Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (1 μέλη και 19 επισκέπτες)

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Ολοι εχουμε παρει τον κωλο της.
Fuck That Leonardo Dicaprio GIF by Jordan Belfort
 

miloss

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.562
Κριτικές
4
Like
2.094
Πόντοι
456
Η Ρίτα σήμερα βράδυ λέτε να είναι;
 

Illuzion

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Φεβ 2019
Μηνύματα
1.367
Like
5.926
Πόντοι
1.056
Έχει δοκιμάσει κανείς την Ρενάτα από Π. Εριμιτη; Στο μαγαζί διπλα στο Μεντουσα από αριστερά όπως κοιτάμε
 

topscorer

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2014
Μηνύματα
1.841
Κριτικές
31
Like
5.504
Πόντοι
5.866
Έχει δοκιμάσει κανείς την Ρενάτα από Π. Εριμιτη; Στο μαγαζί διπλα στο Μεντουσα από αριστερά όπως κοιτάμε
Παρασκευή βράδυ δούλευε εκεί η Αισα η Ρουμάνα.Μαπα το καρπούζι μου είπε πιτσιρικάς που βγήκε από το δωματιο.
 

Καίσαρας

Μέλος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2025
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Μπορείτε να με κατατοπίσει κάποιος; Είμαι σχετικά καινούριος συναγωνιστής και ακόμα μαθαίνω. Το Las Vegas που είναι;;; Δώστε μου μια διεύθυνση ή πείτε μου σε ποιο άλλο στούντιο είναι κοντά ή δίπλα.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.560
Πόντοι
2.046
Εγώ όχι...μόνο μουνι, όταν πλέον άρχισε να γίνεται φίρμα και με το τριανταριά δεν είδα τίποτα σούπερ αξιομνημόνευτο.
Καλη ειναι για πρωκτικο πλεον, σου λεει αφου εκει ειναι το χρημα.. ας αφησω λιγο πισω το απλο.
 

panorama2007

Μέγας
Εγγρ.
21 Ιουλ 2010
Μηνύματα
858
Κριτικές
53
Like
1.493
Πόντοι
4.005
Φτηνό τριανταρι δηλαδή εγγυημένο γλωσσοφιλα που έχουμε σήμερα το βράδυ?
 

panorama2007

Μέγας
Εγγρ.
21 Ιουλ 2010
Μηνύματα
858
Κριτικές
53
Like
1.493
Πόντοι
4.005
Το πολύ σαραντάρα βαριά βαριά. και δεύτερη ερώτηση .Γλυφομούνι πόσο πάει στην jenny στο γκοντιβα?
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
10
Like
12.979
Πόντοι
8.295
Γρήγορο στοπ χθες μόνο στο Μινώταυρου στο ξύλινο που είχε μια Μαρίνα ελληνιδά και μια άλλη Εύη(?) ή κάτι τέτοιο, μπαζακια.
Και απέναντι στο Βένους 2 μια που δε ρώτησα καν όνομα.

Απέναντι η Λιλιάνα και η γιαγιά Τάνια...

Είπα να πω Λιλιάνα, αλλά μετά σκέφτηκα, τι πάω να κάνω πάλι? Να πληρώσω ξανά για μια 55αρα?

Από την άλλη, σε κάποια φάση σκέφτηκα, δώσε μια πίπα ρε στη γιαγιά Τάνια για την εμπειρία.

Τρόμαξα με τη σκέψη μου και το τι πάει λάθος με το πάνω και το κάτω κεφάλι μου και έφυγα να συνεχίσω τις δουλειές μου.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.560
Πόντοι
2.046
Μπορείτε να με κατατοπίσει κάποιος; Είμαι σχετικά καινούριος συναγωνιστής και ακόμα μαθαίνω. Το Las Vegas που είναι;;; Δώστε μου μια διεύθυνση ή πείτε μου σε ποιο άλλο στούντιο είναι κοντά ή δίπλα.
Πετρου ερημιτη.
 

peter6969

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2008
Μηνύματα
1.855
Κριτικές
6
Like
949
Πόντοι
96
την νατασα στο γκοντιβα δεν μπορεις να την πετυχεις συνεχεια φουλ ειναι
 

Nikosyolo!

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2024
Μηνύματα
8
Like
2
Πόντοι
0
Καλησπερα παιδια, στα τριδυμα casa d amore στο τερμα πισω μια ελληνιδα τσουπωτη τι φαση αξιζει;; πολυ καλη στο σαλοναρισμα..παιχνιδιαρα..τι λετε
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
Γρήγορο στοπ χθες μόνο στο Μινώταυρου στο ξύλινο που είχε μια Μαρίνα ελληνιδά και μια άλλη Εύη(?) ή κάτι τέτοιο, μπαζακια.
Και απέναντι στο Βένους 2 μια που δε ρώτησα καν όνομα.

Απέναντι η Λιλιάνα και η γιαγιά Τάνια...

Είπα να πω Λιλιάνα, αλλά μετά σκέφτηκα, τι πάω να κάνω πάλι? Να πληρώσω ξανά για μια 55αρα?

Από την άλλη, σε κάποια φάση σκέφτηκα, δώσε μια πίπα ρε στη γιαγιά Τάνια για την εμπειρία.

Τρόμαξα με τη σκέψη μου και το τι πάει λάθος με το πάνω και το κάτω κεφάλι μου και έφυγα να συνεχίσω τις δουλειές μου.
Ψηλε μου Λιλιανα και Τανια σε ποιο ιδρυμα ειναι και τι ωρα;Ευχαριστω
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
10
Like
12.979
Πόντοι
8.295

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom