barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 68.143
- Like
- 26.556
- Πόντοι
- 5.506
Να το το ποστ γροθιά. Σε ένα ποστάρισμα το μέλος μας είναι ειδικός: τηλεδιοίκησης, συστημάτων αυτής, οικονομικών του κράτους, ελέγχου του προσωπικού του δημοσίου, ιατροδικαστικών θεμάτων και τεχνικών συμβούλων και τέλος, το κορυφαίο, νόθευσης βενζίνης και λαθρεμπορίου. Μπράβο Φαίδων.Είδαν εδώ που η νυφούλα έχει γίνει κλωτσοσκουφι με τις μαλακίες που αραδιαζει κι είπαν να μπουν οι "σοβαροί" με τα "επιχειρήματα".
Μόνο που αυτοί αποδεικνύονται μεγαλύτεροι καρναβαλοι, για να συμβαδιζουν με το πνεύμα των ημερών κιόλας. Να δούμε δύο τρεις περιπτώσεις που οι καρναβαλοι δίνουν ρέστα.
ΕTCS. Τι είναι;
Σύστημα ελέγχου των τραίνων.
Με πομποδέκτες επί της γραμμής και των οχημάτων σταθερής τροχιάς, που αν ανιχνεύσει κίνδυνο, πχ δύο συρμούς να κινούνται στην ίδια γραμμή, ενεργοποιεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ το σύστημα πέδησης των συρμών.
Είναι ευρωπαϊκό συστημα, η ΕΕ έχει εδώ και πολλά χρόνια εκδώσει κανονισμούς εγκατάστασης και λειτουργίας του στους σιδηροδρόμους των χωρών μελών και ΜΑΝΤΕΨΤΕ, το έχουμε κι εμείς.
Πληρώσαμε 25 εκ. από το 2007, το εγκαταστήσαμε με το γνωστό ελληνικό τρόπο και δε λειτούργησε ποτέ, παρά τους συνεχείς διαγωνισμούς της ΓΑΙΟΣΕ.
Αν υπήρχε αυτό και μόνον σε κατάσταση λειτουργίας, ούτε καν η πλήρης τηλεδιοικηση, η συγκρουση θα είχε αποφευχθεί. Ακόμα και με το εγκληματικό λάθος του σταθμάρχη.
Για τους κυβερνητικούς καρνάβαλους το στορυ γνωστό κι επαναλαμβανόμενο.
Σταθμάρχης, τηλεδιοικηση, ανθρώπινος παράγοντας, σύγκρουση τραίνου στη Γερμανία της τηλεδιοικησης. Τους "διαφεύγει" βέβαια ότι οι Γερμανοί τουλάχιστον έχουν τηλεδιοικηση, ώστε να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες σφάλματος του ανθρώπινου παράγοντα.
Υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη της εισαγγελέως στην ιατροδικαστή.
Σωστά, γι αυτό όρισε δικό της τεχνικό σύμβουλο. Λόγω της απολύτου εμπιστοσύνης.
Που να μην της είχε κιόλας. Το CSI θα έφερνε.
Λαθρεμπόριο διαλυτών για νόθευση βενζίνης. Να δεχθούμε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο και ότι τα καύσιμα στην Ελλάδα δε νοθεύονται.
Αλλά στην απίθανη περίπτωση που υπάρχει, το μόνο φορτίο που χρησιμοποιηθηκε ήταν 3-4 τόνοι και σιγά το κέρδος ή το τζίρο που δίνουν αυτοί οι τόνοι. Γιατί έτσι είναι το λαθρεμπόριο. Ένα φορτίο κι ότι πιάσουμε από αυτό.
Βέβαια, μέσα στον αχταρμά, δε μας εξηγεί πως η τηλεδιοίκησης της Γερμανίας δεν ενεργοποίησε ΑΥΤΟΜΑΤΑ το σύστημα πέδησης των συρμών στο δυστύχημα τους αλλά δε γαμιεται, μπορεί να μη γνωρίζει Γερμανικά (πραγμα απίθανο για μέλος μας, να μη γνωρίζει ΚΑΤΙ).