athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.640
- Like
- 119.088
- Πόντοι
- 16.631
θα κλαψεις πολυ ρε μαλακοκαυλη αν τον παρουμε;ελα μαλακα ο ανθρωπος ειναι κυλοτας ειναι ο τυπος με λενε ριζο και οπως θελω τα γυριζω.
θα κλαψεις πολυ ρε μαλακοκαυλη αν τον παρουμε;ελα μαλακα ο ανθρωπος ειναι κυλοτας ειναι ο τυπος με λενε ριζο και οπως θελω τα γυριζω.
Σπανουληδες?Δεν είμαστε όλοι Σλούκες vre μουνόπανο![]()
ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
Μετράνε και το τουρνουά της χριστιανικής αδελφότητας νέων ως πρωτάθλημα
χριστιανική αδελφότητα νέων=YMCA
Είναι να μη σας λέμε ομάδα της βρωμιάς και της πουστιάς ?
ρε τυφλοποντικα μου απαντας στο σχολιο για τον κυλοτα προεδρο σου.θα κλαψεις πολυ ρε μαλακοκαυλη αν τον παρουμε;
σε εχει γαμησει ψυχολογικα,σωματικα,ειισαι στα ορια της τρελας σκουροχρωμε φιλε μουρε τυφλοποντικα μου απαντας στο σχολιο για τον κυλοτα προεδρο σου.![]()

σε εχει γαμησει ψυχολογικα,σωματικα,ειισαι στα ορια της τρελας σκουροχρωμε φιλε μου
υγ τραβα σε γιατρο να παρεις θεραπεια γιατι θα κανεις το απονενοημενο και θα εχει τυψεις Τρακης![]()

θα στεναχωρηθω να ξερεις
δεσμευομαι να σας τιμησω.θα στεναχωρηθω να ξερεις![]()
Ρε φίλε Βλάση σοβαρά τώρα συγκρίνεις τον κομπλέξα με τον bill ?Σπανουληδες?
Ειστε,εεεε?
αυτο που δεν εχεις καταλαβει εσυ ειναι οτι κανενας δεν βριζει τον αταμαν...ο αταμαν ειναι τουρκος και αρα εχει καθε δικαιωμα να ειναι γκριζος λυκος...Αυτό που δεν έχεις καταλάβει ούτε εσύ, αλλά ούτε και οι θερμοκέφαλοι της απέναντι πλευράς (που στην ουσία δεν είναι Παναθηναϊκοί, αλλά μισαλλόδοξοι), είναι ότι ο Αταμάν πρεσβεύει τη γενέτειρα του ΠΡΟΣΟΧΉ ΕΔΩ. ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΌΤΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΣΩΣΤΉ ΠΡΑΚΤΙΚΉ. ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ ΌΜΩΣ. Το ίδιο έκανε και ο Μπαρτζώκας όταν ήταν στη Ρωσία και στην Ισπανία.
Βέβαια, όταν διαμαρτύρονται οι δικοί μας για ανθελληνική συμπεριφορά είναι δίκαιο και ευλογημένο. Όταν διαμαρτύρεται οποιοσδήποτε ξένος είναι σκατότουρκας, βρωμοεβραίος κλπ.
Εγώ πολύ ευχαρίστως να τον περάσω ένα χέριΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα
είναι ερωτευσιμο αγόρι 
331 κουπες σε ολα τα αθλήματα.ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα





Έρωτα331 κουπες σε ολα τα αθλήματα.
Οχι τουρνουά YMCA,Μαντελου, τζούνιορ,προ-μινι και μινι.
Κανονικοι τίτλοι.
Ο μεγαλύτερος πολυαθλητικος συλλογος της Ευρώπης.
Ευρωπαϊκα σε 4 αθλήματα.
Μια ζωή (100 χρόνια για την ακρίβεια)γαμαμε τη μονοαθλητικη πόρνη του βόλεϊ καθυστερημένη αμόρφωτη πουστρα.
Κάνε καμία μανσετα κοπελα μου και ξαναελα του χρόνου για τα 340![]()
όταν στον καρφώνω
θέλω να γελάς
αυτο που δεν εχεις καταλαβει εσυ ειναι οτι κανενας δεν βριζει τον αταμαν...ο αταμαν ειναι τουρκος και αρα εχει καθε δικαιωμα να ειναι γκριζος λυκος...
η θυρα 13 δεν εχει ομως κανενα δικαιωμα να απολογειται στον αταμαν αν ανεβασε πανο για την κυπρο, ούτε η διοικηση σας εχει κανενα δικαιωμα να ζηταει να καταγραφονται τα υβριστικα συνθηματα κατα της τουρκιας!!!!
γι αυτο σας λενε γιουσουφακια...γιατι για να παρετε κανεναν τιτλο, μεχρι και την μανα σας πουλάτε...του χρονου θα απαγγελετε και το κορανι πριν απο καθε ματς, αρκει να μην στεναχωρηθει ο αταμαν....
![]()

ξεκουτιανες ΕΡΜΕ και κανεις διαλογο με τον αυτιστικοΤάκη.
Έχεις χαζέψει εντελώς. Ξαναδιάβασε αυτό που παρέθεσες. Μόνος μου γράφω ότι οι οργανωμένοι της 13 είναι ηλίθιοι καρπαζοεισπράκτορες, που βρίσκουν χώρο στα γήπεδα για να βγάλουν τα απωθημένα τους.![]()
Και με εικοσαευρακαλα ας σου κουνουσε πενηνταευρα ο Τρακης με τα ρουθουνια του ασπρα και θα χορευες καρσιλαμα σαν τις αρκουδες παλια στα πανηγυρια![]()
Μην γίνεσαι σαν τον ροπαο.....μην γίνεσαι γαυρος.....γαμημενοι είναι και το ξέρουν ότι θα κάνουν πολλά χρόνια να ξαναπάρουν κάτιΣΑΡΑΝΤΑ ΘΕΣ?
ΣΑΡΑΝΤΑ λοιπον
2ν+10 οπου ν = πρωταθληματα του πουστη εφηβου
εκ των οποιων το 40% με ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!
Σας χαλαζε βλακες ,ε???
Κοριτσακι μου αστην τη σπυριαρα θα σου καψαλισει τα τρυφερα δαχτυλακια σου και δε θα σε παιρνει ουτε ο Πολυζωης μετα