Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (1 μέλη και 48 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.641
Like
119.097
Πόντοι
16.631

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
:2funny:
Μετράνε και το τουρνουά της χριστιανικής αδελφότητας νέων ως πρωτάθλημα :2funny:
χριστιανική αδελφότητα νέων=YMCA
Είναι να μη σας λέμε ομάδα της βρωμιάς και της πουστιάς ?
ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.641
Like
119.097
Πόντοι
16.631
ρε τυφλοποντικα μου απαντας στο σχολιο για τον κυλοτα προεδρο σου. :birdman:
σε εχει γαμησει ψυχολογικα,σωματικα,ειισαι στα ορια της τρελας σκουροχρωμε φιλε μου
υγ τραβα σε γιατρο να παρεις θεραπεια γιατι θα κανεις το απονενοημενο και θα εχει τυψεις Τρακης:coffee:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
σε εχει γαμησει ψυχολογικα,σωματικα,ειισαι στα ορια της τρελας σκουροχρωμε φιλε μου
υγ τραβα σε γιατρο να παρεις θεραπεια γιατι θα κανεις το απονενοημενο και θα εχει τυψεις Τρακης:coffee:
:coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.489
Κριτικές
67
Like
119.056
Πόντοι
39.911
Σπανουληδες?
Ειστε,εεεε?
Ρε φίλε Βλάση σοβαρά τώρα συγκρίνεις τον κομπλέξα με τον bill ?
1749581675902.jpeg
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.994
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει ούτε εσύ, αλλά ούτε και οι θερμοκέφαλοι της απέναντι πλευράς (που στην ουσία δεν είναι Παναθηναϊκοί, αλλά μισαλλόδοξοι), είναι ότι ο Αταμάν πρεσβεύει τη γενέτειρα του ΠΡΟΣΟΧΉ ΕΔΩ. ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΌΤΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΣΩΣΤΉ ΠΡΑΚΤΙΚΉ. ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ ΌΜΩΣ. Το ίδιο έκανε και ο Μπαρτζώκας όταν ήταν στη Ρωσία και στην Ισπανία.

Βέβαια, όταν διαμαρτύρονται οι δικοί μας για ανθελληνική συμπεριφορά είναι δίκαιο και ευλογημένο. Όταν διαμαρτύρεται οποιοσδήποτε ξένος είναι σκατότουρκας, βρωμοεβραίος κλπ.
αυτο που δεν εχεις καταλαβει εσυ ειναι οτι κανενας δεν βριζει τον αταμαν...ο αταμαν ειναι τουρκος και αρα εχει καθε δικαιωμα να ειναι γκριζος λυκος...
η θυρα 13 δεν εχει ομως κανενα δικαιωμα να απολογειται στον αταμαν αν ανεβασε πανο για την κυπρο, ούτε η διοικηση σας εχει κανενα δικαιωμα να ζηταει να καταγραφονται τα υβριστικα συνθηματα κατα της τουρκιας!!!!
γι αυτο σας λενε γιουσουφακια...γιατι για να παρετε κανεναν τιτλο, μεχρι και την μανα σας πουλάτε...του χρονου θα απαγγελετε και το κορανι πριν απο καθε ματς, αρκει να μην στεναχωρηθει ο αταμαν....
:confused::confused::confused:
 

PavlakisTheKid

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.105
Like
3.814
Πόντοι
456
γαυροβαζέλια έχετε καταστρέψει το άθλημα, σιχαινόμαστε να σας παρακολουθούμε και διχάζετε!!!

κάποτε τα Άρης - ΠΑΟΚ ήταν η χαρά του συνόλου του λαού ρε άμπαλοι...

(γιατί τα λεφτά δεν φέρνουν και μπασκετική παιδεία)
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.253
Κριτικές
2
Like
104.243
Πόντοι
16.131
ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα
Εγώ πολύ ευχαρίστως να τον περάσω ένα χέρι :zfuck: είναι ερωτευσιμο αγόρι :gay:
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα
331 κουπες σε ολα τα αθλήματα.
Οχι τουρνουά YMCA,Μαντελου, τζούνιορ,προ-μινι και μινι.
Κανονικοι τίτλοι.
Ο μεγαλύτερος πολυαθλητικος συλλογος της Ευρώπης.
Ευρωπαϊκα σε 4 αθλήματα.
Μια ζωή (100 χρόνια για την ακρίβεια)γαμαμε τη μονοαθλητικη πόρνη του βόλεϊ καθυστερημένη αμόρφωτη πουστρα.
Κάνε καμία μανσετα κοπελα μου και ξαναελα του χρόνου για τα 340:2funny:
Τι είναι το "χάλαζε"?:2funny:
Μπουγάτσα είσαι μωρή,για αυτό είσαι τόσο κομπλεξικη?:2funny::2funny::2funny:
 
Τελευταία τροποποίηση:

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.253
Κριτικές
2
Like
104.243
Πόντοι
16.131
331 κουπες σε ολα τα αθλήματα.
Οχι τουρνουά YMCA,Μαντελου, τζούνιορ,προ-μινι και μινι.
Κανονικοι τίτλοι.
Ο μεγαλύτερος πολυαθλητικος συλλογος της Ευρώπης.
Ευρωπαϊκα σε 4 αθλήματα.
Μια ζωή (100 χρόνια για την ακρίβεια)γαμαμε τη μονοαθλητικη πόρνη του βόλεϊ καθυστερημένη αμόρφωτη πουστρα.
Κάνε καμία μανσετα κοπελα μου και ξαναελα του χρόνου για τα 340:2funny:
Έρωτα :smitten:όταν στον καρφώνω :knockinb: θέλω να γελάς:heavymetalbig:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.170
Κριτικές
174
Like
119.454
Πόντοι
46.423

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.839
Κριτικές
93
Like
56.996
Πόντοι
40.655
αυτο που δεν εχεις καταλαβει εσυ ειναι οτι κανενας δεν βριζει τον αταμαν...ο αταμαν ειναι τουρκος και αρα εχει καθε δικαιωμα να ειναι γκριζος λυκος...
η θυρα 13 δεν εχει ομως κανενα δικαιωμα να απολογειται στον αταμαν αν ανεβασε πανο για την κυπρο, ούτε η διοικηση σας εχει κανενα δικαιωμα να ζηταει να καταγραφονται τα υβριστικα συνθηματα κατα της τουρκιας!!!!
γι αυτο σας λενε γιουσουφακια...γιατι για να παρετε κανεναν τιτλο, μεχρι και την μανα σας πουλάτε...του χρονου θα απαγγελετε και το κορανι πριν απο καθε ματς, αρκει να μην στεναχωρηθει ο αταμαν....
:confused::confused::confused:

Τάκη.

Έχεις χαζέψει εντελώς. Ξαναδιάβασε αυτό που παρέθεσες. Μόνος μου γράφω ότι οι οργανωμένοι της 13 είναι ηλίθιοι καρπαζοεισπράκτορες, που βρίσκουν χώρο στα γήπεδα για να βγάλουν τα απωθημένα τους. :coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.641
Like
119.097
Πόντοι
16.631
Τάκη.

Έχεις χαζέψει εντελώς. Ξαναδιάβασε αυτό που παρέθεσες. Μόνος μου γράφω ότι οι οργανωμένοι της 13 είναι ηλίθιοι καρπαζοεισπράκτορες, που βρίσκουν χώρο στα γήπεδα για να βγάλουν τα απωθημένα τους. :coffee:
ξεκουτιανες ΕΡΜΕ και κανεις διαλογο με τον αυτιστικο
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.559
Like
16.068
Πόντοι
3.556

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.625
Like
5.515
Πόντοι
1.056
ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα
Μην γίνεσαι σαν τον ροπαο.....μην γίνεσαι γαυρος.....γαμημενοι είναι και το ξέρουν ότι θα κάνουν πολλά χρόνια να ξαναπάρουν κάτι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom