι ο Τσοντόπουλος.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.629
Κριτικές
32
Like
47.427
Πόντοι
19.321
Να ρωτήσω κάτι ακόμα ….
τώρα άμα πάω να γαμησω , πάρω κάνα βίζιτακι και βάλω μόνο το μισό καυλί πληρώνω όλο το ποσό η το μισό ;;;;
Για τη πίτσα έχω ακούσει πάει με το μέτρο, για τη πούτσα δεν είμαι σίγουρος :confused:

πίτσα.jpg
 

tsontopoulos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
10 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.490
Κριτικές
99
Like
17.864
Πόντοι
26.250
Για την πίτσα έχω ακούσει πάει με το μέτρο, για τη πούτσα δεν είμαι σίγουρος :confused:

πίτσα.jpg
Κάτσε καλά μην τους βάζεις ιδέες στα γραφεία γιατί στο τέλος θα γαμαμε με το εκατοστό .
Θα βγαίνει η άλλη με καποτεε
Και μαρκαδόρο να μαρκάρει ποσό πλήρωσες ….
 

tsontopoulos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
10 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.490
Κριτικές
99
Like
17.864
Πόντοι
26.250
Κάτσε καλά μην τους βάζεις ιδέες στα γραφεία γιατί στο τέλος θα γαμαμε με το εκατοστό .
Θα βγαίνει η άλλη με καποτεε
Και μαρκαδόρο να μαρκάρει ποσό πλήρωσες ….
Άντε και να εισια πουτσαρας πάει στο διάολο νταή λες πάρε 220 για 20 εκατοστά και άσε αλλά 2 αέρα καβάτζα …
Άμα είσαι ο elga που να τρέχει η γκομενα να βρει ρέστα από 12ευρω ;
Χαχαχχαχαααα
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
αρνουμε να μπω στο γκουγκλι να το ψαξω τι στο πεοντα ειναι αυτο

Πετρώσανε κάποιου τύπου τα φλόκια λόγω της αποχής από το σεξ, και αντί να κάνει λιθοτριψία, ψάχνει να φαρδύνει την έξοδο της ουρήθρας του. :confused:
 

tsontopoulos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
10 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.490
Κριτικές
99
Like
17.864
Πόντοι
26.250
Στενή έξοδος;;

Έχετε τόσο πολύ καιρό να πηδήξετε και πέτρωσε το φλόκι; :confused:
Κύριε Σάιντ νομίζεται ότι θ την βγάλετε από το 23 με μια
Μόνο κριτική ;
Ελέησον η μας με τας κριτικάς σας .

Αμήν !
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Κύριε Σάιντ νομίζεται ότι θ την βγάλετε από το 23 με μια
Μόνο κριτική ;
Ελέησον η μας με τας κριτικάς σας .

Αμήν !

Σπανίζουν πλέον οι "μούσες" ώστε να μου φέρουν έμπνευση, κύριε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom